Franco Costanzo

Diskussionen rund um den FCB.
Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

MistahG hat geschrieben:... Und immerbdä finanzshit, um das isches eifach nid gange...
wenn's nid um's gäld gange isch, um was denn? :confused:

letschdändligg isch's doch für die ainti sitte z'wenig und für die anderi sitte z'viel gsi! so aifach isch doch das aigentligg!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Mundharmonika hat geschrieben:wenn's nid um's gäld gange isch, um was denn? :confused:

letschdändligg isch's doch für die ainti sitte z'wenig und für die anderi sitte z'viel gsi! so aifach isch doch das aigentligg!
Es isch drum gange, ob sommer oder costanzo, beidi isch e luxus (vo dämhär isches scho au um finanze gange) und ih glaub, jede vo dene wär zschad als nr 2... und dr usschlag pro sommer het d meinig vom vorstand gmach, dass meh bim franco sine leischtige zu dere zyt e abnähmendi und bim yann e zuenähmendi tendänz usgmacht het... Wo denn dr franco wider in topform gsi isch, isch dr entscheid scho gfalle gsi. Meh het mitem sommer e besseri sportligi zuekunft gseh... s gäld isch sicher e faktor gsi, aber nid dr usschlaggäbendi... Vodämhär ka me eigentlig gueter dinge si über dä entscheid, aber ich ha halt irgendwie e anders gfühl...

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

MistahG hat geschrieben:Es isch drum gange, ob sommer oder costanzo, beidi isch e luxus (vo dämhär isches scho au um finanze gange) und ih glaub, jede vo dene wär zschad als nr 2... und dr usschlag pro sommer het d meinig vom vorstand gmach, dass meh bim franco sine leischtige zu dere zyt e abnähmendi und bim yann e zuenähmendi tendänz usgmacht het... Wo denn dr franco wider in topform gsi isch, isch dr entscheid scho gfalle gsi. Meh het mitem sommer e besseri sportligi zuekunft gseh... s gäld isch sicher e faktor gsi, aber nid dr usschlaggäbendi... Vodämhär ka me eigentlig gueter dinge si über dä entscheid, aber ich ha halt irgendwie e anders gfühl...
das ganze wo du schribsch zielt schlussendlich nur ufs geld... also ischs nüt anders als geld dr usschlaggebend punggt gsi. oder meinsch öppe me het dr Yann als nr gno, wil er us de eigene reihe kunnt? :confused:
Kämpfe Basel

Adelino da Sülüa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Adelino da Sülüa »

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=f ... 79d1b9d655

bi 4.30 ein vo de gröschte paradene vom franco. dasch gfiert worde wiene goal, spötischtens döt het me cheggt was me anem het. nomol dangge franco und alles gueti.
Vale, hau se um!

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

ohni rächde goali, eine uf dä s'team 100 % prozent vertraue ka, hämmer näggschd saison betr. maischderschaft und cup kai chance. und vo dr cl will i scho erscht gar nid rede. mir sinn dert schnäller widr dusse wie mir ka hänn zim dri ine cho.

und sell mr jetzt kain mit em gynschdigge (will nid sage billige) und vil versprächende talent, em fliegefänger sommer cho. was dä laischde ka, hanni jo gege biel und sion kenne beschdune. ;)

mir fählt dr franco scho jetzt. und euch nach de erschte drei, vier, fünf oder sächs mol absolutem versage vom källner vom ziirisee beschdimmd au.

Adelino da Sülüa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Adelino da Sülüa »

Joker59 hat geschrieben:ohni rächde goali, eine uf dä s'team 100 % prozent vertraue ka, hämmer näggschd saison betr. maischderschaft und cup kai chance. und vo dr cl will i scho erscht gar nid rede. mir sinn dert schnäller widr dusse wie mir ka hänn zim dri ine cho.

und sell mr jetzt kain mit em gynschdigge (will nid sage billige) und vil versprächende talent, em fliegefänger sommer cho. was dä laischde ka, hanni jo gege biel und sion kenne beschdune. ;)

mir fählt dr franco scho jetzt. und euch nach de erschte drei, vier, fünf oder sächs mol absolutem versage vom källner vom ziirisee beschdimmd au.
isch das di ärnscht? Du muesch nid luege waser gege Biel, Sion gmacht het. Sondern bi GC inere ganze Saison, unter anderem wäge ihm sin die Dritte gsi. Zuedäm simr dank ihm übrhaupt in Biel gsi. Franco isch wältklass gsi, abr döfsch em summer trotzdäm e chance gä.
Vale, hau se um!

