kommentar zur pippo umfrage und allgemein zur fankultur/registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
Sacchi1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sacchi1 »

majster hat geschrieben:1.hani anderscht gmeint. wenn me die jetzt beschtroofe würd, wo die ganz nacht ummegwietet hän, hätt mr e grossteil uss em verkehr zoge oder meinsch die wo uff s fäld gschtürmt sin, siige denn brav hei oder gmietlich in mutz eine go hebe ?

2.au falsch: ich ha gmeint, wiso dr laub die nid söll erkennt ha. ebe, will sie kei jk-bsitzer sin. also mien sie vo irgendöbberm e jk gha ha. wär git dene e jk? normalerwyys öbber, wo die kennt. und dä wo die kennt, könnt zur polizei go, dass macht er aber nid und dorum isch e verschmelzig vo chaote und gwüssne jk-bsitzer und dört isch imo e hauptproblem.
Ich chönnt mir vorstelle, dass Du zu Punkt 2 nid emol so unrächt hesch...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Sacchi1 hat geschrieben:Ich chönnt mir vorstelle, dass Du zu Punkt 2 nid emol so unrächt hesch...
ebe, dorum isch es für mi e doppelmoral, und bi gwüssne user, wo sich so ins züüg lege und vo dr mk derart ablängge, könnt me halt scho meine ...

zwüsche 5-10% uss dr mk hän sich beteiligt und es muess me keine vrzelle, e paar vo den siige nid unter uns. das isch aber nid unser ufgob, sondern die vo dr polizei und ebe bekannte.
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

majster hat geschrieben:1.hani anderscht gmeint. wenn me die jetzt beschtroofe würd, wo die ganz nacht ummegwietet hän, hätt mr e grossteil uss em verkehr zoge oder meinsch die wo uff s fäld gschtürmt sin, siige denn brav hei oder gmietlich in mutz eine go hebe ?

2.au falsch: ich ha gmeint, wiso dr laub die nid söll erkennt ha. ebe, will sie kei jk-bsitzer sin. also mien sie vo irgendöbberm e jk gha ha. wär git dene e jk? normalerwyys öbber, wo die kennt. und dä wo die kennt, könnt zur polizei go, dass macht er aber nid und dorum isch e verschmelzig vo chaote und gwüssne jk-bsitzer und dört isch imo e hauptproblem.
Dann schreib doch bitte der Polizei einen eingeschriebenen Brief und frage dort nach, warum man lieber ein ganzes Quartier mit Tränengas und Gummischrot eingedeckt hat, anstatt aktiv gegen die Chaoten vorzugehen. Und nun nochmals, warum sollen nun die MK-Fans für das Versagen der Polizei vor und im Stadion gebüsst werden? ..geht bei mir einfach nicht auf!

Das ist doch eine reine Mutmassung von dir - anders gefragt, glaubst du wirklich es gibt jemand seine JK ab um einen Randalierer ans Spiel zu schicken. Sorry, es war das Finale und wir haben alle mit einer Riesenparty gerechnet, da hat wohl kaum jemand seine JK einfach weitergegeben und wenn dann sicher nicht 200-300 Stück! Soviel ich weiss, gab es auch in der MK ein kleines Kontigent an freien Tickets, auch konnte man seine JK freischalten und das Tick wurde vom FCB weiterverkauft.

Elleni

Beitrag von Elleni »

Rhykurve hat geschrieben: Also Thread lösche, keini neue me ufmache, anderi Meinige gälte loh

LEBEN UND LEBEN LASSEN
Naaai, bitte nicht löschen.

Finde es hat hier einige (Joggeli, Hitzfeld) sehr gute Posts drunter, die geeignet sind, um Neulingen einen Einstieg zum Thema zu geben. Es gibt ja sicher auch andere, die wie Maister keine Lust haben, sich selber mit dem Suchknopf anzufreunden, und diese Zusammenfassung Usern wie Joggeli überlassen.

Darum liebe Admins. Löscht von mir aus Posts, dies nicht braucht, nen gescheiten Titel und Thread Sticky machen für die Neuankömmlinge im Forum..

Sacchi1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sacchi1 »

Aus Sicht eines D-Balkönler bin ich immer noch der Meinung, dass sich ca. 20-30 Chaoten im Parkett aufgehalten haben, die ich noch nie dort gesehen habe. Diese haben sich nämlich bereits in etwa der 70.Min. einmal bei einem Corner massiv daneben benommen. Schon da war ich der Meinung, dass die Polizei Präsenz hätte markieren sollen. Daher fand ich Majsters "Vermutung" gar nicht so daneben...

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

majster hat geschrieben: ps zuun: ha eifach immer no die schlimme heysel und sheffield bilder im kopf, dorum eher nid, au wenn me das nid vrglyyche ka. bi eifach drfür, au wenn s widerschprüchlich klinge mag, das dr rase für e worts case offe blyybt, wenn tb öbbis foot afo brenne oder so.
:o do hani grad nid dra dänggt... notürlig muess me au gwappnet sii, dass so öbbis nid passiere kah.

