Franco Costanzo

Diskussionen rund um den FCB.
MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Gone to Mac hat geschrieben:fetts word! Denke aber auch, dass die u.a ein Fehler von Gross war. Man hätte Cecca noch eine halbe Saison lang die Cup-Spiele bestreiten lassen können. Oder zumindest einen Abgang wie ihn Costanzo erlebt hat, aber dies hat das Ego von Gross nicht zugelassen.
au do gits e nid ganz suuberi gschicht zwüschem cecca und em zubi und em gross... s isch kei zuefall, dass dr chrigel und dr zubi ganz digg sin mitenand...

dezibâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dezibâle »

Gone to Mac hat geschrieben:au wenn du mir das villicht nit glaubsch aber 95% vo de südamerikaner goz ums geld.
... denn gheert är zudr 5%! c'mon, sini träne, sprüch und gfühl sinn alli ächt, au sini liebi zum verain! mr wüsse das und das längt, mir wänn ihn immrhin in guete erinnerig haa!

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

dezibâle hat geschrieben:... denn gheert är zudr 5%! c'mon, sini träne, sprüch und gfühl sinn alli ächt, au sini liebi zum verain! mr wüsse das und das längt, mir wänn ihn immrhin in guete erinnerig haa!
jööö du bisch jo ganz en härzige! Dir ka me au eifach en bäre ufbinde. Klar het er gliebt bim fcb z spiele, was jo au kai wunder isch wenn ein d fans so bewundere. Aber wiso redet er nach 5 joor immer no fascht kai dütsch? wiso het er nit dr ihm aboteni vertrag agno? wenn er sooooo stark dr fcb liebt hätt er das jo könne; und hätt sini familie au no guet könne ernähre, für das bruchsch nit 4Mio, do lange au 2Mio!!! Und glaub mr d Südamerikaner sin im allgemeine gueti schauspieler, die wüsse wie sie öppis mien übere bringe um erfolg z ha. und wie gwüssi do ine richtig sage, dr vorstand luegt nit nur uf die nächst 2-3 mt sonder eher in zuekunft. wenn dr fcb seit mir wän uf eigeni, junig spieler setzte isch dr sommer drfür gradzue prädestiziniert.
Kämpfe Basel

Basilea91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea91 »

Also sein Deutsch ist mehr als anständig für einen (spanischstämmigen) Südamerikaner. Gibt mehrere Interviews, welche er auf Deutsch geführt hat. Zudem kann man seine 5 Jahre hier nicht mit anderen "einfachen" Leuten vergleichen - in einem internationalen Team ist er im Alltag nicht so extrem mit Deutsch konfrontiert wie ein einfacher Angestellter. Zudem kannst du das nicht mit z.B. Safari vergleichen. Schwedisch und Deutsch sind sich deutlich ähnlicher als Deutsch und Spanisch. Da haben wir z.B. Westschweizer, die gar kein Deutsch sprechen. :rolleyes:
"You are not losing a goalkeeper, you are winning a fan" - Franco Costanzo, FC Basel 2006 - 2011

dezibâle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dezibâle »

Gone to Mac hat geschrieben:jööö du bisch jo ganz en härzige! Dir ka me au eifach en bäre ufbinde. Klar het er gliebt bim fcb z spiele, was jo au kai wunder isch wenn ein d fans so bewundere. Aber wiso redet er nach 5 joor immer no fascht kai dütsch? wiso het er nit dr ihm aboteni vertrag agno? wenn er sooooo stark dr fcb liebt hätt er das jo könne; und hätt sini familie au no guet könne ernähre, für das bruchsch nit 4Mio, do lange au 2Mio!!! Und glaub mr d Südamerikaner sin im allgemeine gueti schauspieler, die wüsse wie sie öppis mien übere bringe um erfolg z ha. und wie gwüssi do ine richtig sage, dr vorstand luegt nit nur uf die nächst 2-3 mt sonder eher in zuekunft. wenn dr fcb seit mir wän uf eigeni, junig spieler setzte isch dr sommer drfür gradzue prädestiziniert.
Dr Chippy ka au nach 10 joohr no kai dütsch... :rolleyes:
Anyway, ych weiss genau so viel wie du was dert hindr dr bühni gloffen isch - nix. Beidi siite hänn sich nit können einige, was schad isch. Fakt isch, mir hänn e Sommer, und dem hettmr sicher au kei stai wellen in wääg stelle.
Fyyr das dass PRO-Sommer bisch, het dr Franco aber ziemli viel zyyle vo dir bekoh...