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

Adelino da Sülüa hat geschrieben:isch das di ärnscht? Du muesch nid luege waser gege Biel, Sion gmacht het. Sondern bi GC inere ganze Saison, unter anderem wäge ihm sin die Dritte gsi. Zuedäm simr dank ihm übrhaupt in Biel gsi. Franco isch wältklass gsi, abr döfsch em summer trotzdäm e chance gä.
är het sini chance ka - di erschdi gege biel - död het är jämmerlich versaid, wie du jo au gseh hesch - und het uns dermidd jo sogar dr cup versaut.

sini zwaidi chance gege sion. hesch jo faschd myesse midlaid ha mit ihm und sinw unbeholfene und -kontrollierte aktione.

nai merci nägeli - bekemme mr kai rächdi goalie - jo denn läng mrs gwehr ;)

yb und dr fcz wyrds freue ;)

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

Joker59 hat geschrieben:är het sini chance ka - di erschdi gege biel - död het är jämmerlich versaid, wie du jo au gseh hesch - und het uns dermidd jo sogar dr cup versaut.

sini zwaidi chance gege sion. hesch jo faschd myesse midlaid ha mit ihm und sinw unbeholfene und -kontrollierte aktione.

nai merci nägeli - bekemme mr kai rächdi goalie - jo denn läng mrs gwehr ;)

yb und dr fcz wyrds freue ;)
Er het sini Chance gha, gege Servette, und dört her er uns im Penalty-Krimi überhaupt uf Biel gschickt.

Sorry, aber du bisch e Ar......., wenn genau Biel, wo dr Fink mit em B-Team falsch pokeret, und dr Yapi e katastrophale Match gspielt het, und wenn Sion, wo die ganz Abwehr verseit het, und dr Sturm alles andere als Brilliert het, als "Gradmässer" für dr Sommer nimmsch.

Aber es passt zu dir, vo dir isch no nie e positive FCB-Biitrag verfasst worde.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Gone to Mac hat geschrieben:das ganze wo du schribsch zielt schlussendlich nur ufs geld... also ischs nüt anders als geld dr usschlaggebend punggt gsi. oder meinsch öppe me het dr Yann als nr gno, wil er us de eigene reihe kunnt? :confused:
Aber läse kasch?

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Adelino da Sülüa hat geschrieben:isch das di ärnscht? Du muesch nid luege waser gege Biel, Sion gmacht het. Sondern bi GC inere ganze Saison, unter anderem wäge ihm sin die Dritte gsi. Zuedäm simr dank ihm übrhaupt in Biel gsi. Franco isch wältklass gsi, abr döfsch em summer trotzdäm e chance gä.
Jo, lustrinelli het au gueti saisons gha bi thun und si sin ind champisliig kho. Und är spiilt näggscht saison natiB. Ei gueti saison ka jede ha... Anderi hän ei super spiil (remember okolosi)... vilicht ischer jo au so guet gsi wägem kai voser ;-) und was dr penalty abelangt: au dr petric het uns mol dinghalte in däm är e penalty ghebt het. Penalty isch mehr oder weniger glückssach und vorbereitig (wo schiesst dr schütz keischtens ane)... ergo isch dr sommer öbbe so guet im gool wie dr mladen???

Aber i hoff du hesch rächt...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

Delgado hat geschrieben:Er het sini Chance gha, gege Servette, und dört her er uns im Penalty-Krimi überhaupt uf Biel gschickt.

Sorry, aber du bisch e Ar......., wenn genau Biel, wo dr Fink mit em B-Team falsch pokeret, und dr Yapi e katastrophale Match gspielt het, und wenn Sion, wo die ganz Abwehr verseit het, und dr Sturm alles andere als Brilliert het, als "Gradmässer" für dr Sommer nimmsch.
grad in soddige momänt isches ebbe wichdig, dass im goal e maa schdoh hesch, wo trotz allem e grandiosi laischdig zaige ka und nid aifach schlapp macht.

wämmer in dr cl reüsiere oder uns lächerlich mache?

es blibt derbi - e rächdi goalie muess ane.

rethabile
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rethabile »

Joker59 hat geschrieben: nai merci nägeli - bekemme mr kai rächdi goalie - jo denn läng mrs gwehr ;)
mache ich gerne, wenn du mir versprichst, es gegen dich selbst zu richten... oder etwas weniger verklausuliert: geh sterben! :rolleyes:
[CENTER]"mir müend ufpasse, dass mir nid immer s schwizerische wasserglas als ozean düend betrachte..." Peter V. Kunz[/CENTER]

fabinho
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fabinho »

Joker59 hat geschrieben:ohni rächde goali, eine uf dä s'team 100 % prozent vertraue ka, hämmer näggschd saison betr. maischderschaft und cup kai chance. und vo dr cl will i scho erscht gar nid rede. mir sinn dert schnäller widr dusse wie mir ka hänn zim dri ine cho.

