hobivan hat geschrieben:Die Usage vom Chrigel isch sicher scheisse, do gib dyr recht, aber ...
S Problem sind d Fans, wie du au, wo e z grossi Erwartigshaltig händ. Ich bezeichne au, trotzdem das Meisterschaft flöte gange isch, als erfolgrych.
Klar, wenn mer im UEFA Cup nit so wit cho wäret, würd i das au nyt.
Liebi Fans, d Entwicklig vom Fussball wyrd uns sicher bald mol wieder uf de Bode zrugghole. Au Basel wyrd sicherlich in de nögtsche 20 Joor wieder mol Abstiege. Und das myr je Saison 2002/03 wiederhole chönne, unwahrschienlig. Es isch leider nit so das dr FCB dr Titel nur sälber verspielt het, nei dr UEFA CUP und e saggstarcks Fixer-Z sind gwichtigi Gründ.
Mir händ kei göttlichs Ahrächt uf ewige Erfolg, Meistertitel, CL-Qualifikation usw.
Längerfristig sötte mir immer erste oder zweite wärde in dr Meisterschaft, noch Mögligkeit und international verträte si (UEFA CUP oder CL). Alles wietere wär sensationell.
Schliesslig wänn myr au nit zum FC Bayern vo dr Schweiz wärdem oder?
es goht nid um hochi aschprüch. natürlich hämmer keini schtürmer wie klose/klasnic oder hasselbaink/viduka, dorum miemer uns au nid wundere , wenn mir gege söttigi teams wo mind. s' dopplete an budget hän, usegheie.
es goht nur drum, s' potential usz'schöpfe. und das isch nid dr fall. mir hän 3x so viil gäld wie die andere, aber nid dr beschti schturm. nur will är am gross syne ideal entschpricht, hett dr eduardo zumindescht nid national s' arächt uff e schtammplatz. und wenn doch brucche mer e knipser näbedra, wo syni 25 saisongool schiesst.
unseri usseverteidiger sin absolut biider, dr berner het mr e rächt gueti ydrugg gmacht, aber in de entscheidende schpiil het er verseit. über e zanni miemer scho gar nid rede. dr trainer wird aber au wyterhin uff die schpiiler baue, genau glyych wie uff e zubi, au wenn dä wyterhin glyych fehlerhaft blyybt. das isch unysichtig und alass für kritik.
züri isch kei guete gegner gsi und dass git me z' dänke. es het e sukzessive qualitätsverluscht syt 2002 schtattgfunde. atouba -> berner, haas -> zanni, gimenez -> eduardo, das sin klari abschtiig, au e hakan yakin isch intern. besser gsi als dr delgado, was aber au am syschtem gläge isch.
dr trainer het immer syni lieblingsschpiiler gha, und die au ygsetzt. dass isch immer die gröschte gfohr gsi. es ka mol e boro gä, e kischte in dr 93. min, wo dr meischter kosdchtet, aber jetzt mien d' fähler analysiert wärde. das wird aber kuum passiere, eduardo/zanni/zubi wärde au näggscht saison schtammschpiiler sy. so wärde die glyyche fähler wiider passiere und dorum söll d' trainerfroog gschtellt wärde. das passiert aber unter dr oeri nid, denn es het sich mehr oder weniger klangheimlich e vetterliwirtschaft bildet.
dr erich vogel hett d' yakins und dr ergic verpflichtet, zämme mit chipperfield/gimenenz d' grundlag für e erfolg. und das mit glyyche finanzielle möglichkeite. natürlich isch am carignano syni verletzig päch, natürlich het me von em 58-fache jap. natischpiiler könne erwarte, dass är besser yschloht, das ka passiere...
gnueg jetzt, au the kaiser isch nid immer diplomatisch, jede wo nid d' leischtig bringt use, und wenn dr trainer die schpiiler trotzdäm durezwängelet , söll er verreise.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco