War schon klar, aber der Einblick in die Abgründe der Existenz, deren ich mir zwar bewusst bin, ist mir im Halse stecken geblieben.Mätzli hat geschrieben:Beruhige Dich!
War doch nur ein Scherz!
WE SHALL NEVER SURRENDER!!!!!!!!!!
Holt der FCB im letzten Spiel noch den Titel?
naja. die hoffnung ist gross. doch wenn ich realistisch bin, zweifle ich seit dem fcz-sieg in bern erstmals. das 3:2 von abdi war wie ein genickbruch.
und von wegen gc ist heiss auf's derby... momentan sind fast nur irgendwelche lustlosen söldner bei den floppers auf dem rasen, welche die grossen derbys nicht miterlebt hatten und auch keine ahnung davon haben.
und wenn man noch dazurechnet, wie sich gc in der rückrunde präsentiert, dann dürfte der amtierende meister nichts mehr anbrennen lassen.
aber eben... die hoffnung stirbt zuletzt.
und von wegen gc ist heiss auf's derby... momentan sind fast nur irgendwelche lustlosen söldner bei den floppers auf dem rasen, welche die grossen derbys nicht miterlebt hatten und auch keine ahnung davon haben.
und wenn man noch dazurechnet, wie sich gc in der rückrunde präsentiert, dann dürfte der amtierende meister nichts mehr anbrennen lassen.
aber eben... die hoffnung stirbt zuletzt.

- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
oder Spielverzögerung in 22 Fällen :PBlutengel hat geschrieben:An " Das Wunder von Basel" glaub i scho.....aber nit ans "Wunder von Zürich".
Und wenn das nit itrifft, kas in Basel no 15 Wältwunder gä....
P.S.
Nach em 3. Goal für Züri sind praktisch alli vo dr Ersatzbank ufs Spielfäld grennt. Könnt mr do nit öbis mache, dass dr FCZ Forfait verliert? So vo wäge Platzsturm, meh als 11 Spieler ufem Fäld usw?![]()
MI Gott würd mi nid zu so öppis zwinge, ergo isch es e Fakeone_love hat geschrieben:Jo jo... du stohsch am Do. in dr 94. Minute vor em liebe Fuessball-Gott, GC im Konter... er stellt die vor d'Wahl und seiht: "Schrei hopp GC und sie maches 1:1".... ABER du würdsch natürlig hart bliebe und nid schreie...![]()
sind mol ehrlich: wenn dr fcb scho duure wär mit 5 pünkt vorschprung, würde denn au 54% für die schwule vote ? 

Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an alle, mir doch egal, wenn sich jemand an meiner erbärmlichen Berichterstattung vergreifen möchte.

was muess passiere, dass mir das no realisiere chönne ?The Dome hat geschrieben:54% vote für dr FCB. Und wer isch jetzt schwule????![]()

Derjenige, dessen Verstand durch Ideale vernebelt wird, ist nicht mehr in der Lage, über eine fundierte, objektive und neutrale Meinung zu verfügen, eine weitverbreitete Seuche innerhalb unserer Gesellschaft.

- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
I hoff dass GC dr FCZ suuber abeloht.
Usglichendi Gerächtigkeit hin oder her aber hett irgendöpper Luscht druff nochärd ewig s'Geplärre vom ganze SVF, FCZ, ZF DRS usw. Verein z'ghöre vo wägge unfair und grosses Päch und unverdiente Meischter?
(Denn intressiert die alli nämlig kei Muntwiler und kei weiss ich was meh, sondern denn zellt nur no dr "ungerächtfertigti" Meischtertitel)
Wennscho Meischter denn nit wägge irgendwelche Fudischirientscheid!!!
(Wobii au das nur e Wunsch isch, im Notfall nimmi s'andere au
)
Usglichendi Gerächtigkeit hin oder her aber hett irgendöpper Luscht druff nochärd ewig s'Geplärre vom ganze SVF, FCZ, ZF DRS usw. Verein z'ghöre vo wägge unfair und grosses Päch und unverdiente Meischter?