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Basilea91 hat geschrieben:Also sein Deutsch ist mehr als anständig für einen (spanischstämmigen) Südamerikaner. Gibt mehrere Interviews, welche er auf Deutsch geführt hat. Zudem kann man seine 5 Jahre hier nicht mit anderen "einfachen" Leuten vergleichen - in einem internationalen Team ist er im Alltag nicht so extrem mit Deutsch konfrontiert wie ein einfacher Angestellter. Zudem kannst du das nicht mit z.B. Safari vergleichen. Schwedisch und Deutsch sind sich deutlich ähnlicher als Deutsch und Spanisch. Da haben wir z.B. Westschweizer, die gar kein Deutsch sprechen. :rolleyes:
vo wo willsch du das wüsse? redisch schwedisch??? und jo ich erwart vo öpperem wo 5 joor do läbt, d kinder do ufwachse, sich soooo mit dr region identifiziert dass me dütsch redet. dass er perfekt dütsch redet das sicher nit, aber nit dass er immer no über 50% vo de interviews uf englisch führt. V.a hätt e fuessballer gnueg zyt für e sprochschuel! Und so fremd isch dütsch und spanisch au wieder nit. Aber wenn er nit will...
Kämpfe Basel

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

dezibâle hat geschrieben:Dr Chippy ka au nach 10 joohr no kai dütsch... :rolleyes:
Anyway, ych weiss genau so viel wie du was dert hindr dr bühni gloffen isch - nix. Beidi siite hänn sich nit können einige, was schad isch. Fakt isch, mir hänn e Sommer, und dem hettmr sicher au kei stai wellen in wääg stelle.
Fyyr das dass PRO-Sommer bisch, het dr Franco aber ziemli viel zyyle vo dir bekoh...
ich bi nit pro Sommer, aber au nit pro Franco. Sondern glaub eifach, dass dr Heusler und Co. s +/- vo beide gnueg guet agwoge hän, zum e richtigi entscheidig z treffe. Ich ha dr Franco sehr gschätzt, als Mensch als au als super Goalie, wo uns unzähligi Pünggt, ev. sogar Titel gholt het. Aber wenn eine seit dass dr FCB schuld sig, wil er nüm bi uns isch, verstoht eifach nüt vo Fuessball und dr Globalisierig. Dass es im Fuessball in erster Linie um Geld, in zweiter um Geld und denn um Perspektive, ums Umfeld, nomol ums Geld, usw. got sött au euch klar si!
Kämpfe Basel

Basilea91
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilea91 »

Gone to Mac hat geschrieben:vo wo willsch du das wüsse? redisch schwedisch??? und jo ich erwart vo öpperem wo 5 joor do läbt, d kinder do ufwachse, sich soooo mit dr region identifiziert dass me dütsch redet. dass er perfekt dütsch redet das sicher nit, aber nit dass er immer no über 50% vo de interviews uf englisch führt. V.a hätt e fuessballer gnueg zyt für e sprochschuel! Und so fremd isch dütsch und spanisch au wieder nit. Aber wenn er nit will...
1. Kennst anscheinend das Wort Freunde nicht.. kenne ein schwedisches Brüderpaar und habe mehrere spanischstämmige Freunde und solche welche längere Sprachaufenthalte (1-2) Jahren in Spanien und Südamerika verbracht haben - und deshalb kann ich dies sehr wol beurteilen. Die Schweden hatten nebenbei wohl eher länger als Safari, bis sie so gut Deutsch sprachen.
2. Weil er die Interviews auf Englisch gibt (er fühlt sich darin wohl wohler), heisst das automatisch, dass er kein Deutsch kann? Schau dir mal die Interviews an... er spricht deutlich besser Deutsch als viele Ausländer, welche seit 10 bis 10 Jahren hier leben..
"You are not losing a goalkeeper, you are winning a fan" - Franco Costanzo, FC Basel 2006 - 2011

