Müller zum FCB

Diskussionen rund um den FCB.
willow
Erfahrener Benutzer

Beitrag von willow »

Querdängger hat geschrieben:Fuessball isch Kommerz oder e Bruef. Me goht döt ane, wo me am meischte
Stütz cha verdiene. Das mache alli guete Fuessballer. Schlussändlig isch ihri
Karriere mit ca 33 Johr z' änd. Bis denn müen si usgsorgt haa, will jo die maischte gar kai Bruef glernt hänn, oder denn uf em glernte Bruef wäg vom
Fänschter sin. Nur wenigi schaffe irgendwo im Fuessball Fuess z'fasse, sigs
als Trainer oder Manager. Dorum verständlig. Mir muen ändlig emol mit däm
sentimentale Dängge ufhöre. Er het emol e FCB Schal verbrennt, da darf nie
für dr FCB spiele.. So Sache passiere im Uebermuet und sinn bestimmt
nit us Ueberzügig gmacht worde. So Sache darf me nit so Aeng seh, sunscht
muesch die halbi FCB Mannschaft ussortiere.
ahjo diä halb mannschaft het jo au e fcb schal in aller öffentlichkeit vrbrennt *bravo* .. jetzt fehlt nurno dr spruch -> es isch e ANTI-fcb schal gsi :confused: :o :rolleyes: ..

petric raus!

Querdängger

Beitrag von Querdängger »

The_Red-Blue_Star hat geschrieben:1. Im summer nit koh!!!!! woner hett chönne!!!
2. Ex- GC spieler!!!!!
3. Schlächt gspillt!!!!!!!!!!!(d.h gar ke spilpraxis)

= Parick Müller

Na ja ich finds guet asser koh isch aber komicherwis motzt jetzt niemer ass er mol bide Floppers gspellt het na ja mozet eifacht ned wenn denne (in hoffentli ferner zuekunft) wider en kakerlake zu uns chunnt!!!!!

Aber Ablösefrei :cool:
1. het uf dr falsch Gaul gsetzt...
2. Zum guete Glück motzt niemer, dass er emol bi de Floppers gsi isch. Das
Gemotze goht mehr persönlich schaurig uf dr Wecker...
3. guet, er het 6 ganzi Match und e paar Teilisätz cha und das in dr vermuetlig stärkschte Liga vo dr Wält. Jede Fuessballer träumt natürlig dervo, döt emol spiele z könne. Und das uf Palma de Mallorca, wau ! Ander i Spieler sin e halb Johr verletzt usgfalle. Das isch viel schlimmer...

Keano
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keano »

Querdängger hat geschrieben: Oder wenn sich dr Petric witer so erfreulig entwicklet, so könnt er doch au
e vollwärtige Hakan Ersatz wärde. S Züg drzue hätt er. Me müesst ihm die
Rolle nur zueteile.
das glaube ich kaum. hakan war dafür geboren, hinter den spitzen zu spielen. seine technik war/ist sehr gut und vor allem seine fähigkeit, den letzten pass zu spielen war/ist weltklasse.

die nummer 7 ist eine andere art von spieler. er hat werder das auge, noch die technik um einen hakan yakin zu ersetzen.

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

ha sini Karriere zwar nit verfolgt in letschter Zit, drum weissi au nit so genau was r alles so ufem Chaschte het

abr i dänk vom menschliche här ischer sicher no e sympathische
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Hartson hat geschrieben:das glaube ich kaum. hakan war dafür geboren, hinter den spitzen zu spielen. seine technik war/ist sehr gut und vor allem seine fähigkeit, den letzten pass zu spielen war/ist weltklasse.

die nummer 7 ist eine andere art von spieler. er hat werder das auge, noch die technik um einen hakan yakin zu ersetzen.
sehr richtig, mä muäss eifach ufpassä, dass mä sich vo dr unobjektivä, parteiischä brichterschtatttig vo dr baz nid loot ilullä, denn dr petric schiässt weder goal no hettr assists. är mag sini qualitätä ha (im schturm), aber nid so immensi, dass mr s'ganzä syschtem nur wägä ihm so unkrämplä muäs, dass sich nochhär diä ganzi mannschaft (und v.a. unsärä beschti schtürmer) unwohl fühlt, und sich nur no schlächti resultat anänanderreiä. im schturm chan är vo mir us schpiiilä, aber nid im mf, s'schlimmä isch , dass är das jo nid ämol sälber will.

