Hass thread!

Der Rest...
FCB Forever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FCB Forever »

HASS uf die Lüüt, wo ihri eigeni Natelnummere nid kenne!! "Ich lüt mir ebe nie sälber ah" :mad:

I schänk mir au nie öpis sälber uf e Geburtstag und trotzdäm weiss i, wenn i Geburtstag ha!
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!

König 1893
Erfahrener Benutzer

Beitrag von König 1893 »

FCB Forever hat geschrieben:HASS uf die Lüüt, wo ihri eigeni Natelnummere nid kenne!! "Ich lüt mir ebe nie sälber ah" :mad:

I schänk mir au nie öpis sälber uf e Geburtstag und trotzdäm weiss i, wenn i Geburtstag ha!
sit 5 johr e sunrise nummere gha und ha bis jetzt kei blasse wie die heisst ;) ...

hüt hani e neui swisscom nummere bekoh mol luege öb ich die mir besser merke kha :cool:
Mi Härz isch rot blau

Franco Costanzo 2006 - 2011

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

HASS uf die vedammte möbelbauer wos nid anhne kriege unseri bstellig richtig ufznä. mir händ bim lipo e sofa bstellt. Lieferzeit 8 wuche. nach 12 wuche isch es denn ändlig au ko. ABER falsch! sofa het nit zämme passt die einti site richtig die ander site verkehrt! wie dumm muess ma sie?
okay, hänsi gseit sie liefere uns e neus sofa. Warte zyt 12 wuche... am samstig kummt möbel firma, wills alte (falsche) sofa abhole und sneue uffstelle. denn dr möbelpacker "ehmm tschuldigung aber sofa isch wider nid srichtige sisch wider falsch". HASSS verdammi. wie blöd sind eigendlich die huuerebannane! beidi sofas zrugg gä und hüt holi mi stutz. sofa holi uf jede fall neume anderst. und nümmi in däm LIPO... scheiss verein!
[CENTER]ZONA BASILEA[/CENTER]

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

Dannemann hat geschrieben:HASS uf die vedammte möbelbauer wos nid anhne kriege unseri bstellig richtig ufznä. mir händ bim lipo e sofa bstellt. Lieferzeit 8 wuche. nach 12 wuche isch es denn ändlig au ko. ABER falsch! sofa het nit zämme passt die einti site richtig die ander site verkehrt! wie dumm muess ma sie?
okay, hänsi gseit sie liefere uns e neus sofa. Warte zyt 12 wuche... am samstig kummt möbel firma, wills alte (falsche) sofa abhole und sneue uffstelle. denn dr möbelpacker "ehmm tschuldigung aber sofa isch wider nid srichtige sisch wider falsch". HASSS verdammi. wie blöd sind eigendlich die huuerebannane! beidi sofas zrugg gä und hüt holi mi stutz. sofa holi uf jede fall neume anderst. und nümmi in däm LIPO... scheiss verein!
LIPO hald... :D

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

einspielen hat geschrieben:LIPO hald... :D
i ha sone HASS uf die verdammte pisser! ha sletzt mol öpis kauft in däm safftlade! :mad:

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

uf stirnhöhleentzündige...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

HASS, uff die huere volldeppe, wo amene witerbildigskurs meine, sie miesse d froge kurz vor fürobe stelle und mr denn e halb stund überzoge hän. dir bündner vollbridene!! hän de ganz tag zyt kha zum froge stelle. :mad: :mad:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

HASS uff "MediaEdit 3" wo mi mi Video nid loot lo speichere will d Demoversion abgloffe isch... :mad:

NAI, i zahl NID für dä Scheiss... :o

und JOOOO, wenn öpper e Serial drfür het, HER DAMIT! :D

Pumba
Neuer Benutzer

Beitrag von Pumba »

FCB Forever hat geschrieben:I schänk mir au nie öpis sälber uf e Geburtstag und trotzdäm weiss i, wenn i Geburtstag ha!
:D :D i cha nümä

en guete

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Dannemann hat geschrieben:HASS uf die vedammte möbelbauer wos nid anhne kriege unseri bstellig richtig ufznä. mir händ bim lipo e sofa bstellt. Lieferzeit 8 wuche. nach 12 wuche isch es denn ändlig au ko. ABER falsch! sofa het nit zämme passt die einti site richtig die ander site verkehrt! wie dumm muess ma sie?
:D :D :D
So geil...jo sorry, aber me kauft jo au nüt im Lipo. Isch jo wohl dr voll übelschti Laade, oder bisch scho über 70ig?
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

Sharky hat geschrieben: :D :D :D
So geil...jo sorry, aber me kauft jo au nüt im Lipo. Isch jo wohl dr voll übelschti Laade, oder bisch scho über 70ig?
i ha rächt viel bim LIPO kauft. isch au alles wunderbar. au sofa wär eigentlich ganz geil. aber ebe i wart doch nid e halbsjoor uf mi sofa. suscht bini eigentlich mit allem zfriede. ABER die händ mi zum letzte mol als kund gseh...
und nei bi nid ü70. muesch mol go luege die händ ganz tolli sofas :rolleyes:

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Dannemann hat geschrieben:i ha rächt viel bim LIPO kauft. isch au alles wunderbar. au sofa wär eigentlich ganz geil. aber ebe i wart doch nid e halbsjoor uf mi sofa. suscht bini eigentlich mit allem zfriede. ABER die händ mi zum letzte mol als kund gseh...
und nei bi nid ü70. muesch mol go luege die händ ganz tolli sofas :rolleyes:
@Sharky

Die Sofas sind wirklich ganz nett.. ;)

Und jetzt versüss ich euch den Tag, dreimal könnt ihr raten was ich vor einer Woche mit einer Lieferfrist von 8-10 Wochen bestellt habe bei Lipo... :o
SCONVOLTS BASILEA 98

emgi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von emgi »

SCAR hat geschrieben:@Sharky

Die Sofas sind wirklich ganz nett.. ;)

Und jetzt versüss ich euch den Tag, dreimal könnt ihr raten was ich vor einer Woche mit einer Lieferfrist von 8-10 Wochen bestellt habe bei Lipo... :o
Es sofa wo nid passe wird!!