Aber Mann, mir könne zum Mond fliege... denn könnt me doch sicher au e zuun "erfinde" wo sich im Notfall durch es paar Schanier nach iine (aso uf e Rase) kippe loht. Stewards stöhn jo eh umme und die hätte das mit eim Handriff uff gmacht, würd aso keini 10 sekunde bruuche... Aber jo ich bi halt nid "Fuessballstadionzuunbauer"

Rhykurve
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rhykurve »

Elleni hat geschrieben:Naaai, bitte nicht löschen.
oke, denn halt nid ;)

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Rhykurve hat geschrieben:Me wird d'Gwalt friehschtens us de Stadie bekoh wenn die ganz Gsellschaft Gwaltfrei isch
D Entwicklig i de letschte 10 Johr wiest uff ä gwaltfrei Gsellschaft innerhalb vo de näggschte 10 Johr hi :p
CR7 Fanboy

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:Naaai, bitte nicht löschen.

Finde es hat hier einige sehr gute Posts drunter, die geeignet sind, um Neulingen einen Einstieg zum Thema zu geben. Es gibt ja sicher auch andere, die wie Maister keine Lust haben, sich selber mit dem Suchknopf anzufreunden, und diese Zusammenfassung Usern wie Joggeli überlassen.

Darum liebe Admins. Löscht von mir aus Posts, dies nicht braucht, nen gescheiten Titel und Thread Sticky machen für die Neuankömmlinge im Forum..
elleni, du hesch eifach kei aanig, ich ha dä fred eröffnet zum mitteile, dass me anderne e freii meinig söll lo und mol mit dene beleidigunge und sälbschtüberschätzige ufhöre, numme will mr d meinig vo de mk-hardliner nid teilt und die kei anderi duelde.
und nomoll. ichmuess nid go ummesueche, wenn ich mir bereits e fundierti meing bildet ha, wo fix isch,wie dyni jo au. es isch nur drum gange, dass ich nid jede schtandpunggt vo jedem user im kopf ha. könnt si, dass du gar nid druff us bisch, vo mitr öbbis zghöre, wo dich zfriide schtimmt ? ;)

und va: elleni , schlächt schtimmig mache gege öbber, das isch au sone schlächte karakterzuug, woni mr abwöönt ha, aber es muess jede vor sich sälber guet do schtoh, oder bisch nid du dä mit em schpiegel gsi .
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Rhykurve hat geschrieben: :o do hani grad nid dra dänggt... notürlig muess me au gwappnet sii, dass so öbbis nid passiere kah.

Aber Mann, mir könne zum Mond fliege... denn könnt me doch sicher au e zuun "erfinde" wo sich im Notfall durch es paar Schanier nach iine (aso uf e Rase) kippe loht. Stewards stöhn jo eh umme und die hätte das mit eim Handriff uff gmacht, würd aso keini 10 sekunde bruuche... Aber jo ich bi halt nid "Fuessballstadionzuunbauer"
das wär en idee, woby mach das zerscht emol , wenn e panischi mägi noch vorne drescht.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Joggeli hat geschrieben:1. Dann schreib doch bitte der Polizei einen eingeschriebenen Brief und frage dort nach, warum man lieber ein ganzes Quartier mit Tränengas und Gummischrot eingedeckt hat, anstatt aktiv gegen die Chaoten vorzugehen. Und nun nochmals, warum sollen nun die MK-Fans für das Versagen der Polizei vor und im Stadion gebüsst werden? ..geht bei mir einfach nicht auf!

Das ist doch eine reine Mutmassung von dir - anders gefragt, glaubst du wirklich es gibt jemand seine JK ab um einen Randalierer ans Spiel zu schicken. Sorry, es war das Finale und wir haben alle mit einer Riesenparty gerechnet, da hat wohl kaum jemand seine JK einfach weitergegeben und wenn dann sicher nicht 200-300 Stück! Soviel ich weiss, gab es auch in der MK ein kleines Kontigent an freien Tickets, auch konnte man seine JK freischalten und das Tick wurde vom FCB weiterverkauft.

1. do hesch scho rächt

2. isch das jetzt nid e bitz ideologisch und verdrängerisch ? glaubsch wirklig, d mk, sig e 2-klasse gsellschaft, die eine bravi fans, die andere die böse chaote und vo dr 1. gruppe kennt keine öbber uss dr 2.? glaubsch wirklig, die chaote hebe kei mk n de finger gha, sondenr nur kaufti tiggs ?

