Mladen Petric im Aufgebot der Kroatischen Nationalmannschaft

Diskussionen rund um den FCB.
tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Das säisch du und das mag für di zelle, für mi und anderi sicher nid und scho gar nid in dr Fuessballwält.
du meinsch in dinere fuessballwält

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:du meinsch in dinere fuessballwält
Vo mir uss, isch aber schad wenn für di im "Real Life" und im fuessball alles gliich ablauft... pfiffsch d'Fründin au uss wenn sie emol nid rächt het?

In (mini) Fuessballwält hetts halt für die gliiche Situatione wie im richtige Läbe anderi Emotione und i verhalt mi au dämentsprächend anderscht...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Vo mir uss, isch aber schad wenn für di im "Real Life" und im fuessball alles gliich ablauft... pfiffsch d'Fründin au uss wenn sie emol nid rächt het?

In (mini) Fuessballwält hetts halt für die gliiche Situatione wie im richtige Läbe anderi Emotione und i verhalt mi au dämentsprächend anderscht...
roti i wird alt, hilfmer aber jetzt chummi nümme druss, hanni di falsch verstande

i pfiff eh niemmerts uss, (cha nid pfiffe) und wennis chönnt de würdi keini spieler vo mim lieblingsclub usspfiffe
wemmer öpper nid passt halti halt eifach schnuure
sigs bi guetem aber au bi schlächtem

(privat hetme jo sglück, das me lüt wome nid mag, me se links cha liege lo)

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

trotz: ich mag nid, wie me ihn behandlet, ich muess gegewehr biete aka ich find prinzipiell alli fcb schpiiler guet
technik: aschtändig, aber nid mit eme delgado vergychbar.
freischtöss: guet, aber nid ... :p
dribblings: guet, aber nid ... :p
usschtrahlig: är het öbbis drufgängerischs, provozierends an sich. für mi immer no in dr dummfrässi top 3 aka si phöteli mit de blau-wyss gfärbte hoor. s' positive sich, dass das de gegner uff d' närve goht. und mental schwach isch är nid, im gegeteil, är isch eifach inkonschtant. aber es git sicher lütt bzw. fraue, wo das aziehend finde.
usseh: s git glaub scho fraue, wo ihn guet finde (auge), und die wärde sicher pro petric argumetiere.
rhetorik: är redet einigermasse sachlich und durchdacht, do gitts glaub blöderi klötz in dr mannschaft. :p
druufgängertum: siehe oben
schpiilstärki: guete schuss, kopfballschark, ab und zue e zuckerpass, aber nid ...
modeerschiinig (petric fan si isch geil) aka mitläufertum: wirds immer gä.
idolisierig: sölls gä und gits au i sym fall.
trendsetter frisure: schpricht nüt drgege
sympathie: näbem platz ok, sini usstrahlig uff em fäld eher nid.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

trotz: das findi übertriebe mit argumänt z' ko wie: ich mag nid, wie me ihn behandlet, ich muess gegewehr biete aka ich find prinzipiell alli fcb schpiiler guet.

technik: aschtändig, aber nid mit eme delgado verglychbar.

freischtöss: guet, aber nid ...

dribblings: guet, aber nid ...

usschtrahlig: är het öbbis drufgängerischs, provozierends an sich. für mi immer no in dr dummfrässi top 3 aka si phöteli mit de blau-wyss gfärbte hoor. s' positive sich, dass das de gegner uff d' närve goht. und mental schwach isch är nid, im gegeteil, är isch eifach inkonschtant. aber es git sicher lütt bzw. fraue, wo das aziehend finde.

usseh: s git glaub scho fraue, wo ihn guet finde (auge), und die wärde sicher pro petric argumetiere. ich bi e ma, was intressiert mi s' usseh.

rhetorik: är redet einigermasse sachlich und durchdacht, do gitts glaub blöderi klötz in dr mannschaft. :p

druufgängertum: siehe oben

schpiilstärki: guete schuss, kopfballschark, ab und zue e zuckerpass, aber nid ...

modeerschiinig (petric fan si isch geil) aka mitläufertum: wirds immer gä. bini z'alt und würdi au sunscht nid mache.

idolisierig: sölls gä und gits au i sym fall. bini z'alt und würdi au sunscht nid mache.

trendsetter frisure: schpricht nüt drgege

sympathie: näbem platz ok, sini usstrahlig uff em fäld eher nid.

fazit: wärdet lieber delgado fans :p
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

the kaiser. hat geschrieben:rhetorik: är redet einigermasse sachlich und durchdacht, do gitts glaub blöderi klötz in dr mannschaft. :p
Guet wenner das ka. Villicht kaner jo mol e Ball ins Goal schwätze, wenns mit de Fiessli nid eso klappt
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

