Transfergerüchte Saison 24/25

Diskussionen rund um den FCB.
Sandria
Benutzer

Re: Transfergerüchte Saison 24/25

Beitrag von Sandria »

Leon34 hat geschrieben: 06.08.2024, 13:22
Tooooony hat geschrieben: 06.08.2024, 13:19
dittlig hat geschrieben: 06.08.2024, 11:17 Viel bedenklicher finde ich sofern es stimmt, dass ein Di Gusto nicht kommen will :confused: :confused:
Er geht nun in die 3 Saison als absoluter Stammspieler bei Winti und ist bald 25j

An der Ablöse wird es wohl kaum gescheitert sein.

Will als ehemolige FCZ Junior vlt. nit zum FCB.

Wir sollten mal vom hohen Ross runterkommen.

Nach den ganzen Turbulenzen auf und neben dem Platz sind wir nicht mehr Wunschverein Nummer 1 für aufstrebende Schweizer Spieler.
Ich wage zu behaupten, dass er bei Lugano zugesagt hätte.

Ausserdem zeugt es auch von Charakter, dass er Winti nicht verlassen will als Führungsspieler

Denke Servette Lugano und Yb hätter er zugesagt.
Wir sind halt keine 1 Wahl mehr in der Schweiz.

Usswärtsfahrer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Usswärtsfahrer »

Ich bin der Meinung, dass er schlecht beraten ist, in Winterthur zu bleiben.

Auch wenn wir nicht mehr das Mass aller Dinge sind, ist die sportliche Perspektive bei uns in jedem Fall besser; sein lobenswerter Wunsch nach Entwicklung zum Leader muss nicht zwingend eintreten, falls Winterthur die Saison so richtig in die Hose geht (was mMn kein unrealistisches Szenario ist). Sprich: falls Winterthur so weiterspielt wie bisher, wird sich sein sportliches Niveau nicht verbessern, im Gegenteil.

Feanor
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Feanor »

Immer diese Mär mit "niemand will mehr zum FCB", das ist doch absoluter Quatsch. Die meisten Spieler wollen einen Verein, der a) gute Löhne bezahlt, b) Perspektiven mit sich bringt, c) erfolgreich ist, d) ein Renomee hat, e) das Drumherum passt

Bei Punkt b) ist der FCB nach wie vor ungeschlagen, das verneinen nicht mal die Grännis im Internet1.0-Forum. Und just dieser Punkt ist für viele Talente ein nicht zu unterschätzender Aspekt.

Bei Punkt a) können wir wohl nicht mehr mit YB oder Lugano gleichziehen, aber sie dürften immer noch im guten Rahmen sein für Talente, die sich einen Vertrag in der Schweizer Liga vorstellen können.

Punkt d) scheint mir nach wie vor gegeben, wenn auch vieles nicht mehr so glänzt.

Über c) und e) schweigen wir mal lieber ;)

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Agree, wobei ich bei Punkt a) nicht sicher bin, ob nicht auch in Lausanne oder Genf höhere Gehälter - direkt oder indirekt - bezahlt werden.

blauetomate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blauetomate »

Leon34 hat geschrieben: 06.08.2024, 13:22
Tooooony hat geschrieben: 06.08.2024, 13:19
dittlig hat geschrieben: 06.08.2024, 11:17  

Ich wage zu behaupten, dass er bei Lugano zugesagt hätte.

Ausserdem zeugt es auch von Charakter, dass er Winti nicht verlassen will als Führungsspieler

Fazit: 
Wenn er zum FCB gewechselt wäre, hätte er keinen Charakter; bei einem Wechsel zu Lugano hingegen schon. 🙄 😉

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Beitrag von adashelbygains »

Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 14:11 Agree, wobei ich bei Punkt a) nicht sicher bin, ob nicht auch in Lausanne oder Genf höhere Gehälter - direkt oder indirekt - bezahlt werden.

nei wärde ganz klar nid, an all die wo das immer behaupte lueget doch bitte eifach mol d finanzbricht vo dr liga ah, dr fcb isch was löhn ahgoht immerno uf platz 2 vo dr schwiz. und e di giusto würd 100% vo winti zum fcb wechsle wenn er sunst kei besseri option het, ich blib drbi, ich find die infos alli sehr dubios und nid grad wahnsinng logisch. dr di giusto wär au kei ersatz für e frei und 25-30 isch er au nid.

tomaso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tomaso »

Man kann weiter spekulieren wer der nächste Kanditat sein könnte, der die Position des Kreativen im ZM übernehmen soll ..?

