oh, an d cl hani gar nit dänggtLuigi hat geschrieben:Ich mach mi au ufe Wäg. Eigentlich schad das hüt s CL Spiel druf goht wäge dere PS3.
So Gott will bin ich e PS3 Bsitzer wenn ich zrugg chum.![]()

vill erfolg und vill spass

oh, an d cl hani gar nit dänggtLuigi hat geschrieben:Ich mach mi au ufe Wäg. Eigentlich schad das hüt s CL Spiel druf goht wäge dere PS3.
So Gott will bin ich e PS3 Bsitzer wenn ich zrugg chum.![]()
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
hehe mini überlegig isch e neue TiVi und PS3 zkaufe für das game...Luigi hat geschrieben:Super. Du hesch hüt 95.- usgäh. Anderi sind do stark in dr Versuechig hüt no 500 - 700 Stutz uszgäh.![]()
Ich gang glaub go schlofe und stand uf wenn d Läde zue hän. Ab morn han ich nommitagschicht und denn han ich bis nöggst Mittwuch kei Zyt me zum go kaufe.![]()
Wieso sött me nit?Mindl hat geschrieben:hilfe gönd uff kei fall uff die homepage wenn ihrs nonid 100% wänd kaufe:
http://www.rockstargames.com/IV/
hm..vrsuechs es no es paar stunde....Luigi hat geschrieben:Das spiel isch z hoch für mi![]()
Ich ha jo s alte gar nit kennt. Vo dem her muess ich mi nit umgwöhne.BaselStar hat geschrieben:hm..vrsuechs es no es paar stunde....
d stürig isch am afang es bits schwär..wen mr sich die alte gta teil gwöhnt isch aber nochert gots eim schnäll vo dr hand..geils game!!!!!
Alter verwalter, das game isch so geil.Terry26 hat geschrieben:Hat es gestern jemand geschaft, online zu spielen??? Bei mir kam immer die Meldung, dass die Verbindung nicht hergestellt werden kann und ich es später nochmals versuchen soll .....
Ich denke mal, dass der online-modus gestern ziemlich beansprucht wurde![]()
Mann, hör uf, sunscht gangi jetzt grad eins go kaufe....Spucknapf hat geschrieben:Alter verwalter, das game isch so geil.
WAHHHHH und ich mues schaffe...WAHHHH
Und nei dr Online Modus het bi uns au nid funktioniert...
Aber es isch jo so dr hammer oder?![]()
Gang es lohnt sich.Sharky hat geschrieben:Mann, hör uf, sunscht gangi jetzt grad eins go kaufe....![]()
Bei mir funzte das Online Modus war ziemlich lustig wurde aber leider letzterTerry26 hat geschrieben:Hat es gestern jemand geschaft, online zu spielen??? Bei mir kam immer die Meldung, dass die Verbindung nicht hergestellt werden kann und ich es später nochmals versuchen soll .....
Ich denke mal, dass der online-modus gestern ziemlich beansprucht wurde![]()