was äggscht?Basic hat geschrieben:ok, hätts nit dänggt - aber was machsch jetzt mitem stutz wode griegsch? kaufschder en elektro-rollstuehl oder was?
Jezz kann'r mr ändlig s Schutzgäld zahle!
was äggscht?Basic hat geschrieben:ok, hätts nit dänggt - aber was machsch jetzt mitem stutz wode griegsch? kaufschder en elektro-rollstuehl oder was?
Ich hoffe, du wirst ebenfalls mal so über's Ohr gehauen!Zemdil hat geschrieben:[sing] Sie ist weg, weg, weg ... [/sing]
Gäld bar uff d' Kralle und ich bi happy!
@ Alli Dummschwätzer:
Me ka dä thread jetzt schliesse!
Zemdil hat geschrieben:[sing] Sie ist weg, weg, weg ... [/sing]
Zemdil hat geschrieben:[sing] und ich bi happy!
Bi dängg happy wägem Stutz und dass ich doch no soviel kriegt ha!Gevatter Rhein hat geschrieben:Kei Wort sagi! Gar nüt sagi doderzue!
![]()
loucie wirds freuen.......Zemdil hat geschrieben:Bi dängg happy wägem Stutz und dass ich doch no soviel kriegt ha!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Versuech's doch au emoll, villicht hesch du au soviel Glügg, wie ich.rotoloso hat geschrieben:Du bisch eso gemein, dini Vespa isch jetzt in Züri und niemerts hett ihre erklärt wieso dass du sie plötzlich nümm willsch, eifach eso plötzlich isch e Ma koh und hett sie wägbrocht und du hesch das erlaubt, du hesch ihre dr Vergas... ähm... s'Härz broche und freusch di no drüber...![]()
![]()
Nid emol uff ricardo wird i öbber finde wo so dumm isch dä für 1.-- z'kaufe, usser d'Gigi deckt sich dört au ii...Zemdil hat geschrieben:Versuech's doch au emoll, villicht hesch du au soviel Glügg, wie ich.
Setzisch e FCB-Spieler - du dörfsch wähle welle - uff e Auktion bi Ricardo. Villicht erfülle sich alli dini Träum ...![]()
stimmt, die auch!Zemdil hat geschrieben:wohl eher dr Gevatter Staat ...![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
ob an dem Spruch "Die dümmsten Bauern ernten die grössten Kartoffeln" wohl doch was wahres dran ist?Zemdil hat geschrieben:Bi dängg happy wägem Stutz und dass ich doch no soviel kriegt ha!
's andere bricht mir fascht 's Härz und ich möcht nümme drüber rede!![]()