@gevatter: öbbis hani no welle zur physis sage: us minere sicht isch dr gimenez s' grössere finöggeli gsi als dr mp, und trotzdäm het är e hammer torquote gha aka wenn me dr riecher het (und dä het dr mp diplomatisch usdruggt nur zytwys), mues me kei machine si, um trotzdäm e erfolgryche schtürmer abz'gä. dr pippo isch jo au so eine, verliert jede zk und schtoht denn 1,2 x richtig und dr ball isch dinne, vom maakay scho gar nid z'rede.
us minere sicht isch also nid d' physis, sondern dr fehlend riecher und d' inkonschtanz dr grund , worum är in dr buli schytere würd.

falco

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:roti i wird alt, hilfmer aber jetzt chummi nümme druss, hanni di falsch verstande

i pfiff eh niemmerts uss, (cha nid pfiffe) und wennis chönnt de würdi keini spieler vo mim lieblingsclub usspfiffe
wemmer öpper nid passt halti halt eifach schnuure
sigs bi guetem aber au bi schlächtem

(privat hetme jo sglück, das me lüt wome nid mag, me se links cha liege lo)
Es isch nur e Bispill gse, i ha demit welle wüsse ob du bi ähnlichi Situatione im richtige Läbe au eso reagiersch wieme ammigs im Stadion reagiert, wohl eher nid oder? Im Stdion pfiffsch amel sicher au emol e (meischtens gegnerische) Spieler uss was de im Normale läbe jo nid machsch wenn de e Aagstellte vo dr Konkurränz uff dr Stross gsehsch oder? Also, i ha demit nur welle sage dass im Fuessball d'Emotione einiges grösser und i dänk jetzt das isch nid nur bi mir eso, also isches au nid nur "mini" Fuessballwält wie du gschriebe hesch...
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Es isch nur e Bispill gse, i ha demit welle wüsse ob du bi ähnlichi Situatione im richtige Läbe au eso reagiersch wieme ammigs im Stadion reagiert, wohl eher nid oder? Im Stdion pfiffsch amel sicher au emol e (meischtens gegnerische) Spieler uss was de im Normale läbe jo nid machsch wenn de e Aagstellte vo dr Konkurränz uff dr Stross gsehsch oder? Also, i ha demit nur welle sage dass im Fuessball d'Emotione einiges grösser und i dänk jetzt das isch nid nur bi mir eso, also isches au nid nur "mini" Fuessballwält wie du gschriebe hesch...
danke habs verstanden

klar flippi auch mal aus, oder fluche über gegners spieler
nur über die, die beim fcb spielen, diese lasse ich in ruhe, auch wenn da das eine oder andere mal was daneben geht
(ok habe mir auch schon gewünscht, dass man zanni entlich auswechselt)

aber ich sag dies dann ohne (zitiere mein sitznachbar)

nimm das arschloch usse, da wixer dä eliände schoffseggel etc.
und diese netten äusserungen habe in der vorrunde:ba,degen,zanni,rossi,und zubi abbekommen

und ab da, ist für mich dann schon sendepause mit verständnis haben

Karli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Karli »

tanner hat geschrieben:danke habs verstanden

klar flippi auch mal aus, oder fluche über gegners spieler
nur über die, die beim fcb spielen, diese lasse ich in ruhe, auch wenn da das eine oder andere mal was daneben geht
(ok habe mir auch schon gewünscht, dass man zanni entlich auswechselt)

aber ich sag dies dann ohne (zitiere mein sitznachbar)

nimm das arschloch usse, da wixer dä eliände schoffseggel etc.
und diese netten äusserungen habe in der vorrunde:ba,degen,zanni,rossi,und zubi abbekommen

und ab da, ist für mich dann schon sendepause mit verständnis haben
Ha ou sone Fluecher näbe miir. Wenn aber eine e Geili Aktion het bliibter Still... Hani ou keis Verständnis derfür.
ALTE SÄCKE BASEL

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

penalty hat geschrieben: :confused:
Wie isch das nomol gsi mit em Trötzele?
dr Fäderli isch au Zanni-Fan :D

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

wieso muss dieser fred wieder in MP pro/kontra hasstriaden eskalieren ?
koennen wir uns nicht aufs wesentliche - den FCB - unseren FCB - konzentrieren ?

kotzt mich langsam an, dieses warflaming hier.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

BadBlueBoy hat geschrieben:wieso muss dieser fred wieder in MP pro/kontra hasstriaden eskalieren ?
koennen wir uns nicht aufs wesentliche - den FCB - unseren FCB - konzentrieren ?

