Sacchi1 hat geschrieben: Wir haben im Oberrang teilweise versucht mal Spielorientiert zu supporten, leider ist das nur einmal gelungen...naja wir sind wohl oben auch nicht besser...
Mal sehen wie's am Dienstag wird...
Ich find d`Lieder geil! Das die im Oberrang nit gsunge wärde isch klar und das si nit wirklich Spielbezoge sin stimmt au. Wens aber dr verschlofeni Oberrang drzue animiert mehr Spielbezogeni Stimmig zmache, isch es jo au positiv. Aber in e me Spiel gege dr Tabälleletschdi, wo fascht keini Emotione do sin, isch e Spielbezogeni Stimmig nur schwer machbar, den ischs halt meischtens ruhig und swird me gschnurt und s`Spiel au nit wirklich verfolgt. Grundsätzlich find ich scho au, das ame übertriebe wird, das wen e Spieler vo uns umghaue wird doch nit eifach e Liedli cha gsunge wärde, aber e Mittelwäg zfinde isch nit so eifach.Finds aber schad, wen die mit soviel härzbluet entstandene Lieder so abegmacht wärde. Wenn me si ka mitsinge, sind si ächt geil (try it)!! Lieder wo sganze Stadion singt hets und wirds eh immer nur vereinzelti ha und das nit alli Lieder jedem glych gfalle isch au klar. Aber es wird was gmacht und das isch positiv, und wen me Sache nit so guet findet oder verbesserigsfähig, den ka me sGspräch jo au sueche mit de Junge (Fanprojäkt und so..) im Internet schriebe das es Scheisse isch bringt jo nit wirklich öbis. Na ja, Morn isch eh anderscht Stimmig, do mach ich mir keini Sorge
D4R4 hat geschrieben:.Finds aber schad, wen die mit soviel härzbluet entstandene Lieder so abegmacht wärde. Wenn me si ka mitsinge, sind si ächt geil (try it)!!
mache jo die wenigschte - aber so reaktione wie vom bastardo uff Kritik wo überhaupt nid in die Richtig ziele sin underschdi
Der Rasen hat gegen Luzern erstaunlich gut gehalten trotz des Dauerregens!
Im Frühjahr hätte BU nach so einem Spiel gleich einen neuen Rasen bestellen können.
Nach der EM ist aber scheinbar ein richtig stabiler Rasen eingebracht worden.
Es hat am Samstag zwar stellenweise ordentliche Pfützen gegeben, aber umso erstaunlicher war, dass nicht wie früher nur noch Morast zu sehen war.
die neuen Lieder mögen ja Fan-Kultur-Technisch wirklich toll sein, aber ich finde sie auch stink langweilig und wenn man der eine oder andere auch aufs Spielgeschehen achten würde, dann würde evt. auffallen, dass diese Lieder oft unsere Mannschaft einlullen und wie ein Schlaflied dafür sorgen, dass die Jungs etwa 3 Gänge zurück schalten, vor allem, wenn nach der Pause so eines angestimmt wird....
Ich respektiere die Ziele des harten Kerns etwas besonderes auf die Beine stellen zu wollen, aber irgendwie finde ich es auch realtitätsfremd. Als ob sie in einer Traumwelt leben, wo jeder die gleiche Liebe und Fanatismus für den FCB empfindet, wie sie...
Die Realität ist aber auch in der MK so, dass für 90% (zu denen auch ich gehöre!!) der FCB schlicht und weg ein Hobby ist. Dabei geht es nicht ums konsumieren wollen, wie im Kino, nein... ich möchte einfach Spass haben an einem Match und irgendwo auch einfach Dampf ablassen.... aber nicht das Fantum neu erfinden.
Wenn man die anderen Lieder, die ja jeder singt, nicht mehr singen möchte, sollte man vielleicht aber auch die Tatsache hinterfragen, warum denn 90% der Fans die Lieder singen und durch diese auch Stimmung in die Stadien bringen??? Vielleicht, weil halt einfach die Mehrzahl der Fans, diese Lieder bevorzugt???