Mach die nomol uf 12 Wuche lieferzit gfasst...

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

emgi hat geschrieben:Es sofa wo nid passe wird!!

Mach die nomol uf 12 Wuche lieferzit gfasst...
Du au schlächti Erfahrige gmacht?

Toll..Einzug in die neue Wohnung in 8 Wochen... :o
Der Verkäufer meinte, das würde wohl problemlos reichen...
SCONVOLTS BASILEA 98

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

mein sofa ist auch vom lipo, alles tiptop.. hatte aber auch as glück, das wir das sofa gleich mitnehmen konnten..
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

dasto hat geschrieben:mein sofa ist auch vom lipo, alles tiptop.. hatte aber auch as glück, das wir das sofa gleich mitnehmen konnten..
Wir haben gesagt, wir holen es ab. Er hat gemeint bis zum Einzugstermin sollte es dort sein und wenn nicht, laufe ich mit einem anderen raus, das ich behalte bis meins kommt und verlange eine Reduktion des Kaufpreises...bzw. die Freundin... :p
SCONVOLTS BASILEA 98

Dannemann
Benutzer

Beitrag von Dannemann »

also i glaub nid das die sofa in 8 wuche hesch. well ich ha jo zweimol ein bstellt nachdäm serste nid passt het hänsi den nach viel tam tam e neus bstellt. warte zyt 8 wuche kasch dänke 12 wuche spöter isch es denn am samstig ko. ABER wider falsch! naja. ha am mäntig mi stutz gholt... nie me bstelli öpis bi dämm saftlade. aber mues jo nid allne glich go wie mir. :D
mis proble isch eifach das i momentan kei sofa ha, also salte woni im dritte zimmer ka ha hani jetzt vorüber gehend ind stube gstellt. muess also nid am bode sitze... :o i HOFF du hesch die sofa in 8 wuche druck dr dumme! und hoff das es zämme passt. :eek:

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

...uf die Nervosität...
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

HASS uf (erscht) halb drei ame Matchtag!
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

Snowy hat geschrieben:HASS uf (erscht) halb drei ame Matchtag!
hass uff d guimares supporters wo scho gemütlich am bächere sin!!

...ha doch au durscht!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

cruzer
Benutzer

Beitrag von cruzer »

Hass uf Provisorischi Leistigsuswis! :mad:
ONLY THE BRAVE

danish dynamite
Erfahrener Benutzer

Beitrag von danish dynamite »

danish dynamite hat geschrieben:Hass uf die Flugi, wo immer Verspötige hän und niemmer wird orientiert :mad:
Und grad nomol dr glichi Hass! Annullierti Flüg wärde nit gmäldet, zweistündigi Verspötige au niene :mad: :mad: :mad:
Und das alles in drei Wuchenänd

Lichtgestalt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lichtgestalt »

tescht ;)

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

wenn wirft die vom TeleBasel ändlich mol, kunnt eim vor, als wurd die scho sit Joore mit vollem Buuch dörtstoh bim Nochrichte verläse!
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

Hass den Autofahrern, die Ihre Karre derart dämlich parkieren, dass man keine Chance hat die vorhandene Parklücke zu besetzen, da die Wixer so debil parkieren, dass sie gleich 2 Plätze besetzen! :mad: :mad:
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.

FEDERER
Erfahrener Benutzer

Beitrag von FEDERER »

unwichtig hat geschrieben:Hass den Autofahrern, die Ihre Karre derart dämlich parkieren, dass man keine Chance hat die vorhandene Parklücke zu besetzen, da die Wixer so debil parkieren, dass sie gleich 2 Plätze besetzen! :mad: :mad:
Hass den Autofahrern, welche im Kreisel nicht blinken! ist es denn so schwierig anzuzeigen wenn man rausgeht?! Würde vielen Leuten einige Zeit sparen!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

FEDERER hat geschrieben:Hass den Autofahrern, welche im Kreisel nicht blinken! ist es denn so schwierig anzuzeigen wenn man rausgeht?! Würde vielen Leuten einige Zeit sparen!
Absolut deiner Meinung!!!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Jassii
Neuer Benutzer

Beitrag von Jassii »

ich hasse

1. Autofahrer die so langsam fahren, wo sogar ne Schnecke die überholen könnte

2. Wenn man in der Stadt ist und die Leute gehen einfach gerade aus und machen dir kein Platz obwohl du rechts neben dir Leute oder sonstiges stehen hast.

3. Borussia Dortmund

4. Frueh aufstehen

5. und vorallem kreischende ''Tokio Hotel'' Fans :eek:

unwichtig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unwichtig »

Jassii hat geschrieben:ich hasse

5. und vorallem kreischende ''Tokio Hotel'' Fans :eek:

haben sie dich nicht in die 1.Reihe vorgelassen?
Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.

Jassii
Neuer Benutzer

Beitrag von Jassii »

unwichtig hat geschrieben:haben sie dich nicht in die 1.Reihe vorgelassen?
ich gehe später mal darüber lachen :rolleyes:

Antworten