Wie gseht us mit Las Vegas?AJZ hat geschrieben:C.S.I Miami.

No eins : Richard Marx - Right here waiting for you
Jä es git doch 3AJZ hat geschrieben:meinsch du new york?
egal hauptsach C.S.I
weisch ich daed au luege dasi keine verbass, aber dr BB85 het am 9i liechterlösche und denn wird nüm färnsehgluegt und nümm gmuggst. denn muesi halt folgeOnkel hat geschrieben:Jä es git doch 3
Las Vegas
New York und Miami
ich lueg irgendwie am liebschte Las Vegas
I lueg au immer druf, das i keins vrpass
Bon Jovi - All about loving you
aha so lauft das bi euchAJZ hat geschrieben:weisch ich daed au luege dasi keine verbass, aber dr BB85 het am 9i liechterlösche und denn wird nüm färnsehgluegt und nümm gmuggst. denn muesi halt folge![]()
hehehehe!! genau. ich nimm denn no chips und nüssli mid. du kaufschs zdringe.Onkel hat geschrieben:aha so lauft das bi euch
Nüm gmuggst? jäjä wärs glaubt wird selig![]()
sunscht kunnsch halt emol zu mir cho luege, wenn keini me wotsch vrpasse![]()
i hoff är list das nit, sunscht het r mi nochhär nüm gärn, nit ärnscht nä BB![]()
das hani jetzt abr gläse, wenn di sneggschtmol widr gseh, sprich di nomol druf a. denn mache mr genauers abAJZ hat geschrieben:hehehehe!! genau. ich nimm denn no chips und nüssli mid. du kaufschs zdringe.
Oo. kenne mir uns?Onkel hat geschrieben:das hani jetzt abr gläse, wenn di sneggschtmol widr gseh, sprich di nomol druf a. denn mache mr genauers ab
Was hesch ztrinke welle?
hesch kifft? was muess hafte?Nur So... hat geschrieben:gefährliche Liebschaften... doch du hast keine Schuld, dafür muss das Lied haften...![]()
???Rinoceronte hat geschrieben:Down Bessie