Neus Natel kaufe - iPhone
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
guck hier, guter blog!!!edge hat geschrieben:Was für apps sind absoluti "must have"?
http://www.funnyfilme.info/
http://apfelblog.ch/category/iphone
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
shazam!!!
around me
wikipanion
look it up
around me
wikipanion
look it up
[SIGPIC]http://is.blick.ch/img/txt/F/z/QmFzZWwg ... 0xA_35.gif[/SIGPIC]
-
- Erfahrener Benutzer
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
-kei UMTSDoppelchnopf hat geschrieben:me cha keini mms schicke,
me cha nit filme
-E lächerligi 2 Megapixel Kamera
-kei Speicherkarte
-kei Bluethooth (es hets zwar aber me kas für nüt bruche. Keini bilder, videos, mp3's schigge)
-kei gps (navi nur übers internet verfiegbar und somit kostepflichtig. Wobi die 250 mb für 10.- im Monet länggt im Normalfall längstens)
-karte mien au übers internet glaade wärde und somitt offline nit bruchbar
-Kamera het kei Zoom
-Display mit nur 262.144 Farbe
-kei Radio
-kei Sprochstüürig
-kei Voice Mail
-nit Java fähig
-kei video klingelton
-kei DVB-H empfänger (färnseh ufem Natel in sehr gueter qualität)
-kei HSDPA und HSCSD
-kei intärns modem
-kei usb ahschluss
e witere vo mir us gseh grosse nochteil isch dass me bi de lieder abslut vom pc abhängig isch. Sprich keini lieder umbenenne, cover ändere, playliste speichere etc. und vorallem wenn ich bim kolleg ufem natel e paar lieder gseh wo mir gfalle denn kan är mir grad s' ganze album schigge oder au alli lider won är druff het und ich kah die bi mir wieder ihsortiere und abspeichere wien ich das möcht. Me kah au d' lieder eifach über usb ufs natel laade und in musik ordner speichere, es brucht kei Itunes hindedrah. Nokia fiegt d' lieder automatisch in d' musik bibliothek hinzue und s' format muess au nit gänderet wärde.
-
- Erfahrener Benutzer
-kei UMTS doch!
-kei Speicherkarte Hallo? 8 oder 16GB und du willsch no e Speicherkarte?
-kei Voice Mail Doch
-kei video klingelton Für was??
-kei HSDPA Doch
Wenn man keine Ahnung hat...
-kei Speicherkarte Hallo? 8 oder 16GB und du willsch no e Speicherkarte?
-kei Voice Mail Doch
-kei video klingelton Für was??
-kei HSDPA Doch
Wenn man keine Ahnung hat...
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
isch öppe glich wie s' bluethoth, es hets aber me kas nit bruche. kasch kei videoahruef mache. also isch öppe glich wie wenn des nit hättschFCB Forever hat geschrieben:-kei UMTS doch!
wenn me nur sone schrott het wie s' iphone wo kleini bilder macht, keini videos und me nit sehr vill lieder druff het denn längge die 8 oder 16 giga längstens. Wenn me aber e natel mit ere 5 megapixel kamera het mit super video qualität, vill lieder und s' natel no als extärni festplatte brucht denn isch das durchuss e vorteil. ich kah zum bispiel bis uf 40 Giga uffeFCB Forever hat geschrieben:-kei Speicherkarte Hallo? 8 oder 16GB und du willsch no e Speicherkarte?
nei, hets nit, kasch uf jedere site mit technische date nochelääse aber joFCB Forever hat geschrieben:-kei Voice Mail Doch
öb das brucht wird oder nit isch jedem si sach, ich ha eifach sache ufzellt wos nit kahFCB Forever hat geschrieben:-kei video klingelton Für was??
siehe Voice MailFCB Forever hat geschrieben:-kei HSDPA Doch
trifft uf di glaub bitz meh zueFCB Forever hat geschrieben:Wenn man keine Ahnung hat...
-
- Erfahrener Benutzer
Vollidiot!
UMTS chasch für d Internetverbindig bruche! (Email, Internet, GPS etc.)
VoiceMail Infos
Mir isch grad igfalle, dass du Missgeburt wohrschinlich demit meinsch, dass me e Nochricht ufnimmt und verschickt! das machsch du jede Tag 100mol mit dim dräcks Nokia!
hsdpa Infos
Zeig mir mol die 40GB Speicherkarte!
