isch das sit Ifüehrig vo de Basis-JK überhaupt jemols dr Fall gsi?bigmac1971 hat geschrieben:Dänke! Natürlich nit! i nimm mol a, dass vo dene wo Brijeg göhn go Luege min. 80 % e Saisonkarte hän. Es git au sottigi wo nur e Basiskarte hän und Jede Gegner göhn go luege und denn bi de Grosse Match in Röhre luege well si kei Vorkaufsrächt hän!
Wird gegen NK Siroki Brijeg ausverkauft sein ???
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
- fcbscheelpoppsli
- Benutzer
uusverkauft bi brijeg
sin super priise für es fcbschpiil (wen me mol luegt was me süsch so zahle muess), aber s'wärde sicher villi nit koh well si finde d Gegner isch langwiilig. Scheissegal!!! Dr FCB schpiilt!!! Das isch dHauptsach. das wird garantiert nit voll wells zviil Modefan het wo den bis so öbbisem natirlig nit göhn.
LIFE IS RED AND BLUE
LIFE IS RED AND BLUE
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Allerdings...bi hütt goh d Tix für Solothurn hole...20.- Chnebel (22 inkl. Vorverkauf...Bivoba und so)!fcbscheelpoppsli hat geschrieben:sin super priise für es fcbschpiil (wen me mol luegt was me süsch so zahle muess), aber s'wärde sicher villi nit koh well si finde d Gegner isch langwiilig. Scheissegal!!! Dr FCB schpiilt!!! Das isch dHauptsach. das wird garantiert nit voll wells zviil Modefan het wo den bis so öbbisem natirlig nit göhn.
LIFE IS RED AND BLUE
Aber ebe...dr FCB spielt und do het me zgoh, egal wo! ! !
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Erfahrungen vom Grosny-Heimspiel mit ähnlicher Zuschauerzahl und ähnlicher "Haha d'Touriste wärde dehäiblibe"-Vorfreudezul alpha 3 hat geschrieben:der vorteil des morgigen spieles: man wird unter seinesgleichen sein!
- keine mk-gesässhocker
- keine bahndamm-ich-pfeife-also-bin-ich-polizei
- keine 'ich sehe nichts - wenn sie stehen' gesocks
- .... to be continued ...
eigentlich gar nicht so schlechte aussichten ....
- Neben und unter mir (MK ca 8m links vom Tor, ca 8. oder 9. Reihe) praktisch nur Sitzer. Die Hälfte davon während 90 Minuten am SMS-Schreiben
- Fahne abe ständig, insbesondere auch von dem Arschloch links neben mir
- Das Arschloch links neben mir, 90 Minuten keinen Ton rausgebracht, 60 von 90 Minuten sitzend verbracht, aber kaum war Pausenpfif aufgesprungen und mit seinem ebenfalls zurückgebliebenen Kollegen "Miiiir sind keini GC-Fans Gc Gc die Scheisse vom See" etc gesungen bis exakt 5 Sekunden vor Anpfiff 2.Halbzeit, dann wieder Ruhe
- Das halbe Stadion pfeift zur Pause, obwohl wir 1-0 führen und die konterstarken Russen taktisch geschickt im Griff haben
- Analog nach dem Spiel
- Allgemein lahme Stimmung, "isch jo nur Grosny"
- Hab ich das Arschloch von links neben mir schon erwähnt?
Ich würde nicht allzuviel erwarten...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
Schrei doch däm Arschloch linggs vo dir mol zünftig in d Ohre, dass em dr Schmalz ussefliegt oder alternativ kaufsch dr bi so Spiel im D im offene Vorverkauf e Tix und kunnscht wieder in d Mitti...Gevatter Rhein hat geschrieben:Erfahrungen vom Grosny-Heimspiel mit ähnlicher Zuschauerzahl und ähnlicher "Haha d'Touriste wärde dehäiblibe"-Vorfreude
- Neben und unter mir (MK ca 8m links vom Tor, ca 8. oder 9. Reihe) praktisch nur Sitzer. Die Hälfte davon während 90 Minuten am SMS-Schreiben
- Fahne abe ständig, insbesondere auch von dem Arschloch links neben mir
- Das Arschloch links neben mir, 90 Minuten keinen Ton rausgebracht, 60 von 90 Minuten sitzend verbracht, aber kaum war Pausenpfif aufgesprungen und mit seinem ebenfalls zurückgebliebenen Kollegen "Miiiir sind keini GC-Fans Gc Gc die Scheisse vom See" etc gesungen bis exakt 5 Sekunden vor Anpfiff 2.Halbzeit, dann wieder Ruhe
- Das halbe Stadion pfeift zur Pause, obwohl wir 1-0 führen und die konterstarken Russen taktisch geschickt im Griff haben
- Analog nach dem Spiel
- Allgemein lahme Stimmung, "isch jo nur Grosny"
- Hab ich das Arschloch von links neben mir schon erwähnt?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
die hoffnung stirbt zuletzt - zumindest für die MK.Gevatter Rhein hat geschrieben:[...] = adäquate zusammenfassung vom letzten jahr (von mir bereits effektiv verdrängt und jetzt leider wieder präsent)
aber hast schon recht, beim letzten heimspiel gab's ja in der 2 hz auch diese ominösen bänklihocker 10 m links von tobi. persönlich spekuliere ich darauf, dass solches gesindel den weg ins stadion diesmal schlichtweg nicht findet!
Denn ebe in d Mitti go oder halt schreie, das mache mir immer wieder emol, hän scho mängs Tussi vertriebe...Gevatter Rhein hat geschrieben:Wiexeit Goofy, das war MK...
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- BananeBieger
- Erfahrener Benutzer
Ich bruch jetzt emol das Wort, ha mir zwar gschwore ich wills nit bruche: MODEFANS
Klar isch Siroki nit grad e Traumlos, aber schlussendlich brucht unseri Mannschaft au gege sönnigi Gegner unseri Unterstützig. Bi ehrlich gseit sehr enttüscht vom Ahang. Me het e dummi Schnurre ka, wäg de Itrittspriise und jetzt wo dr Priis stimme würd, bliibt e grosse Teil devo wäg. WIXRZ
Klar isch Siroki nit grad e Traumlos, aber schlussendlich brucht unseri Mannschaft au gege sönnigi Gegner unseri Unterstützig. Bi ehrlich gseit sehr enttüscht vom Ahang. Me het e dummi Schnurre ka, wäg de Itrittspriise und jetzt wo dr Priis stimme würd, bliibt e grosse Teil devo wäg. WIXRZ
Für mi isches so international, ich gang in erschter Linie wägem FCB, wenn denn e grossi Mannschaft kunnt, isch das für mi wiene zuesätzlich Züggerli, aber satt wird ich wägem FCB...
i kläb uff jede freii sitz e kläber wo druffstoht MODEFAN...BananeBieger hat geschrieben:Ich bruch jetzt emol das Wort, ha mir zwar gschwore ich wills nit bruche: MODEFANS
Klar isch Siroki nit grad e Traumlos, aber schlussendlich brucht unseri Mannschaft au gege sönnigi Gegner unseri Unterstützig. Bi ehrlich gseit sehr enttüscht vom Ahang. Me het e dummi Schnurre ka, wäg de Itrittspriise und jetzt wo dr Priis stimme würd, bliibt e grosse Teil devo wäg.