Elleni

Beitrag von Elleni »

[quote="majster"]elleni, du hesch eifach kei aanig, ich ha dä fred eröffnet zum mitteile, dass me anderne e freii meinig söll lo und mol mit dene beleidigunge und sälbschtüberschätzige ufhöre, numme will mr d meinig vo de mk-hardliner nid teilt und die kei anderi duelde.
und nomoll. ichmuess nid go ummesueche, wenn ich mir bereits e fundierti meing bildet ha, wo fix isch,wie dyni jo au. es isch nur drum gange, dass ich nid jede schtandpunggt vo jedem user im kopf ha. könnt si, dass du gar nid druff us bisch, vo mitr öbbis zghöre, wo dich zfriide schtimmt ? ]

omg maijster der Ignoranz :p

Wieso Du de Fred eröffnisch goht mr am allerwärteschte vrbi. Richtig, mini Zfriedeheit hängt überhaubt nicht mit Dir zusammen, hoffe das enttäuscht jetzt nicht allzusehr. Es geht mir nur darum, dass es Leute gibt, die anscheinend ein Problem mit der Suchfunktion haben.

Nun hat sich zum Beispiel Joggeli die Mühe gemacht, eine ausführliche Antwort auf Deine Fragen zu machen, darum find ich den Fred wertvoll. Statt den Dialog mit den Boykotteuren zu suchen, hier lieber weiterhin den Max markieren, und sich überlegen fühlen. *gähn*

Wie langweilig...

PS. Das mit em nit lösche isch an d Rhykurve grichtet xi, aber me seht jo dass Du es nit so hesch, mit em genau läse...

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Rhykurve hat geschrieben:denn könnt me doch sicher au e zuun "erfinde" wo sich im Notfall durch es paar Schanier nach iine (aso uf e Rase) kippe loht
Hets doch scho im alte Joggeli gäh, die hüttigi niedrigi Gitter im Joggeli sind au eso baut...

Hützutags het jede Stadion wo e Zuun het mehreri Gatter wo sich richtig Spielfeld öffne, damit falls öppis passiert wenigi Sekunde spöter d'Fluchtmöglichkeit ufs Fäld garantiert isch... isch es Konsequänz vo Heysel/Hillsborough gsi...

Aber um das gohts au gar nid. Dr FCB vertritt d'Meinig dass e Zuun vor dr Kurve = unkontrollierbarer Freiraum bedütet...

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:und va: elleni , schlächt schtimmig mache gege öbber, das isch au sone schlächte karakterzuug, woni mr abwöönt ha, aber es muess jede vor sich sälber guet do schtoh, oder bisch nid du dä mit em schpiegel gsi .
True - kuggsch Du mol Spielgel, aber Augen nicht verschliessen...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:omg maijster der Ignoranz :p

1.Wieso Du de Fred eröffnisch goht mr am allerwärteschte vrbi.

2.Richtig, mini Zfriedeheit hängt überhaubt nicht mit Dir zusammen, hoffe das enttäuscht jetzt nicht allzusehr. Es geht mir nur darum, dass es Leute gibt, die anscheinend ein Problem mit der Suchfunktion haben.

3.Nun hat sich zum Beispiel Joggeli die Mühe gemacht, eine ausführliche Antwort auf Deine Fragen zu machen, darum find ich den Fred wertvoll. Statt den Dialog mit den Boykotteuren zu suchen, hier lieber weiterhin den Max markieren, und sich überlegen fühlen. *gähn*

Wie langweilig...

4.PS. Das mit em nit lösche isch an d Rhykurve grichtet xi, aber me seht jo dass Du es nit so hesch, mit em genau läse...
1. arrogant und kiel due, ha eher e konfronativi empfindig gha, do simmer wiider byym maskuline mueschter :p

2. was isch jetzt das für e trötzelargumänt. ha dr doch erklärt, worum i nid gsuecht ha.

3. weiss gar nid, worum du die überhaupt agriffe füülsch, dä fred isch einzig und elei gege lüüt grichtet, wo uff andersdänkendi agressiv und beleidigend reagiere. du zündisch zwar die ganzi zyyt umme, aber ich zell di jo nid emol zu däre kategorie.

4. yesss , schpitzfindigkeit und konfrontation, hör doch uf mit mir ummezschryyte und beruig di wiider. :p ich glaub, ich könnt jetzt schryybe, was i will, ich könnts dir nid rächt mache ;)

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Elleni hat geschrieben:True - kuggsch Du mol Spielgel, aber Augen nicht verschliessen...
mr hän jetzt aber vo dir gredet, also nid immer ablängge aka ich bi agriffe worde, ich muess zruggschlo. :p

zuedäm hetz ich nid gege di.

Elleni

Beitrag von Elleni »

1

2

3

4

ich sag nix mehr.

Das beste; solltest Du auch tun, ist doch wirklich schon alles ausgelutscht hier. Also baba, me bald mal auf Weg macht, und vors Stadion pilgert....