Mittenza
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mittenza »

adashelbygains hat geschrieben: 06.08.2024, 14:21
Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 14:11 Agree, wobei ich bei Punkt a) nicht sicher bin, ob nicht auch in Lausanne oder Genf höhere Gehälter - direkt oder indirekt - bezahlt werden.

nei wärde ganz klar nid, an all die wo das immer behaupte lueget doch bitte eifach mol d finanzbricht vo dr liga ah, dr fcb isch was löhn ahgoht immerno uf platz 2 vo dr schwiz. und e di giusto würd 100% vo winti zum fcb wechsle wenn er sunst kei besseri option het, ich blib drbi, ich find die infos alli sehr dubios und nid grad wahnsinng logisch. dr di giusto wär au kei ersatz für e frei und 25-30 isch er au nid.

a) sind das vor allem Löhn us dr alte Generation wo no die alte Verträg händ. Glaub kum, dass do die Neue nur annähernd an das anechöme was e Frei, Tauli oder Lang verdient händ.
b) Wieso sött dr Di Giusto überhaupt wächsle? Viellicht will är effektiv bliebe. Dr Bueb het ei Saison stabil performt ka, macht jo Sinn, dass är das Bestätige will und mehr Verantwortig überneh. Mir sage bi unsere Spieler immer, sie sölle no e Saison bim FCB bliebe und den ins Usland wächsle - Unterschied wo?
Grad in sinere Situation als 24 Jährige, muess meh sich den scho froge, ob es Sinn macht zuemene Verein goh wo nit umd Meisterschaft spielt, immer in de Medie isch, e extremi Erwartigshalt het und derzue vieli jungi Talänt ume sind wo meh für Mio verkaufe will. Also ich würds mr au zweimol überlege ob das dr richtig Ort. Will für die isch es entweder du packsch es und den goht s Zäpfli ab oder du packsch es nit und kasch dir dr Platz mit de andere Talänt teile wo am immense Druck nit standghalte händ und den drnoch im Mittelmass versunke sind und nie meh e tragendi Rolle gspielt händ.
c) Isch jo schön und guet das du d Sache kritisch hinterfrogsch (richtig so!). Aber muesch du do die ganz Ziet gege dr Tomaso schiesse und jedes Argumänt uf Wogschale wärfe? Jetzt hämmer obe doch diskutiert ka, wie meh so ussage wo vo Intärn chöme interepretiere söll. Jede s Hirni ahschalte, dra dänke das es vom Verein chunt und es eifach aktuelli plän, Zwüschetsänd sind, dass aber nit heisst, dass es immer eso umgsetzt wird us verschiedenste Gründ. Mir kriege eso e chli e ihblick, was sich dr Verein überlegt (was jo mega geil isch!) aber das heisst nit, dass es zwingend eso umgsetzt wird. Und wenn eim nit passt, dass dr Tomaso s Züg ungfilteret teilt, ka es jo eifach ignoriere, aber das uf ihm umeriete isch eifach drnäbe und für die andere Forummitgleider eifach sau langwielig.

defense81
Erfahrener Benutzer

Beitrag von defense81 »

Bi au sehr skeptisch. Vor allem dass es do jetzt alli als gegäbe sehn dass das au alles so stimmt was offebar e Beroter am Tomaso gseit het. Ganz ehrlich FCB Verantwortlichi lese do inne jo au mit. Möglich dass so Infos vo Beroter oder Umfeld vo Spieler kömme. Chum aber vo Lüt vom FCB. Die würde ihre Job riskiere bi so Veröffentlige. Was verdient e Di Gusto bi winti? Viellicht 100k. Bim FCB hät er s 3 Fache mit Bonus vermuetlich s 5 Fache. Isch 24 bimne Club wo nid International spielt und kei Sau kennt. Sogar wenn er wenig spiele würd in Basel, hät er do in 3 Johr soviel Lohn wie in Winti in 9 Johr. Aso er würd niemols e Transfer zum FCB usschloh usser er het e bessers Agebot. Bi jo au Fuessballromantiker aber so sehr wird er nid an Winti hänge.
Die Stammplatzklausle ehrlig glaub wird üsserscht selte gä. Wenn dodrmit avosch den guet nacht. Dr DD het bi yynedrugt bim Hitz damals klar drvo gredet dass de in dr 3. Saison ins 2. Glied könnt go. Demfall kennt dr DD sini Verträg nid? Glaub viel bim DD aber Verträg het er im Griff. Cha alles stimme was dr Tomaso seit oder ebe au nid. Spannend ischs glich. Luegets eifach as Bitrag a. Nid geg dr Tomaso sondern gege d Info wo er becho het