Sean Lionn
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sean Lionn »

dezibâle hat geschrieben:Dr Chippy ka au nach 10 joohr no kai dütsch... :rolleyes:
Doch doch, er traut sich nur nicht zu reden. ;)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Basilea91 hat geschrieben:1. Kennst anscheinend das Wort Freunde nicht.. kenne ein schwedisches Brüderpaar und habe mehrere spanischstämmige Freunde und solche welche längere Sprachaufenthalte (1-2) Jahren in Spanien und Südamerika verbracht haben - und deshalb kann ich dies sehr wol beurteilen. Die Schweden hatten nebenbei wohl eher länger als Safari, bis sie so gut Deutsch sprachen.
2. Weil er die Interviews auf Englisch gibt (er fühlt sich darin wohl wohler), heisst das automatisch, dass er kein Deutsch kann? Schau dir mal die Interviews an... er spricht deutlich besser Deutsch als viele Ausländer, welche seit 10 bis 10 Jahren hier leben..
söll ich mich jetzt vor Franco verneigen, weil er deutsche Interviews kann? Wow was für einen Leistungsausweis :o
Wenn du andere Fussballspieler anschaust, z.B Ergic ist die eher bemerkenswert. Oder schau dir mal Federer an, welcher glaub 5 Sprachen spricht und die Interview jeweils in dieser Sprache gibt. Aber nein, es geht auch nicht um sein Sprachtalent, finde nur es ist Teil einer Integration und Identifikation mit einer Region (sofern es diese dann bei ihm wirklich gegeben hat) und in diesem Bereich ist er unterdurchschnittlich.
Kämpfe Basel

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

nobilissa hat geschrieben:Der medienscheue Herr Costanzo hat ja eigentlich eher wenig gesagt, und schon gar nicht, dass er für immer und unter allen Umständen in Basel bleiben werde. Ausserdem ist er öffentlich dazu gestanden, dass auch (!) das Geld bei der Clubwahl eine Rolle spielt. Die Sympathiepunkte hat er seiner Integrität, seiner Authentizität und seiner Leistungen wegen geholt. Ich kann nichts Falsches daran erkennen.
ich auch nicht!

falsch finde ich nur, wenn man dann dem club vorwirft, costanzo mit einem schlechten angebot in seinem stolz verletzt und rausgeekelt zu haben und da nicht einsehen will, dass verhandeln und feilschen zu den spielregeln des profi-fussballs gehören.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Gone to Mac hat geschrieben:söll ich mich jetzt vor Franco verneigen, weil er deutsche Interviews kann? Wow was für einen Leistungsausweis :o
Wenn du andere Fussballspieler anschaust, z.B Ergic ist die eher bemerkenswert. Oder schau dir mal Federer an, welcher glaub 5 Sprachen spricht und die Interview jeweils in dieser Sprache gibt. Aber nein, es geht auch nicht um sein Sprachtalent, finde nur es ist Teil einer Integration und Identifikation mit einer Region (sofern es diese dann bei ihm wirklich gegeben hat) und in diesem Bereich ist er unterdurchschnittlich.
Sorry, aber das isch eifach alleruntersti vo dir. dr franco ka dütsch, aber är redets nid gärn. Em chippi kriidisch das jo au nid a. ich finds e schand, wie du und d schnuuregiige übere franco härziend. Ich glaub, es isch die falschi entscheidig. Und zwar sportlig, nid emotional. Dr franco isch, das glaub ich, dr besseri gooli als dr yann. dorum ischer au mehr wärt. Hoffemr, ich irr mi, denn gibi gärn zue, dass dr vorstand do alles richtig gmacht het. und es isch um die sportlig perspektive gange, weniger ums gäld. es isch nach em franco sinere verletzig mitem sommer plant worde, wo si denn (und vilicht au jetzt no) für dr besseri gooli ghalte hän. Wiexeit, hoffemr, si bhalte rächt. Aber es isch jo wohl klar, dass sich dr sommer muess mitem franco vergliiche loh... Ds isch genauso s gsetz vom fuessball.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Mundharmonika hat geschrieben:ich auch nicht!

falsch finde ich nur, wenn man dann dem club vorwirft, costanzo mit einem schlechten angebot in seinem stolz verletzt und rausgeekelt zu haben und da nicht einsehen will, dass verhandeln und feilschen zu den spielregeln des profi-fussballs gehören.
wenns aber so gsi isch. Dass das im profifuessball halt amigs so isch, isch leider so. Ich halts aber sportlig für die falsch entscheidig (anderscht als denn bim cecca). u d falsch findi, em franco gäldgier und nid-verbundeheit mitem club und dr region und s vorspiile vo emotione noochezsaage. Nid nur falsch, sondern richtig niederträchtig. Dr franco isch immer ehrlig gsi und het dä entscheid professionell akzeptiert. ich halten sportlig für falsch. aber do kannimi au tüsche, was i sogar hoff, denn dr yann isch e sympathische kärli.