Mir kommt es momentan öfters so vor, wie so ein Blauring/Jungwacht Anlass von früher, wenn alle ums Lagerfeuer sassen und wir Lieder aus dem Lalibu gesungen haben...
Manchmal denk ich, es fehlt nur noch, dass die Fans aufgefordert werden sich gegenseitig am Händchen zu halten und sich dann nach dem Liedchen noch Frieden zu wünschen.
Irgendwann gibt es noch ein Gesangsbüchlein, weil man sich alles Lieder mit jeweils 7 Strophen nicht merken kann.... Und dann kommt wie in der Kirche so ne Anzeige: Wir singen das Lied Nr. 3 auf der Seite 23 und zwar Strophe 1-3 oder so...
Zudem nervt es mich auch, dass die Jungs so en Lied durchziehen, auf Teufel komm raus, egal, ob eine andere Gruppe versucht was anderes anzustimmen oder nicht..
Was ist euer Ziel??
Jaja ich weiss schon, wahrscheinlich gibts jetzt Posts, dass ich keine Ahnung habe, dass ich es gar nicht verdient habe, FCB Fan zu sein, dass ich aus der MK abhauen soll, etc.... Kurz um, dass ich so was wie eine Ungläubige bin....
Aber ja... wir sind doch einfach die MK, eine tolle Fankurve, die alle den FCB unterstützen möchten!
Ich weiss, es ist ein bisschen überspitzt, aber mir gefällt die Richtung einfach nicht, die da eingeschlagen wird... ich bin Fussball-Fan wie Millionen andere auf der Welt... halt einfach vom FCB, aber schlussendlich kein bisschen besser oder töller als ein anderer....
Man muss einfach ein Mittelmass finden, vielleicht auch darauf achten, ob eines der Lieder positiv angenommen wird, oder ob die Mehrheit nicht mitmacht.. ich mein, ein DJ in ner Disco wer ja auch ne katastrophe, wenn 3 Leute tanzen und 1000 andere nicht und er seine Musik einfach stur weiterlaufen lässt, oder?
Gegen Luzern empfand ich den permanenten Gesang als angenehm. Wer hätte sonst gesungen? Es wäre einfach still gewesen im Stadion, auch nicht gut, oder? Zu dieser Witterung und zu diesem Spiel war es ganz gut so. Es war ein Spiel ohne grosse Emotionen.....was solls!
Bei anderen, emotionsgeladenen Spielen finde ich stimmt die Mischung. Ich denke am Dienstag wird eine andere Stimmung im Stadion sein.
Der Grund warum im Stadion gegen Mannschaften wie Luzern keine Stimmung mehr herrscht ist ganz doch einfach.
Jeder Fan des FCB ist momentan erfolgsverwöhnt!! Jeder!!
Die letzten Jahre haben die Basler Fanszene geprägt. Ein Sieg gegen eine schweizer Mannschaft aus der Super League wird als selbstverständlich erachtet. Die Erwartungen sind immens hoch. Natürlich kann man sagen mit diesem Budget, mit diesem Umfeld muss der FCB alles schlagen in der Schweiz. Keine Frage, das ist ja auch so. Jedoch bringt der lang anhaltende Erfolg genau diese Kehrseiten mit sich. Beispiel: Ihr alle könnt euch ab einem Sieg gegen GC nicht mehr ausgiebig freuen, oder? Denkt mal daran wie ihr vor 7 Jahren reagiert hättet, wenn der FCB GC mit 3:0 abgefertigt hätte. Im Stadion wäre es abgegangen als wären wir Champions-League Sieger. Heute wird dies einfach als selbstverständlich erachtet. Man geht zufrieden nach Hause, punkt.
