Der grosse Jugend Sex-Report
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Gemässigte Leute würden sagen : Beim Blickkontaktredangel hat geschrieben:Allgemeine Frage. Wo fängt Fremdgehen an?????????
Extremisten würden sagen : Beim Laufen auf der gleichen Strassenseite

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Nino Brown
- Erfahrener Benutzer
üh monalisa die wär öpis für mi...könnt mi entjungfere im Mona Lisa Party Bsuech...BB85 hat geschrieben:meinsch die wo de im chat klar gmacht hesch?
-monalisalady99
zum andere üssere ich mi nit...hauptsach ihr klatschet euch nit wäg...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Aha!!! Zerscht dr Beckebode teschtet und denn Bestandskontrolle gmacht... sauber, RekrutDigge hat geschrieben:i würd das nid generell so sage, do git's au bi de fraue usnahme. wie's umgekehrt au männer git wo das so mache, bi früehner au nach däm muschter vorgange....![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Ha ich nie dörferedangel hat geschrieben:aaahjoooooo dört nennts sich "Döggterli-Spiele"![]()

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- redangel
- Erfahrener Benutzer
Wie würdsches denn nenne?Digge hat geschrieben: was nicht heisst dass ich es toll finden würde wenn meine freundin mit einem anderen rumknutscht, allerdings würde ich es nicht fremdgehen nennen...
Russky, mann wenns Zimmer stoggdunggel isch und me mit Verhietig schafft (weisch so Gummi und so) denn isch das doch kei Sach... Das het mir scho paar mol s Läbe grettet die Taktik...Russe hat geschrieben:wie funktioniert denn das?.....interessant!!
"baby mach mol d auge zue" - und denn uff d titte schnüze oder was??![]()
Meinsch es wott eini alänge ebb jezz dä Gummi wirklich voll isch? Muesch eifach im Dunggle e Knyppeli drimache und so gschafft wie meegligg sage: "Aaaah das isch e rächti Ladig gsi."
Denn keisch en furt und alles isch paletti.
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Denn möcht y aber mol dini Definition vo fremd go höreDigge hat geschrieben:schwerschte, no knapp verzeihbare (aber au nur wenns ihre "leid duet"!) vertrauensmissbruch....

- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Grga Mali hat geschrieben:... Das het mir scho paar mol s Läbe grettet die Taktik...
." .

Hmhm....und wenn Sie nögschtmol Ihre füecht-fröhlige Fraueoobe hett (wo das letschtmol passiert isch...)? Hesch denn kei Mieh?Digge hat geschrieben:schwerschte, no knapp verzeihbare (aber au nur wenns ihre "leid duet"!) vertrauensmissbruch....
Vertrauenmissbruch isch für mi = Fremdgoh
Und dass ka me nie verzeihe. Und das mit em 'leid tue'....na ja, dasch sone Sach.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Und somit kai schwerschte Vertrauensmissbruuch?Digge hat geschrieben:fremdgoh isch für mi also wo meh als nur umegeknutsche isch!
klar, vertraue chönne chasch nid ah- und abschalte. das muess mit dr zyt wieder cho... denn loh ich sie wieder an fraueobe. falls es denn wieder passiert, zieh ich denn scho mini konsequänze, aber denn weissi au worah ich bi. wenn ich sie deheim yschliess bringt mi jo das au nid wyter, ihri gfühl für mi sinn genau glich. wenns 100% stimmt passiert so öbis nid, wenns mol e kriseli git, cha's passiere. denn chunnts druffah wie d'gfühl zuenenand ussehn... weisch öbbe wasi mein?mimpfeli hat geschrieben:Hmhm....und wenn Sie nögschtmol Ihre füecht-fröhlige Fraueoobe hett (wo das letschtmol passiert isch...)? Hesch denn kei Mieh?
Vertrauenmissbruch isch für mi = Fremdgoh
Und dass ka me nie verzeihe. Und das mit em 'leid tue'....na ja, dasch sone Sach.
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Aagnoh, sie goht mit ere Frau in's Näscht.... fremd goh oder nid?
Guet, wenn me nöchschtmol dörf zueluege...

Guet, wenn me nöchschtmol dörf zueluege...

ich finde me muess mol drüber rede.. kunnt immer uf d situation ah.. D hauptsach das biechtet wird und denn kame witer luege.. aber wenn nid biechtet wird und me s erfahrt = laufpass uuuuund tschüüüs.. will de kame eh nüm vertraue und das isch grundlegend inere Beziehig.mimpfeli hat geschrieben:Vertrauenmissbruch isch für mi = Fremdgoh
....jep, verstand was Du meinsch.Digge hat geschrieben:klar, vertraue chönne chasch nid ah- und abschalte. das muess mit dr zyt wieder cho... denn loh ich sie wieder an fraueobe. falls es denn wieder passiert, zieh ich denn scho mini konsequänze, aber denn weissi au worah ich bi. wenn ich sie deheim yschliess bringt mi jo das au nid wyter, ihri gfühl für mi sinn genau glich. wenns 100% stimmt passiert so öbis nid, wenns mol e kriseli git, cha's passiere. denn chunnts druffah wie d'gfühl zuenenand ussehn... weisch öbbe wasi mein?
Ich glaub halt eifach dass wenn e Frau fremdknutscht, sich dr Fründ söll nach ere neue Fründin ume luege. Und nei, yyschliesse bringt genau gar nütt.
e Frau wo z'friede isch inere Beziehig knutscht nitt fremd. Viellicht flirtet Sie emol me, zum Uffmerksamkeit bekoh vo andere Männer, aber meh nitt...
....guet, kunnt sicher au immer no chli uf's Alter und d'Iistellig druff a.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Posting editiert, damits Sinn machtDiggi_Eier hat geschrieben:Aagnoh, sie goht mit ere Frau in's Näscht.... fremd goh oder nid?
Guet, wenn me nöchschtmol dörf mitmache...

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]