Lällekönig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lällekönig »

Faszinierend. Entweder ist der Vorstand oder Franco geldgeil. Entweder ist der Vorstand böse oder Franco ein Schauspieler. Entweder …

Franco ist ein Super Kerl, den ich gerne noch lange (wie es die Leistung rechtfertigt) beim FCB gesehen hätte. Der Vorstand macht seit Jahren einen super Job und gewann dadurch mein Vertrauen. Dass man nicht immer den 5er und das Weggli haben kann, sollte doch jedem klar sein. Muss jetzt unbedingt der 5er oder das Weggli schlecht gewesen sein?

Diese Entscheidung war weiss Gott nicht einfach, aber sie musste gefällt werden, zu welchen Gunsten auch immer. Ich werde Franco vermissen, habe aber auch das Vertrauen in den Vorstand, im Sinne des Vereins richtig gehandelt zu haben.

Aber eben, so eine Kompromisshaltung würde die Diskussionen im Franco Costanzo Thread ja eindämmen. Und im Nachhinein Recht gehabt haben zu können, würde dann auch weniger gut belegbar sein. In diesem Sinne redet weiterhin eine der beiden Seiten schlecht. ;)
Meine Vision des FCB: Die heterogene Einheit.

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:wenns aber so gsi isch. Dass das im profifuessball halt amigs so isch, isch leider so. Ich halts aber sportlig für die falsch entscheidig (anderscht als denn bim cecca). u d falsch findi, em franco gäldgier und nid-verbundeheit mitem club und dr region und s vorspiile vo emotione noochezsaage. Nid nur falsch, sondern richtig niederträchtig. Dr franco isch immer ehrlig gsi und het dä entscheid professionell akzeptiert. ich halten sportlig für falsch. aber do kannimi au tüsche, was i sogar hoff, denn dr yann isch e sympathische kärli.
jetzt beruhig dich doch wieder...

also zuerst einmal behaupte ich ja nicht, dass die emotionen von costanzo gespielt sind. ich sage lediglich, dass er wie jeder halbwegs vernünftige profi-fussballer genau weiss, dass er sich gegenüber den fans und dem club loyal verhalten sollte und dass er sich mit einem solchen benehmen sympathien holen kann. es gibt ja wohl kaum ein fussballer, der sagen wird, dass seine eigenen fans idioten seien oder ein haufen besoffener arschlöcher, selbst wenn er tatsächlich dieser meinung wäre, denn er weiss, dass neben seinen fussballerischen qualitäten auch sein sympathiewert bei den zuschauern einen gewissen einfluss auf seinen marktwert haben kann. costanzo's emotionen sind nicht gespielt und weil er eben latino ist, berühren uns diese mehr als wenn ein "kalter" schweizer oder deutscher scheinbar gefühlslos den platz verlässt oder in die menge winkt.

nun zum anderen punkt: aus deinen posts geht doch klar hervor, dass du bei dieser nicht-vertragsverlängerung emotional gesteuert bist. du bist davon überzeugt, dass der fcb costanzo einen neuen vertrag mit weniger lohn angeboten hast und das findest du gemein. ob es wirklich so war, weisst du nicht mit bestimmtheit, aber da du auf der seite von costanzo bist, gehst du einfach einmal davon aus, dass dies der wahrheit entspricht.

schau, beim fcb gibt es seit 1893 nur eine konstante: eine vereinsleitung, die stets darum bemüht ist, den club in die richtige richtung zu steuern und sein überleben zu garantieren. spieler hingegen kommen und gehen und nur sehr wenige denken zuerst an den club, an die stadt, an die fans und erst dann an sich. auch wenn sie gerne für den fcb spielen mögen, letztlich ist der fcb für sie ein arbeitgeber. ich verurteile diese einstellung nicht, denn sie scheint mir normal, aber ich finde es naiv, wenn dann gewisse leute meinen, dass der eine oder andere fussballspieler nur hier ist, weil er die stadt und die fans so liebt und dass dieses gefühl beim spieler über allem steht und dass man dann den spieler fast heilig spricht... (beispiele: ergic oder eben jetzt costanzo).