Leider reagiert auch die Kurve nicht mehr wie früher. Ich kann mich noch gut erinnern. Noch vor 3 bis 4 Jahren hatten Zürcher Spieler die Hosen voll wenn sie vor der MK einen Eckball schiessen "mussten". Die Kurve schrie, tobte , fluchte und und und...
..und heute? Kaum mehr Pfiffe, es wird hingenommen und irgend ein Lied vor sich hingeträllert.
Achtung, nicht das ein falsches Bild entsteht. Ich habe den allergrössten Respekt vor den Leuten in der MK die sich für die Fanszene Basel einsetzen und möchte mich an dieser Stelle auch mal dafür bedanken. Jedoch teilweise einfach mit falschen Mitteln. Die neuen Lieder, bsp. "seit dr Bappe zu sim Sohn", sind nett, treiben die Mannschaft aber nicht an. Viel mehr würde es bringen situationsbedingt zu supporten. Verdammt! Schreit doch die gegnerischen Spieler wieder an wie früher. Reagiert doch wieder vermehrt auf Pfiffe des Schiris gegen uns, egal ob berechtigt oder nicht!! Wieso ist das heute nicht mehr so? Wieso wird der FCB nicht mehr nach vorne gepeitscht wie früher. Ganz einfach: Erfolgsverwöhnt, jeder einzelne!! Man hat das Gefühl die Mannschaft gewinne ja sowieso, da braucht es den Support nicht. Fehlpfiff des Schiris? Egal, man gewinnt so oder so....
Dies ist mein Eindruck den ich habe.
Sind wir doch ehrlich. Am besten wäre es, wenn wir dieses Jahr nochmals für Furore sorgen würden in der Champions-League und dann wieder für 10 oder 15 Jahre in der Versenkung verschwinden. Dann würden auch wieder richtige Emotionen kommen. Und dies nicht nur bei Champions-League spielen!
one_love hat geschrieben:
Und dann kommt wie in der Kirche so ne Anzeige: Wir singen das Lied Nr. 3 auf der Seite 23 und zwar Strophe 1-3 oder so...
und bim "UFFTA" geen alli uff d Gney...
Nai im ärnscht ych fänd s am beschte wenn me die längere Lieder wuurd ai bis zwaimool aastimme und sy denn ai bis zwaimool ganz duuresinge und dr räscht 0815 Support, spiilbezooge, statt 10 moll s glyyche lange Lied aastimme, obwool iber d Hälfti nimm mitsinge duet resp. will.
und bim "UFFTA" geen alli uff d Gney...
Nai im ärnscht ych fänd s am beschte wenn me die längere Lieder wuurd ai bis zwaimool aastimme und sy denn ai bis zwaimool ganz duuresinge und dr räscht 0815 Support, spiilbezooge, statt 10 moll s glyyche lange Lied aastimme, obwool iber d Hälfti nimm mitsinge duet resp. will.
hehe....
und obe uf dr Terrasse hockt ein mit eme Weihrauch-Kerzli und sägnet uns vom Parkett...
So nun auch noch mein Kommentar zu Stimmung und Co.:
Also ich den Flyer vor dem Spiel gelesen habe, ging bei mir der Laden runter und das Spiel war für mich gelaufen, bevor es überhaupt begonnen hat.
Ich hab mir während 2 Stunden gefragt, was sich gewisse Leute erlauben eine Fankultur einfach einzustellen, welche über Jahrzehnte bestand hielt und viele Leute damit aufgewachsen sind.
z.B. ein 50-jähriger Mann, der seit 35 Jahre ins Stadion geht, hat gewisse Lieder verinnerlicht, welche für ihn zu seinem Fan-dasein gehören. Nun kommen Leute, welche mehrheitlich seine Kinder sein könnten und radieren seine ganze Fankultur aus. So etwas kann man einfach nicht machen.
Ich war noch tollerant, als es hiess dass man auch eine andere Richtung einschlagen will. Mit einem Kompromiss hätte ich mich angefreundet. Aber was da entschieden wurde, ist einfach das allerletzte. Die zuständigen Leute sind nicht mal für Kompromisse zu haben. Sie entscheiden und so wirds gemacht.