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:mr hän jetzt aber vo dir gredet, also nid immer ablängge aka ich bi agriffe worde, ich muess zruggschlo. :p

zuedäm hetz ich nid gege di.
doch, bin nämlich ein Boykoteur... so jetzt sagi wirklich nix mehr ... schliessen oder so, und führe mich nicht in Versuchung

*mit dem Finger fuchtelt* ;)

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

Joggeli hat geschrieben:dies wurde mir genau so von Laub gesagt, sonst hätte ich es kaum geschrieben.
danke für deine antwort

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Elleni"]doch, bin nämlich ein Boykoteur... so jetzt sagi wirklich nix mehr ... schliessen oder so, und führe mich nicht in Versuchung

*mit dem Finger fuchtelt* ]

als letschts: nix gege boykoteure, nur gege die , wo mir myni meinig abschpräche wänd. und trotzdäm viil schpass byym grilliere oder was au immer. ;)

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

majster hat geschrieben:1. do hesch scho rächt

2. isch das jetzt nid e bitz ideologisch und verdrängerisch ? glaubsch wirklig, d mk, sig e 2-klasse gsellschaft, die eine bravi fans, die andere die böse chaote und vo dr 1. gruppe kennt keine öbber uss dr 2.? glaubsch wirklig, die chaote hebe kei mk n de finger gha, sondenr nur kaufti tiggs ?
bitte vermische die Dinge nicht - oben hast du gesagt, dass MK'ler ihre JK den Chaoten überlassen hätten, von irgendwo müssten sie ja die Ticks gehabt haben! Bei der ganzen Zitiererei ist es bei dir vielleicht untergegangen, dass wir es von Krawalltouristen hatten, also Leute, welche nicht regelmässig in der MK anzutreffen sind, da ansonsten, wie auch schon geschrieben, der FCB die Gesichter gekannt hätte. Eine Identifizierung dieser Personen wäre dann wesentlich einfacher gewesen.

Ich verdränge gar nichts - klar sind auch Leute, welche an jedem Spiel in der MK stehen auf dem aktiv Feld gewesen, von denen wurden ja auch einige identifiziert. Das habe ich auch nie bestritten. Hast du die Bilder noch im Kopf? Wieviele sind auf die Spieler losgegangen und wieviele sind einfach im 16er stehen geblieben, konsterniert versteht sich, und haben anschliessend das Feld wieder verlassen?

Ich will damit sagen, dass es ein paar durchgeknallte Köpfe dort hatte, welche von Anfang an auf Krawall nach dem Spiel aus waren - hätten wir gewonnen, ich bin überzeugt, es hätte dieselben Szenen gegeben. Dazu hatte es aber einen grossen Teil, welche für einen Moment einfach ausgetickt sind, mit welchen die Emotionen durchgingen. Nun kommen wir zum Thema positive und negative Emotionen und wie schnell diese wechseln können. Aber darum gehts hier auch nicht.

Ich nehme keinen von denen in Schutz die auf dem Feld waren - wer scheisse baut, und das ist das Feld betreten in so einem Falle nun mal, der soll auch dafür gerade stehen und bestraft werden. Dafür darf und muss man mit harten Mitteln sorgen, schliesslich bezahle ich auch keine Steurn für ein paar Chaoten! Aber es kann und darf doch einfach nicht sein, dass eine ganze Fankultur darunter leiden muss und noch schlimmer, man versucht diese mit Stasimethoden zu zerstören. Dagegen wehr ich mich mit aller Macht die mir zur Verfügung steht.

Du solltest dich mal fragen, warum Leute, welche seit 10/20/30 oder noch mehr Fanjahren ihren Verein boykottieren. Warum tun sich Leute das an? Du kannst dir wahrscheinlich gar nicht vorstellen wie das ist, wenn der geliebte FCB am Sonntag spielt und anstatt, dass du im Stadion bist, versuchst du dich irgendwie abzulenken oder gehst sogar arbeiten, weil du es einfach nicht aushälst. Da steckt eine grosse Überzeugung dahinter - die Überzeugung in eine Fankultur, welche auch ihre Schattenseiten und Negativseiten hat.

Ich finde deine Haltung schade - ich hatte noch nie Mühe mit anderen Meinungen, im Gegenteil. Über was soll man diskutieren, wenn alle dieselbe Meinung hätten. Wenn du dich aber so hinstellst wie du es im Moment tust ("meine Meinung ist fix, wird sich sowieso nie ändern), verunmöglist du faktisch eine gute Diskussion. In einer Diskussion muss man nicht nur andere Meinungen akzeptieren können, nein, man muss seine gebildete Meinung auch hinterfragen und womöglich auch ändern können. Bei mir ist das auf jeden Fall so und ich bin froh, dass ich hauptsächlich mit solchen Leuten zu tun habe.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Joggeli hat geschrieben:bitte vermische die Dinge nicht - oben hast du gesagt, dass MK'ler ihre JK den Chaoten überlassen hätten, von irgendwo müssten sie ja die Ticks gehabt haben! Bei der ganzen Zitiererei ist es bei dir vielleicht untergegangen, dass wir es von Krawalltouristen hatten, also Leute, welche nicht regelmässig in der MK anzutreffen sind, da ansonsten, wie auch schon geschrieben, der FCB die Gesichter gekannt hätte. Eine Identifizierung dieser Personen wäre dann wesentlich einfacher gewesen.