:rolleyes:

schau mal:
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=5 ... ng=sfsport

ab 2:00

wenn er immer auf diese Art Fliegen fängt...nur zu!

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

rethabile hat geschrieben:mache ich gerne, wenn du mir versprichst, es gegen dich selbst zu richten... oder etwas weniger verklausuliert: geh sterben! :rolleyes:
Bitte, ich steure die Kugel dazu bei.

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Joker du bisch eifach e unglaubliche Miesepeter. Isch jo wahnsinn wie s gröschte schwizer Goalitalänt vo dir do schlächt gmacht wird, obwohl är sich gar nüt zu schulde hett lo cho ...

Joker59
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joker59 »

fabinho hat geschrieben: :rolleyes:

schau mal:
http://www.videoportal.sf.tv/video?id=5 ... ng=sfsport

ab 2:00

wenn er immer auf diese Art Fliegen fängt...nur zu!
die eine fliege macht noch lange keinen sommer :cool:

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Also ich fand ja mal irgendwie 3 bis 4 Seiten vorher der Thread sollte für die Nachwelt konserviert werden aber könnte man das mal so beenden was Fakt ist und nicht was er, wir, ich (und das vorallem) oder das "wir" uns nun in dem Thread wünschten was passierte, was passieren sollte und was schlussendlich passiert ist.
Gerne lasse ich diesen Thread wieder leben oder mich über News orientieren, wenn man weiss wohin er definitiv geht und alles andere könnten wir doch mal im Moment auf die "emotionale" Seite legen

Basil Stinson
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basil Stinson »

Franco hat so viel geleistet für uns. Anstatt ihm nachzutrauern und seine Taten zu würdigen, streiten wir hier darüber ob er eine geldgeiler Gaucho ist, der Vorstand ihm einen schlechteren Vertrag angeboten hat oder was auch immer.

Schlussendlich ist es doch egal was passiert isch. D'Sach isch entschide worde und si häns uns aständig mitteilt.
Was genau passiert isch weiss niemert und ebis dra ändere cha au keine.
Mir hän ihm e guete Abgang botte und wärde uns no lang an ihn erinnere... Und guet isch
"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)

Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -

Shamrock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shamrock »

Basil Stinson hat geschrieben:Franco hat so viel geleistet für uns. Anstatt ihm nachzutrauern und seine Taten zu würdigen, streiten wir hier darüber ob er eine geldgeiler Gaucho ist, der Vorstand ihm einen schlechteren Vertrag angeboten hat oder was auch immer.

Schlussendlich ist es doch egal was passiert isch. D'Sach isch entschide worde und si häns uns aständig mitteilt.
Was genau passiert isch weiss niemert und ebis dra ändere cha au keine.
Mir hän ihm e guete Abgang botte und wärde uns no lang an ihn erinnere... Und guet isch
You,tönt wie meine Worte und wie ich sie versuchte zu verfassen einfach besser ausgedrückt.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Luschtig wie einigi ander immer wänn sage, was no darf diskutiert wärde und was nid... Wärs nid interessiert muess jo nid läse und ka für sich im kopf dä fade zuemache... Ich diskutier gärn mit dr schnuuregiige und em gone to mac, die sin genauso stuurköpf wie ich... und do wo ich grad bi, isches so langwiilig, do kame garnüt anders mache... ;-)

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

BloodMagic hat geschrieben:Joker du bisch eifach e unglaubliche Miesepeter. Isch jo wahnsinn wie s gröschte schwizer Goalitalänt vo dir do schlächt gmacht wird, obwohl är sich gar nüt zu schulde hett lo cho ...
Naja, garnüt isch übertriibe. Biel keini wunder und sion... naja. Und im diräktvergliich mitem bürkli het dr ander besser usgseh letschtmol... är muess zerscht mol bewiise, dass ärs vom gröschte talänt au no zum beschte gooli bringt... Und nid e ewige gjasula blibt... ei gueti saison bi gayc und e bitzli juniorefuessball isch eifach no kei leischtigsuswiis, wie vili sommerfans eim do wänn vorgaukle... Aber ich würd mi freue, wenn är denn voll ihschloht, find ihn aps typ sehr e nätte und uffgstellte... Würds ihm gönne. Leider bini aber nid überzügt...

Spencer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spencer »

MistahG hat geschrieben:Naja, garnüt isch übertriibe. Biel keini wunder und sion... naja. Und im diräktvergliich mitem bürkli het dr ander besser usgseh letschtmol... är muess zerscht mol bewiise, dass ärs vom gröschte talänt au no zum beschte gooli bringt... Und nid e ewige gjasula blibt... ei gueti saison bi gayc und e bitzli juniorefuessball isch eifach no kei leischtigsuswiis, wie vili sommerfans eim do wänn vorgaukle... Aber ich würd mi freue, wenn är denn voll ihschloht, find ihn aps typ sehr e nätte und uffgstellte... Würds ihm gönne. Leider bini aber nid überzügt...
Stimmt und dr Franco isch au schlächter als das Wölfli, denn i han au scho en Match gseh wo er...

