adashelbygains hat geschrieben: 06.08.2024, 14:21
Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 14:11
Agree, wobei ich bei Punkt a) nicht sicher bin, ob nicht auch in Lausanne oder Genf höhere Gehälter - direkt oder indirekt - bezahlt werden.
nei wärde ganz klar nid, an all die wo das immer behaupte lueget doch bitte eifach mol d finanzbricht vo dr liga ah, dr fcb isch was löhn ahgoht immerno uf platz 2 vo dr schwiz. und e di giusto würd 100% vo winti zum fcb wechsle wenn er sunst kei besseri option het, ich blib drbi, ich find die infos alli sehr dubios und nid grad wahnsinng logisch. dr di giusto wär au kei ersatz für e frei und 25-30 isch er au nid.
a) sind das vor allem Löhn us dr alte Generation wo no die alte Verträg händ. Glaub kum, dass do die Neue nur annähernd an das anechöme was e Frei, Tauli oder Lang verdient händ.
b) Wieso sött dr Di Giusto überhaupt wächsle? Viellicht will är effektiv bliebe. Dr Bueb het ei Saison stabil performt ka, macht jo Sinn, dass är das Bestätige will und mehr Verantwortig überneh. Mir sage bi unsere Spieler immer, sie sölle no e Saison bim FCB bliebe und den ins Usland wächsle - Unterschied wo?
Grad in sinere Situation als 24 Jährige, muess meh sich den scho froge, ob es Sinn macht zuemene Verein goh wo nit umd Meisterschaft spielt, immer in de Medie isch, e extremi Erwartigshalt het und derzue vieli jungi Talänt ume sind wo meh für Mio verkaufe will. Also ich würds mr au zweimol überlege ob das dr richtig Ort. Will für die isch es entweder du packsch es und den goht s Zäpfli ab oder du packsch es nit und kasch dir dr Platz mit de andere Talänt teile wo am immense Druck nit standghalte händ und den drnoch im Mittelmass versunke sind und nie meh e tragendi Rolle gspielt händ.
c) Isch jo schön und guet das du d Sache kritisch hinterfrogsch (richtig so!). Aber muesch du do die ganz Ziet gege dr Tomaso schiesse und jedes Argumänt uf Wogschale wärfe? Jetzt hämmer obe doch diskutiert ka, wie meh so ussage wo vo Intärn chöme interepretiere söll. Jede s Hirni ahschalte, dra dänke das es vom Verein chunt und es eifach aktuelli plän, Zwüschetsänd sind, dass aber nit heisst, dass es immer eso umgsetzt wird us verschiedenste Gründ. Mir kriege eso e chli e ihblick, was sich dr Verein überlegt (was jo mega geil isch!) aber das heisst nit, dass es zwingend eso umgsetzt wird. Und wenn eim nit passt, dass dr Tomaso s Züg ungfilteret teilt, ka es jo eifach ignoriere, aber das uf ihm umeriete isch eifach drnäbe und für die andere Forummitgleider eifach sau langwielig.