Aber nicht mit mir: Ich hab diese Schlaflieder mitgesungen, in dr Hoffnung, dass es irgendwann auch wieder richtige Fussballlieder zu hören gibt. Da mir diese Illusion eines Kompromisses nun genommen wurde, habe ich für mich entschlossen, dass solche Lieder von mir nicht mehr gesungen werden. Mancheiner mag jetzt sauer werden und mich aus der Kurve wünschen, aber ich weiche nicht aus der Kurve nur weil ich plötzlich nach der von mir unerwünschten Veränderung nicht mehr reinpasse.
Zudem frage ich mich, was diese super tollen neuen Lieder bewirken sollen. Und warum wir so eine tolle neue Identität brauchen. Die einzige Antwort die mir einfällt ist, dass wir uns selber feiern wollen. Wir wollen die geilsten Fans überhaupt sein. Doch darauf pfeiffe ich. Ich will nicht der geilste Fan sein. Ich will die geilste Mannschaft unterstützen. Das ist das einzige was für mich zählt. Und ob man mit diesen langen Liedern wirklich die Mannschaft unterstützt ist für mich sehr fraglich.
Ich kann mir nicht vorstellen, dass auch nur ein FCB-Spieler 2 Wörter aus diesem neuen "Bappe-Lied" kennt. (Auch ich habe lange kein Wort verstanden, bis ich mal den Text vor mir hatte) Also tun wir damit für die Mannschaft genau gar nichts, ausser vielleicht etwas Background Musik zu liefern.
Für mich gehört eher "Geschrei" als "Gesang" zum Fussball. Wenn ich singen will, geh ich in den Chor oder bewerbe mich trotz mangelndem Talent bei Musicstar.
Luigi hat geschrieben:
Zudem frage ich mich, was diese super tollen neuen Lieder bewirken sollen. Und warum wir so eine tolle neue Identität brauchen. Die einzige Antwort die mir einfällt ist, dass wir uns selber feiern wollen. Wir wollen die geilsten Fans überhaupt sein. Doch darauf pfeiffe ich. Ich will nicht der geilste Fan sein. Ich will die geilste Mannschaft unterstützen. Das ist das einzige was für mich zählt. Und ob man mit diesen langen Liedern wirklich die Mannschaft unterstützt ist für mich sehr fraglich.
Ich kann mir nicht vorstellen, dass auch nur ein FCB-Spieler 2 Wörter aus diesem neuen "Bappe-Lied" kennt. (Auch ich habe lange kein Wort verstanden, bis ich mal den Text vor mir hatte) Also tun wir damit für die Mannschaft genau gar nichts, ausser vielleicht etwas Background Musik zu liefern.
Für mich gehört eher "Geschrei" als "Gesang" zum Fussball. Wenn ich singen will, geh ich in den Chor oder bewerbe mich trotz mangelndem Talent bei Musicstar.
Word!!
E Kompromiss wär d Leesig...aber s isch wie scho öfters in dr MK, die zunderscht wänn an iirem aingene Fyyrli iir aigenes Süppli koche...
[quote="BS-Supporter"] Noch vor 3 bis 4 Jahren hatten Zürcher Spieler die Hosen voll wenn sie vor der MK einen Eckball schiessen "mussten". Die Kurve schrie, tobte , fluchte und und und...
..und heute? Kaum mehr Pfiffe, es wird hingenommen und irgend ein Lied vor sich hingeträllert.
Luigi hat geschrieben:So nun auch noch mein Kommentar zu Stimmung und Co.:
Also ich den Flyer vor dem Spiel gelesen habe, ging bei mir der Laden runter und das Spiel war für mich gelaufen, bevor es überhaupt begonnen hat.