wenn also die vereinsleitung entschieden hat, den vertrag von costanzo nicht mehr zu verlängern, weil aus ihrer sicht das verhältnis lohn/leistung nicht mehr stimmte oder man mit yann sommer ein besseres verhältnis lohn/leistung bekommen konnte, dann ist das doch völlig legitim und im rahmen der spielregeln des fussballs. mag sein, dass costanzo in seinem stolz verletzt war, aber bitte... das ist doch kein kriterium für eine vertragsverhandlung.

ich teile sogar deine meinung, dass costanzo der zurzeit vermutlich bessere und natürlich unbestritten erfahrenere torhüter als sommer ist, allerdings ist sommer auch wieder nicht sooo schlecht, als dass man hier von einem riesigen qualitätsverlust sprechen könnte. offenbar passt sommer mit seinem lohn, seinem alter und auch mit seinem talent nun einfach besser in die mittel- und längerfristige planung des fcbs und ich vertraue unserem vorstand, dass sie da eine klare vision haben und wissen, was sie tun. ich begrüsse sogar ihre harte und professionelle haltung bei vertragsverhandlungen und finde es gut, dass sie nicht mehr jedem druck nachgeben.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

ich bi zimmlig sicher, dass si em franco weniger abote hän. Das findi nid gemein, sondern verständlich, wemmes so gseht wie dr vorstand das gseh het (das hani vorne schomol beschriibe). Natürlig weiss ich das nid sicher, well ich d verträg nid gseh ha, aber es isch nid mini erfindig... Ich sag jo numme, dass ich das nid eso gseh und zwar us sportliger sicht. Aber vilicht bini jo au dorum nid im vorstand... ;-) und denne sagi, findis verständlich vom franco, dass är dä vertrag denn nid unterschribt... so gseh triffz em lällekeenig si ussag wiedermol zue... Ich persönlig hätt lieber dr franco als dr yann, well ich ihn für besser halt. Zudäm glaubi nid, dass das em fcb sini finanzielli lag wurdi massgäblich verschlächtere... Ich widerhol mi zwar ständig aber ich finds dorum nid ok, em franco nochezsage, är sig gäldgeil. und ich hoff, wiexeit, dass ich mi irr. Für e yann und vorallem füre fcb...

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:...aber ich finds dorum nid ok, em franco nochezsage, är sig gäldgeil.
gehen wir einmal davon aus, deine version mit dem tiefen dotierten vertrag würde stimmen... warum hat costanzo diesen vertrag abgelehnt? wegen dem geld! weil es ihm zu wenig war! die immer wieder kolportierte liebe zum club, zur stadt und zu den fans war offenbar auch wieder nicht sooo gross, dass er auf diese lohneinbusse (im sinne des clubs) verzichtet hätte.

jetzt darf man einmal davon ausgehen, dass dieser tiefere lohn immer noch eine hübsche summe gewesen wäre, die ihm problemlos erlaubt hätte, seinen gewohnten lebensstandard fortzusetzen und seine familie zu ernähren.

wenn wir jetzt von einem bauarbeiter oder einer kassiererin sprechen würden, die mit ihrem lohn kaum über die runden kommen und bei welchen eine lohneinbusse tatsächlich ein gravierender einschnitt in ihr leben ist, dann würde ich deine barmherzige haltung noch nachvollziehen können, aber nicht bei einem profi-fussballer wie costanzo, der mit dem bisher verdienten geld bei geschickter verwaltung wohl für den rest seines lebens leben könnte.

jetzt kann man sagen, es war bei costanzo eine prinzipsache. er war nicht bereit für seine konstant gute arbeit als torhüter plötzlich weniger zu verdienen. diese einstellung kann ich nachvollziehen und vielleicht hätte ich an seiner stelle sogar gleich entschieden. aber man muss dann einfach aufhören, ihn als halber "märtyrer" darzustellen. diese huldigungen im forum, auf youtube oder in facebook, wie wenn der arme costanzo vom bösen fcb-vorstand weggejagt wurde, finde ich einfach übertrieben.

nun gut, ich habe die paraden von costanzo genossen. jetzt freue ich mich auf yann sommer!

