Bi ganz klar füren boykott vo Heimspiel und go nur no uswärts go supporte!!
Fahnepass???????????????? was söu dä scheiss???
Id USA i zreise isch eifacher aus is Joggeli inezcho......

sehr schön gschriebe, passender goht gar nid!!!eldorado hat geschrieben:Ach ja, die Welt besteht aus Gesetzen und Bestrafungen, welche nur zustande kommen, weil ein geringer Prozentsatz der Menschheit sich nicht an die ursprünglichen Regeln gehalten hat!
Ich glaub, sobald irgendöpis passiert vomne andere Sektor us, wird das au dört passiere. Ich hoffs emel... Wär die einzig richtig Variante. Und au denn hätt ich usem B nüt drgege em FCB mini Personalie zgeh.el presidente hat geschrieben:Aha, und warum wird dan diese Ach-So-tolle Massnahme nicht für das ganze Stadion verhängt? Was ist wenn einer aus dem C mal auf das Feld rennt und randaliert??? Irgendwo geht bei mir die Logig nicht auf! Das D als Sündenbock hinstellen und die A-Fraktion darf immer noch mit dem Lift ins Stadion! Nee, das check ich nicht ganz
ich hoff es wird e Ruhm geh wo die Terroriste us dr MK chöne zämme d Spiel luege! In de Komerztempel wird ich au nie meh goh!Bier hat geschrieben:ach du scheisse...
was habe sie sich dabei blos wieder ausgedacht...
hat jemand einen grossen fernseher auf dem in zukunft die ganze "MK" die spiele schauen kann!??!
nein im ernst: sollten diese massnahmen wirklich durchgeschissen werden bin ich an den heimspielen nicht mehr anzutreffen...
Will jetzt kei grossi Diskussion azettle aberDigge hat geschrieben:find jo das au kei gueti lösig. find jo die ganze massnahme au alles andere als toll, aber me het jetzt öbis müesse unternäh, so wie bishär goht's nüm wyter! hoff do sin die meischte mit mir einig.
und wenn irgendöber e idee het, wie me die viele problem im umfäld vo dr MK cha besser löse, nämlich eso dass nur die "böse" gstroft wärde und die "liebe" nid, denn wär dr vorstand, d'schuggeri etc. glaub um eure vorschlag froh! aber wo isch denn wieder d'abgränzig zwüsche guet und bös???
jungs und mädels, sin mr ehrlich, glaub keine vo euch möcht in dr hut vom vorstand stecke und do müesse gerächti massnahme träffe. 100% gerächtigkeit git's eh nie...
so lang sich aber immerno so chaote und vollidiote wo em fcb, em fuessball und dr MK schade chönne unter d'fans mische, wird's nid besser. dr fcb versuecht jetzt mit däm schritt das z'verhindere. viellicht wird's besser, viellicht au nid, aber me het jetzt eifach wirklich emol öbis müesse mache...
nei, es isch garantiert nid dr richtig wäg. aber wenni ehrlich bi, es chunnt mr au kei besseri möglichkeit in sinn... hesch du e besseri idee?art-of-football hat geschrieben:Will jetzt kei grossi Diskussion azettle aber
meinsch dasch dr richtig Wäg wo dr FCB goht,
meinsch nit das steigeret evt. d'Wuet nit no e muggeseggeli me?
meinsch nit, das jetzt wider e riise Tal zwüschem FCB und de Fans entstoht (falls das Tal jemools überbrüggt worde isch)!