dittlig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dittlig »

defense81 hat geschrieben: 06.08.2024, 14:47

Bi au sehr skeptisch. Vor allem dass es do jetzt alli als gegäbe sehn dass das au alles so stimmt was offebar e Beroter am Tomaso gseit het. Ganz ehrlich FCB Verantwortlichi lese do inne jo au mit. Möglich dass so Infos vo Beroter oder Umfeld vo Spieler kömme. Chum aber vo Lüt vom FCB. Die würde ihre Job riskiere bi so Veröffentlige. Was verdient e Di Gusto bi winti? Viellicht 100k. Bim FCB hät er s 3 Fache mit Bonus vermuetlich s 5 Fache. Isch 24 bimne Club wo nid International spielt und kei Sau kennt. Sogar wenn er wenig spiele würd in Basel, hät er do in 3 Johr soviel Lohn wie in Winti in 9 Johr. Aso er würd niemols e Transfer zum FCB usschloh usser er het e bessers Agebot. Bi jo au Fuessballromantiker aber so sehr wird er nid an Winti hänge.
Die Stammplatzklausle ehrlig glaub wird üsserscht selte gä. Wenn dodrmit avosch den guet nacht. Dr DD het bi yynedrugt bim Hitz damals klar drvo gredet dass de in dr 3. Saison ins 2. Glied könnt go. Demfall kennt dr DD sini Verträg nid? Glaub viel bim DD aber Verträg het er im Griff. Cha alles stimme was dr Tomaso seit oder ebe au nid. Spannend ischs glich. Luegets eifach as Bitrag a. Nid geg dr Tomaso sondern gege d Info wo er becho het

Guet formuliert seh ich au eso. Zum fettmarkierte Teil: Jo, Kum vorstellbar, do er jo erst 2 Johr bi Winti isch.. Er isch e Züribueb.
Das wer s einzige Argument wo gege e Wechsel spricht- ganz eifach.

Drum wenn er bi Winti blibt und nit no wechslet den het meh ihm kum e Agebot gmacht.

Cuore Matto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cuore Matto »

AuBasler hat geschrieben: 05.08.2024, 22:30 Aber Ajeti ist faul und langsam :confused:

Am Sonntag nach 16.30 Uhr gepennt?
Albi war Einer der Aktivsten auf dem Platz.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

defense81 hat geschrieben: 06.08.2024, 14:47

+1 eig alles gseit, vieli mache dr fcb do inne so dermasse klei, dass es langsam nervt. statt d fakte mol ahzluege wird irgendwas behauptet vo wege die halbi liga ka meh löhn zahle, wo händ ihr das denn genau gläse oder gseh? dr finanzbricht vom gschäftsjoor 2023 isch gmeint gsi und dört stoht dr fcb mit 32mio personalufwand mit grossem abstand an zweiter stell, das isch e joor här und nid 5 oder 10. au wenn dört no bonuszahlige us dr conference league dinne sin wärde die sicher nid 50% vo de lohnköste usgmacht ha. vlt het me paar millione meh miese abdruche weg dem, aber denn hät me immerno mind. 25mio lohnköste. wenn me die jetzt ei joor spöter nomol drastisch hät könne senke, denn wäres aktuell vlt die vom dave ahgstrebte 20mio und au denn wäre mir no knapp zweite. ich denk aber nid, dass me das so schnell senke ka.
zum di giusto: eme junge spieler wie em di giusto doch gohts drum in sinere karriere vorahzko und irgendwenn mol in ere grosse liga bi eme coole club zspiele UND si lohn z steigere. also hauptgründ für e wechsel sin bi junge spieler sprungbrett + lohn und do isch dr fcb eifach d nr 1 in dr schwiz oder wer het yb aktuell so für guets geld in e topliga transferiert? bi uns mache si dr sprung sogar mit ere beschissene saison wo me uf platz 7 landet no zu chelsea.

kush mc haze
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kush mc haze »

tomaso hat geschrieben: 06.08.2024, 14:35 Man kann weiter spekulieren wer der nächste Kanditat sein könnte, der die Position des Kreativen im ZM übernehmen soll ..?

Also heisst das das meh im zm sicher no e Spieler hole wird wo eher gege vorne gerichtet isch?