Ich hab mir während 2 Stunden gefragt, was sich gewisse Leute erlauben eine Fankultur einfach einzustellen, welche über Jahrzehnte bestand hielt und viele Leute damit aufgewachsen sind.
z.B. ein 50-jähriger Mann, der seit 35 Jahre ins Stadion geht, hat gewisse Lieder verinnerlicht, welche für ihn zu seinem Fan-dasein gehören. Nun kommen Leute, welche mehrheitlich seine Kinder sein könnten und radieren seine ganze Fankultur aus. So etwas kann man einfach nicht machen.
Ich war noch tollerant, als es hiess dass man auch eine andere Richtung einschlagen will. Mit einem Kompromiss hätte ich mich angefreundet. Aber was da entschieden wurde, ist einfach das allerletzte. Die zuständigen Leute sind nicht mal für Kompromisse zu haben. Sie entscheiden und so wirds gemacht.
Aber nicht mit mir: Ich hab diese Schlaflieder mitgesungen, in dr Hoffnung, dass es irgendwann auch wieder richtige Fussballlieder zu hören gibt. Da mir diese Illusion eines Kompromisses nun genommen wurde, habe ich für mich entschlossen, dass solche Lieder von mir nicht mehr gesungen werden. Mancheiner mag jetzt sauer werden und mich aus der Kurve wünschen, aber ich weiche nicht aus der Kurve nur weil ich plötzlich nach der von mir unerwünschten Veränderung nicht mehr reinpasse.
Du bisch sone richtige oberschnurri echt!! Im Internet machsch d schnurre die ganz zyt uf, aber bisch du eimol im Stadion zu dene Lüt abegange, oder bisch zum Wage gange und hesch mit dene Lüt gredet? Nei ich glaubs nit!! Meinsch du jetzt tatsächlich das du das jetzt mit dem Bitrag duesch ändere? Meinsch jetzt werde nur no "dini" lieder gsunge? Das isch dr grössti Müll wo ich je glese ha!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!
Luigi hat geschrieben: Also ich den Flyer vor dem Spiel gelesen habe, ging bei mir der Laden runter und das Spiel war für mich gelaufen, bevor es überhaupt begonnen hat.
Was ist denn genau in diesem Flyer gestanden? Da ich am Samstag ein bisschen spät dran war, habe ich niemanden etwas verteilen sehen und der durchnässte welcher an meinem Platz lag, konnte ich nicht mehr lesen...
Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Du bisch sone richtige oberschnurri echt!! Im Internet machsch d schnurre die ganz zyt uf, aber bisch du eimol im Stadion zu dene Lüt abegange, oder bisch zum Wage gange und hesch mit dene Lüt gredet? Nei ich glaubs nit!! Meinsch du jetzt tatsächlich das du das jetzt mit dem Bitrag duesch ändere? Meinsch jetzt werde nur no "dini" lieder gsunge? Das isch dr grössti Müll wo ich je glese ha!!
Woher willsch wüsse was ich unternoh ha und was nit? Falls du eine vo dene am Waage unde persönlich kennsch, denn gohsch am Mittwuch mol go froge ob morn (also Zystig) öper dört gsi isch. Wär ich nämmli nit im Stress gsi, wär ich am Samstig scho gange.
Aber bi dir rechtfertige muess ich mi glaub nit. Isch nur zur Information, dass du anderi Meinige eifach respektiersch und se lohsch in Ruhe lo mache.
Dass mi Byytrag do nüt nützt, dass ich mr scho klar. Ich ha mr au scho meh als das Gedanke gmacht. Ha jo dr ganz Match Zyt gha am Samstig, do ich wie obe scho erwähnt 2 Stunde lang am ummestudiere gsi bi.
The Moose hat geschrieben:Was ist denn genau in diesem Flyer gestanden? Da ich am Samstag ein bisschen spät dran war, habe ich niemanden etwas verteilen sehen und der durchnässte welcher an meinem Platz lag, konnte ich nicht mehr lesen...
Heschs in dim Briefkaschte. Vilicht het sich dr eint oder ander Fähler ihgschliche.
Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Du bisch sone richtige oberschnurri echt!! Im Internet machsch d schnurre die ganz zyt uf, aber bisch du eimol im Stadion zu dene Lüt abegange, oder bisch zum Wage gange und hesch mit dene Lüt gredet? Nei ich glaubs nit!! Meinsch du jetzt tatsächlich das du das jetzt mit dem Bitrag duesch ändere? Meinsch jetzt werde nur no "dini" lieder gsunge? Das isch dr grössti Müll wo ich je glese ha!!
Ich finds kei Müll...
Er het rächt und ehrlich gseiht, was bringts mit dene dört go rede?? Die sin so verborrt vo ihrer neue Idee e Fankultur nach ihrem Bild uf d'Bei stelle, dass sie jo gar nümme mitkriege, wie viel Lütt, dass es in dr MK scho aschisst, was dört abgoht... Momentan het eifach no niemert suscht Bock dört dr Löli mache....
Ich glaub es hän scho viel probiert rede...
Ganz krass usdruckt isch es, wie wenn du en FCZ Fan probiersch erkläre, dass dr FCB viel töller isch oder ... mit eme Pfarrer diskutiersch, dass es Gott nid git....
Wurum mirs do ine schriebe? Ganz eifach... ich machs, willi zum Teil nach Match eifach gfruschtet bi, will mi d'Stimmig akotzt (mol mehr, mol weniger!!) und das los wärde möcht...
Unsere Ecke het uf jede Fall beschlosse, dass mir die Lieder nümme mitsinge..
Er het rächt und ehrlich gseiht, was bringts mit dene dört go rede?? Die sin so verborrt vo ihrer neue Idee e Fankultur nach ihrem Bild uf d'Bei stelle, dass sie jo gar nümme mitkriege, wie viel Lütt, dass es in dr MK scho aschisst, was dört abgoht... Momentan het eifach no niemert suscht Bock dört dr Löli mache....
Ich glaub es hän scho viel probiert rede...
Ganz krass usdruckt isch es, wie wenn du en FCZ Fan probiersch erkläre, dass dr FCB viel töller isch oder ... mit eme Pfarrer diskutiersch, dass es Gott nid git....
Wurum mirs do ine schriebe? Ganz eifach... ich machs, willi zum Teil nach Match eifach gfruschtet bi, will mi d'Stimmig akotzt (mol mehr, mol weniger!!) und das los wärde möcht...
Hesches du Persönlich scho mol probiert? Wenn nit, denn würd ich bitz ufpasse mit dine behauptige...
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!
shit ihr sind abr e jääse ecke, wo findet me dä genau? dörf ich mi dört aschliesse? protest gegene support, und das vonere frau, tschöss...
abr sälbr nie mitsinge, hejoo hauptsach dumm schnurre...
zizou hat geschrieben:shit ihr sind abr e jääse ecke, wo findet me dä genau? dörf ich mi dört aschliesse? protest gegene support, und das vonere frau, tschöss...
Ob e Frau oder nit spielt kei Rolle. Und ich nimm ah, au ihre "Ecke" wär bimene Kompromiss bereit gsi alles z gäh für dr FCB. Aber schinbar isch die einti Syte kompromissbereiter als die anderi. Was vo meh Grössi zügt darf denn jede für sich sälber entscheide.
Hasta La Victoria Siempre hat geschrieben:Hesches du Persönlich scho mol probiert? Wenn nit, denn würd ich bitz ufpasse mit dine behauptige...