Di Natel cha 100% kei Kaffi useloh (Ha nur Sache ufzählt wo di Natel nid cha)
VoiceMail Infos
Mir isch grad igfalle, dass du Missgeburt wohrschinlich demit meinsch, dass me e Nochricht ufnimmt und verschickt! das machsch du jede Tag 100mol mit dim dräcks Nokia!
hsdpa Infos
Di Natel cha 100% kei Kaffi useloh (Ha nur Sache ufzählt wo di Natel nid cha)
Mini Biträg richte sich an d Lüüt wo im FCB Forum läse und dörfe nid kopiert oder wiiter verbreitet wärde!
-
- Erfahrener Benutzer
Di Natel cha 100% kei Kaffi useloh (Ha nur Sache ufzählt wo di Natel nid cha)FCB Forever hat geschrieben:Vollidiot!
VoiceMail Infos
hsdpa Infos
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
rasiere kasch di mit däm schiss eifoun au nit richtig! 
drfür machts gueti spaghetti!

drfür machts gueti spaghetti!
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
jööö wie me sich so kah ufreege wäge sonere kleinigkeit. wie bereits gseit öbs e nochteil isch oder nit kunnt uf jede druff ah öb är das brucht oder nit, isch doch jetzt nit so schwer gsih zum dä satz z' verstoh oder. Uf 40 giga uffe heisst nit dass ich e 40 giga speicherkarte bruch, kennsch 16 giga intärn. s' N96 isch fähig speicherkarte bis 24 giga ahzspräche. Fänsterplatz kah in Mathe?FCB Forever hat geschrieben:
FCB Forever hat geschrieben:Di Natel cha 100% kei Kaffi useloh (Ha nur Sache ufzählt wo di Natel nid cha)

-
- Erfahrener Benutzer
So, iPhone bricht. Bi harte iPhone-Gegner gsi - ha das Teil usglache, verspottet und verhöhnt noch und nöcher. Jetzt hanichs öpe 2 Monet.
Negativpünggt:
S Grät het sini schwächene. D Kamera chasch effektiv nur für gwüssi Schnappschüss bruche. Sehr schad. Filme goht nid. Sehr schad.
Dr Akku hebt au nid wahnsinnig lang. Also e nächtlichs Uflade isch (find ich) pflicht.
Und teilwiis hesch eifach mieh mit dr Software. Ha vor ere Wuche kei UMTS-Verbindig meh gha, nix meh - Telefoniere und SMS isch aber einewäg gange.
Positivs:
Damn, i spar gopferdeggel rächt stutz. D Application xtrazone uf em iPhone isch vollgeil. Ganz sälte verspöte sich aber SMS - aber 99% chömme pünktlich a - und mini rächnig isch uf absolute tiefschtwärt! 500 Gratis-SMS im Monet rocke bi Swisscom mit em iPhone wirklig.
D Applikatione sin dr Hammer. Facebook uf iPhone isch geil. 20 Min, Blick, NYTimes, Wikipedia, SBB Fahrplan, MSN, eBay und e App, wo dr alli aktione bi Migros, Coop, Denner und so azeigt ("Rabatte") - das züg isch eifach geil und i wotts definitiv nümm misse.
Ebeso tiptop isch d GSP-Funktion. Im Ärnschtfall teschtet und het perfekt funktioniert. Ebeso isch Google Earth als App erhältlich.
Fazit: I bereu dr Kauf vo däm Grät in keinschter Wiis. D iPhone-Gegner hän sicher ihri berächtigte Pünkt, aber mi hän die geile Apps total überzügt.
Negativpünggt:
S Grät het sini schwächene. D Kamera chasch effektiv nur für gwüssi Schnappschüss bruche. Sehr schad. Filme goht nid. Sehr schad.
Dr Akku hebt au nid wahnsinnig lang. Also e nächtlichs Uflade isch (find ich) pflicht.
Und teilwiis hesch eifach mieh mit dr Software. Ha vor ere Wuche kei UMTS-Verbindig meh gha, nix meh - Telefoniere und SMS isch aber einewäg gange.
Positivs:
Damn, i spar gopferdeggel rächt stutz. D Application xtrazone uf em iPhone isch vollgeil. Ganz sälte verspöte sich aber SMS - aber 99% chömme pünktlich a - und mini rächnig isch uf absolute tiefschtwärt! 500 Gratis-SMS im Monet rocke bi Swisscom mit em iPhone wirklig.