(Denn intressiert die alli nämlig kei Muntwiler und kei weiss ich was meh, sondern denn zellt nur no dr "ungerächtfertigti" Meischtertitel)
Wennscho Meischter denn nit wägge irgendwelche Fudischirientscheid!!!
(Wobii au das nur e Wunsch isch, im Notfall nimmi s'andere au

wär dörf nid verliere, dass dr fcb doch no dr titel hole chönnt (sofärn är gwünnt oder bin ere schtricher niederlag zumindescht e remis holt) ? jetzt sötz aber klick macheThe Dome hat geschrieben:Sorry ich ha wirklich kei ahnig, was du meinsch.

[quote="abräumer"]wär dörf nid verliere, dass dr fcb doch no dr titel hole chönnt (sofärn är gwünnt oder bin ere schtricher niederlag zumindescht e remis holt) ? jetzt sötz aber klick mache ]
Isch mir scho klar. Aber d frog isch, öb dr fcb maischter würd und 54% sage jo. Also muesch du mit de schwule dr fcb meine!?
Und wenn dr fcb scho maischter isch, denn würde doch 100% füre fcb stimme und nid nur 54%!? D Frog isch jo nid, öb GC gege FCZ mind. e punkt holt.
Isch mir scho klar. Aber d frog isch, öb dr fcb maischter würd und 54% sage jo. Also muesch du mit de schwule dr fcb meine!?

die 54% glaube, dass d schtricher gege die schwule weniger pünkt hole als dr fcb i sim schpiel, will das jo d mindeschtbedingig für e happy end isch, und zu däne zähli mi nid.The Dome hat geschrieben:Isch mir scho klar. Aber d frog isch, öb dr fcb maischter würd und 54% sage jo. Also muesch du mit de schwule dr fcb meine!?Und wenn dr fcb scho maischter isch, denn würde doch 100% füre fcb stimme und nid nur 54%!? D Frog isch jo nid, öb GC gege FCZ mind. e punkt holt.
denn gäbts jo no die wo sage, das d schtricher und dr fcb nid gwünne, aber das isch wohrschiins en ereignis im promille bereich.

Ähm viellicht glaube sie jo dra, dass im FCZ no 2 pünktabzoge werde, will sie dr truthan bestoche hend. Sorry aber du chasch doch nid so rückschlüss zie. oder isch jede, wo hofft, dass dr fcb maischter wird, gc fan?abräumer hat geschrieben:die 54% glaube, dass d schtricher gege die schwule weniger pünkt hole als dr fcb i sim schpiel, will das jo d mindeschtbedingig für e happy end isch, und zu däne zähli mi nid.
denn gäbts jo no die wo sage, das d schtricher und dr fcb nid gwünne, aber das isch wohrschiins en ereignis im promille bereich.
mir rede anenand vrby. wenn ich für öbber vote im glaube, dass er nid verliert, und das isch d bedingig, dass dr fcb dr titel no cha hole, heisst das doch nid, dass ich vo däm fan bi, sondern ich prognoschtizier sympathieunabhängig s afallende resultat.The Dome hat geschrieben:Ähm viellicht glaube sie jo dra, dass im FCZ no 2 pünktabzoge werde, will sie dr truthan bestoche hend. Sorry aber du chasch doch nid so rückschlüss zie. oder isch jede, wo hofft, dass dr fcb maischter wird, gc fan?

