Durchbruch im B2/3 und die Polizei war nirgends!

Diskussionen rund um den FCB.
gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

swony hat geschrieben:oder warens doch pump actions :D
Es waren jedenfalls Schusswaffen, wahrscheinlich das Gummischrotzeugs. Keine Ahnung, was die da oben gesucht haben ...
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Pernambuco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pernambuco »

Nur So... hat geschrieben:Hey Baby dr Isatzleiter vo dr Polizei het s oberste Komando über dr Isatz vo de Polizei inne und usserhalb vom Stadion. D Polizei hets Gwaltmonopol in dr Schwiz und isch zueständig für d Sicherheit vo de Mensche in däm Land. Wenn du daheime wiederemol dini Frau schlosch kömme au d Cops verbi und schritte ih sofärn sies mitkriege.
S glieche im Stadion. Do het Basel United denn überhaupt nüt me z sage... kapiert?

Klar het d Organisation vo Basel United verseiht aber d Polizei het d Lag falsch igschätzt... spürsch mi?
genau so isches! Messi

Trekbebbi
Erfahrener Benutzer

My two Cent...

Beitrag von Trekbebbi »

GHB54 hat geschrieben:mues no meh gseit wärde?

jä!

fcb-fan wo spiel für spiel provoziere und d konsequänze denn nit wänn trage...
Jep, meine Rede... vor em Match bini im Paddy's gsi, do sind e Huufe Tommies au nymm fähig gsi, grad z'stoh, aber do hesch no könne Sprüch und Spässli mit ihne mache, alles friedlich, ohni Problem.
Aagfange het's jo scho mit dere Choreo "Beat that fucking Boro...Win the Cup tomorrow" Het zwar wirkligg geil usgseh, ehrlich, Komplimänt... Aber het das "Fucking" wirkligg unbedingt dry miesse? Und wenn denn no e paar Bachel nach em 2-0 ummehample und d'Tommies uf s'Primitivschte provoziere, wie die letschte Deppe, überlegt die bsoffeni Boro-Meuti nymm viel über Kinder und alti Lüt und stürmt halt eifach mol druf los. Würd umgekehrt mit an Sicherheit gränzender Wahrschyynlichkeit wohl au nid anders usgseh... oh nei, vergässe... d'FCB-Fans sind jo absolut usnahmslos Aengeli... :p
Dass s'Sicherheitsdispositiv uf dr ganze Linie versait het, isch natyrligg au kei Diskussion.
So, ha mini zwei Cent abgäh und bi mol gspannt, wie jetzt verbal uf mi yyprüglet wird... :D
»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter

Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Nur So... hat geschrieben:Hey Baby dr Isatzleiter vo dr Polizei het s oberste Komando über dr Isatz vo de Polizei inne und usserhalb vom Stadion. D Polizei hets Gwaltmonopol in dr Schwiz und isch zueständig für d Sicherheit vo de Mensche in däm Land.
Ganz klare Fall!
D Schmiir kunnt, wenn sie's für richtig haltet und muess sicher nid druf warte bis se öber quasi "ine loht"...
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Lou C. Fire hat geschrieben:Ganz klare Fall!
D Schmiir kunnt, wenn sie's für richtig haltet und muess sicher nid druf warte bis se öber quasi "ine loht"...
Isch so. Und das weiss de Badcop am beste und wäge däm üsseret är sich au nüm do drüber... ;)
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Szene Tours
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Szene Tours »

mimösli hat geschrieben:Du bisch jo der ganz Helli !!!!
Wenn eine Bullshit use loht bisches Du !!! (Due Dich zerschd richtig informiere bevor e grossi Klappe rissisch !!!)
Me sötti eifach s`Mul halte wenn me kei Ahnig het vo der ganze Sach !!! :mad: :mad:
fuck off.

na dann erzähl mal ob basel united oder die polizei zum erhalt der öffentlichen ordnung verantwortlich ist. und was passiert im katastrophen-fall? meinst du die bullen schauen zu? und noch kann die polizei entscheiden ob sie handelt und nicht der betreiber oder mieter eines stadions. die polizei kann ja auch in deine wohnung stürmen wenn "gefahr im verzug" ist.

wieso glaubst du du hast recht? hat dir das ein steward erzählt? ;)

also halte dich einfach an dein postig ...

swony
Erfahrener Benutzer

Beitrag von swony »

Nur So... hat geschrieben:Isch so.
D Wooret liggt ime sowohl als auch. D Bulle könne sowohl vo BU agforderet wärde, oder au sälber ynekoh, sofärn si Kenntnis vo versuechte Strooftate im Stadion hän. Isch übrigens au in jedem andere Lokal so.
Also enstspanned s euch bitz git also nid eifach dr schwarz Peter...
PS.
De Bulle dörf übrigens au nid dr Zuegang ins Stadion verweigeret wärde. ;)
O TEMPORA, O MORES

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Nur So... hat geschrieben:Hey Baby dr Isatzleiter vo dr Polizei het s oberste Komando über dr Isatz vo de Polizei inne und usserhalb vom Stadion. D Polizei hets Gwaltmonopol in dr Schwiz und isch zueständig für d Sicherheit vo de Mensche in däm Land. Wenn du daheime wiederemol dini Frau schlosch kömme au d Cops verbi und schritte ih sofärn sies mitkriege.
S glieche im Stadion. Do het Basel United denn überhaupt nüt me z sage... kapiert?

