wennd Kurve füre FCB dued singe...

Diskussionen rund um den FCB.
Noel1893
Neuer Benutzer

Re: wennd Kurve füre FCB dued singe...

Beitrag von Noel1893 »

Noel1893 hat geschrieben: 15.02.2026, 19:55 Wär ebefalls froh über e pn mit em teggscht zu dene lieder:

-Mir sind us Basel, dr stadt am
- e grossi Klappe und nüt dehinder

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Usswärtsfahrer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Usswärtsfahrer »

Stobologyth hat geschrieben: 18.03.2026, 13:38
Usswärtsfahrer hat geschrieben: 18.03.2026, 11:16
Master hat geschrieben: 18.03.2026, 10:07 Untrwägs ohni...Händy... :D :p :o i kah nümm :D :D

Weshalb?

Sollte das nicht "ohni ändi" statt "ohni Händy" heissen?

Nein, stimmt so.

Haha dr Dieter Bescht :D

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Usswärtsfahrer hat geschrieben: 19.03.2026, 08:19 Nein, stimmt so.
Usswärtsfahrer sit April 24 waiss das.
Är het vrmuetligg au di beide erschte Ziile vo dr zwaite Stophe mitm Würgereim "Farbe" und "Niederlage" erfunde.

An däre Stlel zum das uffznäh wo am Sunntig au im Stadion erwähnt worde isch: Mr hen vil erreicht in de letschte 25 Joor im Joggeli und e ganz e anderi Identität schaffe könne, vili Liedr us dr Kurve trage drzue bi. Abr nit alles wo neu uffkunnt isch guet odr kunnt in dr Breiti aa, au wenns die 50 Nase im Bus/im Waage 3 vom Extrazug mega geil gfunde hen wo sis s'erschte Mol so richtig gsunge hen (au e bitz eigeni Erfahrig).

Das erwähnte Lied (Unentwägt uff dr Reis sii) ghört so au ehndr in die Kategorie. Öbbe so wie friener "Basel gib nit uf" gsunge worde isch zunere Melodie und innere Tonlag wo Depressione i ganz Muttenz uslöst (jä i waiss, bim HCL wenn sis ganz Luut singe tönt guet, abr dasch nit sgliich).

Zu däm Prozäss ghört ame au bitz drzue e Gspür zha resp. iizgseh ob öbbis funktioniert und guet isch odr nit.

Usswärtsfahrer
Erfahrener Benutzer

Master hat geschrieben: 19.03.2026, 08:34
Usswärtsfahrer hat geschrieben: 19.03.2026, 08:19 Nein, stimmt so.
Usswärtsfahrer sit April 24 waiss das.
Är het vrmuetligg au di beide erschte Ziile vo dr zwaite Stophe mitm Würgereim "Farbe" und "Niederlage" erfunde.

An däre Stlel zum das uffznäh wo am Sunntig au im Stadion erwähnt worde isch: Mr hen vil erreicht in de letschte 25 Joor im Joggeli und e ganz e anderi Identität schaffe könne, vili Liedr us dr Kurve trage drzue bi. Abr nit alles wo neu uffkunnt isch guet odr kunnt in dr Breiti aa, au wenns die 50 Nase im Bus/im Waage 3 vom Extrazug mega geil gfunde hen wo sis s'erschte Mol so richtig gsunge hen (au e bitz eigeni Erfahrig).

Das erwähnte Lied (Unentwägt uff dr Reis sii) ghört so au ehndr in die Kategorie. Öbbe so wie friener "Basel gib nit uf" gsunge worde isch zunere Melodie und innere Tonlag wo Depressione i ganz Muttenz uslöst (jä i waiss, bim HCL wenn sis ganz Luut singe tönt guet, abr dasch nit sgliich).

Zu däm Prozäss ghört ame au bitz drzue e Gspür zha resp. iizgseh ob öbbis funktioniert und guet isch odr nit.

Wie konnte ich es wagen... Seniorität hat schon immer automatische Legitimation und umfassendes Allwissen bedeutet. Jeder der jünger ist oder sich sogar erdreistet, weniger lange "dabei" zu sein, muss zwangsläufig falschliegen. Und natürlich berechtigt Seniorität ebenfalls, allen ohne Widerspruch ansagen zu können, was sie zu tun und zu lassen haben.

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Du lueg das passt scho, s'gitt jo keini objektive und rationale Argumänt wo do grad ustuscht wärde vo dinre Siite wo uff irgend e Art wurde däm entgägewirgge odr wommr könnti druf iigoh. Das in Kombination mit dr ehndr merkwürdige Position wo du do vrtrittsch zügt halt ebbe grad nit so vo Wüsse odr Seniorität (wo sälbschtvrständlig nit zwingend altersabhängig isch, abr halt hüfig korreliert).
I waiss grad nit was du do vrsuechsch zmache, abr s muess jo für dii passe. Für mii Teil wurdi jetz saage: Lömmrs do, diskutiere mr gärn bimne Bier uff dr Plattform odr sunscht im Rahme vomne Match wiitr ob und was gsunge wird vo dir und mir.

Usswärtsfahrer
Erfahrener Benutzer

Master hat geschrieben: 19.03.2026, 09:40 Für mii Teil wurdi jetz saage: Lömmrs do, diskutiere mr gärn bimne Bier uff dr Plattform odr sunscht im Rahme vomne Match wiitr ob und was gsunge wird vo dir und mir.

Gueti Idee :)

Liederfee
Neuer Benutzer

Beitrag von Liederfee »

bugi99 hat geschrieben: 18.03.2026, 01:15 Sali zämme, au ich wär no froh über e PN bezüglich de teggscht vo [...] „unterwägs ohni handy“ [..]
Wär mega danggbar.

I könnt sunscht dr Text liefere für "Werner, hau mr mol in d Niere - Magekrampf? Nei, Ranzeweh!"

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

Liederfee hat geschrieben: 20.03.2026, 16:11
bugi99 hat geschrieben: 18.03.2026, 01:15 Sali zämme, au ich wär no froh über e PN bezüglich de teggscht vo [...] „unterwägs ohni handy“ [..]
Wär mega danggbar.

I könnt sunscht dr Text liefere für "Werner, hau mr mol in d Niere - Magekrampf? Nei, Ranzeweh!"

Haha, musste mir nochmals den Originaltext vorsingen. Sehr witzig. :D
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Liederfee hat geschrieben: 20.03.2026, 16:11
Wär mega danggbar.

E Liederfee! Genau dii hemmer brucht. Gärn meh drvo.
:D

Leon.12
Neuer Benutzer

Beitrag von Leon.12 »

Sali bin Noch auf der Suche vom lied teggscht
(Mir sind d fans vom fc Basel )
Gern PN dangge villmols :)

Antworten