- HardcoreFcbFan
- Benutzer
Alles ist möglich!
Auch wenn es nicht realistisch ist: ALLES IST MÖGLICH!
Die Insekten sind jetzt allzu demotiviert nach all dem "Theater" in ihrem Club. Niemand gibt Ihnen auch nur den hauch einer Chance gegen den FCZ. Bleibt die Möglichkeit das sie im Derby dem FCZ - aber vor allem den "Hobbykühen" in Muri (grüner Tisch!) ein Bein stellen! Und die Möglichkeit das einzelne Spieler sich zu empfehlen versuchen für andere Clubs. Dazu ist das Derby immer ein sehr heisses Eisen und unberechenbar. Jedesmal wie ein Cupspiel.... wo alles passieren kann.... NICHTS IST UNMÖGLICH!
Dabei aber bitte nicht vergessen Mr. Gross: ein Sieg gegen YB ist Pflicht!! denn falls GC dem Fcz wirklich ein Bein stellt und wir nur unentschieden spielen gegen YB... das wäre oberpeinlich....
Die Insekten sind jetzt allzu demotiviert nach all dem "Theater" in ihrem Club. Niemand gibt Ihnen auch nur den hauch einer Chance gegen den FCZ. Bleibt die Möglichkeit das sie im Derby dem FCZ - aber vor allem den "Hobbykühen" in Muri (grüner Tisch!) ein Bein stellen! Und die Möglichkeit das einzelne Spieler sich zu empfehlen versuchen für andere Clubs. Dazu ist das Derby immer ein sehr heisses Eisen und unberechenbar. Jedesmal wie ein Cupspiel.... wo alles passieren kann.... NICHTS IST UNMÖGLICH!
Dabei aber bitte nicht vergessen Mr. Gross: ein Sieg gegen YB ist Pflicht!! denn falls GC dem Fcz wirklich ein Bein stellt und wir nur unentschieden spielen gegen YB... das wäre oberpeinlich....

FCB Number 1 in Switzerland!
Die guten alten Zeiten: FCB 1921 (Benutzerbild)
SINGE, IMMER WIEDER SINGE - BIS DE FCB S GOL GSCHOSSE HET!
Die guten alten Zeiten: FCB 1921 (Benutzerbild)
SINGE, IMMER WIEDER SINGE - BIS DE FCB S GOL GSCHOSSE HET!
ich habe für nein abgestimmt war aber einer der ersten direkt nach der öffnung des threads damals war ich sehr schockiert und depriemiert aber jetzt glaube ich wider daran!!! und zwar ganz fest!!wir werden es schaffen wir gewinnen und gc gewinnt auch!!!
glaubet nid an gaischtr allez jungs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
glaubet nid an gaischtr allez jungs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLES FÜR ÖISÄ FCB!
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Eine Niederlage zu versprechen würde sich auch ausnehmend schlecht machen.fabinho hat geschrieben:Laut der "Heute"-Zeitung verpsricht Bernegger den FCB-Fans, dass GC am Donnerstag gewinnt![]()
Und klingt das nicht auch wieder etwas nach totaler Offensive falls das Spiel 5 Min. vor Ende remis steht??

Bitte bloss das nicht. Ein spätes Strichersiegtor würde ich mit mind. 2 Jahren Fussball Totalabstinenz quittieren. Das wäre echt scheissübel. Dann wär mir ein klarer Sieg noch lieber.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Nei denn das wär genauso unehrehaft und genau dorum gohts. GC will sich nit dr Vorwurf mache loh em FCZ dr Titel gschänggt z'ha.footbâle hat geschrieben:Eine Niederlage zu versprechen würde sich auch ausnehmend schlecht machen.
Und klingt das nicht auch wieder etwas nach totaler Offensive falls das Spiel 5 Min. vor Ende remis steht??![]()
('hurra wir schlagen sie')
Bitte bloss das nicht. Ein spätes Strichersiegtor würde ich mit mind. 2 Jahren Fussball Totalabstinenz quittieren. Das wäre echt scheissübel. Dann wär mir ein klarer Sieg noch lieber.
I nimm eher aa dass sie irgendwenn uff Unentschiede halte mache würde und versueche würde d'Zürcher azrenne z'loh und mit Konter no es Goal z'schiesse.
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
http://www.20min.ch/sport/fussball/story/26107744
«Der FCZ muss bis Donnerstag eine Lösung finden und die Fans trennen», sagt Sprecher Roger Müller. Anderfalls drohten dem Klub Sanktionen.

«Der FCZ muss bis Donnerstag eine Lösung finden und die Fans trennen», sagt Sprecher Roger Müller. Anderfalls drohten dem Klub Sanktionen.

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!