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Das stimmt eifach nit, sorry.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 16:02

doch es stimmt. im gegesatz zu dir ha ich dr finanzbricht gläse und behaupt nid eifach irgendöbis.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Ah, denn isch jo guet, will a) die hani au gläse, b) hani die au verstande und c) ich au weiss (diräggt us dene Umfäld), wie me so Zahlige cha mache, das sie ebbe grad nit dört erschine, aber hey, schön hän mr gredet drüber!

Super FCB, Ligakrösus!

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 16:15 Ah, denn isch jo guet, will a) die hani au gläse, b) hani die au verstande und c) ich au weiss (diräggt us dene Umfäld), wie me so Zahlige cha mache, das sie ebbe grad nit dört erschine, aber hey, schön hän mr gredet drüber!

Super FCB, Ligakrösus!
jo klar, alli trickse an de bilanze nur dr fcb nid. so wirds si.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Genau das hani gschriebe, läse kasch, bravo.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Waldfest hat geschrieben: 06.08.2024, 16:19 Genau das hani gschriebe, läse kasch, bravo.
me mues nid nur läse könne sondern au logisch denke, an dem haperets aber oft.

Waldfest
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Waldfest »

Wenn du ärnsthaft s Gfühl hesch, de könntsch eifach die Zahle us de Finanzbricht 1:1 mitenand vrgliche, zeigt das für mi, dass du entweder sehr naiv oder nit wirklich Ahnig vom Thema hesch, sorry. So eifach ischs denn halt glich nit.

Mittenza
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mittenza »

adashelbygains hat geschrieben: 06.08.2024, 16:12

doch es stimmt. im gegesatz zu dir ha ich dr finanzbricht gläse und behaupt nid eifach irgendöbis.

Doch genau das machsch. Du behauptisch irgendöpis uf dr Basis vomene Gschäftsbericht ohni au nur ahsatzwies zwüsse oder zumindest z iberächne, was dr FCB den für Löhn zahle will. Dr Gschäftsbricht isch e Momäntufnahm vom letschte Joor mit allne Verbindlichkeite wo meh die letschte 1-5 Joor igange isch. Dr FCB macht jetzt aber Verträg, für d Gschäftsbricht vo de nöchste 1-5 Joor.
Do niemerts vo uns im Accounting Team vom Fcb sitzt, weiss es keine genau, aber wenn meh am liebe Vorstand glaube dörf, wärde d Löhn vorerst no wieter gsänkt wärde und ziemlich sicher nit uf em Niveau bliebe wie sie vor 2 Joor gseh sind.

Und öp dr Di Giusto e Ersatz für e Fabi wär isch au Diskussionswürdig. Wenn meh dr Frei vo de letsche 8 Spiel in dr Rückrundi nimmt, wär es definitiv e Positionsgetreue Erstatz. Inwiefärn das den zum aktuelle System passe würd, wär den e ganz anderi Frog.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

Mittenza hat geschrieben: 06.08.2024, 16:24

Doch genau das machsch. Du behauptisch irgendöpis uf dr Basis vomene Gschäftsbericht ohni au nur ahsatzwies zwüsse oder zumindest z iberächne, was dr FCB den für Löhn zahle will. Dr Gschäftsbricht isch e Momäntufnahm vom letschte Joor mit allne Verbindlichkeite wo meh die letschte 1-5 Joor igange isch. Dr FCB macht jetzt aber Verträg, für d Gschäftsbricht vo de nöchste 1-5 Joor.
Do niemerts vo uns im Accounting Team vom Fcb sitzt, weiss es keine genau, aber wenn meh am liebe Vorstand glaube dörf, wärde d Löhn vorerst no wieter gsänkt wärde und ziemlich sicher nit uf em Niveau bliebe wie sie vor 2 Joor gseh sind.

Und öp dr Di Giusto e Ersatz für e Fabi wär isch au Diskussionswürdig. Wenn meh dr Frei vo de letsche 8 Spiel in dr Rückrundi nimmt, wär es definitiv e Positionsgetreue Erstatz. Inwiefärn das den zum aktuelle System passe würd, wär den e ganz anderi Frog.
ich ka dir sogar garantiere, dass dr fcb sich dr lohn vom di giusto no knapp leiste könnt. mir werdes denn im negste bricht seh, wenn ihr s gfühl händ, dass me bis denn 50% weniger lohnköste het, denn isch eher das naiv würdi sage. btw mit 50% weniger wäres immerno 16mio und das wär ligadurchschnitt.

