Hmmm gits Lost scho uf Code 2 DVD? Viellicht gibi dere Sach no Chance...Russe hat geschrieben:jo isch mer genau glich gange.....aafang isch bullshit......aber sit drei wuche bini dabei....und es isch sau spannend......villicht bini au grad binere guete folg iigstige, weiss nid, aber es het mi grad packt.......ok, ha au wider vo däne dübels ka, denn fesslet mi au d sesamstrasse, aber jo...hehe
Lost
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
dammi!! was isch ächtsch in dere luke drinne??maradoo hat geschrieben:machi!![]()
abr goht widr e wuche bis es kunnt... grrrrrrrrr...![]()
bin ladens versteck??
der eingang zum CUBE??
das haus von frodo dem jüngeren??
was meinet ihr??
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
öschinhio auf der insel?? meinsch si lön dr gstan frei und är macht sich am arschkratzend in badelatsche d insle unsicher?? GEIL !!maradoo hat geschrieben:s huus vom gstan em 2te!
also i schätz mol irgend öbbis mit dr army, usserirdische, odr eifach s böse in person!
meinsch army?? denn hätte si aber e satelit uff dere insle wo das gaaanz genau beobachtet!! oder?
s personifizierte böse?? pandorra?? tamifluenzia?? cityboys??
näggscht wuche wüsse mer meh!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
viellicht au s monster, das het me scholang nümm gseh...Russe hat geschrieben:öschinhio auf der insel?? meinsch si lön dr gstan frei und är macht sich am arschkratzend in badelatsche d insle unsicher?? GEIL !!
meinsch army?? denn hätte si aber e satelit uff dere insle wo das gaaanz genau beobachtet!! oder?
s personifizierte böse?? pandorra?? tamifluenzia?? cityboys??
näggscht wuche wüsse mer meh!!
Basel ai Liebi!!!
Y sags eych, ihr bringed mi no sowitt die DVD au z kaufe...maradoo hat geschrieben:das weiss me ebbe nit was es isch! wildsäu sins nit! dr iisbär hesch au vrpasst gäll? und wie dr saiyd dr sawyer gfolteret het au?
zieh dr die ganz staffle uff dvd inne!
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Ja, aber im Wesentlichen erst zu Beginn der 2. Staffel. Plus gleich ein paar neue Unklarheiten dazu!Corpsegrinder hat geschrieben:jo, also e ganz genaui Uflösig gits nid, aber me erfahrt jedefalls einiges... *g*

- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
Eben. Ich reime auch nach der 5. Folge der zweiten Staffel noch.Corpsegrinder hat geschrieben:Nach den ersten drei Folgen der zweiten Staffel kann man sich zusammenreimen, was das Monster genau ist. Aber erstens kommt es immer anders...

Es stellt sich z.B. nach wie vor die Frage: was hat Locke in der 4. Ep. der ersten Staffel (auf der ersten Wildschweinjagd) gesehen, als er alleine weiterzog? Verraten hat er's bislang jedenfalls nicht!
Er sagt doch da, er habe der Insel ins Auge geblickt. Seit diesem Zeitpunkt hat er auf jeden Fall jegliche Furcht vor der Insel und deren Geheimnisse abgelegt und schöpft sozusagen (als bisher einziger) von ihrer Kraft.
Ich will endlich mal dieses scheiss Pseudo-Dino-Monster-Teil sehen!!! Ich sehs schon kommen, am Schluss gibts gar kein Monster oder es ist irgend ne triviale Lösung, die ihrerseits einen Haufen Ungereimtheiten hinterlässt...
Is sone Hassliebe bei mir...mit diesen Serien mein ich, immer neue Fragen, immer im blödsten und/oder spannensten Moment wird unterbrochen....aaaaarrrrgg (schoweiss, genausofunktionierts, daschjodrwitz), aber ebe...
Ich will endlich mal dieses scheiss Pseudo-Dino-Monster-Teil sehen!!! Ich sehs schon kommen, am Schluss gibts gar kein Monster oder es ist irgend ne triviale Lösung, die ihrerseits einen Haufen Ungereimtheiten hinterlässt...

also ich out mi als DHW lueger....ehrlich gseit findis sogar verdammt spannend!!maradoo hat geschrieben:nö dangge!!! bi gescht scho vor de 10i iigschloofe will d fründin das gluegt het...
aber isch kei verglich zu lost.....d longoria würd dene spächte zeige wies uff dere insle abgoht!