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

willkommen herr müller!

ich verlange:
90 minuten lang 100% einsatz und bedingungslosen stolz für basle spielen zu dürfen.

ich gebe:
mein herz, meine bedingungslose unterstützung!

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Find ich super mit Patrick Müller; obwohl mir mit eme fitte Murat (>60%), Zwyssig und Smiljanic scho 3 gueti Kandidate für dä Poschte händ. Aber e fitte Murat und en Müller in de Inneverteidigung, das isch au für europäischs Niveau nit übel :)

Guet isch, dass de Müller au im defensive Mittelfäld spiele kah (wie de Murat eigentlich au scho). Obwohl de Huggel sini Sach ganz ordentlich gmacht het (isch steigerungsfähig, ok).

Die Verpflichtig isch (zämme mit däre vom Zanni) sehr guet ussgwählt; bsunders weil die jetzigi Inneverteidigung au nüm die jüngscht isch. Offensiv hämmer mehr als gnueg gueti Spieler (wenn jetzt no de Ergic wieder fit wird, 1A!); erschtmol luege, dass s'Zämmespiel vo dene mol besser wird!

Vonere Verpflichtig vom Hakan halt ich nüt; dä will und söll sich ändlich im Ussland duresetze!!

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

BAZ 08.01.2005 hat geschrieben: «Es war eine Freude,hier zu unterschreiben», liess Patrick Müller am Freitagnachmittag verlauten.«Der FCB ist einer der besten Clubs in Europa.»
Und darum entscheidet man sich für Mallorca :rolleyes: Damit hat er sich den letzten Rest Glaubwürdigkeit verspielt.
BAZ 08.01.2005 hat geschrieben: (...) (Gross) Müller sei einer der wenigen Schweizer Spieler, die sich im Ausland ohne Wenn und Aber durchgesetzt hätten.
Langsam zweifle ich an der Kompetenz unseres Trainers (für diese Aussage bedarfs es zumindest die Bestätigung in einem zweiten Club...)
BAZ 08.01.2005 hat geschrieben: (...) Dabei half Müller gewiss, dass er eine Klausel besessen hatte, wonach er im Abstiegsfall Mallorca Ende Saison ablösefrei hätte verlassen dürfen.
Und welche Ausstiegsklausel hat er beim FCB???
BAZ 08.01.2005 hat geschrieben: (...) Müller bekam die Konditionen, die schon im Sommer ausgehandelt gewesen waren.
Wir müssen so stinkreich sein, dass wir das Geld wirklich jedem Spieler in den Arsch stecken können :rolleyes:

PS: nicht immer der beste Spieler ist auch Captain (s. Zubi...)
PPS: Freude über den Transfer ist schön und gut, aber man sollte auch ab und zu seine rotblaue Brille ablegen können.

team17
Erfahrener Benutzer

Beitrag von team17 »

Edberg hat geschrieben: PPS: Freude über den Transfer ist schön und gut, aber man sollte auch ab und zu seine rotblaue Brille ablegen können.
und du übertreibst dafür "bisschen" in die andere richtung

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

team17 hat geschrieben:und du übertreibst dafür "bisschen" in die andere richtung
Mag sein, aber dieser Zustand, dass die Spieler machen können was sie wollen, und den Clubs ständig auf der Nase rumtanzen (sie gehen und kommen wann sie wollen und machen dabei nur die hohle Hand), macht mich einfach wütend. :mad:

maurizio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maurizio »

Querdängger

ich mag rotolosos art gegenüber Petric auch nicht
die Transfers von Müller und Petric zu vergleichen ist aber total an den Haaren herbeigezogen
ihm geht es nicht prinzipiell um spieler von den Hoppers ( so verstehe ich seine Aussagen ) sondern nur um die Nr 7

Dr.Guderian
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dr.Guderian »

und die ganzi Schoose no Ablösefrei.....sackstark!