adashelbygains
Erfahrener Benutzer

adashelbygains hat geschrieben: 06.08.2024, 16:33
Mittenza hat geschrieben: 06.08.2024, 16:24

ich ka dir sogar garantiere, dass dr fcb sich dr lohn vom di giusto no knapp leiste könnt. mir werdes denn im negste bricht seh, wenn ihr s gfühl händ, dass me bis denn 50% weniger lohnköste het, denn isch eher das naiv würdi sage. btw mit 50% weniger wäres immerno 16mio und das wär ligadurchschnitt.

usserdem isch vom dave mol gseit worde, dass me d lohnufwänd zwar dütlich abefahre will, aber dört isch au gseit worde, dass me ca. 20mio ahstrebt und dass das nid eifach si wird. me isch überzügt gsi, dass d diskrepanz so gross isch, das me au mit weniger ufwand obe mitspiele könne mues. die letschte saisons hän eher s gegeteil bewiise, öb me denn das ganze no meh abefahrt kame zumindest bezwiifle. ich glaub am dave isch au bewusst, dass me nid am wenigste löhn zahle ka und trz erflog ha.

tomaso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tomaso »

kush mc haze hat geschrieben: 06.08.2024, 15:54
tomaso hat geschrieben: 06.08.2024, 14:35 Man kann weiter spekulieren wer der nächste Kanditat sein könnte, der die Position des Kreativen im ZM übernehmen soll ..?

Also heisst das das meh im zm sicher no e Spieler hole wird wo eher gege vorne gerichtet isch?

Ich gehe davon aus.

badcop
Erfahrener Benutzer

Beitrag von badcop »

Transfergerüchte heisst der Fred !!

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

stacheldraht hat geschrieben: 03.08.2024, 13:07 Was wänn dir scho wider? Dr Däge isch dr einzig Grund, wieso dr Barry überhaupt no in Basel isch. Ohni Däge wär är, vo de andere Entscheidigsträger, im Winter in d Wüesti gschickt worde. Und au vom fast ganze Forum.

Und wenns e wirtschaftlich guets Agebot git, denn wird verkauft. Isch immer so kommuniziert worde. Au wenn das dr FCBForum Mimimi-Kommission nid passt.

Genau so 👍

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

tomaso hat geschrieben: 03.08.2024, 13:26 Ein möglicher Transfer Comas ist nicht neu.
Er ist talentiert, aber auch sehr verletzungsanfällig.
Unter dem Strich hat er bei uns "gefühlt" mehr Spiele verpasst als gespielt.

Zumal ich Comas zutraue, in wärmeren Gefilden, mehr Stabilität mit seiner Physis zu erlangen. Ein guter Kerl, dem ich den Sprung zurück nach Spanien gönnen würde - zumal dies einen Kaderplatz bedeuten würde.

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

_droide hat geschrieben: 03.08.2024, 13:43 Laut der bz gibt es eine Ausstiegsklausel in Höhe von 10 Mio für Barry.

Diese Information entspricht dem, was ich der Führungscrew zutraue. Denn das wäre eine ziemlich hoch angesetzte Schmerzensgrenze. Wenn dem so wäre, dann wäre dies gut. Ein Verkauf mehr als vertretbar.

tomaso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tomaso »

Basler_Monarch hat geschrieben: 06.08.2024, 18:12
stacheldraht hat geschrieben: 03.08.2024, 13:07 Was wänn dir scho wider? Dr Däge isch dr einzig Grund, wieso dr Barry überhaupt no in Basel isch. Ohni Däge wär är, vo de andere Entscheidigsträger, im Winter in d Wüesti gschickt worde. Und au vom fast ganze Forum.

Und wenns e wirtschaftlich guets Agebot git, denn wird verkauft. Isch immer so kommuniziert worde. Au wenn das dr FCBForum Mimimi-Kommission nid passt.

Genau so 👍

Man kann sicher feststellen, dass DD vieles gut aber auch vieles nicht so gut gemacht hat.
Aus Prinzip wird jeweils aber hier einfach die Keule ausgepackt um sich bemerkbar zu machen.
Kritisiert den DD wo es berechtigt ist und alles andere lasst bleiben...

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Quo hat geschrieben: 03.08.2024, 17:55 Ich bin angenehm überrascht über die Einigkeit hier im Forum. Kaum einer scheint Barry eine Träne nachzuweinen, sollte er uns tatsächlich in Richtung Frankreich verlassen. Ich befürchtete schon, dass jetzt wieder das grosse Vereinsführung-Bashing losgeht...

Ging mir genauso. Man sieht, dass man die Fähigkeiten der Führung, trotz widriger Umstände, für den Club gute Geschäfte abzuwickeln, langsam anfängt zu anerkennen.

Antworten