Das nennst du hass? HASS DEM HURENSOHN in einem Hotel, welcher aus Jux den Feueralarm auslöst wenn ich grad am scheissen bin! UND NUR EIN HANDTUCH UMHABE!Basilou hat geschrieben:Hass uf die, wo im WC nach em schiffe s Liecht lösche, wenn ich no am schisse bi!!![]()
Hass thread!
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Ach komm, noch nie geübt, Hosen und Shirt schnell anzuziehen?! Gehört doch zum Basis-Training für Liebhaber.Goldust hat geschrieben:Das nennst du hass? HASS DEM HURENSOHN in einem Hotel, welcher aus Jux den Feueralarm auslöst wenn ich grad am scheissen bin! UND NUR EIN HANDTUCH UMHABE!
So schnell breitet sich kein Feuer aus.

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Hass uff dr Fuessballverband!!! Gits doch nit so öpis!!! Jetzt döff me in dr 4./5.Liga soviel mol wächsle wieme will und ohni amälde und so Späss!!!? Was geeeht!? Wirklich grandios, die Idee.... und mir sin jedesmol nur öbbe 12 Nase hehehe
Editorial: Und me döff schins au, iiiiiiii- und wieder uswächsle.....pffff
-
- Erfahrener Benutzer
wo hesch die regelig gseh?Riesespächt hat geschrieben:Hass uff dr Fuessballverband!!! Gits doch nit so öpis!!! Jetzt döff me in dr 4./5.Liga soviel mol wächsle wieme will und ohni amälde und so Späss!!!? Was geeeht!? Wirklich grandios, die Idee.... und mir sin jedesmol nur öbbe 12 Nase hehehe
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=29715sternacker hat geschrieben:wo hesch die regelig gseh?
-
- Erfahrener Benutzer
thxTaratonga hat geschrieben:http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=29715
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Hass uf e arroganti Politesse-Fotze, wo mi ahaltet, miterä Buess droht und e Personekontrolle macht, nur well ich bi rot übere Fuessgängerstreife gloffe bi, obwohls grad vo grüen uf rot gwächslet het!!!
woni den gfrogt ha, öbi uf dr stross hät sötte stoh blibä wos rot wordä isch, het si gmeint, weni jez no fräch seig, könnt si mi mit ufs Revier ne...
naja die isch frisch vo dr Polizeischuel und richtig spitz uf "Räuber" jage
ACAB!!!
woni den gfrogt ha, öbi uf dr stross hät sötte stoh blibä wos rot wordä isch, het si gmeint, weni jez no fräch seig, könnt si mi mit ufs Revier ne...
naja die isch frisch vo dr Polizeischuel und richtig spitz uf "Räuber" jage
ACAB!!!
Hass uf sogenannti Kollege wo gross umeprahle: "Jo klar chumi mit uf Göteborg, wird sicher geil." und denn 2 Daag vor dr Abfahrt plötzlich doch kei Gäld oder kei Zyt hän, oder sich eifach gar nüm mälde 
Und wemmer scho drbi sin:
Hass uf die Kollege wonene erscht 2 Stund vorem Match im Joggeli in Sinn kunnt, dass me mir eigentlich au no könnt bscheid gäh, dass me nid zämme an Match ka, obwohl si dass scho sit 3 Daag wüsse.

Und wemmer scho drbi sin:
Hass uf die Kollege wonene erscht 2 Stund vorem Match im Joggeli in Sinn kunnt, dass me mir eigentlich au no könnt bscheid gäh, dass me nid zämme an Match ka, obwohl si dass scho sit 3 Daag wüsse.
da scheinen einige deine Gesellschaft nicht zu suchenCrane hat geschrieben:und denn 2 Daag vor dr Abfahrt plötzlich doch kei Zyt hän, oder sich eifach gar nüm mälde
Hass uf die Kollege wonene erscht 2 Stund vorem Match im Joggeli in Sinn kunnt, dass me mir eigentlich au no könnt bscheid gäh

Abstinenzler sind Leute, die niemals entdecken, was sie versäumen.
- C4-Joggeli
- Erfahrener Benutzer
es sollte kein Problem sein mit ihrem Präsident zu kontern, da verblasst sogar Gigi Oeri.C4-Joggeli hat geschrieben:HASS uf in züri schaffe und mit eme FCZ-Fan im gliche Büro!!
Hass uf jede Tag die gleiche FC GIGI OERI Scheisse...
scheiss stadt, scheiss kanton, scheiss luft...
Mein Vater war mit ihm in der gleichen Schule. Als er ihn mal wieder in der Weiterbildung sah, raucht er in der Pause seine traditionelle Pfeife. Als er dann in den Vortragsraum zurückkehrte sah er, wie es aus Canepas Anzug rauchte. Die Pfeife brannte also noch. Weil er ihn schon immer einen kompletten Idioten fand, sagte er es ihm nicht, und ein paar minuten später musste Canepa panisch auf seine Jackentasche klopfen.

jä und jetzt gosch ellei uffe oder wie?Crane hat geschrieben:Hass uf sogenannti Kollege wo gross umeprahle: "Jo klar chumi mit uf Göteborg, wird sicher geil." und denn 2 Daag vor dr Abfahrt plötzlich doch kei Gäld oder kei Zyt hän, oder sich eifach gar nüm mälde![]()
auf!
-- prime crime --
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Habe selber jahrelang in Z.. gearbeitet. Es ist wirklich nicht schwer den Typen die Luft abzuschneiden. Ein paar dumme Sprüche über die Präsi-Frau, übers Stadion, über die letzte Rangliste (wir sind lieber 2ter als Zürcher), über den Präsi selber, über die grässlichen orangen Auswärtstrikots (nur die Müllabfuhr trägt orange) usw. usf. Werde kreativ....... wir Basler sinds!!!!!C4-Joggeli hat geschrieben:HASS uf in züri schaffe und mit eme FCZ-Fan im gliche Büro!!
Hass uf jede Tag die gleiche FC GIGI OERI Scheisse...
scheiss stadt, scheiss kanton, scheiss luft...

Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
hm...cigán hat geschrieben:sin div. mit zug unterwägs!! nur los!
und bisch jo sicher au schjo mol e daag ellei deheim gsi oder ??![]()
jetzt hesches gschafft, dassimr würklig wider gedanke drüber mach

bini ächt jetzt nid scho z spot dra? I miesst schliesslich no Zugbillet und allfälligi Reservatione organisiere...
Aber in däm Sinn frogi grad mol noch: Fahrt hüt nomidaag/obe öbber mitem Zug uf Göteborg und hätt no Platz in dr Gruppe für e 18jöhrige FCB Fan?