Villicht bini e bizeli zu idealistisch aber dängg dasch sicherlich nit richtig alli vor volländeti Tatsache z'stelle OHNI z'wüsse was, wie, wo, wenn und wieso gange isch...
richtig! wenns ein communique gibt, muss das drumherum bereits gereglt sein, sonst machst du schon mal die hälfte der leute nur schon deswegen wütend!art-of-football hat geschrieben: Villicht bini e bizeli zu idealistisch aber dängg dasch sicherlich nit richtig alli vor volländeti Tatsache z'stelle OHNI z'wüsse was, wie, wo, wenn und wieso gange isch...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
es het eifach immer no keine chöne zu allne massnahme sini meinig säge. eifach mol zu jeder massnahme e begründig, wieso denn das so scheisse isch.art-of-football hat geschrieben:Will jetzt kei grossi Diskussion azettle aber
meinsch dasch dr richtig Wäg wo dr FCB goht,
meinsch nit das steigeret evt. d'Wuet nit no e muggeseggeli me?
meinsch nit, das jetzt wider e riise Tal zwüschem FCB und de Fans entstoht (falls das Tal jemools überbrüggt worde isch)!
Villicht bini e bizeli zu idealistisch aber dängg dasch sicherlich nit richtig alli vor volländeti Tatsache z'stelle OHNI z'wüsse was, wie, wo, wenn und wieso gange isch...
Was bleibt uns da noch übrig als zu boykottieren? Lassen wir uns das gefallen? Nein,Nie!!!bg_bs hat geschrieben:Massnahmenkatalog für sichere Fussballspiele und eine positive Fankultur im Joggeli
De-Anonymisierung der Fans in der Muttenzerkurve, intensivierte Eingangskontrollen und bauliche Massnahmen werden die Sicherheit im Stadion St. Jakob-Park ab sofort erhöhen. Diese Massnahmen hat der „]www.fcb.ch[/url] kommunizieren. Personen, die sich nicht damit einverstanden erklären, ihre Daten in dieser Form zu hinterlegen, erhalten keinen Stadionzutritt zu FCB-Spielen mehr. Die Grundidee hinter dieser zentralen Massnahme: Wer sich an die Stadionregeln hält, das Spiel nicht stören und dem FCB und den Matchbesuchern nicht schaden will, hat gegen die Hinterlegung seiner Daten beim FCB keine übergeordneten Einwände.
- Intensivierte Einlasskontrollen. Neu erfolgt eine intensivierte Eintrittskontrolle und neben diesen verbesserten Kontrollen eine weitere Zutrittskontrolle im Sektor D: Jeder Kunde muss am Eingang den im Ticketing-System hinterlegten Ausweis zusammen mit dem Eintrittsmedium (Jahreskarte oder Einzeleintrittsticket) vorweisen. Durch separates Personal wird überprüft, ob die Daten auf dem Ausweis mit den Angaben auf dem Zutrittsmedium übereinstimmen.
- Videokontrolle. Es werden neu bei allen Drehkreuzen im Sektor D separate Videogeräte angebracht. Zusätzlich werden die bestehenden Videoanlagen im Stadion aufgerüstet und erweitert.
- Sitzplätze. Das Stadion St. Jakob-Park bleibt ein reines Sitzplatz-Stadion, solange der FC Basel 1893 im Europacup vertreten ist. Nach einem Ausscheiden aus dem Europacup 2006/2007 erfolgt eine Neubeurteilung dieses Punktes unter Berücksichtigung der Wirksamkeit der übrigen Massnahmen und der Ergebnisse von weiteren internationalen Abklärungen zum Thema „Sitz- oder Stehplatz“.
- Zäune/Gitter. Es werden wie bisher weiterhin keine erhöhten Zäune rund ums Spielfeld erstellt, aber es werden die Trennungen zwischen einzelnen Sektoren durch bauliche Massnahmen verbessert. Ebenso werden nochmals zusätzliche bauliche Verbesserungen im Gästesektor angebracht.
- Fangnetze. In den Sektoren hinter den beiden Toren, also vor der B-Tribüne und der D-Tribüne, werden analog zu den deutschen WM-Stadien Fangnetze als Prophylaxe gegen Wurfgegenstände montiert.
