Het vor sim wächsel uf frankfurt jeenschti mol rächts im mittelfäld gspielt....1majstorovic1 hat geschrieben:das wird nie dr fall si...
Fcb - Gcz
- pan_mundial
- Erfahrener Benutzer
scott huet uf dr bank drbi
dr chipperfield doerft huet wohrschinlich im kader si. das nachdem er geschtert ae goal in dr u21 gmacht het (lut baz).
freu mi risig uf si comeback! hoffentlich isch s huet scho so wit. mir werden ihm bestimmt lutstark zruggbegriesse...abr hoffentlich nid mit "scottY, scottY..." rief, doent fuer mi immr chli abshaetzig
scott, scott chiperfield 1:0 2:0 3:0 4:0, scott,sco...!
freu mi risig uf si comeback! hoffentlich isch s huet scho so wit. mir werden ihm bestimmt lutstark zruggbegriesse...abr hoffentlich nid mit "scottY, scottY..." rief, doent fuer mi immr chli abshaetzig
- andreas
- Erfahrener Benutzer
black hat geschrieben:dr chipperfield doerft huet wohrschinlich im kader si. das nachdem er geschtert ae goal in dr u21 gmacht het (lut baz).
Wiso meinsch, wege Scotch?![]()
Vo wo kunnt das eigetli? I mag mi nid an vier Goal in eim Spil vo ihm erinnere.![]()
nie. ich weiss nid so recht wie beschriebe, scotty doent eifach chli derespektierlich. das macht mae im schwizerduetsch eso, dass mae uebrall ae i am schluss ahaengt. das isch ae vernietlichung odr so...
im english doent so opis eifach bloed. sisch so klein machend. herabsetzend find ich.
...abr ich bi kei sproche checker (linguist odr so faxe). finds eifach nid so cool. so schlimm isch s abr au nid...
alles scheiss egal. hauptsach dae geili siech spilt bald widr!!!
im english doent so opis eifach bloed. sisch so klein machend. herabsetzend find ich.
...abr ich bi kei sproche checker (linguist odr so faxe). finds eifach nid so cool. so schlimm isch s abr au nid...
alles scheiss egal. hauptsach dae geili siech spilt bald widr!!!
Scotty, beam us up! There's only one braveblack hat geschrieben:dr chipperfield doerft huet wohrschinlich im kader si. das nachdem er geschtert ae goal in dr u21 gmacht het (lut baz).
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
-
Bastardo12
- Neuer Benutzer
-
komposchti
- Erfahrener Benutzer
Brandstifter hat geschrieben:Gemäss Radio Basilisk werden die Buslinien 36/37 aus Sicherheitsgründen umgeleitet. War das schon immer so? Wenn nein, ist dies jetzt eine nachhaltige Wirkung der EM??
Das wird scho sit em 13.Mai 2006 praktiziert, aber nur wenn Zirü oder Gay-C nach Basel kömme. Ussnahm: s'letschte Spyyl letschti Saison, wo's um e Titel gange isch gege YB. Am Samschdig gege Bellenz wärde d'Büs wyyder normal verkehre.D-Balkon hat geschrieben:isch die letsche mätch vo dr letschte saison scho so gseh (glaub ab em züriheimspiel)
- Helmut Penthouse
- Erfahrener Benutzer
FcB 5 : 0 GayC

(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- hecht_hate
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
-
FCB Forever
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04
- Erfahrener Benutzer
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- Maischter04