Nai, die künnt uss Milhüse; grat bim Tittle-Platz rächts näb em Schweisstissi.Gevatter Rhein hat geschrieben:em name drno d'aillör vo blootzä oder vo baaartenä

Taylor hat geschrieben:Falls no öbber alti möbel oder suschtige ramsch hett und fürs entsorge nüt zahle will. am donnschtig kömme d elsässer und fahre noch em match durch d quartier und nämme alles mit was so ume stoht
neueröffnung!Taylor hat geschrieben:Falls no öbber alti möbel oder suschtige ramsch hett und fürs entsorge nüt zahle will. am donnschtig kömme d elsässer und fahre noch em match durch d quartier und nämme alles mit was so ume stoht
Dü bisch doch ä ächta tchü dü cülOralapostel hat geschrieben:
dodefür werde mir kämpfe???hobivan hat geschrieben:No e Anekdote ...![]()
Er chunt i d Schwyz go schaffe,
schmugglet Schlöt, Alkohol und au Waffe,
all Tag fahrt er über d'Grenze schnell,
wot si Stutz für d'Pool go hole gell!
Er isch wie unbettene Gast,
bim schaffe het er sowieso kei Hast,
i sim komische Dütsch verkauft er Croissant,
sini Sproch müend mir lehre, gots denn no!?
Noch dr Cümülus Karte wirdsch meistens gfrogt,
mir Basler werde viel mit dere scheiss Frog blogt,
müend mir das no lang erdulde?
Nei ab mit em i d Mulde!
Am Dunnstig könne mir eus revanchiere,
und luege dass dr' Elsässer tuet hoch verliere,
mir schreie ihm alli Schand übers Feld,
hole kann er bi uns nur si Geld!
Niemols werde mir verliere,
dr' Elsässer ka si spielerisch Mängel nit kaschiere,
e Stängeli isch s Ziel i däm Spiel,
denn isch dr' Waggis emol e bitz still!
Euesi Manne sind die Best,
besser als de jämmerlich Grupperest,
dr Final isch euses gröschti Ziel,
dodefür werde mir kämpfe und schreie wie am Stiel!
Auf jetzt !!!!!!!!!!!!!![]()
E typische Zürcher-SchnitzelbanggRinoceronte hat geschrieben:dodefür werde mir kämpfe???
Eusi Manne???
euses gröschti Ziil????
Pfui, wasch denn das füre Sproch?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
ékutt, dü dollwegg, dasch dängg e caschierte woggis, dä hobby-van.Rinoceronte hat geschrieben:dodefür werde mir kämpfe???
Eusi Manne???
euses gröschti Ziil????
Pfui, wasch denn das füre Sproch?
hobivan hat geschrieben:Han halt nie e Schribkurs in Baslerdütsch bsucht nitI gib dir e Tipp, Fricktalerisch
![]()
U U UEFA CUP!hobivan hat geschrieben:Aha, ein Neinsager. Schieb dr e Hammerstiel, aber Quärewäg bitte.
Husch ins Körbchen ...
Schreibt doch mal Ausnahmsweise was zum Fred-Thema
@hobby-van:hobivan hat geschrieben:Aha, ein Neinsager. Schieb dr e Hammerstiel, aber Quärewäg bitte.
Husch ins Körbchen ...
Äh...es isch 5 Syte lang nur ums Thema gange.....bis Du mit Dim luschtige Värsli koh bisch.....hobivan hat geschrieben:
Wir haben aber am meisten Sonne im ganzen Land.schniposa hat geschrieben:@hobby-van:
1. fricktaler sind schattengewächse
Gut so.schniposa hat geschrieben:@hobby-van:
2. guckst du hier: http://fcbforum.magnet.ch/showpost.php? ... tcount=132
Das isch mir au scho ufgfalle ..., ausserdem bin ich noch lernfähigmimpfeli hat geschrieben:Äh...es isch 5 Syte lang nur ums Thema gange.....bis Du mit Dim luschtige Värsli koh bisch.....![]()
BTW: Wenn me d'Kritik nitt verdreit sött me so Värsli au nitt veröffentliche....und da Du sicher nitt zum erschtemol do inne bisch söttsch au wüsse dass alles was nitt uff Baseldytsch isch e chli meh verrisse wird..
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
zu befehl!!!!!Diggi_Eier hat geschrieben:laaaaangweilig, back to topic! Herrenundewettr!!!
Ach dorum hett am Sunntig dr Näbel vom Mitteland im Fricktal aagfange?hobivan hat geschrieben:Wir haben aber am meisten Sonne im ganzen Land.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Me wird's nid glaube, aber genau an däm Donnschtig isch BGG-Stärnmarsch und mer mien wohrschyynlich uff em leere Märtplatz Guggekonzärt gäh.sergipe hat geschrieben:Kaufet Tickets es het no z'viel.