- Fahnenpass. Für das Mitbringen von Fahnen (Doppelhalter, etc.) im Sektor D ist ein Fahnenpass notwendig. Jeder, der eine Fahne mitbringen will, muss diese vorgängig beim FCB registrieren lassen. Wird während dem Stadionaufenthalt ein Vergehen festgestellt, wird die entsprechende Fahne nicht mehr zugelassen und der Fahneninhaber erhält automatisch ein Stadionverbot.
- Zusammenarbeit. Die beteiligten Organisationen, vorwiegend Club, Stadionmanagement und Polizei überprüften ihre Zusammenarbeit und werden sie präzisieren.
- Alkohol. Auf ein generelles Alkoholverbot in den Stadien wird – auch mit Zustimmung der Behörden – verzichtet. Die Massnahme eines Alkoholverbotes kann aber für einzelne Risikospiele als situative Massnahme umgesetzt werden.
- Prävention. Trotz aller Sofortmassnahmen wird den wichtigen Bereichen Prävention und Integration weiterhin das notwendige Gewicht beigemessen.
Mitglieder „Runder Tisch“:
Christoph Eymann (Vorsitz, Regierungsrat Basel-Stadt), Hanspeter Gass (Regierungsrat Basel-Stadt), Sabine Pegoraro (Regierungsrätin Basel-Landschaft), Urs Wüthrich-Pelloli (Regierungsrat Basel-Landschaft), Bernhard Heusler (FC Basel 1893), Markus Laub (FC Basel 1893), Stephan Musfeld (Genossenschaft Stadion St. Jakob-Park), Christian Kern (Basel United), Roberto Zalunardo (Kdt Kantonspolizei Basel-Stadt), Daniel Blumer (Kdt Polizei Basellandschaft) und Andrea Müller (Ressort Sport Basel-Stadt)
Sorry, aber au die bruchts. Elei vo dr finanzielle Site her. Isch eifach so, das chasch nit abstriteSeemann hat geschrieben:wärti Herre....
es isch bereits gnueg passsiert im sektor A - bi beidne Skandalspiel im neue Joggeli! Und genau nüt passiert, will dört sitzt jo d'Creme de la creme....es isch jo schliesslig chic, dr FC Basel go z'luege.
Lueged emol be de sogenannte unattraktive Partie, welle Sektor am beschte ussglaschtet isch. Wäreliwär isch ächt bi schlächtere Zite immer no im Stadion????
jo, aber die sind weg sobald de fcb nüm soo guet da stad, und wer stod den no zue nem? bis hüt wär die frog eifach zbeantworte gsi, sit hüt nüm!Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Sorry, aber au die bruchts. Elei vo dr finanzielle Site her. Isch eifach so, das chasch nit abstrite
natürlich bruuchts au die, das isch kei Froog. Ha keinerlei Problem mit dene. Nur muess sich dr FCB bewusst si, dass die treuschte Fans wo är hett, wo är druff kha zelle, kei Loge gmietet hänn - will die Fans wägem Härzbluet chömme, und nit wägem Event.Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Sorry, aber au die bruchts. Elei vo dr finanzielle Site her. Isch eifach so, das chasch nit abstrite
scho klar, aber solangs em verein guet goht, bringe si reltiv viel geld ind kasse. denn bruchts die halt eifach. ich fänds au nit schlecht die massnahme für alli sektore zmache, aber es sind bis jetzt halt eifach fast immer lüt (besser gseit idiote, dubble etc.) us dr MK cho wo scheiss baut hend...dasto hat geschrieben:jo, aber die sind weg sobald de fcb nüm soo guet da stad, und wer stod den no zue nem? bis hüt wär die frog eifach zbeantworte gsi, sit hüt nüm!
und wie gross ist der Prozentsatz der diese Regeln macht und wer leidet darunter? schöne neue welt in der wir leben aber klar die anderen 99% nicken und lassen sich das gefallen!Digge hat geschrieben:sehr schön gschriebe, passender goht gar nid!!!
läset doch dä satz e paar mol dure, viellicht goht euch denn e liechtli uff...
