Mr sin NUR kollege...

Der Rest...
Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

rethabile hat geschrieben:Falls ärnschthafti Absichte find ich's okay - nur zum vögle eher nid. Es sei denn dr Kolleg isch eigentlich eh e honck oder sie e 10, oder 9 ;-)
Wichtig viellicht no: Sich e paar Skills im Handrugge-Vrteile ahzeigne. Me weiss jo nie wie dr Kolleg reagiert, wenn de mit ihre in d Kiste gohsch und sie denn e riese Szene vor ihm macht, was für e Arschloch du eigentligg bisch. :p
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

D Antworte zum Schwöschter vo dr Fründin vom Kolleg-Szenario zämmegfasst:

Legitim:

- Wenns für beidi nur vögle isch
- Wenn dr Kolleg e Honk isch
- Wenns öpis ärnschts isch/könnt wärde
- Wenn sie e 9-10 isch

Tabu:

- Wenns für sie meh als nur vögle isch (Drama!!!)
- Wenn dr Kolleg kei Honk isch und keini starke Pro Gründ gäh sin
- Wenn keini pro Gründ gäh sin

Ich find, mir sötte e Rotgäber schriebe und dr Erlös in Bier investiere. :cool:
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Wasserturm
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Wasserturm »

Also ich kenne auch Leute, bei denen der eine Typ sich die Schwester von der Freundin des Bruders gekrallt hat. Schien auf jeden Fall zu funktionieren. :D
Hier kam das Kriterium " Wenns öpis ärnschts isch/könnt wärde" zur Anwendung.

Vorteil auch: Man kann zu Weihnachten nur ein Familienessen machen mit beiden Elternpaaren. :cool: :eek:

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schambbediss »

Wasserturm hat geschrieben:Vorteil auch: Man kann zu Weihnachten nur ein Familienessen machen mit beiden Elternpaaren. :cool: :eek:
Sehr fortgschritte und routiniert wie eh und je unsere wasserturm :cool:

Nervenbündel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nervenbündel »

Blade hat geschrieben:also in der firma wo ich arbeite hat es viele sehr sehr gute frauen und es kommen auch immer wieder neue dazu

ich hatte über die jahre auch schon mit div. mitarbeiterinen was, auch wärend der arbeitszeit

das geile bei uns ist, dass alle skype haben und es so ziemlich einfach ist zu flirten und mal ein spruch rauszuhauen und zu schauen wie sie reagiert

lehrlinge sind tabu (ausser man ist selber lehrling) obwohl es scho einige darunter hat wo meine gedanken recht abschweifen :-)
Bitte den Namen des Unternehmens per PM an mich. Danke :D
Unter Sousa waren die Spieler vielleicht weniger verletzt.
Aber sie spielten so, dass man hätte glauben können, sie wären verletzt.

-footbâle 20.06.2015

RvP_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RvP_10 »

Wasserturm hat geschrieben:Also ich kenne auch Leute, bei denen der eine Typ sich die Schwester von der Freundin des Bruders gekrallt hat. Schien auf jeden Fall zu funktionieren. :D
Hier kam das Kriterium " Wenns öpis ärnschts isch/könnt wärde" zur Anwendung.

Vorteil auch: Man kann zu Weihnachten nur ein Familienessen machen mit beiden Elternpaaren. :cool: :eek:
In Luzern gibt es sowieso einige hübsche Frauen :D

@Wasserturm: Was sind deine Ausgangstipps für diese Region? :)

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Kurtinator hat geschrieben:Wichtig viellicht no: Sich e paar Skills im Handrugge-Vrteile ahzeigne.
In die richtig?

[video=youtube_share;mm_niiQfeWc]https://youtu.be/mm_niiQfeWc[/video]

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von heisser drnoo »

Schambbediss hat geschrieben:Findet ihr bim erschte date sött dr maa zahle? Git viel fraue wo druf bestöhn.

*lenkt von erlebnisorientierter nichte ab*
also alles unter 10chf zahli bi mene date... will das machi au so bi mine kollege wemmr ein gönd go zieh. isch mir zdumm das "ich zahl 6.20 und du 4.80" oder weiss nit was.

sobald ufe goht wird teilt oder klar kommuniziert: "ich zahl die erst rundi, du dafür die zweiti".

aaaber: uf kei fall gibbi einere eifach so e getränk us (au unter 10chf) woni grad im club oder in de bar kenneglernt ha... git viel z viel fraue wo meine sie könne sich de obe eifach so finanziere loh.

wie gseht eigentlich de studenteobe us in de balz? gueti miggeli ume? willig?
Fuessball ufem Rase und Emotione uf de Räng isch das wo zellt!

