...hehe! Der Trainer lässt es an seinen Spielern aus. Thun sucks!gofastgowin hat geschrieben:Tor nach Penalty
5:1 für GC
Tip: So. 01.05.2005 Schaffhausen - FC Basel
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
wo lebsch du ????????Bebbionist hat geschrieben:es spiilt kei rolle wie thun spilt... dr fcb muess all sini spiil gwünne, und do isch au thun drunter... wie thun die andere spiil spiilt isch egal,will ich weiss, dass mir das joor wiider e fetti meischterparty ufem barfi und e wuche vorhär e meischterexpress im hardthurm ha wärde![]()
maischterfyr isch uf em märtplatz !
.
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
Wie öpper do inne emol so schön gseit het:Grga Pitic hat geschrieben:...hehe! Der Trainer lässt es an seinen Spielern aus. Thun sucks!
"Diese Kackmannschaft mit der Ansammlung von Versagern und einem arroganten Wixer als Trainer geht mir so langsam aber sicher auf den Sack!"
Ändlich wärde si emol in Bode grammt.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
isch doch bisshär immer so gsi?? also die letschte beide titel?!? mir wäre eh beidi plätz rächt! hauptsach z'basel!schnauz hat geschrieben:wo lebsch du ????????
maischterfyr isch uf em märtplatz !
.

[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
Danke. Diese Worte klingen nun bitter-süss...Schaiss Thun!Grga Mali hat geschrieben:Wie öpper do inne emol so schön gseit het:
"Diese Kackmannschaft mit der Ansammlung von Versagern und einem arroganten Wixer als Trainer geht mir so langsam aber sicher auf den Sack!"
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
[quote="Bebbionist"]isch doch bisshär immer so gsi?? also die letschte beide titel?!? mir wäre eh beidi plätz rächt! hauptsach z'basel! ]
du lesen hier weiter :
http://fcbforum.magnet.ch/showthread.ph ... isterfeier
du lesen hier weiter :
es git nit scheeners uf dr Welt ,
- Bebbionist
- Erfahrener Benutzer
danke für d'ufkläärig! hani nid gwüsst gha bis jetzschnauz hat geschrieben:du lesen hier weiter :

[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! … s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
Neuerspielstand: 2:5
FC BASEL 4-EVER
(c) gofastgowin, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: gofastgowin, 2007)
-
- Erfahrener Benutzer
- gofastgowin
- Erfahrener Benutzer
das han ich au so verstande kabumbui hat geschrieben:Was für Seich verzehlt dä Moderator vom Sportpanorama? Dr FCB heigi die Saison no nie gäge Schaffhuse gwunne?!![]()
Oder han ig öbis falsch verstande?![]()

dr FCB het de Heim in de Rückrundi gege Schaffuse 4:3 gune gha nur für de fall das er sötti do in cho lese cho

FC BASEL 4-EVER
- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
Absolut richtig. Und indr Zürcher Sunntigspräss wärde si scho als dr kommendi Meischter gfirt, aber wenns so use chunnt wie ich vrmuet wärde mir am nöggschte Samschtig 9 Verlustpünggt Vorsprung ha und gege Gülle machemer dr Titel perfekt.Grga Mali hat geschrieben:Wie öpper do inne emol so schön gseit het:
Dä ganzi Hype um die Buretruppe mit däm zürcher Vollidiot an dr Linie chotzt mi a!
Yeah, Mann! Meine Worte.Auginho Basel hat geschrieben:Absolut richtig. Und indr Zürcher Sunntigspräss wärde si scho als dr kommendi Meischter gfirt, aber wenns so use chunnt wie ich vrmuet wärde mir am nöggschte Samschtig 9 Verlustpünggt Vorsprung ha und gege Gülle machemer dr Titel perfekt.
Dä ganzi Hype um die Buretruppe mit däm zürcher Vollidiot an dr Linie chotzt mi a!
- joggeliwurscht
- Erfahrener Benutzer
Hi zämme
Ich ha kurz es Frögli wo unseri Spieler betrifft. Etlichi hänn so es wisses und es schwarzes Bändeli am Arm, ha das au scho bi unserne Gegner und bi dr FCB U-21 gseh, weiss öbber was das z'bedüte het???
Het mol gäli gäh, die hänn mit dr Stiftig vom Lance Armstrong z'due gha, isch das au wieder so öbbis???
lina
Ich ha kurz es Frögli wo unseri Spieler betrifft. Etlichi hänn so es wisses und es schwarzes Bändeli am Arm, ha das au scho bi unserne Gegner und bi dr FCB U-21 gseh, weiss öbber was das z'bedüte het???
Het mol gäli gäh, die hänn mit dr Stiftig vom Lance Armstrong z'due gha, isch das au wieder so öbbis???
lina
-
- Erfahrener Benutzer
het vellicht öpis mit däm z due http://www.nike.com/standupspeakup/index.jsplina hat geschrieben:Hi zämme
lina
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
-
- Neuer Benutzer
wo lebsch du da du dä trend nonig mitbecho häsch...lina hat geschrieben:Hi zämme
lina
nike stand up and speal oder so gegä rassismus ä riesä geldmacherei für en guete zweck wenns denn au so gnützt wird...
cheers