Frauenanteil in der Kurve...

Diskussionen rund um den FCB.
Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Se7en hat geschrieben:ich glaub es het keine öppis gege sone frau wied du bisch, aber s problem sind die 15-17 jährige "chicas" wo nur an fcb-match gönge zum die schöne männer (d spieler, nid d supporter, nimm i mol ah) wänd go aluege und den ihre kolleginne immer miend sms schribe oder am beste no wänd telefoniere.
kei diskussion, absoluti zuestimmig!!! aber ebe, au so männer (öpe im gliiche alter, also eher buebe...) hets leider zur genüge ume. bi gescht vo so lüt umgäh gsi, die hän dr gaaaaanz match über alli mögliche themene glallt, und denn "ou, was, e gool?"... :rolleyes: :eek: i mein, ich begriff so blackouts nach e paar sixpacks, aber jo... :p

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

Leider hets au Type, au elteri, wo so sinn. i mag mi an match bsinne gege GC womer voll am supporte gsi sinn denn dräit sich eini zu mir um findet "gsesch nit dassi am telefoniere bi??" ich lueg si SEHR gross ah und mach witter denn kunnt ihre hengscht mit 4 (!!!) kollege "ey mann, wenn mini fründin telefoniert tusch nid singe mann sunscht kummi mit kollege ey"..an dere stell no dangge am graf und am micha wo mi unterstützt hän..und so öppis in der mk...es isch jämmerlig
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Suffbrueder hat geschrieben:Leider hets au Type, au elteri, wo so sinn. i mag mi an match bsinne gege GC womer voll am supporte gsi sinn denn dräit sich eini zu mir um findet "gsesch nit dassi am telefoniere bi??" ich lueg si SEHR gross ah und mach witter denn kunnt ihre hengscht mit 4 (!!!) kollege "ey mann, wenn mini fründin telefoniert tusch nid singe mann sunscht kummi mit kollege ey"..an dere stell no dangge am graf und am micha wo mi unterstützt hän..und so öppis in der mk...es isch jämmerlig
und de typ isch ohni bluetigi fressi heim gange :confused:
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Se7en hat geschrieben:ich glaub es het keine öppis gege sone frau wied du bisch, aber s problem sind die 15-17 jährige "chicas" wo nur an fcb-match gönge zum die schöne männer (d spieler, nid d supporter, nimm i mol ah) wänd go aluege und den ihre kolleginne immer miend sms schribe oder am beste no wänd telefoniere.
Voll ok wenns au paar besser ussgsehendi Fraue an de Mätch het. Fuessball isch eh Männersport und do findis absolut normal wenn sich die Fraue mit öpis anderem unterhalte als mit em Match, so voll agfrässeni Fanfraue sin doch eher abstossend. Chicas ab 17 wo guet ussgsehn könne sich jederzyt bi mir go mälde... s spiel luege isch jo eh langwielig :cool: Aight!

Auf nach Züri am Sunntig!!!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Leeloo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Leeloo »

Ich habe mich gestern (sensibilisiert durch diesen Thread) mal etwas in der MK umgschaut.

Ich habe "Frauen" gesehen, die eine halbe Ewigkeit beim Marathon-Tor vor dem Klo rumgestanden sind - nicht etwa weil sie fürs Pippimachen Schlange stehen mussten, sondern um von diesem oder jenem Typen zu schwärmen/abzulästern. :rolleyes:

Aber auch Männer sind nicht besser! Auf jedenfall die nicht, die fast eine ganze Halbzeit lang auf der Treppe rumstanden und Quatschten - mit dem Rücken zum Spielfeld, wohlgemerkt!

Der Unterschied zwischen Männern und Frauen ist gross - aber was das Interesse am Spiel und am Supporten anbelangt, da konnte ich keine grossen Unterschiede feststellen.
Auch hier gilt wie so oft: Es gibt Solche und Solche aber Mann soll nicht verallgemeinern!