ABER HALLO :eek:
"Ich habe einmal geglaubt, ich hätte unrecht, aber dann hab ich später rausgefunden, dass ich mich geirrt hatte." Edward Abbey

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

mistahg hat geschrieben:ich diskutier gärn mit dr schnuuregiige und em gone to mac, die sin genauso stuurköpf wie ich...
:p

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Spencer hat geschrieben:Stimmt und dr Franco isch au schlächter als das Wölfli, denn i han au scho en Match gseh wo er...

ABER HALLO :eek:
erschtens: zeige
Zweitens: au wenn, dr franco het sich in unsere farbe scho meh als bewiise. Är het scho öfters besser usgseh als dr wölfli. hesch scho e match gsh wo dr yann besser gsi isch als dr bürkli... also: yann 0 - 1 bürkli

Franco öbbe 18: 3 wölfli...

wasi drmit will sage isch: du wesch genau wasi ha welle sage drmit...

Delgado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Delgado »

MistahG hat geschrieben:erschtens: zeige
Zweitens: au wenn, dr franco het sich in unsere farbe scho meh als bewiise. Är het scho öfters besser usgseh als dr wölfli. hesch scho e match gsh wo dr yann besser gsi isch als dr bürkli... also: yann 0 - 1 bürkli

Also ich mag mich nur so an e "Das isch e mol e Goal" vom Frei erinnere, do het dr Bürki also so schlächt d Muure gstellt und isch so im falsche Egge gstande, das het jede hinterem Goal gseh, dass dä Schuss ihne muess. Me findet bi jedem Goali s Hoor in dr Suppe.

Mässe mir dr Franco an sim erste Spiel (gege St. Galle), uiuiui, sogar gege mini Grossmueter gseht er do alt us. :rolleyes:

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Bild

Spencer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spencer »

erstens: nei, nix zum zeige, da franco pour moi, die nummer eins ist und war

zweitens: han mit em thorsten telefoniert und er wird sich für e wechsel vom bürkli isetze

drittens: nei, i wais nid was du drmit willsch oder hesch welle sage

viertens: ich freue mich auf yann, obwohl ich franco enorm schätzte
"Ich habe einmal geglaubt, ich hätte unrecht, aber dann hab ich später rausgefunden, dass ich mich geirrt hatte." Edward Abbey

Idealist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idealist »

MistahG hat geschrieben:är muess zerscht mol bewiise, dass ärs vom gröschte talänt au no zum beschte gooli bringt... Und nid e ewige gjasula blibt... ei gueti saison bi gayc und e bitzli juniorefuessball isch eifach no kei leischtigsuswiis, wie vili sommerfans eim do wänn vorgaukle...
Den Aufstieg mit Vaduz hast du bei deiner Aufzählung unterschlagen!
Er hatte schlussendlich nicht bloss bei GC ein erfolgreiches Jahr auf hohem Niveau, sondern auch bei Vaduz.
Aber natürlich sind diese Einsätze nicht zu vergleichen mit dem, was jetzt auf Sommer zukommen wird. Die Erwartungshaltung, der Druck, wird für ihn persönlich um ein vielfaches höher sein als bis anhin.
Ich wünsche ihm (und uns..), dass er es packen wird!

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

Joker59 hat geschrieben:die eine fliege macht noch lange keinen sommer :cool:
und wie wärs mit diesen fliegen?

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=5 ... 9cc63d06a1

2.10 und 2.50

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=5 ... 9fb56601bd

3.20 und 4.00 (Kommentator!)

http://www.videoportal.sf.tv/video?id=b ... 259bc4f566

3.40 und 3.50

mit ein bisschen recherche wären noch viele beispiele zu finden.

wenn man sich beliebige zwei spiele herauspickt wie du, kann man jeden goalie schlecht machen (auch costanzo)
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

Delgado hat geschrieben:Also ich mag mich nur so an e "Das isch e mol e Goal" vom Frei erinnere, do het dr Bürki also so schlächt d Muure gstellt und isch so im falsche Egge gstande, das het jede hinterem Goal gseh, dass dä Schuss ihne muess. Me findet bi jedem Goali s Hoor in dr Suppe.

Mässe mir dr Franco an sim erste Spiel (gege St. Galle), uiuiui, sogar gege mini Grossmueter gseht er do alt us. :rolleyes:
Eigentlich völlig irrelevant, aber: Dann musst Du noch ein wenig weiter in der Suppe suchen, denn das war seinerzeit König.

Gesperrt