Ich verdränge gar nichts - klar sind auch Leute, welche an jedem Spiel in der MK stehen auf dem aktiv Feld gewesen, von denen wurden ja auch einige identifiziert. Das habe ich auch nie bestritten. Hast du die Bilder noch im Kopf? Wieviele sind auf die Spieler losgegangen und wieviele sind einfach im 16er stehen geblieben, konsterniert versteht sich, und haben anschliessend das Feld wieder verlassen?
Ich will damit sagen, dass es ein paar durchgeknallte Köpfe dort hatte, welche von Anfang an auf Krawall nach dem Spiel aus waren - hätten wir gewonnen, ich bin überzeugt, es hätte dieselben Szenen gegeben. Dazu hatte es aber einen grossen Teil, welche für einen Moment einfach ausgetickt sind, mit welchen die Emotionen durchgingen. Nun kommen wir zum Thema positive und negative Emotionen und wie schnell diese wechseln können. Aber darum gehts hier auch nicht.

Ich nehme keinen von denen in Schutz die auf dem Feld waren - wer scheisse baut, und das ist das Feld betreten in so einem Falle nun mal, der soll auch dafür gerade stehen und bestraft werden. Dafür darf und muss man mit harten Mitteln sorgen, schliesslich bezahle ich auch keine Steurn für ein paar Chaoten! Aber es kann und darf doch einfach nicht sein, dass eine ganze Fankultur darunter leiden muss und noch schlimmer, man versucht diese mit Stasimethoden zu zerstören. Dagegen wehr ich mich mit aller Macht die mir zur Verfügung steht.

Du solltest dich mal fragen, warum Leute, welche seit 10/20/30 oder noch mehr Fanjahren ihren Verein boykottieren. Warum tun sich Leute das an? Du kannst dir wahrscheinlich gar nicht vorstellen wie das ist, wenn der geliebte FCB am Sonntag spielt und anstatt, dass du im Stadion bist, versuchst du dich irgendwie abzulenken oder gehst sogar arbeiten, weil du es einfach nicht aushälst. Da steckt eine grosse Überzeugung dahinter - die Überzeugung in eine Fankultur, welche auch ihre Schattenseiten und Negativseiten hat.

Ich finde deine Haltung schade - ich hatte noch nie Mühe mit anderen Meinungen, im Gegenteil. Über was soll man diskutieren, wenn alle dieselbe Meinung hätten. Wenn du dich aber so hinstellst wie du es im Moment tust ("meine Meinung ist fix, wird sich sowieso nie ändern), verunmöglist du faktisch eine gute Diskussion. In einer Diskussion muss man nicht nur andere Meinungen akzeptieren können, nein, man muss seine gebildete Meinung auch hinterfragen und womöglich auch ändern können. Bei mir ist das auf jeden Fall so und ich bin froh, dass ich hauptsächlich mit solchen Leuten zu tun habe.
myni meinig isch fix, will ich im momänt eifach kei besseri löösig seh. nid prinzipiell, ich bi dr erscht, wo syni meingi änderet, wenn my öbbis übrzüügt. überleg jetzt mo, ,wie ich i däm thema bombadiert worde bi, vo lüüt , wo ishc gar nid hätte miess agriffe fühle, will ich sie nid gmeint ha. ich ha nur gseit, dass ich nid weiss, wenn d' lüüt sage, alles siig durekätscht, ich ka doch nid alles im kopf bhalte. va muesch au vrschtoo, dass das für mi als b bsuecher nid die glyych bedüütig het. du machsch dir detailliert gedangge, die meischte aber riefe nur uus, göön in d opferrolle und gän de andere gschuld, eifach prinzipiell. das mit em fix hani erwähnt, will i eifach nonie öbbis konschtruktivs ghört ha, und denn kömme paar möchtegärnschuelmeischter und wän mi beleere, dass ich erscht e meinig dörf ha, wenn ich mi detailliert drmit usenandergsetzt ha, das isch ebe die grosskotzigi haltig vo lüüt, wo a allem öbbis z motze hän, eimol isch d signatur nid guet, dr ander findet, ich söll gfälligscht mi benutzerbild ändere, wills en schtöört, gäll nostradamus, denn e gemööge gege neui user, es git eifach sone haltig wo mir nid passt. e meinig muess me sich nid vrdiene die schtoot eim frei zue.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Joggeli hat geschrieben:1.bitte vermische die Dinge nicht - oben hast du gesagt, dass MK'ler ihre JK den Chaoten überlassen hätten, von irgendwo müssten sie ja die Ticks gehabt haben! Bei der ganzen Zitiererei ist es bei dir vielleicht untergegangen, dass wir es von Krawalltouristen hatten, also Leute, welche nicht regelmässig in der MK anzutreffen sind, da ansonsten, wie auch schon geschrieben, der FCB die Gesichter gekannt hätte. Eine Identifizierung dieser Personen wäre dann wesentlich einfacher gewesen.