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

Leeloo hat geschrieben:Der Unterschied zwischen Männern und Frauen ist gross
wie recht du doch wieder mal hast......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Nur So... hat geschrieben: so voll agfrässeni Fanfraue sin doch eher abstossend.
So so....sinn sie das....na Du muesch es jo sicher wüsse...... :rolleyes:

Härzig....wirgligg härzig..... :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

baslerstab
Erfahrener Benutzer

Beitrag von baslerstab »

mimpfeli hat geschrieben:So so....sinn sie das....na Du muesch es jo sicher wüsse...... :rolleyes:

Härzig....wirgligg härzig..... :rolleyes:
gäll, s'git sicher au herre, wo sich vo vollgfrässene fanfraue aazooge fühle......
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

baslerstab hat geschrieben:gäll, s'git sicher au herre, wo sich vo vollgfrässene fanfraue aazooge fühle......
I glaub Du hesch Dir do grad e Versprächer gleischtet...... :D

Es goht nitt um vollgfrässeni Fraue, sondern um agfrässeni Fraue..... :D

Aber sigg's wie's will......wieder emol eine me wo Verallgemeinerige hasst....sälber aber kei Stück besser isch......bravo.... :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

baslerstab hat geschrieben:gäll, s'git sicher au herre, wo sich vo vollgfrässene fanfraue aazooge fühle......
............ :D :D

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Mir isch geschter ändlig emol s FCB-Stärnli zeigt worde. :D

Auf jetzt Nur So... Mach se klar! :p
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

BloodMagic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BloodMagic »

Rinoceronte hat geschrieben:Mir isch geschter ändlig emol s FCB-Stärnli zeigt worde. :D

Wisses Oberteil? Schwarzi Hoor - Wahlwiis au mit brülle (churz) jojo ... hase au gseh. Eis muesi sägä ... au weni se do im Forum nid cha usstoh, wenigschtens hett si geschtr mitgmacht, bi allem! Was me vo ihrne 2 Kolleginne vor ihre nid cha behaubte ... s Natel isch wohl wichtiger gsi (jetzt weisi wenigschtens wiso immer die dummi 248 Wärbig chund)!

P.S: Zum Schutz vo allne Fraue do im Forum muess ich sägä, dass ich geschtr gnueg Männer gseh ha wo sich lieber um ihr Bier und ihri Handycamera kümmered hend als um s spiil ..!
Es chund sehr guet © C. Sfoza 2021, LG Dave

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Rinoceronte hat geschrieben:Mir isch geschter ändlig emol s FCB-Stärnli zeigt worde. :D

Nööö... dasch glaubs eher öpis für de Nino Brown... :cool: :rolleyes:

schneewittch
Neuer Benutzer

Beitrag von schneewittch »

so voll agfrässeni Fanfraue sin doch eher abstossend.

dinere meinig...
noch ein schnittchen schneewittchen???

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Nur So... hat geschrieben:Nööö... dasch glaubs eher öpis für de Nino Brown... :cool: :rolleyes:
:confused: Was denn :confused: Isch si dr z alt?
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Rinoceronte hat geschrieben: :confused: Was denn :confused: Isch si dr z alt?
Das glaub i weniger... wie alt isch den die? :rolleyes:

Mach se doch du klar wenn si heiss findisch :o

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

El Capullo hat geschrieben:3. wenn ych e männligi Tusse bi, denn spielt dr Cecca Traumflanggene :D
91. Min. Traumflangge Cecca, Walker stiigt zum Kopfball, 1:0 gege GC!

Du Tussi :p
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

FCB-Staernli
Benutzer

Beitrag von FCB-Staernli »

BloodMagic hat geschrieben:Wisses Oberteil? Schwarzi Hoor - Wahlwiis au mit brülle (churz) jojo ... hase au gseh. Eis muesi sägä ... au weni se do im Forum nid cha usstoh, wenigschtens hett si geschtr mitgmacht, bi allem! Was me vo ihrne 2 Kolleginne vor ihre nid cha behaubte ... s Natel isch wohl wichtiger gsi (jetzt weisi wenigschtens wiso immer die dummi 248 Wärbig chund)!