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

maurizio hat geschrieben:Querdängger

die Transfers von Müller und Petric zu vergleichen ist aber total an den Haaren herbeigezogen
ihm geht es nicht prinzipiell um spieler von den Hoppers ( so verstehe ich seine Aussagen ) sondern nur um die Nr 7
Nur, was würde er machen, gäbe es keine Nr.7?

Anyway, in diesem Threat gehts um Müller, der nebst keiner Vergehen in der Vergangenheit auch noch ein sympathischer Spieler ist und seine Erfahrungen im Ausland schon gemacht hat. Also nicht unterm Hakan-Syndrom leiden kann. :D

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

Edberg hat geschrieben:Und welche Ausstiegsklausel hat er beim FCB???
Keine! Der Vertrag läuft bis 2007 und der FCB hat zusätzlich noch eine Option bis 2008 ;)

Turok
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Turok »

Edberg hat geschrieben:Und darum entscheidet man sich für Mallorca :rolleyes: Damit hat er sich den letzten Rest Glaubwürdigkeit verspielt.

Langsam zweifle ich an der Kompetenz unseres Trainers (für diese Aussage bedarfs es zumindest die Bestätigung in einem zweiten Club...)

Und welche Ausstiegsklausel hat er beim FCB???

Wir müssen so stinkreich sein, dass wir das Geld wirklich jedem Spieler in den Arsch stecken können :rolleyes:

PS: nicht immer der beste Spieler ist auch Captain (s. Zubi...)
PPS: Freude über den Transfer ist schön und gut, aber man sollte auch ab und zu seine rotblaue Brille ablegen können.
Nana, wenn einer in Frankreich 3mal in Folge Landesmeister wird, dann muss man sich meiner Meinung nach nicht darüber streiten, ob derjenige sich im Ausland durchzusetzen vermochte oder net. Vor allem auch in Anbetrachtung der Tatsache, dass es sich dabei um einen Schweizer handelt! Oder kannst Du mir einen anderen Profifussballer aus dr Gonföderazio Hellfeetika nennen, dem dies gelungen ist oder ähnliches? Kannst Du vielleicht schon, aber mehr als eine Hand, respektive fünf Finger wirste dafür wohl kaum brauchen ;-) Für den FCB ist dies ein guter Transfer und wer nun denkt, der Müller sei zu schlecht für Basel, muss schon etwas...illusorische Ansprüche haben, oder?
Grüessle

schnauz
Erfahrener Benutzer

Beitrag von schnauz »

[quote="Turok"]Nana, wenn einer in Frankreich 3mal in Folge Landesmeister wird, dann muss man sich meiner Meinung nach nicht darüber streiten, ob derjenige sich im Ausland durchzusetzen vermochte oder net. Vor allem auch in Anbetrachtung der Tatsache, dass es sich dabei um einen Schweizer handelt! Oder kannst Du mir einen anderen Profifussballer aus dr Gonföderazio Hellfeetika nennen, dem dies gelungen ist oder ähnliches? Kannst Du vielleicht schon, aber mehr als eine Hand, respektive fünf Finger wirste dafür wohl kaum brauchen ]

kennst du das hundefutter chappi ? :D
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !

Turok
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Turok »

schnauz hat geschrieben:kennst du du das hundefutter chappi ? :D
Alrighty then, now you got 4 fingers left to count on, dude! :D

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

Ciriaco Sforza...

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

MMM hat geschrieben:Ciriaco Sforza...
:confused: :confused:

MMM
Erfahrener Benutzer

Beitrag von MMM »

Jo chumm jetzt, dä het sich im Usland nun würklich durägsetzt, oder bisch anderer Meinig?
Wär by Bayern Schtammsschpieler (gsy) isch het's vo mir us gschafft...
Zuädämm 2 Moll dt. Meischter, oder nid?

(falls Du allgemein nid gschnallt hesch um was es goht: Isch ä Bytrag gsy zum "Star Count" vo Turok/Schnauz grad obädra).

