aber y glaub dir muess y das nytt schriibe ... sottsch es jo kenne ...

falls tips bruuchsch waisch jo wo noochelääse ...

dasch jo genau dr Punggt, wo kasch scho alli die Komponänte, wo di interessiere zämme aaloose? ha jezz scho div. Luutsprächer uf Vincent, Marantz oder weiss Gott was fyr Grät aagloost, aber die wenigschte hän t&a im Sortimänt gha. D Kombination vo t&a und Piega het mi bis jezz eifach am meischte yberzygt. Wohlbemerkt, as y natirlig weiss, as es sowohl besseri Technik wie au Luutsprächer git, aber irgendwo muesch e Kompomis betr. Design und Priis mache. Kurzer Rede langer Sinn, d Kompaktaalag vo t&a isch fyr mi gä gsi und denn hani eifach dr passend Luutsprächer gsuecht und das isch bis jezz dr erwähnti Piega, aber viilicht äbderet sich das jo morn, wenni d TX Serie vo B&W tescht....bulldogu2122 hat geschrieben:das mit em aloose und teschte isch halt so e sach ...![]()
aber y glaub dir muess y das nytt schriibe ... sottsch es jo kenne ...![]()
falls tips bruuchsch waisch jo wo noochelääse ...![]()
harman kardon isch damals eine vo mine favorite gsi ...Fart hat geschrieben:Gestern hatte ich das grosse Vergnügen, das
zu installieren.
das stueck "private investigations" von dire straits wird sehr oft als klangreferenz verwendet, weil es diverse facetten wiedergibt. versuchs mal ...frikshow hat geschrieben: Anderi Froog, wenn ihr neui Boxe bruchet, was für Musik lön dir euch vorspiele um d'Boxe z'bewerte?
Richtig, grundsätzlich sollte man aber seine eigenen CD's mitnehmen und darauf achten, dass möglichst das ganze Spektrum der eigenen Musikvorlieben abgedeck ist. Unerlässlich finde ich gute Klavier-, Gitarren- und Saxophonmusik. Auch sollte man gute wie auch schlechtere, meist ältere Aufnahmen mitnehmen.BadBlueBoy hat geschrieben:das stueck "private investigations" von dire straits wird sehr oft als klangreferenz verwendet, weil es diverse facetten wiedergibt. versuchs mal ...
Scheissegal, für das Geld, was Du für ein Bose-Anlage ausgibst, bekommst Du um Welten bessere Soundsysteme.Heaven Underground hat geschrieben:Bose ist nicht schlecht, habe meine BOSE 601 ano 1985 im Zihlmann gekauft und sind immer noch einwandfrei. Müsste nur mal mein Verstärker in die Revision bringen..
Ich spreche nicht von kleinen Kinderzimmern, sondern von einem richtigen Wohnzimmern! Aber selbst in Kleinstwohnzimmern mit 45m2 kannst Du soundtechnisch mit der richtigen Anlage unbekannte Dimensionen kennen lernen.Heaven Underground hat geschrieben:Dann frage ich mich auch noch, was nützt das beste und teuerste System, wenn du nur ein16m2 Zimmer hast. Do lobe ich meine 45m2 Stube.
Deine 20-jährige Revox in Ehren, aber Du solltest Dir mal eine neuere Technik und vor allem neuere Boxen reinziehen, Du wirst eine ganz andere Akustikwelt entdecken...BadBlueBoy hat geschrieben:bin heute mit einer 20 jährigen revox bestens bedient.
solltest mal lesen lernen...Lou C. Fire hat geschrieben:Scheissegal, für das Geld, was Du für ein Bose-Anlage ausgibst, bekommst Du um Welten bessere Soundsysteme.
.
quelle:mindls heiteres bastelmagazin ...Mindl hat geschrieben:solltest mal lesen lernen...
1985 bose, war top qualität, dazumals gabs wohl nicht viel was an bose rankamm...
bi immer no ganz gspannt uff di teschtbriicht ...Lou C. Fire hat geschrieben:das isch bis jezz dr erwähnti Piega, aber viilicht äbderet sich das jo morn, wenni d TX Serie vo B&W tescht....
luegsch, dass de für eimol nüechtern bisch, wenn de öpis wotsch vergliche...Lou C. Fire hat geschrieben:gang vermuetlig erscht hyte...
jo y waiss, me sott nid z viel Zyt verstriiche loh, wem'r zwei LS mitenand verglyyche will, aber ebe...
sicher nid, me sott Boxe immer in mögligscht gwohnter Umgäbig teschte, das gilt denn wohl au fyr dr Zuestand!Oralapostel hat geschrieben:luegsch, dass de für eimol nüechtern bisch, wenn de öpis wotsch vergliche...
Lou C. Fire hat geschrieben:sicher nid, me sott Boxe immer in mögligscht gwohnter Umgäbig teschte, das gilt denn wohl au fyr dr Zuestand!
nope hami doch fyr d Chinese entschiide, die häns druf!Oralapostel hat geschrieben:hesch dini pyrotechniker us em dütsche jetzt ifliege loh? (fürwärgg gartenparty)
bim bürgi gits immer e stiggli ross.Lou C. Fire hat geschrieben:nope hami doch fyr d Chinese entschiide, die häns druf!
I waiss numme no immer nid, woni e guet abghanges Fohle bykum...