Hesch du e Maise?Platini hat geschrieben:

wertes nashorn,Rinoceronte hat geschrieben:Mähhhhhhhhhhhhhhhh!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
das isch no harmlos... glaub mersmimpfeli hat geschrieben:@Platini
Du Grüsel....![]()
Platini hat geschrieben:das isch no harmlos... glaub mers![]()
@rino
laaaangsaaaaam. d' "chuba_flachlegen.exe" datei isch no am inschtalliere, aber s goht e zitli well das doofe "wachsen.exe" scho s ganze läbe durch die vill z grossi "viel_und_meistens_nur_mist_reden.mp3" blockiert wird und jetz s ganze eckfahne (netzwerk) halt langsam isch ! und bi so dinger goohts e zitli zum uffe neuschte schtand vo der technik bringe !
Wenn du fürs scheisse rede würdsch Gäld kriege bruuchtisch ächt kei Arbet. Und punkto Technik gisch grad Rueh... Ehlände Scheisstudänt mit zuviel Zit....Platini hat geschrieben:das isch no harmlos... glaub mers![]()
@rino
laaaangsaaaaam. d' "chuba_flachlegen.exe" datei isch no am inschtalliere, aber s goht e zitli well das doofe "wachsen.exe" scho s ganze läbe durch die vill z grossi "viel_und_meistens_nur_mist_reden.mp3" blockiert wird und jetz s ganze eckfahne (netzwerk) halt langsam isch ! und bi so dinger goohts e zitli zum uffe neuschte schtand vo der technik bringe !
Siesse.....wär esone Agriffsflächi bietet wie Du mit däm Thread.....dä muess mit söttige Reaktione läbe....Eckfahne hat geschrieben:Wenn du fürs scheisse rede würdsch Gäld kriege bruuchtisch ächt kei Arbet. Und punkto Technik gisch grad Rueh... Ehlände Scheisstudänt mit zuviel Zit....![]()
i BI eimol durch d priefige keit. und das halbe joor wo die andere wo bim erschte mol scho beschtande hänn nüt gmacht hänn und ich mer der arsch uffgrisse ha zum d nochholpriefige z beschtoo, hol ich jetz noche ! nämmlig !Eckfahne hat geschrieben:läbe gniesse und um e hoor durch d priefige keie nenn ich das...![]()