So lang dr MP sich FCB Spieler schimpft wird sich das kuum ändere...
[/CENTER]

faederli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von faederli »

panda hat geschrieben:dr Fäderli isch au Zanni-Fan :D
auch du mein Sohn !!!!

au wen ich dr Zanni absolut schwach find, pfiff ich ihn nit us!!!! Aber es kostet scho Nerve, ich hoff jede Match, das er besser wird.

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

faederli hat geschrieben:auch du mein Sohn !!!!

au wen ich dr Zanni absolut schwach find, pfiff ich ihn nit us!!!! Aber es kostet scho Nerve, ich hoff jede Match, das er besser wird.
Richtig so, de Schiri oder Gegner darf me usspfiffe, aber doch nit die eigene Spieler... Aber ebbe hesch rächt, ab und zue bruuchts Nerve :)

Campari
Benutzer

Beitrag von Campari »

LaFamigliaCrew hat geschrieben:Das ist ja Super!! Dann kann der kroatische Nati-Trainer in Basel gleich live miterleben was die Fans in seinem Heimstadion von ihm halten.. :cool:

Wollen wir wetten, dass MP ganz sicher nicht an der WM ein Startplatz bekommt? Schaut Leute, mir ist es absolut nicht egal, dass sich Petric gegen internationale Gegner und fuer die kroatische Nati zerreist, waehrend er im Meisterschaftsbetrieb mit dem FCB nur Kacke spielt! Aber wenn ihr einen Steifen dabei habt, koenne ich euch das!

Ach uebrigens, die WM mal Nebensache: Weiss jemand ob Hervé Tum immer noch im Aufgebot oder zumindestder im erweiterten Kader der Kamerun-Nati ist?....
Absolut Pubertärs gelabber!! Eure Anti-Petric Kacke isch e fang nur no Langwilig und vo Geschter . :cool:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Campari hat geschrieben:Eure Anti-Petric Kacke isch e fang nur no Langwilig und vo Geschter . :cool:
Muess wahnisinnig langwiilig si das du kunnsch go läse und sogar go schriibe... :D :p
[/CENTER]

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

BadBlueBoy hat geschrieben:wieso muss dieser fred wieder in MP pro/kontra hasstriaden eskalieren ?

Was war nochmal das Thema dieses Threads? Der FCB oder MP und die kroatische Nationalmannschaft? :rolleyes:
's Runde muess ins Eggige!

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

penalty hat geschrieben:Was war nochmal das Thema dieses Threads? Der FCB oder MP und die kroatische Nationalmannschaft?
Für einige do inne spielt dr Thread-Titel überhaupt kei Rolle, hauptsach dr Thread wird inne Anti Petric Thread umgändert....Und nei, 1-2 Threads wome übere Petric cha läschtere länge nit, es müen gli emol fascht hundert Threads über ihn geh. Wenn me bedängt, dass vo dene 100 ca. 80 vom LFC eröffnet worde sind, isch jo scho pinlich (jo guet, zum Glück sind die meischte jo wieder gschlosse worde :D )
:rolleyes: :o
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

Campari hat geschrieben:Absolut Pubertärs gelabber!! Eure Anti-Petric Kacke isch e fang nur no Langwilig und vo Geschter . :cool:
Wie wärs mit einer konstruktiven Beteiligung an der Diskussion um die bisher gezeigten (nicht die potenziell vielleicht vorhandenen) Qualitäten des Spielers?

Nö gell. Ist viel einfacher, einfach mal ein bisserl zu pöbeln und wieder zu verschwinden...
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]

el presidente
Erfahrener Benutzer
Beitrag von el presidente »

Campari hat geschrieben:Absolut Pubertärs gelabber!! Eure Anti-Petric Kacke isch e fang nur no Langwilig und vo Geschter . :cool:
Der Spieler MP hat in diesem Forum wohl die meisten Einträge, also so langweilig kann es nicht sein! Deine Aussage ist eher "pupertär", solche Texte kommen meistens von Leuten denen die Argumente ausgehen!
Copyrights @ el presidente!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Gevatter Rhein hat geschrieben:Nö gell. Ist viel einfacher, einfach mal ein bisserl zu pöbeln und wieder zu verschwinden...
du pöbelst ständig rum, verschwindest jedoch nie. dies finde viiiieeeel schlimmer!!!!!!!

zum thema: ich wünsche mir für mladen, dass er in hk 4 hattricks schiesst, im märz argentinien auseinander nimmt, den vertrag beim fcb bis 2019 verlängert, kroatien im alleingang in den wm-final schiesst............
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

baslerstab hat geschrieben: zum thema: ich wünsche mir für mladen, dass er in hk 4 hattricks schiesst, im märz argentinien auseinander nimmt, den vertrag beim fcb bis 2019 verlängert, kroatien im alleingang in den wm-final schiesst............
wenn das alles eintrifft dann kann man dank der langen vertragszeit gut und gerne 80 milllionen euro von abramovich für einen wechsel mp's verlangen :D
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Buxter
Benutzer

Beitrag von Buxter »

Vorallem dient do alli so wie sie Sündefrei wäre und dr MP jetzt für sini Fehler zahle muess.
Das isch wirklich eher mit Teenies als mit Fussball Fans zu vergliche.
Wenn ihr ohni Sünde sind so werfed dr erst Stei, und vorallem, sind zu Mensche wo Fehler gemacht händ uffgschlossener.
Aber das isch scho schwer, dr andere ihri Fehler zverzeihe wenn man sich sini Fehler nit mol selber igestoh cha.

