heisst wohl ender libby...John_Clark hat geschrieben:Heisst wohl ender Michael-Henry-Ana-Lynn...

wird sicher uff dene beidne kho! abr zerst muess die zweiti fertig si und den wird die dritti zerst no uff premiere laufe bevor si uff sf2 odr pro7 kunnt...Kimmie hat geschrieben:Ok! Ich mache mich mit dieser Frage vielleicht unbeliebt, weil es bereits angesprochen wurde.
Wird die Dritte Staffel von Lost nur auf Premiere ausgestrahlt? Was ist mit SF2 oder Pro7? und ab wann?
Ich habe leider kaum Zeit, um mir alle Beiträge diesbezüglich durchzusehen, und wäre riiieeeesig dankbar, wenn mir jemand kurz Bescheid geben kann.
Gegoogelt hab ich schon.
Dangge vylmol!
danggey fyr d' antwort. Das wird jo brutalschtens, bis im Herbscht zwarte. Zum Glügg hani dr zwaite Teil vo dr 2. Staffle noni gseh, hols mr denne uff DVD in e baar Wuche.maradoo hat geschrieben:wird sicher uff dene beidne kho! abr zerst muess die zweiti fertig si und den wird die dritti zerst no uff premiere laufe bevor si uff sf2 odr pro7 kunnt...
wird wohrschinlig herbst odr ändi johr wärde...
und als lost fan machsch di nit lächerlig!!![]()
Aiai, Sir!!!maradoo hat geschrieben:eztv isch geil!!! übr 3000 seeds kha...i like!!!
und fähnli, i will kei spoil läse vo dir, nur öbs hammer geil odr hammerobermegadrburner gsi isch!!!![]()
easy, sone arschgeil isch absolut ok!!!Eckfahne hat geschrieben:Uf eme Tracker halt luege dass de an Priorächt anekunsch. Seede isch s wichtige Stichwort...
BTW: AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Folg.... Sorry, Maradoo