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

was händer eigentlich für erfahrige mit tinder und co gmacht in basel? de kolleg will mir das sitt ich single bi im summer aadreihe :o

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

heisser drnoo hat geschrieben:also alles unter 10chf zahli bi mene date... will das machi au so bi mine kollege wemmr ein gönd go zieh. isch mir zdumm das "ich zahl 6.20 und du 4.80" oder weiss nit was.

sobald ufe goht wird teilt oder klar kommuniziert: "ich zahl die erst rundi, du dafür die zweiti".

aaaber: uf kei fall gibbi einere eifach so e getränk us (au unter 10chf) woni grad im club oder in de bar kenneglernt ha... git viel z viel fraue wo meine sie könne sich de obe eifach so finanziere loh.

wie gseht eigentlich de studenteobe us in de balz? gueti miggeli ume? willig?
Gsehni ähnlich wie du. Vieli Fraue nütze das denne us und verschwinde plötzlich.

Und wie! Det isch praktisch jedi spitz, also d Chance sin do :D
heisser drnoo hat geschrieben:was händer eigentlich für erfahrige mit tinder und co gmacht in basel? de kolleg will mir das sitt ich single bi im summer aadreihe :o
ganz okay eigentlich. lernsch amigs no interessanti frau kenne, au wenns z.b nix wird am schluss. wenns richtig machsch, kasch ab und zue eini flanke. het aber au sau viel fake profil dinne.
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

heisser drnoo hat geschrieben:was händer eigentlich für erfahrige mit tinder und co gmacht in basel? de kolleg will mir das sitt ich single bi im summer aadreihe :o
Bi tinder und konsorte: jedi zwaiti het so "vo oobe gmachti föteli" wo immer dr usschnitt no schön druf isch. Sowit so guet. Wenn denn aber liisisch bim profil vonene wänn sie kaini wo nur bumse wänn. I dängg denn immer: jo du pfluddere... zerscht geil mache und denn dumm due?!

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

fixi hat geschrieben:Gsehni ähnlich wie du. Vieli Fraue nütze das denne us und verschwinde plötzlich.

Und wie! Det isch praktisch jedi spitz, also d Chance sin do :D

ganz okay eigentlich. lernsch amigs no interessanti frau kenne, au wenns z.b nix wird am schluss. wenns richtig machsch, kasch ab und zue eini flanke. het aber au sau viel fake profil dinne.
Wie gsehts in dr mitti us? Hets jo au e huffe vo de studäntinne

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

dörfsch halt nit usgseh wie e strossepenner wo grad uff bättlertour isch :p
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

fixi hat geschrieben:ganz okay eigentlich. lernsch amigs no interessanti frau kenne, au wenns z.b nix wird am schluss. wenns richtig machsch, kasch ab und zue eini flanke. het aber au sau viel fake profil dinne.
Schambbediss hat geschrieben:Bi tinder und konsorte: jedi zwaiti het so "vo oobe gmachti föteli" wo immer dr usschnitt no schön druf isch. Sowit so guet. Wenn denn aber liisisch bim profil vonene wänn sie kaini wo nur bumse wänn. I dängg denn immer: jo du pfluddere... zerscht geil mache und denn dumm due?!
demfall losi lieber witterhin d finger davoo

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Schambbediss hat geschrieben:Wie gsehts in dr mitti us? Hets jo au e huffe vo de studäntinne
woooo? ich gseh dört nur fraue wo am usbriete sind oder ihres ei scho gleggt hend! isch ganz schlimm am nomitag dörte. als wärs DÄ träffpunkt vor- und nach de geburt!

wie laufts eigentlich mit a2, fame und co? wär isch zletscht wieder emol dörte gseh? mit 18 die lääde gseh zum fraue ufrisse :D

Bierathlet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bierathlet »

fixi hat geschrieben: ganz okay eigentlich. lernsch amigs no interessanti frau kenne, au wenns z.b nix wird am schluss. wenns richtig machsch, kasch ab und zue eini flanke. het aber au sau viel fake profil dinne.
Viel zviel Fakes, Französinne und Dütschi. :D

Jedi 5ti het irgend e russischi, britischi odr amerikanischi Schuel ahgäh. :o

Wemmrs scho vo Tinder hän: Wie gönd ihr bi dr erschte Nochricht vor?
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Bierathlet hat geschrieben:Viel zviel Fakes, Französinne und Dütschi. :D

Jedi 5ti het irgend e russischi, britischi odr amerikanischi Schuel ahgäh. :o

Wemmrs scho vo Tinder hän: Wie gönd ihr bi dr erschte Nochricht vor?
E foti vom rieme schigge! Denn gsehsch grad wär wie reagiert und dämentsprächend trennt sich d'spreu vom waize

