Hanis halt eifach so vom höre sage mitbecho.
Wenns nit stimmt, den bini halt falsch.
Ha jo nit gsait ich weiss es ganz sicher und ä Dresden Ultra hets mir persöhnlich gsait oder?
Jetzt weiss ich öbbis me also take it easy
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
bez. bild uss belgie: wo gseesch du dert e stadion?
dä mi em schuggerwaage isch au ganz digg
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so
(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Es sieht einfach verdammt geil aus, wenn ein Block oder eine Kurve so gleichmässig dahinstrahlt mit ihren gleichfarbenen Schälen...
Hammermässig - eine grüne Wand
Aber auch die Choreos werden immer grösser und aufwändiger gestaltet - auch bei den Griechen.. trotz mehrheitlichen Krawallen...
frage: spielt panathinaikos eigentlich jetzt immer im grossen olympiastadion oder einfach nur bei derbys und sonst grossen spielen?
kennt sich jemand allgemein in der athener stadienlandschaft aus? habe vor nächstens einmal dorthin zu reisen. sonst au egal, wirds schon irgendwie herausfinden.