Was willst Du lieber? Die reichen Typen, die jetzt noch da sind, weil es inn ist, oder die richtigen Fans, die auch noch da sein werden wenn es mal nicht so gut läuft?Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Sorry, aber au die bruchts. Elei vo dr finanzielle Site her. Isch eifach so, das chasch nit abstrite
klar mues mer uf die lüüt luege wos (groose) geld bringe, aber wege dem die vernachlässige wo all ihres herzbluet i de verein stecke isch falsch! will wens em verein schlecht god sind dsponsore weg und du hesch au kei fans meh wo di uffange..Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:scho klar, aber solangs em verein guet goht, bringe si reltiv viel geld ind kasse. denn bruchts die halt eifach. ich fänds au nit schlecht die massnahme für alli sektore zmache, aber es sind bis jetzt halt eifach fast immer lüt (besser gseit idiote, dubble etc.) us dr MK cho wo scheiss baut hend...
So Iträg find i immer amüsant:Grock hat geschrieben:Was bleibt uns da noch übrig als zu boykottieren? Lassen wir uns das gefallen? Nein,Nie!!!
Boykott aller Heimspiele (es sind ja nur 3) und Proteste an den Auswärtsspielen!
Gigi macht unseren FCB kaputt. Das geht so weit, bis die Muttenzerkurve in eine neue VIP-launch umgewandelt wird.
Ich hoffe die werden die Massnahmen, dank einer nie dagewesen Mobilmachung der Fanclubs, zurücknehmen müssen.
ich verstand eu nur zu guet! respekt für all eui arbet wo ihr leistet!fanprojektbasel hat geschrieben:Zurzeit wird von vielen Seiten erwartet, dass auch das Fanprojekt Basel Stellung zu den ausgearbeiteten Massnahmen bezieht. Hierzu möchten wir auf zwei Punkte hinweisen:
u2022 Wir wurden bei der Ausarbeitung der Massnahmen nicht hinzugezogen resp. befragt (z.B. runder Tisch)
u2022 Im Vorfeld der Pressekonferenz wurden wir nicht über die Massnahmen informiert
Diese Voraussetzungen machen es schwierig, uns in irgendeiner Form zu den Massnahmen zu äussern oder diese zu vertreten. Vielmehr erweckt in uns dieses Vorgehen eine grosse Enttäuschung, statt einer Bereitschaft aktiv am Thema mitzuwirken.
Neben dem Einbezug der Fanarbeit und Fanvertretungen in die Diskussion rund um den Massnahmenkatalog, hätten wir uns ein ausgewogeneres Massnahmenpaket mit integrativen Massnahmen und klaren Äusserungen zur Fanarbeit gewünscht.
So möchten wir zurzeit auf eine Stellungnahme zu den Massnahmen verzichten und konzentrieren uns auf die kommende Sitzung am Montag (2. off. Fanvertreter, 2. inoff. Fanvertreter, FCB, Basel United, Polizei und Fanprojekt).
Fanprojekt Basel
Das ist gerade der Punkt. Ich habe meine Saisonkarte mit anderen Spielregeln gekauft. Die se kann man nicht einfach so ändern? Ich will daher meine Geld zurück! Mal schauen wie weit ma da kommen kann!Seemann hat geschrieben:vor 16 Jahren waren sie jeder Nase dankbar, welche sich ins Joggeli verirrte - ich habe gerne bezahlt
vor 10 Jahren füllte die Migros den Kessel mit Gratistickets damit die Mannschaft einen Rückhalt hat im letzten Spiel gegen Solothurn - ich hätte gerne dafür bezahlt
heute zwingt mich niemand mehr in den Park zu pilgern, wenns mir nicht passt darf ich gerne draussen bleiben. ich habe bereits bezahlt.
Bruuchsch du für so e Ding no Begründig wieso das ganze scheisse isch?Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben: Sö öpe hend do ali postings agfange. eifach mol alles als scheisse bezeichne, ohni begründig drzue...