Habe in den letzten Tagen nur lauter Papageien gesehen,enough is enough!

yyversüchtig??Ayrton hat geschrieben:Zitat von Russe
willsch e kügeli??
dir gibs dr sogar für e 60er.....bisch mer scho syt eh und jeh sympathisch!!
Zitat Gevatter Rhein
Nimm 2 für 110.-. Guet ?
Gläb mir müend mol eine go trinke zäme, könnt witzig wärde...
sexchatsbitte per pn
Rough hat geschrieben:Hmmmmmm... hört sich spannend an.
...wenn ich underground will gehe ich an's Reclaim the Streets, the real thing!
Will kei smiley gmacht hesch, habasch!Ayrton hat geschrieben:wieso nimmschs du denn ärnscht was ich schrieb![]()
me gseht sich villicht zwüsche tiefschwarz und miss kittin
Oh ja das isch wirklich schad so kleini "Illegali" sache mache immer wieder spass und DNB isch au geile sound.Mindl hat geschrieben:also die geile DnB parties uff em NT friener sind amigs au no stylisch gsi, büssli mit mischpult, boxe, plattespieler und co.
den chunt irgend eine zseckle: BULLE
und in 30 sekunde isch kei sau meh umme gsi, ok ab und zue hets paar verwütscht aber was sells... schad das es jetzt offizielli outdoor veranstaltige git uf em NT
von Alois E. Schlafstadt - ein Motor der Degeneration
Ja NT Areal isch au geil!Mindl hat geschrieben:also die geile DnB parties uff em NT friener sind amigs au no stylisch gsi, büssli mit mischpult, boxe, plattespieler und co.
den chunt irgend eine zseckle: BULLE
und in 30 sekunde isch kei sau meh umme gsi, ok ab und zue hets paar verwütscht aber was sells... schad das es jetzt offizielli outdoor veranstaltige git uf em NT
also det hets öfters um die 100 lütlis ghaSchlafstadt hat geschrieben:Oh ja das isch wirklich schad so kleini "Illegali" sache mache immer wieder spass und DNB isch au geile sound.