AJZ hat geschrieben: bi uffem gliche trip wie du..![]()

?? nei eh nid. ich bi sid wuchene uffem "ich blib für immer eleigelei" trip.Basic hat geschrieben:![]()
das het vorere wuche oder so au no anders tönt...
sch'jo glichAJZ hat geschrieben:![]()
daschmer au e rätsel - do fluecht usnahmslos jedi frau über männer in wisse sogge aber sälber wärde wissi strumpfhose montiert - das soll mal einer verstehen
das hängt ganz dervo ab, wie si kombiniert wärde. entweder isches dr schuelmeidli-look oder es wirgt ebiz freaky zumene classische outfit oder es wird völlig falsch kombiniert und gseht fürchterlich uss.Basic hat geschrieben:sch'jo glich
ych hät jetzt vill lieber mol e antwort uf das do...
hamers doch dänggt - bi de fraue gsehts freakig us aber bi männer gsehts schregglig us. schön wie sich d'fraue immer alles zrächt biegeAJZ hat geschrieben:das hängt ganz dervo ab, wie si kombiniert wärde. entweder isches dr schuelmeidli-look oder es wirgt ebiz freaky zumene classische outfit oder es wird völlig falsch kombiniert und gseht fürchterlich uss.
mi grosspape het mir vor johre mol gseit, woni wissi sogge a gha ha, das sig nid guet, nur komischi type hän wissi sogge a..Basic hat geschrieben:hamers doch dänggt - bi de fraue gsehts freakig us aber bi männer gsehts schregglig us. schön wie sich d'fraue immer alles zrächt biege![]()
![]()
jööö! die signatur gfallt mer. mi kopf glaubts au scho langsam wider, jetz muesi nume no mi härz überzüüge..Mr. Blonde hat geschrieben:hey nei sicher nid! wie gfallt dr mini neui signatur![]()
mir zwei schaffe das!
nei.Basic hat geschrieben:bisch sicher dases nit umgekehrt ysch...
Sehr romantisch... aber falsch. In dere hiesicht gits immer e riesigi Azahl vo Türe vo Offe stöhn, ob du grad e Beziehig fiersch oder nit spielt dodrbi absolut kei Rolle und änderet nüt an de theoretisch Azahl vo Möglichkeite.Mr. Blonde hat geschrieben:hey nei sicher nid! wie gfallt dr mini neui signatur![]()
mir zwei schaffe das!
jä? bide meischte fraue i mim umfäld ysches meischtens so gsi, dass s'härz sich trotz allem scheiss wonem passiert ysch öbber usgsuecht het und nur de kopf us irgedwelche gründ s'härz vonere witere entüschig het welle schütze...AJZ hat geschrieben:nei.![]()
Basic hat geschrieben:jä? bide meischte fraue i mim umfäld ysches meischtens so gsi, dass s'härz sich trotz allem scheiss wonem passiert ysch öbber usgsuecht het und nur de kopf us irgedwelche gründ s'härz vonere witere entüschig het welle schütze...
jänu - au s'ajz wird mol eine finde wos mitere ka ufneh![]()
voll! aber ich find die no agmässener als die mid em wc etc.Basic hat geschrieben:aber s'ysch scho witzig all die supertolle metaphorische umschriibige wos für das thema git![]()
![]()
Meine Beobachtungen besagen, dass das Verhältnis der aus Enttäuschung alleine bleibenden Frauen zu jenen, welche bereits nach einer Woche, wenn nicht schon vor der Trennung, beim nächsten im Bett liegen etwa 1:10 ist!Basic hat geschrieben:jä? bide meischte fraue i mim umfäld ysches meischtens so gsi, dass s'härz sich trotz allem scheiss wonem passiert ysch öbber usgsuecht het und nur de kopf us irgedwelche gründ s'härz vonere witere entüschig het welle schütze...
jänu - au s'ajz wird mol eine finde wos mitere ka ufneh![]()
das mag sein. aber was willst du damit sagen?Lou C. Fire hat geschrieben:Meine Beobachtungen besagen, dass das Verhältnis der aus Enttäuschung alleine bleibenden Frauen zu jenen, welche bereits nach einer Woche, wenn nicht schon vor der Trennung, beim nächsten im Bett liegen etwa 1:10 ist!