Git eifach e unglaublichi Sauerei. S'wisse Bettduech durchläbt es Bluetbaad. Art Performance sozusage.THOR29 hat geschrieben:E froog ans allwyssende Forum:
Sex mit ere Frau wo grad ihri Dääg het! Jo oder Nai?
Eyri Ystellig zu däm Thema wyrd mi interessiere.
Msnk
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ich bin auch kein Freund vom Periodenf*, reibt dann huren mühsam und...nä-äSubComandante hat geschrieben:Git eifach e unglaublichi Sauerei. S'wisse Bettduech durchläbt es Bluetbaad. Art Performance sozusage.
Aber ein Kumpel von mir findet das sogar extra geil, der bedient dann seine Frau auch Cunnilingus... um diese Uhrzeit kann man das ja schreiben

- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Aber obs e frau oder e maa gsi isch waisch?basler hat geschrieben:ha gester e geili kenneglernt, ha aber so e blackout dassi nümm weiss wie sie heisst, nümm weiss ob mir nummere ustuscht hän, nümm weiss ob i sie in dr balz oder saxo kenneglernt ha![]()
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!
MSNK Member Präsi
MSNK Member Präsi
Okay soweit würde ich nicht gehen, das ist zu nasty.Taratonga hat geschrieben:Ich bin auch kein Freund vom Periodenf*, reibt dann huren mühsam und...nä-ä
Aber ein Kumpel von mir findet das sogar extra geil, der bedient dann seine Frau auch Cunnilingus... um diese Uhrzeit kann man das ja schreiben![]()

bitter, wenn me grad alles vergässe het. kasch fast nur hoffe dass du dini nummere gä hesch und sie dir schriebe wirdbasler hat geschrieben:ha gester e geili kenneglernt, ha aber so e blackout dassi nümm weiss wie sie heisst, nümm weiss ob mir nummere ustuscht hän, nümm weiss ob i sie in dr balz oder saxo kenneglernt ha![]()

Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
Schambbediss hat geschrieben:Aber obs e frau oder e maa gsi isch waisch?
jää e frau isch sie definitiv gsifixi hat geschrieben: bitter, wenn me grad alles vergässe het. kasch fast nur hoffe dass du dini nummere gä hesch und sie dir schriebe wird![]()

Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
- heisser drnoo
- Erfahrener Benutzer