Basel ai Liebi!!!
Hetter jetzt sini JK im C ändlich umtuscht? Aber au im D ka me wie gsait in d Ohre schreie und wenn är in d Mitti stoht, sotte sie wohl im Normallfall nid motze wäg de Fahne...tanner hat geschrieben:er isch jo scho im D
läse söttme chönne oder es wenigstens verstoh![]()
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
sind noch ca. 14'000 tickets zu haben, dies trotz preisen wie anno 1965.Coolmann hat geschrieben:Glaube es werden um die 15000 sein leider
aber dafür echte Fans
ich gehe auch
sehr schwach... immerhin handelt es sich um den uefa cup.
vor 10 jahren waeren die fans stundenland an der kasse ausgeharrt.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
und genau das hat man ja gegen Grosny auch erwartet, was dabei rauskam: siehe GRzul alpha 3 hat geschrieben:die hoffnung stirbt zuletzt - zumindest für die MK.
aber hast schon recht, beim letzten heimspiel gab's ja in der 2 hz auch diese ominösen bänklihocker 10 m links von tobi. persönlich spekuliere ich darauf, dass solches gesindel den weg ins stadion diesmal schlichtweg nicht findet!

nimmt mich ja Wunder wieviele Stammplätze bei mir in der Umgebung leerbleiben

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- BananeBieger
- Erfahrener Benutzer
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
- örjan berg
- Erfahrener Benutzer
und näggscht joor für e allfälligi champ.leaugue gruppephase. denn wär s stadion uf ei schlag voll.Blauderi hat geschrieben:Und alli wo gege Siroki kömme, sotten e Vorkaufsrächt für d UEFA-Gruppephase bykoo.
[CENTER](c) by örjan berg 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]
FUSSBALLMAFIA SFV!!:mad:[/CENTER]
Lüüter singe, immer lüüter singe, bis dr FCB s goal gschosse het!!:)
[CENTER]

- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer