Marco-Pipi-Streller

Diskussionen rund um den FCB.
ayrton_michael_legends
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ayrton_michael_legends »

habe es schon mal geschrieben:

streller zum repräsentativen präsidenten des fcb befördern, damit er (und burgener) sich nicht noch weiter lächerlich machen und ihr gesicht wahren können. gleichzeitig streller in keinem gremium mehr, weder VR noch TK.

eventuell auch über andere involvierte personen in bezug auf kaderplanung nachdenken und vor allem mal hinstehen und nicht nur lippenbekenntnisse von wegen fehler gemacht und so von sich geben die gleichzeitig wieder mit neuen total realitätsfremden aussagen ad absurdum geführt werden sondern konsequenzen ziehen.

dann res gerber als sportchef holen. hoffe er kann noch 1-2 spieler mitbringen. spielmann und evt noch 1-2 andere von thun könnten wir momentan sicher brauchen.

eine andere konstruktive lösung habe ich leider nicht.

barracuda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von barracuda »

Gerber verdient es zu 100000% beim FCB eine Chance zu bekommen. Seit Jahren macht er einen FANTASTISCHEN Job.

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

ayrton_michael_legends hat geschrieben:habe es schon mal geschrieben:

streller zum repräsentativen präsidenten des fcb befördern, damit er (und burgener) sich nicht noch weiter lächerlich machen und ihr gesicht wahren können. gleichzeitig streller in keinem gremium mehr, weder VR noch TK.

eventuell auch über andere involvierte personen in bezug auf kaderplanung nachdenken und vor allem mal hinstehen und nicht nur lippenbekenntnisse von wegen fehler gemacht und so von sich geben die gleichzeitig wieder mit neuen total realitätsfremden aussagen ad absurdum geführt werden sondern konsequenzen ziehen.

dann res gerber als sportchef holen. hoffe er kann noch 1-2 spieler mitbringen. spielmann und evt noch 1-2 andere von thun könnten wir momentan sicher brauchen.

eine andere konstruktive lösung habe ich leider nicht.
Ich find es muess nid Grad jetzt si...

D Marco het sicher e huffä falsch gemacht, aber auch gwüssi Sache richtig.
Geniesse mir doch jetzt unser 125 jöörigs ohni diskutione.... Dr noch chönne dir Dr Marco immer no ID Pfanne haue

Gesendet von meinem TA-1020 mit Tapatalk

Tsunami
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tsunami »

winniepooh hat geschrieben:Es muss egal was Isch Dr pipi Dr Kopf Ahne hebe... Aber ich find vorallem jetzt muess es nid si
:confused:

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

Tsunami hat geschrieben: :confused:
OK mir hän hüt verlore in Thun, d Art und wys mag nid OK si,
Aber hey mi fiere am Donnschtig unser 125 jährigs
do ghört Dr Marco voll drzue,

Drum Find ich das bashing nid ok

ayrton_michael_legends
Erfahrener Benutzer

winniepooh hat geschrieben:Ich find es muess nid Grad jetzt si...

D Marco het sicher e huffä falsch gemacht, aber auch gwüssi Sache richtig.
Geniesse mir doch jetzt unser 125 jöörigs ohni diskutione.... Dr noch chönne dir Dr Marco immer no ID Pfanne haue

es geht in keinster weise darum streller in die pfanne zu hauen. er ist ja nicht für alles alleine verantwortlich.
ausserdem gehöre ich definitiv nicht zur fraktion der streller-bashers.
für mich ist der sinnloseste entscheid der führung sowieso die verpflichtung kollers, führt wohl in die völlig falsche richtung...

mir geht es eher darum einen möglichen ausweg für streller aufzuzeigen.
ansonsten befürchte ich, dass irgendwann eine solche oder ähnliche lösung auch nicht mehr tragbar sein wird.

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

ayrton_michael_legends hat geschrieben:es geht in keinster weise darum streller in die pfanne zu hauen. er ist ja nicht für alles alleine verantwortlich.
ausserdem gehöre ich definitiv nicht zur fraktion der streller-bashers.
für mich ist der sinnloseste entscheid der führung sowieso die verpflichtung kollers, führt wohl in die völlig falsche richtung...

mir geht es eher darum einen möglichen ausweg für streller aufzuzeigen.
ansonsten befürchte ich, dass irgendwann eine solche oder ähnliche lösung auch nicht mehr tragbar sein wird.
Bin au kei Fan vom Koller, leider isches so und ich glaub vorallem Dr Koller Isch nid ufem mischt vom Streller gewachse...

ayrton_michael_legends
Erfahrener Benutzer

winniepooh hat geschrieben:Bin au kei Fan vom Koller, leider isches so und ich glaub vorallem Dr Koller Isch nid ufem mischt vom Streller gewachse...

das vermuete einigi scho syt langem, i glaub au nit dass dr pipi eine wie dr koller het welle. git x verschiedeni gründ, passt abgseh drvo au null zu ihm.

abr är het jo grad vor kurzem öffentlich müesse dementiere :rolleyes: är wüssi nit wohär die grücht würde cho. drbi ischs jo offesichtlig wenn me sini vorstellig vo fuessball und sini persönlichi istellig zu gwüsse sache nimmt und 1+1 zämmezellt.

