Welches KATA? 1 oder 2?Eckfahne hat geschrieben:Also mi Pager isch sehr ruhig bis jetzt
Hochwasseralarm FÜr Basel!
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- Master Chief
- Erfahrener Benutzer
- Dome
- Erfahrener Benutzer
stellsch en mol ab und schicksch dr e SMS druf... und den noch fünf min wieder ah... den sehsch obs kunnt oder nit...Eckfahne hat geschrieben:Wärde Nochrichte uf e Pager au gschickt wenn är us gsi isch und jetzt igschalte worde isch? Ha grad gseh d Batterie wo ich vor 10 Tag ersetzt ha isch scho wieder verregt, S******Grät!
Signatur zu vermieten.
- Szene Tours
- Erfahrener Benutzer
bitte alle schadensfälle direkt bei eckfahne in rechnung stellen. er allein ist schuld am hochwasser.
kann mal bitte jemand dem mario und stefan eine sms schicken? sie sollen die stabilität der bedrohten dämme in unmittelbarer nähe überprüfen. ich kann sie nicht erreichen. habe gehört der markus sei schon vorort aber er braucht hilfe
kann mal bitte jemand dem mario und stefan eine sms schicken? sie sollen die stabilität der bedrohten dämme in unmittelbarer nähe überprüfen. ich kann sie nicht erreichen. habe gehört der markus sei schon vorort aber er braucht hilfe
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
live foto von der birs..seppi rettet mario aus den fluten...Szene Tours hat geschrieben:bitte alle schadensfälle direkt bei eckfahne in rechnung stellen. er allein ist schuld am hochwasser.

- alter sack
- Erfahrener Benutzer
mich deucht, in Basel ist das schlimmste vorbei, der pegel, gemessen am roten fischerhäuschen unter der pfalz, ist seit rund 2,5 stund unverändert...
aber es ist wirklich heftig, speziell wenn man sieht, was da alles runtergespült wird! und vor zwei tagen habe ich mir im tessin noch die sonne auf den bauch scheinen lassen...
aber es ist wirklich heftig, speziell wenn man sieht, was da alles runtergespült wird! und vor zwei tagen habe ich mir im tessin noch die sonne auf den bauch scheinen lassen...
Das größte Problem beim Fussball sind die Spieler.
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Wenn wir die abschaffen könnten, wäre alles gut. (Helmut Schulte)
Das isch au esoo! Dir wird s Lache au no vergoh, wenn di Schtroos unter Wasser und dies Däheim in Flamme stoht, du ungläubige Thomas du!mimpfeli hat geschrieben:HAHAHAHAHA händ ihr grad dä alteri Maa ghört....
*vision* das nimmt e böses Aend, do hätt me friehner miesse luege, das nimmt e böses Aend....*visionändi*.....![]()
![]()
Hiob Fürchtegott Robotnik
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
Lut http://www.portofbasel.ch/pegelstand/Allgemein.HTM isch s Wasser in dr letzte Stund wieder 6 cm gstiige. No 23 cm und ihr händ e kleins Problem.
-
- Erfahrener Benutzer
also wenn d birs bim joggeli total iber d uufer tritt - d yyfaart zer garage isch jo grad nääbedraa - und die wiederum isch diräggt mit em shopping-center verbunde 

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Wasser.....
und Wasser.....