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Ein schlechterer vertrag heisst, die leistung ist nicht mehr gleichviel wert. Wenn ich als arbeitnehmer das aber anders sehe hat es nichts mit geldgier zu tun, wenn ich das dann nicht unterschreibe, sondern weil ich das gefühl habe, nicht die mir "zustehende" anerkennung für meine arbeit zu bekommen. Ich finde, franco hat nicht an wert verloren. Der vorstand anscheinend schon, da er eine adäquate alternative zu haben glaubt. Auch das zweifle ich an. Was hat das denn mit vergötterung zu tun, bitte? Höchstens skepsis... Ich habe nie youtubefilmchen von franco hochgeladen...

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

schau MistahG, wir kommen da nicht mehr weiter. jeder beharrt auf seinem standpunkt. für dich ist der fcb der böse, weil er costanzo nicht mehr oder gleichviel wie vorher bezahlen wollte (ob dies stimmt, wissen wir ja nicht einmal sicher) und für mich ist eben costanzo der geldgierige, weil ihm trotz angeblich grosser liebe zur stadt, zu den fans und zum club der neue vertrag nicht gut genug war.

immerhin sind wir uns einig, dass costanzo ein guter torhüter ist. ;)

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:Sorry, aber das isch eifach alleruntersti vo dir. dr franco ka dütsch, aber är redets nid gärn. Em chippi kriidisch das jo au nid a. ich finds e schand, wie du und d schnuuregiige übere franco härziend. Ich glaub, es isch die falschi entscheidig. Und zwar sportlig, nid emotional. Dr franco isch, das glaub ich, dr besseri gooli als dr yann. dorum ischer au mehr wärt. Hoffemr, ich irr mi, denn gibi gärn zue, dass dr vorstand do alles richtig gmacht het. und es isch um die sportlig perspektive gange, weniger ums gäld. es isch nach em franco sinere verletzig mitem sommer plant worde, wo si denn (und vilicht au jetzt no) für dr besseri gooli ghalte hän. Wiexeit, hoffemr, si bhalte rächt. Aber es isch jo wohl klar, dass sich dr sommer muess mitem franco vergliiche loh... Ds isch genauso s gsetz vom fuessball.
wär seit dass ich das am Chippy nit au akriid? Finds au bi ihm nit guet. Aber das isch nit dr Punggt. Und es in däm Fade um e Franco und nit um dr Chippy. Und was sportlich besser isch, wirsch NIE könne usefinde. Wil dr Sommer wird e anderi verteidigung ha und sicher au e andere Spilstil. Und dass im Moment dr Franco eher besser isch, glaub ich im moment scho au. Aber in kürze wird sich das au ändere. Vergiss nit wie dr Sommer in Basel agfange het.
Was du glaub jewils usbländisch, isch dass dr Vorstand einersits zwüsche Finanze und sportliche Aspekt mues unterscheide. Nur will mir das joor in dr CL sin, könne mr nit plötzlich mehr oder weniger unnötigi Gälder verschwände. Do kaufe mr lieber e neue OM oder e guete LV.
Kämpfe Basel

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:Ein schlechterer vertrag heisst, die leistung ist nicht mehr gleichviel wert. Wenn ich als arbeitnehmer das aber anders sehe hat es nichts mit geldgier zu tun, wenn ich das dann nicht unterschreibe, sondern weil ich das gefühl habe, nicht die mir "zustehende" anerkennung für meine arbeit zu bekommen. Ich finde, franco hat nicht an wert verloren. Der vorstand anscheinend schon, da er eine adäquate alternative zu haben glaubt. Auch das zweifle ich an. Was hat das denn mit vergötterung zu tun, bitte? Höchstens skepsis... Ich habe nie youtubefilmchen von franco hochgeladen...
Nein ein schlechter Dotierter Vertrag heisst nicht unbedingt, dass die Leistung weniger wert ist. Sondern, dass ein anderer die gleiche Leistung für weniger offeriert.
Und du kannst die Arbeit einers Fussballer nicht mit jener von einem normalen AN vergleichen. Weniger Arbeitsstunden, jedoch weniger private Freiheiten, jedoch auch weniger lange Verdienstmöglichkeiten, etc. Und Franco hat sicherlich an Wert verloren, da er in den letzten beiden Jahren eher mal gepatzt und/oder verletzt war. Und stell dir mal vor du wärst beim Vorstand vom FC Oberhofstätten oder so: Du hast einen Torhüter, welcher viel kostet, jedoch auch eine super Leistung abliefert und bei den Fans wahnsinns beliebt ist. Dann hast du auf der anderen Seiten einen jungen, topmotivierten Spieler, welcher bei deinem Club gross geworden ist und seine Tauglichkeit auch schon in der SL bewiesen als auch in der U21 gezeigt hat, dass er international bestehen kann. Nur ist dieser deutlich günstiger als dein bisheriger. Wie entscheidest du dich?
Kämpfe Basel