D Applikatione sin dr Hammer. Facebook uf iPhone isch geil. 20 Min, Blick, NYTimes, Wikipedia, SBB Fahrplan, MSN, eBay und e App, wo dr alli aktione bi Migros, Coop, Denner und so azeigt ("Rabatte") - das züg isch eifach geil und i wotts definitiv nümm misse.
Ebeso tiptop isch d GSP-Funktion. Im Ärnschtfall teschtet und het perfekt funktioniert. Ebeso isch Google Earth als App erhältlich.
Fazit: I bereu dr Kauf vo däm Grät in keinschter Wiis. D iPhone-Gegner hän sicher ihri berächtigte Pünkt, aber mi hän die geile Apps total überzügt.
-
- Erfahrener Benutzer
kauf dr s htc touch hd...Doppelchnopf hat geschrieben:merci für d antworte!
- bessere akku
- 5 megapixel cam
- bessere prozessor
- speicherkarte erwitterig
- glich gross und trotzdem grössers display
- viel besseri uflösig (kasch e ganzi website ohni zoom läse!)
- mittlerwiele au d htc sehr schnäll im navigiere
- bisch offe bi de abos, nit wie bim iphone!
s erscht natel woni räschtlos glügglich bi!
Carlos Varela: "Heb di Schlitte du huere Schissdrägg":D:o
-
- Erfahrener Benutzer
Darf i froge, wie hoch dini Rächnige in etwa sin? Und was für e Abo de no hesch?basler hat geschrieben:kauf dr s htc touch hd...
- bessere akku
- 5 megapixel cam
- bessere prozessor
- speicherkarte erwitterig
- glich gross und trotzdem grössers display
- viel besseri uflösig (kasch e ganzi website ohni zoom läse!)
- mittlerwiele au d htc sehr schnäll im navigiere
- bisch offe bi de abos, nit wie bim iphone!
s erscht natel woni räschtlos glügglich bi!
ha sunrise zero plus mit 1000 sms gratis für 19.- zuesätzlich, ha option mit gratis internet wo aber nüt muesch zahle und mini rächnige belaufe sich uf knapp 70 stutz. internet gangi oft, ha aber überall woni gang w-lan und wenni mol dusse ihne gang isches gratis.John_Clark hat geschrieben:Darf i froge, wie hoch dini Rächnige in etwa sin? Und was für e Abo de no hesch?
Master Chief hat geschrieben:jööö wie me sich so kah ufreege wäge sonere kleinigkeit. wie bereits gseit öbs e nochteil isch oder nit kunnt uf jede druff ah öb är das brucht oder nit, isch doch jetzt nit so schwer gsih zum dä satz z' verstoh oder. Uf 40 giga uffe heisst nit dass ich e 40 giga speicherkarte bruch, kennsch 16 giga intärn. s' N96 isch fähig speicherkarte bis 24 giga ahzspräche. Fänsterplatz kah in Mathe?

Ivan DU Bestie!
Das sind ebe sache wo ich au absolut geil find!...git s die sache au für WM 6.1?John_Clark hat geschrieben:
-
- Erfahrener Benutzer
Dönt au attraktiv vo de Priise här muess i sage. I ha s Swisscom Liberty Xtra Plus (tolle Name) und ha momentan monatlichi Rächnige um di 60 Bucks. 250 MB Datemängi hani zguet - und das längt momentan längschtens. 500 sms gratis uf xtrazone (was jedoch für mi gli fertig isch, do i im märz 26 wird).... mol luege, wieviel tüürer mi phone denn wird...basler hat geschrieben:ha sunrise zero plus mit 1000 sms gratis für 19.- zuesätzlich, ha option mit gratis internet wo aber nüt muesch zahle und mini rächnige belaufe sich uf knapp 70 stutz. internet gangi oft, ha aber überall woni gang w-lan und wenni mol dusse ihne gang isches gratis.
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
@basler was isch das für e option mit gratis internet??
git doch nume die 50 MB für 7,5 oder?
gits bim htc touch hd au so apps zum selber druff due?
und wenn de bi dem abo plus 19 stutz für sms uf insgesamt 70 stutz chunnsch, telefoniersch du praktisch nid oder wieso nume mindestumsatz vo 50?
i überleg mir ebe schwer das teil au z'hole..
und wenn de bi dem abo plus 19 stutz für sms uf insgesamt 70 stutz chunnsch, telefoniersch du praktisch nid oder wieso nume mindestumsatz vo 50?
jo die option mein ichsushibomber hat geschrieben:@basler was isch das für e option mit gratis internet??

