jo genau! het oder kennt irgendöbber dr teggscht ?tanner hat geschrieben:das isch doch das wo drinne vorchunnt: wemmer au emol verliere, stönd mir au zum fcb ........etc????
Liste aller FCB-Lieder
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
nai leider nit, (wird spöter uf der 1. cd loose, denn dört isches druff) der alte aber jetzt heschmer e melodie is ohr gsetzt wonni nümme uusebechum und die ganzizyt summe muesthe kaiser. hat geschrieben:jo genau! het oder kennt irgendöbber dr teggscht ?

wär doch lessig weme wider söttigi melodie (und villicht au text) singe würdi
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
Und wie d'Fürwehrtanner hat geschrieben:nai leider nit, (wird spöter uf der 1. cd loose, denn dört isches druff) der alte aber jetzt heschmer e melodie is ohr gsetzt wonni nümme uusebechum und die ganzizyt summe mues![]()
wär doch lessig weme wider söttigi melodie (und villicht au text) singe würdi
Dien si starte
Und scho stöhn si vorem Goal
Seggle spile und den schiesse
FCB wie duet's wohl
Wenn mer au
Emol verliere
Macht ys das kai Ranzeweh
Denn by Sunneschyn und Räge
Stöhn mir uff dr FCB
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
im alte forum via googletanner hat geschrieben:hey super hesches gfunde
es git für mi 2 nostalgischi momänt:
dr erscht wo ebe das lied gloffe isch und im schtadion so ne eigenartigi, wehmüetigi schtimmig uffko isch, wo die alte zyte, woni nie erläbt ha, het uferschtoh lo (karli none gool).
dr zweit wo e ehemolige schpiiler vo uns im ui-cup 01 gege lausanne dr ball in sinere einzigartige zum 2:0 ins gool inegschtolperet het wieners scho bim 1:0 gmacht het, do isch mir klar worde, dass jetzt die neui ära abricht.
falco

falco
- kogb, der Glaibaasler
- Benutzer
So isch s uf der CD (usser die erschte zwai Zyyle, glaub). Im Stadion wird im Momänt aber gsunge:the kaiser. hat geschrieben:Und wie d'Fürwehr
Dien si starte
Und scho stöhn si vorem Goal
Seggle spile und den schiesse
FCB wie duet's wohl
Wenn mer au
Emol verliere
Macht ys das kai Ranzeweh
Denn by Sunneschyn und Räge
Stöhn mir uff dr FCB
Loos wie d Fyyrwehr
ab durch d Latte
Schnäller als der Baetle Best (R.I.P