Marco-Pipi-Streller
-
- Erfahrener Benutzer
habe es schon mal geschrieben:
streller zum repräsentativen präsidenten des fcb befördern, damit er (und burgener) sich nicht noch weiter lächerlich machen und ihr gesicht wahren können. gleichzeitig streller in keinem gremium mehr, weder VR noch TK.
eventuell auch über andere involvierte personen in bezug auf kaderplanung nachdenken und vor allem mal hinstehen und nicht nur lippenbekenntnisse von wegen fehler gemacht und so von sich geben die gleichzeitig wieder mit neuen total realitätsfremden aussagen ad absurdum geführt werden sondern konsequenzen ziehen.
dann res gerber als sportchef holen. hoffe er kann noch 1-2 spieler mitbringen. spielmann und evt noch 1-2 andere von thun könnten wir momentan sicher brauchen.
eine andere konstruktive lösung habe ich leider nicht.
streller zum repräsentativen präsidenten des fcb befördern, damit er (und burgener) sich nicht noch weiter lächerlich machen und ihr gesicht wahren können. gleichzeitig streller in keinem gremium mehr, weder VR noch TK.
eventuell auch über andere involvierte personen in bezug auf kaderplanung nachdenken und vor allem mal hinstehen und nicht nur lippenbekenntnisse von wegen fehler gemacht und so von sich geben die gleichzeitig wieder mit neuen total realitätsfremden aussagen ad absurdum geführt werden sondern konsequenzen ziehen.
dann res gerber als sportchef holen. hoffe er kann noch 1-2 spieler mitbringen. spielmann und evt noch 1-2 andere von thun könnten wir momentan sicher brauchen.
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Ich find es muess nid Grad jetzt si...ayrton_michael_legends hat geschrieben:habe es schon mal geschrieben:
D Marco het sicher e huffä falsch gemacht, aber auch gwüssi Sache richtig.
Geniesse mir doch jetzt unser 125 jöörigs ohni diskutione.... Dr noch chönne dir Dr Marco immer no ID Pfanne haue
Gesendet von meinem TA-1020 mit Tapatalk
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
es geht in keinster weise darum streller in die pfanne zu hauen. er ist ja nicht für alles alleine verantwortlich.winniepooh hat geschrieben:Ich find es muess nid Grad jetzt si...
D Marco het sicher e huffä falsch gemacht, aber auch gwüssi Sache richtig.
Geniesse mir doch jetzt unser 125 jöörigs ohni diskutione.... Dr noch chönne dir Dr Marco immer no ID Pfanne haue
ausserdem gehöre ich definitiv nicht zur fraktion der streller-bashers.
für mich ist der sinnloseste entscheid der führung sowieso die verpflichtung kollers, führt wohl in die völlig falsche richtung...
mir geht es eher darum einen möglichen ausweg für streller aufzuzeigen.
ansonsten befürchte ich, dass irgendwann eine solche oder ähnliche lösung auch nicht mehr tragbar sein wird.
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Bin au kei Fan vom Koller, leider isches so und ich glaub vorallem Dr Koller Isch nid ufem mischt vom Streller gewachse...ayrton_michael_legends hat geschrieben:es geht in keinster weise darum streller in die pfanne zu hauen. er ist ja nicht für alles alleine verantwortlich.
ausserdem gehöre ich definitiv nicht zur fraktion der streller-bashers.
für mich ist der sinnloseste entscheid der führung sowieso die verpflichtung kollers, führt wohl in die völlig falsche richtung...
mir geht es eher darum einen möglichen ausweg für streller aufzuzeigen.
ansonsten befürchte ich, dass irgendwann eine solche oder ähnliche lösung auch nicht mehr tragbar sein wird.
-
- Erfahrener Benutzer
das vermuete einigi scho syt langem, i glaub au nit dass dr pipi eine wie dr koller het welle. git x verschiedeni gründ, passt abgseh drvo au null zu ihm.winniepooh hat geschrieben:Bin au kei Fan vom Koller, leider isches so und ich glaub vorallem Dr Koller Isch nid ufem mischt vom Streller gewachse...
abr är het jo grad vor kurzem öffentlich müesse dementiere

- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Do gib ich dir vollkomme rächt...ayrton_michael_legends hat geschrieben:das vermuete einigi scho syt langem, i glaub au nit dass dr pipi eine wie dr koller het welle. git x verschiedeni gründ, passt abgseh drvo au null zu ihm.
abr är het jo grad vor kurzem öffentlich müesse dementiereär wüssi nit wohär die grücht würde cho. drbi ischs jo offesichtlig wenn me sini vorstellig vo fuessball und sini persönlichi istellig zu gwüsse sache nimmt und 1+1 zämmezellt.
Das ganze Isch so undurchsichtig wordä, das kei Sau oder Mensch meh dureblickt...