Ich has au scho persönlich probiert.....
mehr mols, glaub mr......
dorum muess ich kei bitzeli ufpasse mit mine behauptige und ich kenn au suscht lütt, wo scho mit em eint oder andere diskutiert hän...
also ich bi 100% sicher das du no nie zu denä Lüüt ane bisch und über das Thema go diskutierä...
well so wies ich beurteilä ka sind dört alli sehr gwillt sich au mit andere Meinigä usänander zsetze und näme die au gärn uf!!!
aber dasses am SA e doch zimlich miesi Stimmig gsi isch het mehreri Gründ:
- scheiss Wätter
- scheiss Gegner
- langwiligs Spiel
(e roti Karte, Schiri-Skandalentscheid oder 0:3 Pauserückstand no ins 4:3 dreihe, hätte sicher s Stadion zum kochä brocht)
aber so Spiel gits, hets früehner scho immer geh und wirds au immer widr geh, also nid gross über Liederuswahl diskutierä sondern IMMER voll mitzieh...
well gege Guimares und Göteborg sin die genau gliche Lieder gsungä wordä, äs händ eifach vill mehr Lüüt mitgmacht und dasch entscheidend!!!
zizou hat geschrieben:shit ihr sind abr e jääse ecke, wo findet me dä genau? dörf ich mi dört aschliesse? protest gegene support, und das vonere frau, tschöss...
Nei mir sin kei jäääse ecke...
und du kennsch mi jo nid, wohär willsch du wüsse, wie oft oder nid oft ich mitgsunge ha ???
und sorry, das wo momentan botte wird, isch kei support, das isch e langwiligs, öds, geträllere, wo eher dr Aschien macht vo eme lasche Gsangsverein als vo ere "gfürchtete" Fankurve...
würdi dr FCZ oder GC oder YB so "Support" mache, würdi mi glaub wirklich drüber luschtig mache, ob sie jetzt e Sälbschthilfetruppe für die Anonyme-Fuessball-Fans bildet hän, dos aber bi uns in dr MK passiert, chani fascht nur hüüle, wills eso jämmerlich isch...
Bafana Bafana hat geschrieben:well so wies ich beurteilä ka sind dört alli sehr gwillt sich au mit andere Meinigä usänander zsetze und näme die au gärn uf!!!
Also du würdsch ihne zuetraue, dass sie d Ussag vom Flyer zrugg nämme und wieder alti Lieder ahstimme und ihri eigeni neui Identität verzichte, wenn me das bi ihne persönlich goht go wünsche?
one_love hat geschrieben:Unsere Ecke het uf jede Fall beschlosse, dass mir die Lieder nümme mitsinge..
Und denn stieget dir jewils nur bim ne jääse "FCB, FCB...."-Geschrei wieder i? Toll! Es gäbt sunscht e paar Kurve in dr Schwiz, wo das s'komplette Repertoir isch. Die bruche sicher au no Lüt!
I verstands nid... anstatt Stolz z'si uf so einzigartigi Lieder in Basel, uf dä bsunderig Geischt in dr Kurve, füehrt me persönliche Krieg gäge d' "Macher" vo dene Lieder... Wenn mol alli würde mitsinge (mitschreie), käme alli Lieder ganz geil. Solang sich aber e paar in persönlichem Krieg mit de andere befinde und das stärker gwichte als d'Kurve und dr FCB, cha das nid guet ko.
Im übrige empfiehl i mol allne Motzer für 1 Spiel ins C go z'sitze und z.b. mol "Fuessball das isch unser Läbe" (söll jo au eins vo dene neue, langwiligi, ischlöfernde, grausam eintönige Lieder si) inezieh... isch mr sälte so kalt dr Rücke abgloffe...
Bellach SO hat geschrieben:
I verstands nid... anstatt Stolz z'si uf so einzigartigi Lieder in Basel, uf dä bsunderig Geischt in dr Kurve, füehrt me persönliche Krieg gäge d' "Macher" vo dene Lieder...
Isches so verwerflich sini eigeni Meinig z'ha und e andere Gschmack was die eigeni Fankultur betrifft?
Das isch ebe s Problem. Die einti Syte isch gwillt tollerant z'sy und Kompromisse ihzgoh, aber die anderi findet ihres eigene Mache richtig und die andere sin blödi Sieche will ihne die Lieder nit gfalle.