Gesendet von meinem SM-A336B mit Tapatalk
Basilius hat geschrieben: 07.07.2025, 23:40 Dasch emool e Lyybli! Meersi für s daile Bartli.
Do no s zwaite, oder isch es s dritte?
tinuitinuit hat geschrieben: 07.07.2025, 23:58 Jo, e aschtändige Polo Kraage fählt, aber s Design gfallt mr no
:-) jä, ChatGPT het dr Andre e bitz kärniger gstaltetmaradoo hat geschrieben:tinuitinuit hat geschrieben: 07.07.2025, 23:58 Jo, e aschtändige Polo Kraage fählt, aber s Design gfallt mr no
Präsentiert vom Erni Sitek
Das wüsse nidmol dr Maxi und dr Simon, wohär sölles ächtsch mir wüsse?^^
Waldfest hat geschrieben: 07.07.2025, 13:34 Ja, ist halt wohl auch eine Generationenfrage.
Ich kann mit dieser POS-Hyperaktivitätsart halt nichts anfangen. Aber das zieht halt auf Insta und Tik Tok bei den Jungen. Und die sind nun mal relevant, nicht ich als alter Sack.
Übrigens hatte ich mal ein unterschriebenes Nunez TrikotDie Gotte meiner Schwester war Assistentin von Fritz Gerber bei Roch
RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben: 07.07.2025, 02:07Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 18:57sehni absolut. es isch au nid so dasi jetzt völlig am rad drei wäg däm käs. für das interessierts mi viel z wenig. wär will, bitte.93668 hat geschrieben: 06.07.2025, 16:27
Lueg, ich find die tuusig Sondereditione pro Johr au langsam lächerlich. Aber dr FCB muess halt Gäld mache zum mit Teams wo vo dr Rolexstiftig oder us Chicago Geld in Arsch gschobe bekömme könne mitzhalte und denn find ich neui Trikots ei mol im Johr e gurti Lösig. Villi freue sich jo au druff!
findi genau die richtigi ihstellig. ich mues au nid jede lumpe ha, aber ha trotzdem vil meh freud an de macron sache wie jemols an nike oder adidas. es isch eifach geil, dass mir jedes joor individuelli designs beköme anstatt all 2 joor irgend e liebloses template. insofern ka me sich wirklich nid beschwere und kaufe mues mes jo nid.
RotBlauGääl hat geschrieben: 08.07.2025, 12:05Das wüsse nidmol dr Maxi und dr Simon, wohär sölles ächtsch mir wüsse?^^
Es ka sy, dasses hütt em Team vorgstellt wird und morn dr Öffentlichkeit.
Aber wenn 14.00 oder 18.00 keini Posts vom FCB uf social media sin, denn wirdsch bis morn warte miesse
S Edit meint: Letschdjohr ischs 09:34 gsy, s Johr vorhär 12:01 und im 2022 15:00
D Tendänz aso wenn bis mitti Nomidaag nütt kunnt denn morn.
(falls di d Wuchedääg no interessiere: Samschdig, Sunndig, Donnschdig)
Goldust hat geschrieben: 08.07.2025, 12:34RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben: 07.07.2025, 02:07Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 18:57
sehni absolut. es isch au nid so dasi jetzt völlig am rad drei wäg däm käs. für das interessierts mi viel z wenig. wär will, bitte.
findi genau die richtigi ihstellig. ich mues au nid jede lumpe ha, aber ha trotzdem vil meh freud an de macron sache wie jemols an nike oder adidas. es isch eifach geil, dass mir jedes joor individuelli designs beköme anstatt all 2 joor irgend e liebloses template. insofern ka me sich wirklich nid beschwere und kaufe mues mes jo nid.
s problem isch halt: es isch teil vomene witt grössere phänomen. well s schutte an sich grotet alls wie meh in hintergrund. 5 neui trikots dött, apps do, 14 dummi insta videölis über s lieblingsdessert vom stellverträtende chef-platzwart und so witter. e lifestyle, e margge, kei fuessballclub. so züchtisch genau so "fans" ane wie die hirntote trottel-amis. wenn die lüt denn im stadion hogge, sin si jo gar nüm in dr lag, 90 minute eifach schutte z luege. all 3 minute uffstoh, well me sich irgend e fastfood schissdrägg mues go hole, duurend am handy töggele und am beste no irgene e gedudel laufe ha. und d airpods schine jo au eifach im ohr agwaggse.
Leute es wird heute erst der Mannschaft präsentiert und morgen (vermutlich) veröffentlicht.4058_sqln hat geschrieben:RotBlauGääl hat geschrieben: 08.07.2025, 12:05Das wüsse nidmol dr Maxi und dr Simon, wohär sölles ächtsch mir wüsse?^^
Es ka sy, dasses hütt em Team vorgstellt wird und morn dr Öffentlichkeit.