2.Ich nehme keinen von denen in Schutz die auf dem Feld waren - wer scheisse baut, und das ist das Feld betreten in so einem Falle nun mal, der soll auch dafür gerade stehen und bestraft werden. Dafür darf und muss man mit harten Mitteln sorgen, schliesslich bezahle ich auch keine Steurn für ein paar Chaoten! Aber es kann und darf doch einfach nicht sein, dass eine ganze Fankultur darunter leiden muss und noch schlimmer, man versucht diese mit Stasimethoden zu zerstören. Dagegen wehr ich mich mit aller Macht die mir zur Verfügung steht.

3.Ich finde deine Haltung schade - ich hatte noch nie Mühe mit anderen Meinungen, im Gegenteil. Über was soll man diskutieren, wenn alle dieselbe Meinung hätten. Wenn du dich aber so hinstellst wie du es im Moment tust ("meine Meinung ist fix, wird sich sowieso nie ändern), verunmöglist du faktisch eine gute Diskussion. In einer Diskussion muss man nicht nur andere Meinungen akzeptieren können, nein, man muss seine gebildete Meinung auch hinterfragen und womöglich auch ändern können. Bei mir ist das auf jeden Fall so und ich bin froh, dass ich hauptsächlich mit solchen Leuten zu tun habe.

3. das mit em fix hani erwähnt, will i eifach nonie öbbis ghört ha, woni als lösig seh tue. du machsch dir detailliert gedangge, die meischte aber riefe nur uus, göön in d opferrolle und gän de andere schuld, eifach prinzipiell. es kömme paar möchtegärnschuelmeischter und wän mi beleere, dass ich erscht e meinig dörf ha, wenn ich mi detailliert drmit usenandergsetzt ha, ha mi mit däm thema beschäftigt, ka doch aber nid alles im kopf bhalte.

va muesch au vrschtoo, dass das für mi als b bsuecher nid die glyych bedüütig het. es isch die grosskotzigi haltig vo lüüt, wo a allem öbbis z motze hän, eimol isch d signatur nid guet, dr ander findet, ich söll gfälligscht mi benutzerbild ändere, wills en schtöört, gäll nostradamus, denn e gemööge gege neui user, e zynismus bi jedem fred, wo s scho eine git etc, es git eifach sone haltig wo mir nid passt. e meinig muess me sich nid vrdiene die schtoot eim frei zue. dorum fix, will i mit dene grössteils ideologische argumänt mieh ha und uff die ebeni eifach nid will abe. fix also bezoge uff die argumänt aber nid prinzipiell , do han i my falsch usdruggt.

2.d fangmeind dörf doch nid vor d hünd go, dr fcb bruucht d mk und söll sich gfälligscht kooperativ zeige. es isch die obenabehaltig, jo die kleine rabauke wärde sich denn scho wiider beruige. trotzdäm bin i dr meinig, dass me besser überwache muess und eifach irgendwie an die lüüt muess anekoo, wo keini jk-bsitzer sin. ich glaub aber wirklig, das noch dr beschtroofig vo de aklagte d randale sich wärde in hose mache, wär will scho 4-schtellig bläche oder gar in knascht. denn wärde sie halt am 1. auguscht go wiete oder sunschtwo. myni meinig het au nüt mit däre vom vorschtand ztue, ich loss mir eifach vo chaote nid myni mätsch verhunze und will das sich so öbbis nid wiiderhoolt. was me mache könnt, hani scho erwäänt.

1.das mit em fäld het nid miesse si, au dr affekt ka me berücksichtige (bi in kriens au uff em fäld gsi), aber die schtrosseschlachte, das isch eifach e vrdammti sauerei und die muess me finde.

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

bs_eagle hat geschrieben:Der Service Desk spielt eine wichtige Rolle beim Support des
Anwenders. Der Service Desk ist die zentrale Anlaufsstelle der ITOrganisation
für den Anwender (Benutzer oder User). Er
garantiert, dass die Anfragen und Probleme der Anwender von der
richtigen Person in in der festgelegten Zeitspanne bearbeitet werden
und der Anwender eine regelmäßige Rückmeldung über die
Bearbeitungsfortschritte bekommt. Im Unterschied zu den übrigen
(Management-)Bereichen, welche die ITIL beschreibt, stellt der
Service Desk keinen Prozess, sondern eine Funktion in einer ITUnternehmung
dar. Für den Anwender bildet der Service Desk den
Single Point of Contact (SPOC) zur IT-Unternehmung. Für die ITOrganisation
selbst bietet der Service Desk eine wichtige
Informationsquelle über Störungen und Anfragen. Der Service
Desk ist in der Lage, viele Anfragen der Anwender selbstständig
zu bearbeiten und entlastet dadurch die Spezialisten der ITOrganisation,
die dadurch Zeit für andere Aufgaben finden.
HP Service Desk?
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

um nomoll e missverschtädnis uszruume: mit gruppierig han i mi nur uffs forum bezoge. ich ka mir kei urteil bilde über hardliner, won i nid kenn. au nid gege die, wo anderne ihri meing löön. ich reschpektier däre ihri haltig, aber nur solang, wie me sie mir nid will ufzwinge. und die wo meine, sie miesse das mache, uff die isch das thema fokusiert.

