das isch jetzt ebbe grad das wo ich mein, wenn öber vo dene wo du ufglistet hesch e fehler macht isch es unglücklich aber wenn dr zanni emol e flanke hinders gool setzt isch es grad e scheiss flanke!!!König 1893 hat geschrieben:mir unterstütze unseri spieler au: en carlitos, majo, marque, huggel, ergic,eduardo...sind in letschter ziit au nid dr brüller gsi die letschte spiel. Viel bällverlüscht, unglücklichi torschüss, zweikampfverhalte nid guet. Ych würd die au noh unterstütze wenn sie e halbs johr e tief händ. Aber das isch so will mir eifach alli gseh , dass sie talent händ uf ihrer positione. Die sien zu rächt bim FCB und händ halt mol tief und hochs, aber halt gmeinsam. Aber dr Hodel und dr Zanni chönne eifach uf däm niveau nid mitspiele, sie sind zu limitiert au fürd erwartige wo dr FCB het. Aber es sind eher glückspilz, ych mein als challenge-league spieler en FCB-lohn zbekoh isch sicher nid ohni
um e so e karriere z'starte bruchsch au glück...wenn z.B. dr marque nid mit baulmes im cup gege uns gschpielt hätt wär är ganz sicher nid bi uns glande!!