Dein Glück!neffin hat geschrieben:ich kenn das o.c. california gar nit![]()
Ich werde die Kinder hier im Forum in einigen Jahren an diesen Fred erinnern und sie werden sich zu tode schämen....
Dein Glück!neffin hat geschrieben:ich kenn das o.c. california gar nit![]()
Wasch' los?Lou C. Fire hat geschrieben:Dein Glück!
Ich werde die Kinder hier im Forum in einigen Jahren an diesen Fred erinnern und sie werden sich zu tode schämen....
y hätt die erschte 3 folge vo dinre abwäsehäit uffgno. die letscht hanni allerdings versifft...f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:war in den letzten 4 wochen in den ferie kann mir jemand kurz zusammenfassen was in den letzten 4folgen alles geschah?
naja video... derzwüsche isch wärbig und muesch am afang oder ändi chli spuele...f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:video oder dvd?
Die Episode, die noch fehlt, kannst du dir vielleicht downloaden:f_i_u_e_FCB!! hat geschrieben:het sich erledigt...stärnli isch so nett und git mer de video..![]()
Ich ziehs mr au am Frietig. Die zwei neue Charaktere findi au heftig, vorallem s Endi vo dr 2te Folg... Me meint d Problem sin glöst und scho tauche wieder neuei uf. Jetzt sitze jo fascht alli in dr scheisse. Nimmt mi Wunder, wär do no heil use kunnt.chickens**t hat geschrieben:Jep, isch ächt geil was passiert. Vorallem wird das vom ändi vo dr 2. staffle voll geil ufglöst! freu mi scho mega uf nägschte fritig wenni die näggscht folg cha zie!
hm wart nur... es wird gli widder besserMüüsli hat geschrieben:Ich find die Serie mega guet und lueg se au immer.....nur was ich schad find, bi teil Folgene merkt me richtig das si teilwys keini Idee me hän....s wird alles so langzoge und teilwys isch au nid viel interessants drbi....findi chli schad....