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

heisser drnoo hat geschrieben:woooo? ich gseh dört nur fraue wo am usbriete sind oder ihres ei scho gleggt hend! isch ganz schlimm am nomitag dörte. als wärs DÄ träffpunkt vor- und nach de geburt!

wie laufts eigentlich mit a2, fame und co? wär isch zletscht wieder emol dörte gseh? mit 18 die lääde gseh zum fraue ufrisse :D
haha das isch eso. aber hed ab und zue gueti milfs, wobi ich ab und zue au jungi studäntinne gseh.

kei plan, scho mega lang nümi gseh. aber glaubs in däne schuppe kasch am eifachste eini mit hei nä..
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

Timder knall ein gutes Bild rein, es hat gute dabei aber auch viele fakes...
1893  :cool:

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Schiins au professionelli uf tinder :eek:

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

fixi hat geschrieben:haha das isch eso. aber hed ab und zue gueti milfs, wobi ich ab und zue au jungi studäntinne gseh.

kei plan, scho mega lang nümi gseh. aber glaubs in däne schuppe kasch am eifachste eini mit hei nä..
aber eini wo grad usbrietet het oder no am usbriete isch... findi nit grad attraktiv zum mit hei neh :P

mit 18 isch das so de fall gseh.. aber ebbe bi jetzt au eeeewigs nüm dört ume gseh.

wie laufts in de bar rouge? friehner hanni immer wieder gschichtli ghört das es dä lade isch zum fraue ab 25 mit heime zneh.. still true story?

was mi no wunder nimmt: wer vo euch duet no uf die klassischi art und wiis fraue zmitts am tag aaspreche? :)

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Ich loh mi aaspräche :cool:

RL88
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RL88 »

Vergiss de Fisch Schambbediss! Bi dene Wyyber hützutags

Gesendet von iPhone mit Tapatalk
1893  :cool:

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

*hat das geuisse etwas*

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

heisser drnoo hat geschrieben:aber eini wo grad usbrietet het oder no am usbriete isch... findi nit grad attraktiv zum mit hei neh :P

mit 18 isch das so de fall gseh.. aber ebbe bi jetzt au eeeewigs nüm dört ume gseh.

wie laufts in de bar rouge? friehner hanni immer wieder gschichtli ghört das es dä lade isch zum fraue ab 25 mit heime zneh.. still true story?

was mi no wunder nimmt: wer vo euch duet no uf die klassischi art und wiis fraue zmitts am tag aaspreche? :)
Letztens eini wo es Kind ka het, top Figur miesst zwische 25 und 30 gsy sy. Rächt e hübschi gseh, die hätti sofort heime gno.

jo same, aber wenn de jetzt als >20 jährige innegosch und paar fraue klar machsch klappt das glaub locker, die 17-18 jöhrigi wyber stöhn jo uf älteri. weiss nid wie's in dr bar rouge isch, wenn das stimmt miessti au mol luege hehe

am dag? nei ehnder nid und wenn jo, wie gosch du vor?
Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Bierathlet hat geschrieben: Wemmrs scho vo Tinder hän: Wie gönd ihr bi dr erschte Nochricht vor?
Mit dr wohrheit? Also uff tinder eifach diräggt sage bzw froge was de wilsch.. aka " luscht uff e träffe und kli spass zha?" Für das isch jo das portal, do muesch nit dumm ho umeschnurre. Aintwäder klappts und de kasch drüber rutsche oder de bekunnsch e abfuehr " was bisch denn du für e arsch". Aber wenn eini dört die gross liebi anstatt e stächer suecht isch si fähl am platz.

Abr jo, do ischs e kli prüde. Im dütsche ect. heschs mit tinder eifacher, die sin offe für so sache. Russinne sin doch eh e jackpot, gsehn guet us und sin willig
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Wie sehts us mit südamerikanerinne und afrikanerinne?

heisser drnoo
Erfahrener Benutzer

Schambbediss hat geschrieben:Wie sehts us mit südamerikanerinne und afrikanerinne?
Do het eine big bootys gärn :D

Schambbediss
Erfahrener Benutzer

Die dörfe twerke, dr räscht sölls loh!
Wobii e kolleg mol gsait het: "lach dr nie e brasilianere ah... git nur theater!"

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Schambbediss hat geschrieben:Wie sehts us mit südamerikanerinne und afrikanerinne?
Für die kasch dr tinder spaare, do muesch nur ins klaibasel :cool:

Und wenn de denn drüber grutsch bisch kasch go s flugticket für ihir goofe inübersee zahle

54, 74, 90 - 2014!

Gesperrt