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

Lällekönig hat geschrieben:Faszinierend. Entweder ist der Vorstand oder Franco geldgeil. Entweder ist der Vorstand böse oder Franco ein Schauspieler. Entweder …

Franco ist ein Super Kerl, den ich gerne noch lange (wie es die Leistung rechtfertigt) beim FCB gesehen hätte. Der Vorstand macht seit Jahren einen super Job und gewann dadurch mein Vertrauen. Dass man nicht immer den 5er und das Weggli haben kann, sollte doch jedem klar sein. Muss jetzt unbedingt der 5er oder das Weggli schlecht gewesen sein?

Diese Entscheidung war weiss Gott nicht einfach, aber sie musste gefällt werden, zu welchen Gunsten auch immer. Ich werde Franco vermissen, habe aber auch das Vertrauen in den Vorstand, im Sinne des Vereins richtig gehandelt zu haben.

Aber eben, so eine Kompromisshaltung würde die Diskussionen im Franco Costanzo Thread ja eindämmen. Und im Nachhinein Recht gehabt haben zu können, würde dann auch weniger gut belegbar sein. In diesem Sinne redet weiterhin eine der beiden Seiten schlecht. ;)
Ahhhhh.....das tut guuut so etwas zu lesen..... endlich jemand mit Sachverstand! Danke.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Gone to Mac hat geschrieben:Nein ein schlechter Dotierter Vertrag heisst nicht unbedingt, dass die Leistung weniger wert ist. Sondern, dass ein anderer die gleiche Leistung für weniger offeriert.
Und du kannst die Arbeit einers Fussballer nicht mit jener von einem normalen AN vergleichen. Weniger Arbeitsstunden, jedoch weniger private Freiheiten, jedoch auch weniger lange Verdienstmöglichkeiten, etc. Und Franco hat sicherlich an Wert verloren, da er in den letzten beiden Jahren eher mal gepatzt und/oder verletzt war. Und stell dir mal vor du wärst beim Vorstand vom FC Oberhofstätten oder so: Du hast einen Torhüter, welcher viel kostet, jedoch auch eine super Leistung abliefert und bei den Fans wahnsinns beliebt ist. Dann hast du auf der anderen Seiten einen jungen, topmotivierten Spieler, welcher bei deinem Club gross geworden ist und seine Tauglichkeit auch schon in der SL bewiesen als auch in der U21 gezeigt hat, dass er international bestehen kann. Nur ist dieser deutlich günstiger als dein bisheriger. Wie entscheidest du dich?
Never change a winning team... ;-)

Und immerbdä finanzshit, um das isches eifach nid gange. Franco oder sommer isch jetzt e unterschiid vo villicht 600-800k. Wiexeit, jetzt. mir hän aber gseh wie schnäll d verträg ufbesseret wärde, wenn e junge au begehrt isch. und denn weisch halt nid, ob är lang bliibt. Franco wär die sicheri sitte und längerfrischtig finanziell aunid soooo übertüürt wie alli düen... Dass du s nid welle dütsch rede de spiiler akridisch isch eifach rächt gränzwärtig und e svp istellig. ISB zb. kennsch? novartis und so, weisch wie mänge ka dört kei dütsch oder redet numme änglisch, wellers im alltag schlicht nid bruucht und dorum unsicher isch... Und es isch imfall nidsoeifach, wenn d lüt uf dr strooss baseldütsch, di trainer hochdütsch und d fans zt. e gruusigs baselbieterisch rede... Würd di mol welle gseh in ungarn oder finnland...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