Klar het d Organisation vo Basel United verseiht aber d Polizei het d Lag falsch igschätzt... spürsch mi?
genau dört ligt dängg dr hund begraabe, sy hänns nid (rächtzytig) mitkriegt, well sy äntwäder kaini aigene lüt vor ort gha hänn oder vo basel united nid (rächtzytig) informiert worde sinn .....

wie gsait, d laag falsch yygschetzt und falsch vorberaitet gsi!

... und numme well dr hansli hugedoobler zu irgend emene schugger sait, s gäb noimen e schleegerei, rugge die hald au nid grad uss ....

Erfahrener Benutzer

Beitrag von AVATAR »

[quote="Szene Tours"]fuck off.

na dann erzähl mal ob basel united oder die polizei zum erhalt der öffentlichen ordnung verantwortlich ist. und was passiert im katastrophen-fall? meinst du die bullen schauen zu? und noch kann die polizei entscheiden ob sie handelt und nicht der betreiber oder mieter eines stadions. die polizei kann ja auch in deine wohnung stürmen wenn "gefahr im verzug" ist.

wieso glaubst du du hast recht? hat dir das ein steward erzählt? ]

nur das ein FCB spiel im weitesten sinne keine öffentlich sondern ein private veranstalltung ist im weitesten sinne ;)
Wenn die anderen glauben, man ist am Ende, so muß man erst richtig anfangen.

Konrad Adenauer 05.01.1876 - 19.04.1967

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Pernambuco hat geschrieben:wenn jemand im Stadion zu todegeprügelt wird, darf die Polizei erst rein, wenn sie gerufen wird :confused:
wie soll sie denn wissen dass drinnen jemand verhauen wird, wenn sie nicht gerufen wird? :rolleyes:

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

es schribe do e paar das vom b 5/6 e handvoll bachelis sind der max cho mache

jetzt schnalli au werum plötzlich bi uns hinde es paar (so 17-20) jährigi händ agfange stewarts apöple (die bachel sind i der erschte halb zyt nid dört gsy)

denn isches öppe 5 minute gange, isch eine cho in zivil, schwupps sind die drei usse gfiehrt worde

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Lou C. Fire hat geschrieben:Du kommst da ned rein!
oder
Einmal mit scharf und ohne EM!
Natürlich unter der Voraussetzung sie qualifizieren sich. Aber das gilt ja auch für die anderen genannten Teams. ;)
© by Legolas - all rights reserved

Pernambuco
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pernambuco »

panda hat geschrieben:wie soll sie denn wissen dass drinnen jemand verhauen wird, wenn sie nicht gerufen wird? :rolleyes:
kannst du lesen?

bulldog™
Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...

Beitrag von bulldog™ »

tanner hat geschrieben:es schribe do e paar das vom c 5/6 e handvoll bachelis sind der max cho mache
zeig mir wo das stoht ... :confused:
die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...

Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

kopfwee hat geschrieben:genau dört ligt dängg dr hund begraabe, sy hänns nid (rächtzytig) mitkriegt, well sy äntwäder kaini aigene lüt vor ort gha hänn oder vo basel united nid (rächtzytig) informiert worde sinn .....
Lueg e Fuessballmatch in dere grösselaag isch e Ereigniss vo Oeffentlichem Inträsse, do isches d Uffgob vo dr Staatsmacht für d Sicherheit z sorge well me jo weiss das öpis cha passiere (Zueschauermasse, Aengländer, Gewaltbereiti und Bsoffeni Lüt) siehe Polizeiufgebot in dr Stadt, und wenn si e Lag falsch ischätze, vo mir us au in absproch mit Basel United, denn isches d Schuld vo de Verantwortliche vo dr Schuggerei, klari Sach.

Und d Cops hän sehr wohl au ihri eigene Beobachter im Stadion wo so Sache seh sötte.

Mir isch das im Prinzip egal, wer jetzt do versait het oder au nit, vo mir us könne d Cops immer dusse bliebe, aber wenn e paar Herre do inne Lüt agriffe und ihne vorwärfe das si kei Ahnig heige, obwohl sie bekanntermase über sehr viel drvo verfiege denn muess ich das klarstelle.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Pernambuco hat geschrieben:kannst du lesen?
eigentlich schon... ausser ich habe dein :confused: falsch interpretiert, falls der Satz nicht als Frage gedacht war

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

bulldog&#8482 hat geschrieben:zeig mir wo das stoht ... :confused:
has jetzt nid grad gfunde
dä jenigi het numme gschribe si sige der max cho mache und denn wos los gange isch wider schnäll im sektor B/4/5 verschwunde :(

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Späcki hat geschrieben:Wie wär's mit anestoh und mithälfe, die Inselaffe in ihre Käfig zruggzbrügle?? Läck, sin Dir alles Memmene.