P.S: Zum Schutz vo allne Fraue do im Forum muess ich sägä, dass ich geschtr gnueg Männer gseh ha wo sich lieber um ihr Bier und ihri Handycamera kümmered hend als um s spiil ..!
bisch hinter mir gstande? (hanni schwarzi hoor? wow öppis nöis) :D
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.

Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist

ced
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ced »

S'Hauptproblem isch, dass die ganze MK-Lüüt über die ganzi Kurve verteilt isch und es kei eigentliche "Mittelpunkt" meh git. Ligt wohl eifach an dr Sektoreverteilig. Villicht wärs gschid, dr Umgangston in dr Mitti würdi wieder aggresiver wärde, um wieder e Fan-Mittelpunkt zkreiere.

Übrigens gitz au hufewiise Type wo so zuekifft sin, dassi s'Muul eh nümm abenandbringe und 50% vu dr Zyt am baue sin. Au teilwiis voll die Hardcore-Fans..

Tja..

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Nur So... hat geschrieben:Das glaub i weniger... wie alt isch den die? :rolleyes:

Mach se doch du klar wenn si heiss findisch :o
Aso, muesch jo nid grad usfallend wärde :D

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Fraue sinn doch aber schyynts in der Laag Multitasking z bedryybe - uss Aigeninträsse wurd my drum interessieren ob's e Möögligkait git no ainigermasse vernünftig mitzklatsche wenn me ständig e Bier in der Hand het. ;)

E Byydraag uss der Raye: Vorhandene Potentiale nutzen - Knowledge Management für Fankurven.
OléOlé, Vollschinggen Olé

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Lou C. Fire hat geschrieben:91. Min. Traumflangge Cecca, Walker stiigt zum Kopfball, 1:0 gege GC!
1. April 1995
© Basilou, 2024

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="Tüllhuffe"]Fraue sinn doch aber schyynts in der Laag Multitasking z bedryybe - uss Aigeninträsse wurd my drum interessieren ob's e Möögligkait git no ainigermasse vernünftig mitzklatsche wenn me ständig e Bier in der Hand het. ]

Ganz eifach kasch denn nümmi singe, drfür klatsche, wenn nämmlig dr Bächer mit de Zähn hebsch :D
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Tüllhuffe hat geschrieben:Fraue sinn doch aber schyynts in der Laag Multitasking z bedryybe
Zu dieser aussergewöhnlich Fähigkeit sind Frauen nur in gewohnter Umgebung - sprich: Küche - in der Lage! ;)
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Goofy hat geschrieben:Ganz eifach kasch denn nümmi singe, drfür klatsche, wenn nämmlig dr Bächer mit de Zähn hebsch :D
Okay, das wurd dämfall aifach e schnälls Umschalte für der Singdail vorussetze. ;)

@ Luzifer - okay, no han y der Caveman halt aifach falsch verstande. :D
OléOlé, Vollschinggen Olé

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

[quote="Tüllhuffe"]Okay, das wurd dämfall aifach e schnälls Umschalte für der Singdail vorussetze. ]

Logo, ka jo gar nid andersch si, well er gwissi Sache au durenander bringt. Stammt nid vo ihm dr Spruch: "Du sammeln, ich jagen"? Wo doch die ganzi Wält weiss, as mir (also s stargge Gschlächt mit dr göttlich Bestimmig dä Planet z beherrsche) Jäger UND Sammler sin!

Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Vasil Levski »

[quote="Lou C. Fire"]Zu dieser aussergewöhnlich Fähigkeit sind Frauen nur in gewohnter Umgebung - sprich: Küche - in der Lage! ]

ZU HART!!!!!!!!!!!!! king, bisches???

und zum dä scheiss-thread mol abschliesse:

WIR ZIEHN DIE SCHUHE AUS UND WISSEN NICHT WARUM, SCHEISSE SIND WIR DUMM....
S.P.Q.R.

Antworten