'nu, 'nu !

Aso abartigi Möpse het si nid grad (befürchti), aber e Siessi ischs ainewägRusse hat geschrieben:ka mol ein e screenshot vo däre lewin poste, mini codecs im gschäft sin nid ganz uff em aktuellschte stand...und nur schwafle höre willi si nid...do stellts dr jo grad ab!!
jetzt müen scho abartigi brüscht füreko zum das wider guet mache!!
Aso abartigi Möpse het si nid grad (befürchti), aber e Siessi ischs ainewägRusse hat geschrieben:ka mol ein e screenshot vo däre lewin poste, mini codecs im gschäft sin nid ganz uff em aktuellschte stand...und nur schwafle höre willi si nid...do stellts dr jo grad ab!!
jetzt müen scho abartigi brüscht füreko zum das wider guet mache!!
eifersüchtig ? komm schon rumpelstilzchen, ein bisschen mehr objektivität hätt' ich von dir schon erwartet.Lou C. Fire hat geschrieben:was? wäge dere mached ihr e sone Ufstand?
Armseeligi Kreature....
Eifersüchtig? aber bitte ich bin doch kein Pedo!Platini hat geschrieben:eifersüchtig ? komm schon rumpelstilzchen, ein bisschen mehr objektivität hätt' ich von dir schon erwartet.
@abuelo
*muuuäääh... der platini isch so gemein zue mir, jetz kindele-n-i e biz mit schlächte schprüch zrugg...muähähäää*
basilea-1893 hat geschrieben:Mach di mol locker! Nur well si e chli anderst ussgseh het als anderi!
Au die het Gfühl und e Seel!
Bi dr lewin.....Platini hat geschrieben:@rhino
wär jetz ? d lou.c. oder d frau lewin ?
@lou.c
mann... also gut, ich gebs zu. er war der, der mich am strand zum ersten mal für einen modeljob genommen hat. er war einer von mehreren scouts, aber er war der schnellste, deshalb ist er jetzt auch noch mein manager.
lieben gruss an alle vom heiner !
Irgendwenn womers Färnseh gluegt hän nimmi mol a....Platini hat geschrieben:wo ? i könnt mi nümm dra erinnere...an was das wohl ligt !![]()
Ka si. I ha au e Zitli brucht bis i mit minere Dunkle Vergnageheit abgschlosse ha. Aber ebe, wenns dr Opa schafft schaffe mirs no lang...Platini hat geschrieben:i glaubs nid... vilicht verdrängt mi hirni au erfolgriich dassi emol telebar gluegt ha.![]()
ok1 stoht wohl usser Froog *superschleim*Platini hat geschrieben:mol abgseh vo der ok1 ? *schleim*
doch... eini wüssti. die schtudiert mit mer, aber do posti der name nid. sunscht hämmer wider sone schläggerlifreak-gschiss !
Aha. Aber besagti Dame isch jo nümm an der Uni...Platini hat geschrieben:dört eh, du meinsch d kate moss light, oder ? nei, i mein in mim semeschter !