MistahG hat geschrieben:Never change a winning team... ;-)

Und immerbdä finanzshit, um das isches eifach nid gange. Franco oder sommer isch jetzt e unterschiid vo villicht 600-800k. Wiexeit, jetzt. mir hän aber gseh wie schnäll d verträg ufbesseret wärde, wenn e junge au begehrt isch. und denn weisch halt nid, ob är lang bliibt. Franco wär die sicheri sitte und längerfrischtig finanziell aunid soooo übertüürt wie alli düen... Dass du s nid welle dütsch rede de spiiler akridisch isch eifach rächt gränzwärtig und e svp istellig. ISB zb. kennsch? novartis und so, weisch wie mänge ka dört kei dütsch oder redet numme änglisch, wellers im alltag schlicht nid bruucht und dorum unsicher isch... Und es isch imfall nidsoeifach, wenn d lüt uf dr strooss baseldütsch, di trainer hochdütsch und d fans zt. e gruusigs baselbieterisch rede... Würd di mol welle gseh in ungarn oder finnland...
Macht uf 4 Johr use 2.4 - 3.2 Millione Franke weniger Lohnköschte ....
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

MistahG hat geschrieben:Never change a winning team... ;-)

Du bisch mr jo e luschtige kauz. Für 800k (wobi ich glaub dass dr Unterschied sogar no e biz grösser isch) kasch en neue Spieler vom wärt vom Tembo kaufe. Und dä Finanzshit isch nit so e shit wie du dir das vorstellsch. Au wenn du vermutlig nit kasch vorstelle, aber es het scho einigi verein gä, wo über d Sträng gschlage hän und nach 2 Joor mit emene Budget vo fast 20Mio sich in dr NatiB wieder gfunde hän...
Zu dr Sproch. Wenn du mini politische Iträg würdsch läse, wüssisch dass ich nit e biz uf dr Linie vo dr SVP bi (v.a betreffend Usländer). Und wie gseit es isch mr eigentlich scheiss egal öb er baseldütsch, russisch, chinesisch oder irgend e Chotlan (Maya-Sproch) redet. Aber denn söll er nit mit sim süssle cho, wie er Basel, d Region, etc liebt. Klar isch ihm die Region ans Härz gwachse aber wenn du öppis würklich gern hesch, denn lernsch au die sproch. Und glaub mrs i ha scho es zytli in Finnland gläbt :p
Kämpfe Basel

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

nur no rasch zu dinere Ussag, dass er nüm so viel wärt sött si. Isch zwar Transfermarkt.ch aber irgendwie wird die entwicklig wohl scho stimme...
Kämpfe Basel

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Lieber ei franco als drei tembos... Und wenndr mini biträg läse würdet, denn würde dr merke, dass ich voner astigende lohnsumme bim yann usgang... guet ich nimm dr svpler zrugg, aber d sprooch isch hüt nüm dr gliich identifikationsfaktor wie auscho. Usserdäm könne sowohl dr costanzo wie au dr chipps dütsch, ich glaub si schämme sich aber bizzli für ihri unsicherheit... het me bi däm franco interwiev do letschti glaub no guet gseh... transferwärt sinkt oft mitem alter vomene spiiler, au wenn sini lohnkoschte stiige... Das isch ganz normal. Aber eigentlich isch diskussion eh überflüssig, es isch entschiidebund ich hoff em franco laufts so we em ivan bi bursa... Numme ihm jetzt schlächt nochrede findi nid ok.

MistahG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MistahG »

Und kasch alli fäll und so im finnische? Denn, chapeau...

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

MistahG hat geschrieben:ich glaub si schämme sich aber bizzli für ihri unsicherheit... het me bi däm franco interwiev do letschti glaub no guet gseh...
vor allem stoht meh halt als fuessballspieler viel mehr in dr öffentlichkeit, als dr 0815 Waggis, dementsprechend wird me für nid ganz gelungeni ussage am nächschte morge im Blick oder dr baz ahprangeret. Nochärt chame noh lang erchläre. dass mes nid so gmeint het..
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

radiobemba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von radiobemba »

Über d Sproch muess gar nid gredet wärde im Fall vom Franco, dä ka, für das er 5 Joor do gsi isch, tiptop Dütsch.

Gesperrt