Gruss Buxter

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

Buxter hat geschrieben:Vorallem dient do alli so wie sie Sündefrei wäre und dr MP jetzt für sini Fehler zahle muess.
Das isch wirklich eher mit Teenies als mit Fussball Fans zu vergliche.
Wenn ihr ohni Sünde sind so werfed dr erst Stei, und vorallem, sind zu Mensche wo Fehler gemacht händ uffgschlossener.
Aber das isch scho schwer, dr andere ihri Fehler zverzeihe wenn man sich sini Fehler nit mol selber igestoh cha.

Gruss Buxter
S goht drum,ass dr Vorstand mitem Petric Transfer e riese Für entzündet het und Spaltige zwüsche Fans bewusst in Kauf gnoh het und das füre Spieler vo das, jetzt rein fuessballerisch gseh, nit wärt isch! Und s beschte isch,dass sie für die ganzi gschicht no 2,8 Mio. aneblätteret hän. Und das isch mini sachlichi und nit emotionali Asicht vom ganze!

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Goldfisch hat geschrieben:S goht drum,ass dr Vorstand mitem Petric Transfer e riese Für entzündet het und Spaltige zwüsche Fans bewusst in Kauf gnoh het und das füre Spieler vo das, jetzt rein fuessballerisch gseh, nit wärt isch! Und s beschte isch,dass sie für die ganzi gschicht no 2,8 Mio. aneblätteret hän. Und das isch mini sachlichi und nit emotionali Asicht vom ganze!
Das erstaunliche an der ganzen Geschichte ist eigentlich nur, dass man mittlerweile derartigen Müll ungestraft noch als sachliche Ansicht verkaufen kann und niemand widerspricht...

Versuch mal die beiden Begriffe 'objektiv' und 'subjektiv' mit Hilfe eines Fremdwörterbuches zu unterscheiden, bevor du das nächste Mal wieder eigene Ansichten als Allgemeingut deklarierst.
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

Goldfisch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Goldfisch »

Ernesto hat geschrieben:Das erstaunliche an der ganzen Geschichte ist eigentlich nur, dass man mittlerweile derartigen Müll ungestraft noch als sachliche Ansicht verkaufen kann und niemand widerspricht...

Versuch mal die beiden Begriffe 'objektiv' und 'subjektiv' mit Hilfe eines Fremdwörterbuches zu unterscheiden, bevor du das nächste Mal wieder eigene Ansichten als Allgemeingut deklarierst.
Leg die Zahlen auf den Tisch und berechne die Zwist zwischen den Fans etc. noch dazu! Das ist die Sprache der Zahlen und nicht meine! Beantworte dir selber mal paar Fragen wie...

Was hat MP dem FCB bis jetzt aus sportlicher Sicht gebracht?

War er die 2,8 Mio. wert?

Hat er rein Fussballerisch den grossen Aufstand oder die 2,8Mio gerechtfertigt?

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer

baslerstab hat geschrieben:du pöbelst ständig rum, verschwindest jedoch nie. dies finde viiiieeeel schlimmer!!!!!!!
Look who's talking :p

[/CENTER]

Ernesto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ernesto »

Aha, es funktioniert ja... wieso gehts eigentlich nicht gleich von Anfang an sachlicher um die reinen Fakten sondern werden zuerst rufschädigende Behauptungen aufgestellt, unhaltbare Vorwürfe mit der Dreckschleuder durch die Gegend geworfen und wird mit klaren Fehlbeurteilungen operiert?!?

Eine Beantwortung der Fragen erübrigt sich - über diesen Spieler sind die Antworten hier im Forum bereits abertausendmal nachzulesen.
Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.

teutone
Erfahrener Benutzer

Beitrag von teutone »

Ernesto hat geschrieben: Eine Beantwortung der Fragen erübrigt sich - über diesen Spieler sind die Antworten hier im Forum bereits abertausendmal nachzulesen.
Also ich find petric ist eine doofern Spieler :p
England - für mich die Young Boys der Nationalmannschaften. © Mundharmonika 26.05.2016
D4 Reihe 1/353
Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz - Klaus Kinski

Antworten