Gurkenliga
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
scheiss aarau - hätt alles erwartet, aber e 4:0 isch scho rächt unterschti - mues smr d widerholig vom sp no geh, aber i bi scho enttüscht
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Das glaub ich Dir, LuigiLuigi hat geschrieben:Ich bi kei Tüpflischisser. Rächne könnt ich scho.
Und d Ussag isch gsi, dass sie nur wäge dene Gratisihtritt wo sie immer verteilie uf ahständigi Zahle kömme.

Bedänklicher isch ja au, dass über 5000 JK Inhaber nöd cho sind bzw. ihri Charte freigschaltet händ... und das bi dem Wätter...
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
tut er ja, oder nicht?soulwind hat geschrieben:was bisch du füre weiche? jede cha sini meinig üssere wiäner will, au klar?
die schiedsrichter pfiffen ja letzthin nicht gerade gegen basel (gelinde gesagt), so kommt es mir etwas...ähm...blöd vor, wenn man rumheult, weil der konkurrent auch nicht zwingende penalties erhält. das nennt man wermelinger-taktik, andere zuunrecht beschuldigen um von den eigenen fehlern abzulenken.
wärde basel mol 2 elfer gschnänkt (luzärn&st.galle) und schünst 2,5joor lang benochteiligt heissts scho mir hän glück mit de schirisGrambambuli hat geschrieben:tut er ja, oder nicht?
die schiedsrichter pfiffen ja letzthin nicht gerade gegen basel (gelinde gesagt), so kommt es mir etwas...ähm...blöd vor, wenn man rumheult, weil der konkurrent auch nicht zwingende penalties erhält. das nennt man wermelinger-taktik, andere zuunrecht beschuldigen um von den eigenen fehlern abzulenken.

ich glaube basel und yb spielen im moment beide stark genug um die spiele auch ohne penaltys zu gewinnen. aber sich da gegenseitig die "geschenkten" tore aufzupicken ist absolut unnötig, genausowenig wie die nicht gegebenen penaltys, die falschen offfside-entscheidungen oder übersehenen roten karten...Grambambuli hat geschrieben:tut er ja, oder nicht?
am schluss werden wir meister und spätestens dann sind solche dinge sowieso scheissegal. wenn man bedenkt wie die entscheidung (=geschenkte meisterschaft, nicht nur ein penalty) letztes jahr gerne von allen möglichen seiten verschwiegen wird...
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
Mir hän siit em 13.5. scho e Kompläx...harry99 hat geschrieben:glaubt ihr noch an den Titel? mir ist es schon langsam etwas mulmig....
Wenigstens haben wir es noch in eigener Hand.....
Mir hän vo wiitem s'"eifachschte" Räschtprogramm, spiele dr letschti, womöglich entscheidendi Match daheim vor de eigene Fans und hän momentan theoretisch nur 1 Punggt Rückstand uf YB.
Ich wird langsam au närvös, aber das sötte mr wirklich packe!
bin scho froh wen mr nur 1-0 gwünne.....hehe do isch es 5-0 fascht unmöglich...ufs goalvrhältniss könne mr ächt nümi zähle.harry99 hat geschrieben:ausser wir gewinnen dann gegen yb 5:0 ................
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!

- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
was ist jetzt eigentlich mit varela? habe irgendwoe zu hören bekommen,dass er nicht gesperrt wird...?!
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
-
- Erfahrener Benutzer
Es cha ja eigentli nöd si, dass dur en Rekurs en Spieler wiiteri -3- Spiil cha spiele, bis d'Verhandlig stattfindet!?!andreas hat geschrieben:Wie schon jemand in diesem Thread sagte, das Thema wird am 28.4. behandelt.
Wenn er also drei Spielsperren kassieren würde, würde er von dann an bis Ende
Saison fehlen.
-
- Erfahrener Benutzer
was mich dabei erstaunt, dass yb varela wenigstens nicht am heutigen spielandreas hat geschrieben:Wie schon jemand in diesem Thread sagte, das Thema wird am 28.4. behandelt.
Wenn er also drei Spielsperren kassieren würde, würde er von dann an bis Ende Saison fehlen.
mal aussen vor lies hätte somit schon 1 sperre abgessesen
naja mir solls egal sein