ist dies nicht in etwa dasselbe wie ein weisser schimmel?Pippo Inzaghi hat geschrieben:Gel ist was für Schwuchteln und Italiener.
*duckundweg*
ist dies nicht in etwa dasselbe wie ein weisser schimmel?Pippo Inzaghi hat geschrieben:Gel ist was für Schwuchteln und Italiener.
ruhe auf den billigen plätzen, sonst gibt es SV oder soEl Capullo hat geschrieben:Oh Fuck, Mann... uff wievyyl Sytte bisch jetz go luege zem dä Scheissthread wiedr füre z'hole?![]()
Freudeler...
Du dr Peschtler wott glaub nid in d Wohnig, däm längts wenn du unde an dr Huusdyyre uff machsch...Pascilicious hat geschrieben:.. aber hüte morge isch dr Pöschtler go lüte cho, bi allerdings nonig bereit gsi, ihm Itritt zu minere Wält z gewähre.. hehe.
schon besser, dieses wochenende kam auf dem schweizer tv ein konzert von krokus. habe mich köstlich unterhalten dabei und mich gefragt wie lange die wohl noch weitermachen wollenEl Capullo hat geschrieben:Motörhead oder Slayer, wenn scho!
![]()
![]()
und, was für ein gel benutz dieser?Grga Mali hat geschrieben:Jo bi eych isch das au alles e weeneli familärer... Do isch dr Peschtler jo no em Milchmaa si Cousing und em Mezzger si Brueder...
sin friehner aigentlig scho nit schlächt gsy (so ab Metal Rendez-Vous bis und mit Headhunter) aber hützedaags aifach nur no pyynlig!AVATAR hat geschrieben:schon besser, dieses wochenende kam auf dem schweizer tv ein konzert von krokus. habe mich köstlich unterhalten dabei und mich gefragt wie lange die wohl noch weitermachen wollen![]()
schlimm schlimm
richtig, kenne sie eben noch aus dieser zeit. waren viel in solothurn unterwags und haben sie dabei des öfteren in den kneipen angetroffen ]gel[/size] um ihr haar in fprm zu bringen. die haben nähmliche keine form, ist nur ein wildes gestrüpp auf dem schädel.El Capullo hat geschrieben:sin friehner aigentlig scho nit schlächt gsy (so ab Metal Rendez-Vous bis und mit Headhunter) aber hützedaags aifach nur no pyynlig!
hehe, back to topic - elegant yygfäädlet!AVATAR hat geschrieben:die typen brauchen keinen gel um ihr haar in form zu bringen. die haben nähmliche keine form, ist nur ein wildes gestrüpp auf dem schädel.
Wieso hesch es nid scho jezz drugschmyyrt? Denn wyrdsch jo villicht eini in dr Mittagspause am Aeschplazz ufrysse... Oddr hättsch chenne e chli vor em KV umestoh am Aeschplazz und luege ebs funggtioniiert...Pascilicious hat geschrieben:Also.. hüte Morge hanis in dr Post ka.. zobe kanis mol teschte.. und d Fraue-Wirkig kanni erscht wieder am Do. und Fr. teschte![]()
hehe.. bi scho "parat" gsi.. und wo ich uf e Wäg ins Büro bi, hani no rasch d Packig gseh im Briefkaschte.. aber KV isch gueti Idee.. 6 pack hole und bim KV anehogge..Grga Mali hat geschrieben:Wieso hesch es nid scho jezz drugschmyyrt? Denn wyrdsch jo villicht eini in dr Mittagspause am Aeschplazz ufrysse... Oddr hättsch chenne e chli vor em KV umestoh am Aeschplazz und luege ebs funggtioniiert...
Pascilicious hat geschrieben: Merci für dr Tip..grad no rasch müesse ihm Vater alüte und ihn usfrooge, sig sehr populär in "dr szene"
in "dr Szene"... alles klar...Grga Mali hat geschrieben:Iiiiih, Sohn vomene Schwuuuullléééééé
Und widr öbber, wo nid schnallt, dass Ami- Metal scho ziemligg s'unterschte isch...El Capullo hat geschrieben:Motörhead oder Slayer, wenn scho!
![]()
![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.