nee ich schrieb meischtens sms, telefonier sälte und wenn i telefonier isches eh in däne 50 stutz dinne, vo däm här easy...
kas dir nur empfähle, s isch dr hammer! au kollege wo s iphone hän finde das teil sau geil! würd sage isch s einzig grät wo d konkurränz ka ufnäh...
no keini gfunde;-) jo oke gaanz so schnäll wie s iphone isches nit ganz, aber s kunnt ganz ganz noch ahne, und mi störts jetzt gar nit! und wenn halt dief ins menü gohsch isch halt s windows no grusig designet wenn suscht immer mitem touchflo3d kasch schaffe... aber denn hets sich mit negativpünktDoppelchnopf hat geschrieben:keini negativpünkt?![]()

-
- Benutzer
überleg au zwüschem X1 vo Sonyericsson und em touch HD vo HTC. ha bis jetzt 's P1i vo SE und bi relativ zfriede.. aber ich bruch als händi immer e eierlegendi wollmilchsau. wenn me bim touch hd au e aaständigi tastatur hätt zum useklappe wie bim X1 wär dr fall klar: touch HD. aber momentan tendier ich no biz zum sonyericsson.. au wägem akku: 830h standby! tschüss eiPhone =)
- chickens**t
- Benutzer
Ich ha sit dr EM bi dere Option für 7.5.- 2GB Guethabe pro Monet. Shet eigentlich mol gheisse es sigi nur während dr EM gültig, nochhär hani aber e SMS beko wos gheisse het es seig bis ändi joor so. Und jetzt hoffi eifach dasses au witerhin so bliebtsushibomber hat geschrieben:@basler was isch das für e option mit gratis internet??

Master Chief hat geschrieben: -kei UMTS ebe doch
-E lächerligi 2 Megapixel Kamera Wieviel fotografiersch du mitem Handy?
-kei Speicherkarte
-kei Bluethooth (es hets zwar aber me kas für nüt bruche. Keini bilder, videos, mp3's schigge) wie oft brusch die Funktion?
-kei gps (navi nur übers internet verfiegbar und somit kostepflichtig. Wobi die 250 mb für 10.- im Monet länggt im Normalfall längstens) Het GPS süsch wüdi s Google Maps jo nid funktioniere
-karte mien au übers internet glaade wärde und somitt offline nit bruchbar
-Kamera het kei Zoom Wieviel fotografiersch du mitem Handy?
-Display mit nur 262.144 Farbe längt volkomme. Merksch eh kei Unterschied zum Nokia.
-kei Radio doch und sogar wältwit. halt übers Interenet
-kei Sprochstüürig okayi sch au ä Negativpunkt. Wägem Autofahre
-kei Voice Mail bruchts das. Wie oft brusch das?
-nit Java fähig okay das isch ä Negativpunkt
-kei video klingelton bruchts das? Wie oft brusch das?
-kei DVB-H empfänger (färnseh ufem Natel in sehr gueter qualität)
-kei HSDPA und HSCSD
-kei intärns modem
-kei usb ahschluss doch hets, wie kann ich süsch s Handy am PC aschliesse?
isch öppe glich wie s' bluethoth, es hets aber me kas nit bruche. kasch kei videoahruef mache. also isch öppe glich wie wenn des nit hättsch
wie oft hesch du, siits Videoaruef git, die Funktion brucht? Ich dänk do laufe no abertausendi Mönsche mit Handy ume, wo kei Videoarueffunktion hei.
-
- Erfahrener Benutzer
SonyEricsson isch 03 bis 08 mini Stammmarke gsi - und meh cha's stets witerempfähle. Topqualität. Es muess gseit si, dr iPhone-Akku suckt big time. Sicher ein vo de relevantere Negativpünkt.Schluggspächt hat geschrieben:überleg au zwüschem X1 vo Sonyericsson und em touch HD vo HTC. ha bis jetzt 's P1i vo SE und bi relativ zfriede.. aber ich bruch als händi immer e eierlegendi wollmilchsau. wenn me bim touch hd au e aaständigi tastatur hätt zum useklappe wie bim X1 wär dr fall klar: touch HD. aber momentan tendier ich no biz zum sonyericsson.. au wägem akku: 830h standby! tschüss eiPhone =)