Immer e dummi Schnuure, "Scheiss-Bulle, was mache die im Stadion", jetz drno schreie, si hätte schnäller sölle koh...

Männer löse sone "Sektor-Enterig" sälber. Memmene.
Fucking Word!!!

Viel mehr sollte es eigentlich zu diesem Thema nicht zu sagen geben! War teilweise richtig beschämend zuzusehen wie gewisse Grossmäuler, die normalerweise ein ganzes Spiel lang Spieler mit Titeln wie "Memme" oder "Röggli" eindecken, hilflos nach Stewards und Ordnungskräften geplärrt haben!
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

tanner hat geschrieben:has jetzt nid grad gfunde
dä jenigi het numme gschribe si sige der max cho mache und denn wos los gange isch wider schnäll im sektor c/4/5 verschwunde :(
sektor B....tanner.....sektor B

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

mimpfeli hat geschrieben:sektor B....tanner.....sektor B
jo hani au gmeint :o
bi scho ganz verwirrt :p
has gänderet

Schreckmöpfli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schreckmöpfli »

Geil in Zukunft nehme ich mein Schrotgewehr mit ins Joggeli. Wenn einer neben mir rumspinnt, Fresse auf und oleole sein Hirn lernt fliegen... :mad:

Wenn uns die Bullen nicht schützen, sollten wir uns selber schützen...

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

Ernesto hat geschrieben:Fucking Word!!!

Viel mehr sollte es eigentlich zu diesem Thema nicht zu sagen geben! War teilweise richtig beschämend zuzusehen wie gewisse Grossmäuler, die normalerweise ein ganzes Spiel lang Spieler mit Titeln wie "Memme" oder "Röggli" eindecken, hilflos nach Stewards und Ordnungskräften geplärrt haben!
stimme dir grundsätzlich zu - allerdings sollte es nicht aufgabe der fans sein ausgebrochene gästefans in den gästesektor zurückzuprügeln...
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Du Arschloch nenn mi nit Baby !!!
Du Risedummschwätzer muesch nit e grossi Lipe schwinge wend nit druss chunsch !!!
Ha schliesslig e paar Jörli uff dämm Sektor gschaft!!
Und spüre mues ich di erschd rächt nit !! Lehr zerschd über D`Schuheränder uss brünzle !!!

So eine regt mi den uff !!!!!!! :mad: :mad: :mad:
打っ掛ける

Spirit of St. Jakob
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Spirit of St. Jakob »

Jaja, das waren noch Zeiten im alten Joggeli, als es noch keine Sektorentrennungen gab... :cool:

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

mimösli hat geschrieben:Du Arschloch nenn mi nit Baby !!!
Du Risedummschwätzer muesch nit e grossi Lipe schwinge wend nit druss chunsch !!!
Und spüre mues ich di erschd rächt nit !! Lehr zerschd über D`Schuheränder uss brünzle !!!

Dein Name ist Programm. :p
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

mimösli hat geschrieben:Du Arschloch nenn mi nit Baby !!!

Also in Rächts- und Staatskund hesch sicher e Fänsterplatz ka! :rolleyes:

Und an dinere Erziehig isch wahrschiens au gsparrt worde... oder het dr gestert e Aengländer kräftig eins uff dr Schädel ghaue...

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Basic hat geschrieben:(...) allerdings sollte es nicht aufgabe der fans sein ausgebrochene gästefans in den gästesektor zurückzuprügeln...
Und genau wegen dieser "Brav wegschauen-Verantwortung abschieben-keine Eigeninitiative zeigen-niemanden bei Fehlverhalten zurechtweisen-da sind andere zuständig"-Haltung geht unsere Gesellschaft schlichtwegs vor die Hunde!
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

scheff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von scheff »

hesch e rasierts mösli???

Arcanis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Arcanis »

nur so zur info. die gästefans die prügelten waren keine 14-jährigen mini rebellen die zu viel gesoffen haben. es waren eher 20 von diesem Kaliber:
Bild

Und alle Aussagen von "zurückprügeln" sind absolut lächerlich und idiotisch. :mad:

@Späcki.Bisch im falsche Forum---> http:http://www.hooliganforum.ch

mimösli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimösli »

Nur So... hat geschrieben:Also in Rächts- und Staatskund hesch sicher e Fänsterplatz ka! :rolleyes:

Und an dinere Erziehig isch wahrschiens au gsparrt worde... oder het dr gestert e Aengländer kräftig eins uff dr Schädel ghaue...
Hesch warschindlich das Fach Rächts-und Staatskund grad früsch gha in der Schuel gäll !! :eek: :eek:

Weisch ich mues kei angschd ha dass mir so schnäll eine eis ufs Dach git !
(193/115) Und mi z`verteidige hani au emol gleert!!

Sunschd chönemer emol abmache, s`näm mi wunder was für es Würschdli uffdaucht !! ;)
打っ掛ける

Antworten