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

ayrton_michael_legends hat geschrieben:das vermuete einigi scho syt langem, i glaub au nit dass dr pipi eine wie dr koller het welle. git x verschiedeni gründ, passt abgseh drvo au null zu ihm.

abr är het jo grad vor kurzem öffentlich müesse dementiere :rolleyes: är wüssi nit wohär die grücht würde cho. drbi ischs jo offesichtlig wenn me sini vorstellig vo fuessball und sini persönlichi istellig zu gwüsse sache nimmt und 1+1 zämmezellt.
Do gib ich dir vollkomme rächt...
Das ganze Isch so undurchsichtig wordä, das kei Sau oder Mensch meh dureblickt...
Aber das Isch nid im Marco sis ding

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Wievill Transfer sind bishär am Koller zuegstande? Hett är die Mannschaft nach sim Gusto chönne Forme? Vo mir us gseh isch die Mannschaft immerno s Resultat vom Pipi/Wicky Transfer Schissdräck und do cha dr Koller au nüt mache wenn mir 3/4 Pfiffe in unsere Reihe händ

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

BloodMagic hat geschrieben:Wievill Transfer sind bishär am Koller zuegstande? Hett är die Mannschaft nach sim Gusto chönne Forme? Vo mir us gseh isch die Mannschaft immerno s Resultat vom Pipi/Wicky Transfer Schissdräck und do cha dr Koller au nüt mache wenn mir 3/4 Pfiffe in unsere Reihe händ
Das Jo niemmerts, aber die transfars nid Au nid ellei uffem Marco Sim mischt gewachse, für das Isch e tranferkommision do .. aber wie ich scho gseit ha, es Isch nid Dr zytpunggt zum diskutiere....
Hallo mir fiere es Jubiläum mitem FCB löhnt uns doch eifach fiere

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

Eifach Mol Dr Scheiss usblände wo Grad lauft und und eifach fiere so wie's Dr FCB verdient het

Back in town
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Back in town »

Welche Substanzen muss man zu sich nehmen, damit es mit "Dr Scheiss usblände" klappt ?

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

Back in town hat geschrieben:Welche Substanzen muss man zu sich nehmen, damit es mit "Dr Scheiss usblände" klappt ?
Eifach für e paar daag

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

winniepooh hat geschrieben:Das Jo niemmerts, aber die transfars nid Au nid ellei uffem Marco Sim mischt gewachse, für das Isch e tranferkommision do .. aber wie ich scho gseit ha, es Isch nid Dr zytpunggt zum diskutiere....
Hallo mir fiere es Jubiläum mitem FCB löhnt uns doch eifach fiere

Isches schlimm wenn mi das Jubiläum weniger interessiert als dr sportlichi Erfolg und dass mir dr FCB Spass macht?

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

BloodMagic hat geschrieben:Isches schlimm wenn mi das Jubiläum weniger interessiert als dr sportlichi Erfolg und dass mir dr FCB Spass macht?
Dr FCB wird immhien 125 jöörig, wenn dich jetzt Dr pipi und vereinsführig meh interessiert OK....
den isches dis ding...

Aber ich für mich göhn egal wäm e unkritischi Verschufpause

winniepooh
Erfahrener Benutzer

Beitrag von winniepooh »

BloodMagic hat geschrieben:Isches schlimm wenn mi das Jubiläum weniger interessiert als dr sportlichi Erfolg und dass mir dr FCB Spass macht?
Die Sportliche Erfolg, darf ich froge ob de anfangs 90er drbi gsi bisch?

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

winniepooh hat geschrieben:Die Sportliche Erfolg, darf ich froge ob de anfangs 90er drbi gsi bisch?

Die Antwort auf diese Frage würde sie verstören

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

winniepooh hat geschrieben:Die Sportliche Erfolg, darf ich froge ob de anfangs 90er drbi gsi bisch?

Jo aber afangs 90er sinn mir jo relativ erfolgrich gseh. Me het jo meischtens gwunne... :D

SubComandante
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SubComandante »

Naja, so Ziite womme völlig frustriert heimgange isch und alli in de Gruppe gmeint händ "solang de Cecca spielt, gangi an kei Match me"... ;)

Rey2
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey2 »

SubComandante hat geschrieben:Naja, so Ziite womme völlig frustriert heimgange isch und alli in de Gruppe gmeint händ "solang de Cecca spielt, gangi an kei Match me"... ;)
...und baar Dääg spöter het me si alli wieder im Joggeli gseh. Singend in dr MK, wo si e 1:1 gege Carouge wie e Cupsieg gfiirt hän :)

D-Balkon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von D-Balkon »

Rey2 hat geschrieben:...und baar Dääg spöter het me si alli wieder im Joggeli gseh. Singend in dr MK, wo si e 1:1 gege Carouge wie e Cupsieg gfiirt hän :)
Oder weisch, es sinn denn alli 97ˋ000 uff chatelsäntdöni :D

