Tja, TV isch TV und nid RealLife, tscheggscheeeeeen?!

I find se au am TV e Hybsches (ha se leider no nie REAL gseh

Kai Ahnig, uff SFDRS stoht au nüd grosses über sie. Sie isch aber für mi ebbis vom faszinierendschte, wo zer Zyt uffem Moderatore-Märt isch un die neu Frise stoht're au super. Ha laider kai Bild gfunde.Huber hat geschrieben:
Edit: Wie alt ist die Schmid eigentlich?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Vrdammi, syt wenn het die so MeloneSilent Bob hat geschrieben:
(Zugegeben, hier wahr wohl etwas Photoshop im Spiel)
Barbara Schöneberger! Nicht nur optisch toll, sondern auch verbal.
Ich erinnere mich, als sie von Hans Jürgen Olm in seiner Show in einem Einspieler gefragt bzw. angesprochen wurde.
OLM: "Na, Du hast Dich aber auch hochgeschlafen, oder?"
Schöneberger: "Du verwechselst mich mit Sonya Kraus! Die ist da drüben"...![]()
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
Genau. Bi au scho go nocheluege, ha aber nüt gfunde. 'sch doch e Frechheit! mir finanziere ihre Job und sie git nid emol ihres Alter a!Diggi_Eier hat geschrieben:Kai Ahnig, uff SFDRS stoht au nüd grosses über sie. Sie isch aber für mi ebbis vom faszinierendschte, wo zer Zyt uffem Moderatore-Märt isch un die neu Frise stoht're au super. Ha laider kai Bild gfunde.
Ich vrmuet, sie wird oft älter gschätzt, als dass sie isch...Huber hat geschrieben:Genau. Bi au scho go nocheluege, ha aber nüt gfunde. 'sch doch e Frechheit! mir finanziere ihre Job und sie git nid emol ihres Alter a!![]()
Wie alt schätzisch se? Und genau, die neui Frisur isch tiptop. Au wenn Kurzhoor, passt sehr guet zu ihre.
Code: Alles auswählen
http://img.celeb.gate.cc/gallery/barbara_schoeneberger_19862.jpeg
war das einzige foto, das ich gefunden habe. ist aufm tessiner zu sehen und heisst Clarissa Tami! da schmeiss ich die Viola weg dagegen!!!!Russe hat geschrieben:die luegt dri, als ob si deheim würd gschlage wärde.......het definitiv öbbis!