I schänk mir au nie öpis sälber uf e Geburtstag und trotzdäm weiss i, wenn i Geburtstag ha!
sit 5 johr e sunrise nummere gha und ha bis jetzt kei blasse wie die heisstFCB Forever hat geschrieben:HASS uf die Lüüt, wo ihri eigeni Natelnummere nid kenne!! "Ich lüt mir ebe nie sälber ah"
I schänk mir au nie öpis sälber uf e Geburtstag und trotzdäm weiss i, wenn i Geburtstag ha!
LIPO hald...Dannemann hat geschrieben:HASS uf die vedammte möbelbauer wos nid anhne kriege unseri bstellig richtig ufznä. mir händ bim lipo e sofa bstellt. Lieferzeit 8 wuche. nach 12 wuche isch es denn ändlig au ko. ABER falsch! sofa het nit zämme passt die einti site richtig die ander site verkehrt! wie dumm muess ma sie?
okay, hänsi gseit sie liefere uns e neus sofa. Warte zyt 12 wuche... am samstig kummt möbel firma, wills alte (falsche) sofa abhole und sneue uffstelle. denn dr möbelpacker "ehmm tschuldigung aber sofa isch wider nid srichtige sisch wider falsch". HASSS verdammi. wie blöd sind eigendlich die huuerebannane! beidi sofas zrugg gä und hüt holi mi stutz. sofa holi uf jede fall neume anderst. und nümmi in däm LIPO... scheiss verein!
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
Dannemann hat geschrieben:HASS uf die vedammte möbelbauer wos nid anhne kriege unseri bstellig richtig ufznä. mir händ bim lipo e sofa bstellt. Lieferzeit 8 wuche. nach 12 wuche isch es denn ändlig au ko. ABER falsch! sofa het nit zämme passt die einti site richtig die ander site verkehrt! wie dumm muess ma sie?
okay, hänsi gseit sie liefere uns e neus sofa. Warte zyt 12 wuche... am samstig kummt möbel firma, wills alte (falsche) sofa abhole und sneue uffstelle. denn dr möbelpacker "ehmm tschuldigung aber sofa isch wider nid srichtige sisch wider falsch". HASSS verdammi. wie blöd sind eigendlich die huuerebannane! beidi sofas zrugg gä und hüt holi mi stutz. sofa holi uf jede fall neume anderst. und nümmi in däm LIPO... scheiss verein!
i ha rächt viel bim LIPO kauft. isch au alles wunderbar. au sofa wär eigentlich ganz geil. aber ebe i wart doch nid e halbsjoor uf mi sofa. suscht bini eigentlich mit allem zfriede. ABER die händ mi zum letzte mol als kund gseh...Sharky hat geschrieben:![]()
![]()
So geil...jo sorry, aber me kauft jo au nüt im Lipo. Isch jo wohl dr voll übelschti Laade, oder bisch scho über 70ig?
@SharkyDannemann hat geschrieben:i ha rächt viel bim LIPO kauft. isch au alles wunderbar. au sofa wär eigentlich ganz geil. aber ebe i wart doch nid e halbsjoor uf mi sofa. suscht bini eigentlich mit allem zfriede. ABER die händ mi zum letzte mol als kund gseh...
und nei bi nid ü70. muesch mol go luege die händ ganz tolli sofas![]()
Wir haben gesagt, wir holen es ab. Er hat gemeint bis zum Einzugstermin sollte es dort sein und wenn nicht, laufe ich mit einem anderen raus, das ich behalte bis meins kommt und verlange eine Reduktion des Kaufpreises...bzw. die Freundin...dasto hat geschrieben:mein sofa ist auch vom lipo, alles tiptop.. hatte aber auch as glück, das wir das sofa gleich mitnehmen konnten..
Hass den Autofahrern, welche im Kreisel nicht blinken! ist es denn so schwierig anzuzeigen wenn man rausgeht?! Würde vielen Leuten einige Zeit sparen!unwichtig hat geschrieben:Hass den Autofahrern, die Ihre Karre derart dämlich parkieren, dass man keine Chance hat die vorhandene Parklücke zu besetzen, da die Wixer so debil parkieren, dass sie gleich 2 Plätze besetzen!![]()
Absolut deiner Meinung!!!FEDERER hat geschrieben:Hass den Autofahrern, welche im Kreisel nicht blinken! ist es denn so schwierig anzuzeigen wenn man rausgeht?! Würde vielen Leuten einige Zeit sparen!