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

BloodMagic hat geschrieben:Wievill Transfer sind bishär am Koller zuegstande? Hett är die Mannschaft nach sim Gusto chönne Forme? Vo mir us gseh isch die Mannschaft immerno s Resultat vom Pipi/Wicky Transfer Schissdräck und do cha dr Koller au nüt mache wenn mir 3/4 Pfiffe in unsere Reihe händ
Kann er - und macht er! Gestern spielten vier (!) Spieler (Xhaka, Balanta, RvW, Petretta) nicht auf der Position, für die man sie eigentlich beim FCB verpflichtet hat...

canon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von canon »

Quo hat geschrieben:Kann er - und macht er! Gestern spielten vier (!) Spieler (Xhaka, Balanta, RvW, Petretta) nicht auf der Position, für die man sie eigentlich beim FCB verpflichtet hat...
Naja... denn cha me sich vorstelle was das für granatene sin wo eigentlich uf däre position dähäime sin wo jetzt vo sötige spieler igno wärde wo ihri agstamti position neume anders hän...
I hoff dr koller wäis wo d baustelle sin und versuecht das mit däne ihm zur verfiegig gstellte mittel z behebe. I glaub nid dra, denn me miesti richtig chöne usmischte und das wird im winter wohrschinlich noni go. S het z viel spieler wo meine si chönte sich uf vergangene lorbere usruehe und die junge bruche spieler wo nid nur e groosi schnure hän, e geili trendigi frisur, e schnälls auto und e täschli vom luis vito und irgendwelchi liibli wo bis über d knü vo de löchrige hose gön - nei die bruche vorbilder wo isatz gän, grätsche und fighte und si ufem fäld dirigiere und au mol e geile pass spiele und nid nur quer und nach hinte spiele...

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

canon hat geschrieben:Naja... denn cha me sich vorstelle was das für granatene sin wo eigentlich uf däre position dähäime sin wo jetzt vo sötige spieler igno wärde wo ihri agstamti position neume anders hän...
I hoff dr koller wäis wo d baustelle sin und versuecht das mit däne ihm zur verfiegig gstellte mittel z behebe. I glaub nid dra, denn me miesti richtig chöne usmischte und das wird im winter wohrschinlich noni go. S het z viel spieler wo meine si chönte sich uf vergangene lorbere usruehe und die junge bruche spieler wo nid nur e groosi schnure hän, e geili trendigi frisur, e schnälls auto und e täschli vom luis vito und irgendwelchi liibli wo bis über d knü vo de löchrige hose gön - nei die bruche vorbilder wo isatz gän, grätsche und fighte und si ufem fäld dirigiere und au mol e geile pass spiele und nid nur quer und nach hinte spiele...
Von wem sprichst du? FF? Zuffi? Stocker? (Xhaka wirst du ja wohl nicht mangelnden Einsatz vorwerfen!). Welche anderen Spieler können vergangene Lorbeeren ausweisen?

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Quo hat geschrieben:Von wem sprichst du? FF? Zuffi? Stocker? (Xhaka wirst du ja wohl nicht mangelnden Einsatz vorwerfen!). Welche anderen Spieler können vergangene Lorbeeren ausweisen?
Du hast sie doch schon aufgezählt, was willst du mehr?

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

BloodMagic hat geschrieben:Du hast sie doch schon aufgezählt, was willst du mehr?
Ich vermisse z.B. bei allen Drei die "trendig geili Frisur"! Ob die Vorwürfe mit dem schnellen Auto, dem Louis Vitton Täschchen, den langen Leibchen und den löchrigen Hosen ebenso erfunden sind, kann ich nicht beurteilen, da ich diesen Spielern nicht ausserhalb des Stadions begegne. Ausserdem ist mir schleierhaft, wie man einem Zuffi oder Stocker "e groosi Schnure" vorwerfen kann.

harry99
Erfahrener Benutzer

Beitrag von harry99 »

Rey2 hat geschrieben:...und baar Dääg spöter het me si alli wieder im Joggeli gseh. Singend in dr MK, wo si e 1:1 gege Carouge wie e Cupsieg gfiirt hän :)
Drt cecca isch nie so schleecht gsi wie aes paar huetzutags..
:):)FC BASEL FOREVER:):)

Rey2
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rey2 »

harry99 hat geschrieben:Drt cecca isch nie so schleecht gsi wie aes paar huetzutags..
Ok cool. Und wieso sagst du das mir? Zusammenhang zu meinem Post wo?

Wie dem auch sei: Solche Vergleiche sind absurd. Es war ein fussballerisch gesehen komplett anderes Zeitalter. Jedenfalls hätte sich früher kein Mensch über die Qualität eines Riveros beklagt... Hast du Cecca denn jemals spielen sehen?

Quo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Quo »

harry99 hat geschrieben:Drt cecca isch nie so schleecht gsi wie aes paar huetzutags..
Na ja, vom heutigen Kader haben zumindest alle schon mehr Tore in der höchsten Spielklasse erzielt als Cecca... :D

Antworten