und jetzt söll mir öbber erkläre, was die obere zyyle mit sälbschtdarschtellig ztue hän, va het sich die letschte 2 joor kuum öbber an myynere kaiserliche diplomatie und konsänzbereitschaft gschtöört, isch eifach sone völler usbruch gsi, und um ihn z zitiere: hat gepasst :p

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

meischter:
i respektier voll dini meinig und will si au gar nid ändere. was mir ufffallt isch, dass die persönlich betroffene(also mir us dr mk) oft e bitz e anderi meinig hän als die vo dä sanktione nit betroffene! ischs ächt das, wo do inne immer wider für unverständnis sorgt? für mi ischs wirkig hart, die massnahme z akzeptiere (s goht jo um vill mehr als nur d registrierig) und i vermiss mini alti mk sehr!
i weiss das i vilicht anders drüber würd dänke, wenn i zb wie du im b dähaim wär..
dorum glaub i unseri "differänze" in dr wohrnähmig sin hauptsächlich do druf zrugg z fiere! klar heds forumspöbler, aber i persönlich find das eher amüsant als ärgerlich ;) aber immer wenn öpper usem nid-d kunnt und uns will weismache dass me sich registriere söll "will me jo nüt z befürchte hed" wenn me aständig isch, denn wird i au irgendwie sauer...das kame scho so sage, wenns eim nid diräkt betrifft, aber me drängt uns boykottierer do drmit in e solidarisations-position mit dä randalierer! DAS passt mir nid, will ebe, es goht um vill mehr..um unseri fankultur! und die wänn jo alli! mitem boykott versueche mir die z rette, und nid um d gwalt z rächtfertige(wo die meischte wie ich eh gar nüt drmit z tue hän!) es isch immer das moralische argumentiere, wo uns mk-ler so hilflos macht, will mir halt dr moralisch verlierer sin! egal was mir sage, mir sin inere lose-lose-situation!
drum wärde dänk i denn au vill aggressiv, wenn so diskutiert wird..was mir jetzt bruche isch verständnis uf beide site und natierlig e respäktvolle umgang mitenand! grad dr elleni und moulegou mieste mehr lüt ärnschthaft zuelose, respect für die mieh wo si sich immer wider mache!
s einzig was i verlang isch e minimum an verständnis für unseri (beschisseni)
situation und i bi sicher das lüt wie du das könne ha!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="seth"]meischter:
i respektier voll dini meinig und will si au gar nid ändere. was mir ufffallt isch, dass die persönlich betroffene(also mir us dr mk) oft e bitz e anderi meinig hän als die vo dä sanktione nit betroffene! ischs ächt das, wo do inne immer wider für unverständnis sorgt? für mi ischs wirkig hart, die massnahme z akzeptiere (s goht jo um vill mehr als nur d registrierig) und i vermiss mini alti mk sehr!
i weiss das i vilicht anders drüber würd dänke, wenn i zb wie du im b dähaim wär..
dorum glaub i unseri "differänze" in dr wohrnähmig sin hauptsächlich do druf zrugg z fiere! klar heds forumspöbler, aber i persönlich find das eher amüsant als ärgerlich ]

das isch e ebeni, wo me diskutiere ka. nur isch das mit de andere do inne kuum möglich gsi, ich bi jo hütt unter dauerbeschuss gschtande, die meischte hän vrsuecht mir eins in d pfanne zhaue und noch immer neue gründ gsuecht, um uff konfrontation könne zgo. au bedänklich, wenn dr admin syne user e profilneurotiker muess an kopf wärfe, sch halt alles e froog vom schtil, die eine hänen und anderi halt nid. mehr details morn ;) oder hütt :p

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

majster hat geschrieben:das isch e ebeni, wo me diskutiere ka
puh, do bini ächt froh! es isch halt scho es emotionals thema(gilt au für e admin ]mehr details morn ;) oder hütt[/QUOTE]hmm i mues langsam au mol uffhöre ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

würd mi aber scho wundernää: isch em joggeli si vorschlag mit dr id-regischtrierig ohni photti und pers. date axeptabel oder au e fischierig bzw e stasiähnligi methode ?