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

MMM hat geschrieben:Jo chumm jetzt, dä het sich im Usland nun würklich durägsetzt, oder bisch anderer Meinig?
Wär by Bayern Schtammsschpieler (gsy) isch het's vo mir us gschafft...
Zuädämm 2 Moll dt. Meischter, oder nid?
da cha scho si, aber wirkli guet gspielt het er nume bi de rote tüüfel. sis bayern abentüür isch jo nit grad s gelbe vom ei gsi und vom inter usflug wänd mr gar nit rede. er isch viellicht kei schlechte spieler (gsi), aber mi kolleg isch er nie gsi und wirds au nie si.

MMM hat geschrieben:(falls Du allgemein nid gschnallt hesch um was es goht: Isch ä Bytrag gsy zum "Star Count" vo Turok/Schnauz grad obädra).
scho klar, aber ir allgemeine sll 24 stunde en neue spieler bewegig isch jo alles möglich...

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

vogel + henchoz sin sicher in dr glichä kategorie

Querdängger

maurizio hat geschrieben:Querdängger

Ja, mag sein.. ist vermutlich sein Markenzeichen geworden....

Querdängger

moulegou hat geschrieben:Eigentlich hätti do überhaupt Niemer Lämpe z'mache, sondern eifach Jede s'Beschti z'gäh. Und dr Trainer söll in de wichtige Spiel die Beschte uffstelle und ansunschte au mol rotiere. Wär doch ganz eifach. Isch doch kei Meitliinternat.
I teil di Meinig. Nur stell dr emol vor, was passiere würd, wenn der Muri und
dr Zubi uff em Bänkli würd schmore....j

Querdängger

[quote="Gollum"]Was denn...?

Im Ernst. In "letzter Zeit".................. war er verletzt............... klar doch, SAUEREIIII sowas!!!! ]

Genau, ich glaube auch, dass der Muri es nochmals wissen will und Gas gibt...

Querdängger

Rony hat geschrieben:goht das au in dütsch?
Es stoht nüt in dämm Artikel wo nit au scho in dr BaZ gstande isch...

Querdängger

Edberg hat geschrieben:Mag sein, aber dieser Zustand, dass die Spieler machen können was sie wollen, und den Clubs ständig auf der Nase rumtanzen (sie gehen und kommen wann sie wollen und machen dabei nur die hohle Hand), macht mich einfach wütend. :mad:
und beweist zudem, dass ein Vertag nicht viel wert ist. Das Hauptübel sind die
Spielervermittler und die Spielerberater. Die wollen natürlich ihre Spieler weiter-
vermitteln. So verdienen sie Geld. Deshalb immer diese Hektik auf dem Transfermarkt.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Querdängger hat geschrieben:Du hesch kei gradi Linie. Uff dr eine Site schriebsch gross "Petric weg", uf dr
andere Site duesch e andere Spieler wo au emol bi GC gschuttet het härzlig
willkomme heisse. Dr Petric het viel Isatz zeigt und hets sich auch viel Müeh gäh
und kämpft wie kai andere bim FCB. Isch trotzdäm vo Dir immer no unwill-
komme...
Dr Petric wird bi mir nie willkomme si, au wennr nachemene Spiel bluet spuckt und das het nütt aber absolut NÜTT (!!!!!!!!!!) mit sini GC Vergangeheit z'due, sondern einzig und ällei mit das Bild ...

HETT DR MÜLLER AU ESO ÖBBIS ÄHNLIGS GMACHT??? WENN JA, ZEIGE UND SUNSCHT RUHE!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Schranz
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Schranz »

rotoloso hat geschrieben:Dr Petric wird bi mir nie willkomme si, au wennr nachemene Spiel bluet spuckt und das het nütt aber absolut NÜTT (!!!!!!!!!!) mit sini GC Vergangeheit z'due, sondern einzig und ällei mit das Bild ...

HETT DR MÜLLER AU ESO ÖBBIS ÄHNLIGS GMACHT??? WENN JA, ZEIGE UND SUNSCHT RUHE!
alte, du bisch eifach nid ganz dicht!!! :D
erlebnisorientierter Netzwerkkriminalist :eek:

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Schranz hat geschrieben:alte, du bisch eifach nid ganz dicht!!! :D
Rischtisch!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Antworten