Aber wenn 14.00 oder 18.00 keini Posts vom FCB uf social media sin, denn wirdsch bis morn warte miesse
S Edit meint: Letschdjohr ischs 09:34 gsy, s Johr vorhär 12:01 und im 2022 15:00
D Tendänz aso wenn bis mitti Nomidaag nütt kunnt denn morn.
(falls di d Wuchedääg no interessiere: Samschdig, Sunndig, Donnschdig)
09:34 ? Das ka nur e Teaser xi sii dasses das Joor am 9. vo dr Nummere 34 vorgstellt wird... unmöglich dasses andersch kunnt. Jetzt wüsse mrs.
Sorry noch was, das blau ist auch hier dunkler als im Logo…CarloCosta hat geschrieben:Vermutlich mit Nadelstreifen:
Goldust hat geschrieben: 08.07.2025, 12:34RIDE THE LIGHTNING hat geschrieben: 07.07.2025, 02:07Goldust hat geschrieben: 06.07.2025, 18:57
sehni absolut. es isch au nid so dasi jetzt völlig am rad drei wäg däm käs. für das interessierts mi viel z wenig. wär will, bitte.
s problem isch halt: es isch teil vomene witt grössere phänomen. well s schutte an sich grotet alls wie meh in hintergrund. 5 neui trikots dött, apps do, 14 dummi insta videölis über s lieblingsdessert vom stellverträtende chef-platzwart und so witter. e lifestyle, e margge, kei fuessballclub. so züchtisch genau so "fans" ane wie die hirntote trottel-amis. wenn die lüt denn im stadion hogge, sin si jo gar nüm in dr lag, 90 minute eifach schutte z luege. all 3 minute uffstoh, well me sich irgend e fastfood schissdrägg mues go hole, duurend am handy töggele und am beste no irgene e gedudel laufe ha. und d airpods schine jo au eifach im ohr agwaggse.
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
CarloCosta hat geschrieben: 08.07.2025, 13:25Sorry noch was, das blau ist auch hier dunkler als im Logo…CarloCosta hat geschrieben: Vermutlich mit Nadelstreifen:
Fix kaufeBebbi_1893 hat geschrieben:CarloCosta hat geschrieben: 08.07.2025, 13:25Sorry noch was, das blau ist auch hier dunkler als im Logo…CarloCosta hat geschrieben: Vermutlich mit Nadelstreifen:
Hier mit KI erstellt die Version im FCB Design:
CarloCosta hat geschrieben: 08.07.2025, 13:56Fix kaufeBebbi_1893 hat geschrieben:CarloCosta hat geschrieben: 08.07.2025, 13:25
Sorry noch was, das blau ist auch hier dunkler als im Logo…
Hier mit KI erstellt die Version im FCB Design:
Aficionado hat geschrieben: 08.07.2025, 14:08 @ Bebbi_1893
MIir gefallen sonst Streifen nicht so gut aber "deines" sieht super aus. Coole Farben. Weisses Macron kannst stehen lassen.
4058_sqln hat geschrieben: 08.07.2025, 14:05
Am Ende waren die vielen Hinweise alles nur falsche Fährten und es wird doch so wie auf der Saisonkarte![]()
![]()
Schulterpartie ist immer am schwierigsten und fand es immer wieder Katastrophal. So find ich es auch sehr stimmig.Bebbi_1893 hat geschrieben:Aficionado hat geschrieben: 08.07.2025, 14:08 @ Bebbi_1893
MIir gefallen sonst Streifen nicht so gut aber "deines" sieht super aus. Coole Farben. Weisses Macron kannst stehen lassen.
Ja, ich bin grundsätzlich eigentlich immer für rot-blau halb halb geteilt. Aber so, mit breiten vertikalen Streifen und wie die Schulterpartie gelöst ist, gefällt es mir auch sehr ! Hab der KI zudem gesagt sie soll minim dunkler Farben nehmen als im Logo.
Auf der Saisonkarten sind auch Streifen, jedoch halt wellenförmig. Aber bei längs Streifen war meine Quelle relativ sicher.4058_sqln hat geschrieben:Da wir eigentlich immer komplett eigene Designs bei Macron erhalten, halte ich eine Ableitung von Real Sociedad's Design für extrem unwahrscheinlich. Aber geil siehts auf jeden Fall aus. Würde ich sofort kaufen.
Am Ende waren die vielen Hinweise alles nur falsche Fährten und es wird doch so wie auf der Saisonkarte![]()