ich hör immer numme kritik, aber dass dr fcb e millioneschade het mit däne schpiilschperre und dass er öbbis het miesse mache muess doch ylüchte. wie söll dr fcb also konkret vrhindere, dass nid wiider lüüt uffs fäld schtürme, wo är nid kennt, und die va denn nochhär göön dusse go ummewiete? denn die aktione göön uff e schtüürzaaler und hän mind. 50% vo dr schand vo basel in de medie abdeggt. do e paar gedangge:

wenn ich mirs so überlegg, und das macht mi halt doch grad wiider hässig: was wär billiger koo: no mehr schuggerei oder dr mioschade ? und va: gnueg lüüt bi dr mk, kei fäldschtürmig, das sich eifach die dämligschti polizeiaktion gsi, won i je erläbt ha. bi hankehrum nid bereit die hinrissige chaote in schutz z näh, die wäre dusse sowiiso go wyyterwiete. au dört heisst mehr polizeiufgebot, bis alli vrhaftet wärde und die wo me nid vrwütsch dur harti schtroffe mit em höchschtmass wo s gsetz zueloot beschtroofe derart beydrugge, dass sie die meischte so abgschreggt sin, dass sie so zügg sich nümm getraue. das wär e sälbschtregulierendi usbluetig.
das wär gsi, was me hätti könne mache, denn wär dei ganzi diskussion nämlig überflüssig, aber bi däm karrieregeile regierigsrootsgoggel könne mr in däm bereich kei ysicht oder sälbschthinterfroogi erwarte.

also eifach soviil polizei, wie s im worst case bruucht, egal wie viil das koschtet und halt no mehr videoüberwachig.
en anderi idee wär, au wenn s e blödi idee isch, die wo kei jk hän im d, genauer under dr lupe z näh, do söttigi gemäss joggeli jo zaalryych uff em fäld
ummegrennt sin. sölle die ihri date agää und wäm s nid passt, ka jo in e andere sektor. denn ka me halt d karte nümm übertrage, falls me mit däre massnahm nid yverschtande wär, aber immer no besser , als wenn dr fcb uff die ganzi mk vrzichte muess, soviil falle jo jetzt pro matsch au nid us.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="seth"]meischter:

1.i respektier voll dini meinig und will si au gar nid ändere. was mir ufffallt isch, dass die persönlich betroffene(also mir us dr mk) oft e bitz e anderi meinig hän als die vo dä sanktione nit betroffene! ischs ächt das, wo do inne immer wider für unverständnis sorgt? für mi ischs wirkig hart, die massnahme z akzeptiere (s goht jo um vill mehr als nur d registrierig) und i vermiss mini alti mk sehr!

2.dorum glaub i unseri "differänze" in dr wohrnähmig sin hauptsächlich do druf zrugg z fiere! klar heds forumspöbler, aber i persönlich find das eher amüsant als ärgerlich ]

1. ich versuech immer möglicht objektiv dängge, also myni person nid zun ere meinigsbildig mitybezieh. wie gseit, ich wär persönlig für e regischtrierig vo mynere person, au im b, will i nid wüsst, worum i in e prekäri situation söll inegroote. dorum würdi au i d myyni date abgää. und wenn s mr z blöd wär, würdi uff ändi joor eifach ins b oder c wäggsle, bi nid bereit, uff fcb mätsch z vrzichte, das isch e freud, won i ich mir nid loss lo näh, au wenn i möcht, ich könnt s nid.

2. pöbler: wie gseit hett sich in de letschte 2 joor eifahc agschtaut und het mol miesse gseit si. ha niemerts welle bevormunde und ha das aber au klar gschriibe. nur myyni meinig gseit und die het me z reschpektiere, zündet han i gege die wo meine, die ihrige sig unagfochte an dr schpitze und alli andere miesse sich adaptiere. dr vorschlag wär wie gseit dass sich billetbsitzer mien lo regischtriere und nid die wo ne jk hän. aber au geg ne regischtrierig han i nüt yzwände. das isch nur myyni persönligi meinig, nid mehr und nid weniger. denn kunnt halt s alte schema wiider füre: dä wiiderschpricht myne grundwärt, ich fühl mi agriffe, ich muess dampf abloo. und das findi eifach nur unterentwiggled, va wenn me unsachlich und beleidigend wird und nur s hoor in de suppe suecht um wyyterzattackiere.

3. vrschtändnis han i scho, au dass gwüssi lüüt nümm göön, dorum muess dr fcb ändlig reagiere und vo synere grossskotzigkeit abwiiche. d gitfschlange oeri, wo sich wirklig ab jedem scheiss agriff füült und duet ummezigge, söll gfälligsch au mol e bitz meschlichkeit zeige, also nur ihrem profilierigsdrang , wo dä vo de yakins längscht überschritte het, emol e bitz züügle. dr edelmaa hinterloot menschlig e grosse vrluscht, viilicht wird das einige erscht jetzt klar.

Gesperrt