Aber das Isch nid im Marco sis ding
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Das Jo niemmerts, aber die transfars nid Au nid ellei uffem Marco Sim mischt gewachse, für das Isch e tranferkommision do .. aber wie ich scho gseit ha, es Isch nid Dr zytpunggt zum diskutiere....BloodMagic hat geschrieben:Wievill Transfer sind bishär am Koller zuegstande? Hett är die Mannschaft nach sim Gusto chönne Forme? Vo mir us gseh isch die Mannschaft immerno s Resultat vom Pipi/Wicky Transfer Schissdräck und do cha dr Koller au nüt mache wenn mir 3/4 Pfiffe in unsere Reihe händ
Hallo mir fiere es Jubiläum mitem FCB löhnt uns doch eifach fiere
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- Back in town
- Erfahrener Benutzer
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Isches schlimm wenn mi das Jubiläum weniger interessiert als dr sportlichi Erfolg und dass mir dr FCB Spass macht?winniepooh hat geschrieben:Das Jo niemmerts, aber die transfars nid Au nid ellei uffem Marco Sim mischt gewachse, für das Isch e tranferkommision do .. aber wie ich scho gseit ha, es Isch nid Dr zytpunggt zum diskutiere....
Hallo mir fiere es Jubiläum mitem FCB löhnt uns doch eifach fiere
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
Dr FCB wird immhien 125 jöörig, wenn dich jetzt Dr pipi und vereinsführig meh interessiert OK....BloodMagic hat geschrieben:Isches schlimm wenn mi das Jubiläum weniger interessiert als dr sportlichi Erfolg und dass mir dr FCB Spass macht?
den isches dis ding...
Aber ich für mich göhn egal wäm e unkritischi Verschufpause
- winniepooh
- Erfahrener Benutzer
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Kann er - und macht er! Gestern spielten vier (!) Spieler (Xhaka, Balanta, RvW, Petretta) nicht auf der Position, für die man sie eigentlich beim FCB verpflichtet hat...BloodMagic hat geschrieben:Wievill Transfer sind bishär am Koller zuegstande? Hett är die Mannschaft nach sim Gusto chönne Forme? Vo mir us gseh isch die Mannschaft immerno s Resultat vom Pipi/Wicky Transfer Schissdräck und do cha dr Koller au nüt mache wenn mir 3/4 Pfiffe in unsere Reihe händ
Naja... denn cha me sich vorstelle was das für granatene sin wo eigentlich uf däre position dähäime sin wo jetzt vo sötige spieler igno wärde wo ihri agstamti position neume anders hän...Quo hat geschrieben:Kann er - und macht er! Gestern spielten vier (!) Spieler (Xhaka, Balanta, RvW, Petretta) nicht auf der Position, für die man sie eigentlich beim FCB verpflichtet hat...
I hoff dr koller wäis wo d baustelle sin und versuecht das mit däne ihm zur verfiegig gstellte mittel z behebe. I glaub nid dra, denn me miesti richtig chöne usmischte und das wird im winter wohrschinlich noni go. S het z viel spieler wo meine si chönte sich uf vergangene lorbere usruehe und die junge bruche spieler wo nid nur e groosi schnure hän, e geili trendigi frisur, e schnälls auto und e täschli vom luis vito und irgendwelchi liibli wo bis über d knü vo de löchrige hose gön - nei die bruche vorbilder wo isatz gän, grätsche und fighte und si ufem fäld dirigiere und au mol e geile pass spiele und nid nur quer und nach hinte spiele...
Von wem sprichst du? FF? Zuffi? Stocker? (Xhaka wirst du ja wohl nicht mangelnden Einsatz vorwerfen!). Welche anderen Spieler können vergangene Lorbeeren ausweisen?canon hat geschrieben:Naja... denn cha me sich vorstelle was das für granatene sin wo eigentlich uf däre position dähäime sin wo jetzt vo sötige spieler igno wärde wo ihri agstamti position neume anders hän...
I hoff dr koller wäis wo d baustelle sin und versuecht das mit däne ihm zur verfiegig gstellte mittel z behebe. I glaub nid dra, denn me miesti richtig chöne usmischte und das wird im winter wohrschinlich noni go. S het z viel spieler wo meine si chönte sich uf vergangene lorbere usruehe und die junge bruche spieler wo nid nur e groosi schnure hän, e geili trendigi frisur, e schnälls auto und e täschli vom luis vito und irgendwelchi liibli wo bis über d knü vo de löchrige hose gön - nei die bruche vorbilder wo isatz gän, grätsche und fighte und si ufem fäld dirigiere und au mol e geile pass spiele und nid nur quer und nach hinte spiele...
- BloodMagic
- Erfahrener Benutzer
Ich vermisse z.B. bei allen Drei die "trendig geili Frisur"! Ob die Vorwürfe mit dem schnellen Auto, dem Louis Vitton Täschchen, den langen Leibchen und den löchrigen Hosen ebenso erfunden sind, kann ich nicht beurteilen, da ich diesen Spielern nicht ausserhalb des Stadions begegne. Ausserdem ist mir schleierhaft, wie man einem Zuffi oder Stocker "e groosi Schnure" vorwerfen kann.BloodMagic hat geschrieben:Du hast sie doch schon aufgezählt, was willst du mehr?
Ok cool. Und wieso sagst du das mir? Zusammenhang zu meinem Post wo?harry99 hat geschrieben:Drt cecca isch nie so schleecht gsi wie aes paar huetzutags..
Wie dem auch sei: Solche Vergleiche sind absurd. Es war ein fussballerisch gesehen komplett anderes Zeitalter. Jedenfalls hätte sich früher kein Mensch über die Qualität eines Riveros beklagt... Hast du Cecca denn jemals spielen sehen?