Fcb - Fcz

Diskussionen rund um den FCB.
auslandbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von auslandbasler »

Edberg hat geschrieben: Die einzige verbleibende Alternative wäre ein kontrolliertes Abbrennen am Spielfeldrand (wie im alten Joggeli). Alles andere ist nicht mehr akzeptabel und gehört juristisch (Gefährdung von Leben) verfolgt und bestraft. Und all jene, welche nach wie vor für uneingeschränkten Gebrauch von Pyros sind, sollen doch gleich ihre Personalien bei der Polizei hinterlegen und die Verantwortung mit allen Konsequenzen für den nächsten Zwischenfall übernehmen (war ja einmalig...).
wieso denn? erstens, in der demokratie darf ich für pyro sein und werde das auch weiterhin sein. zweitens, wieso soll ich für taten von anderen bestraft werden. bist du auch fürs autofahren? wenn ja, melde dich doch bei der polizei, am ersten mai ist in zürich nähmlich einer absichtlich in eine menschenmenge gefahren, wenn du jetzt noch pro autofahren bist, dann gehörst du auch eingesperrt. aber nein, kommt ja nie mehr vor, war ja nur ein einzelfall und sowieso, äpfel und birnen.....

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

haha so geil, vom Blick, thema wie wärde pyros gschmugglet ... me merkt dr Reporter het alles geh und guet recherchiert!!!

Sind Sicherheitskontrollen nutzlos? Hier einige schockierende Beispiele, wie Petarden in die Stadien geschmuggelt werden:

u2013 Kinder und Grossväter werden angestiftet, die Fackeln ins Stadion reinzuschmuggeln. --> Genau, und die wärde notürlich äu nid kontrolliert ...

u2013 Oft werden weibliche Fans eingesetzt. Die Frauen verstecken die Petarden in den BHs oder führen sie sogar in Körperöffnungen ein. Der Grund ist simpel. An diesen Stellen dürfen die Ordner aus Gründen des Persönlichkeitsschutzes nicht kontrollieren. Lösig: Frauefrei Stadie :D

u2013 Die «Fans» binden sich die Petarden um den Bauch. --> Genau, und äu das merkt kei Security bim Abtaste...!

u2013 Auch Hotdogs und Sandwiches sind beliebte Transportmittel. Pro Hotdogverbot :D

d'kommentär zu däm artikel sind no luschtiger ...
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

auslandbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von auslandbasler »

tanner hat geschrieben:nachdem er nun 2 jahre lang das arsch vom sfv/sfl der anderen vereinsbosse war ( seine eigene aussage im fp ) sei es ihm vergönnt mit etwas hähme nun süffisant sich zu revanchieren :D

hast du von dem was anderes erwartet
nein, aber von den medien....

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

So wird's halt in den Medien gesehen. Unten teils haarsträubende Kommentar:

http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... lien-90019

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

Gustavo hat geschrieben:führen sie sogar in Körperöffnungen ein.
Das isch also dr Grund, wieso d'Stricher soviel Pyros hän könne iineschmuggle... Kei Wunder.

stargate
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stargate »

rotoloso hat geschrieben:Wie isches möglich dassme die wo die Pyros ummegworfe het nid ka identifiziere? Was nutze denn die ville Schisskameras im Stadion???
Das frog ich mich au scho lang.
Irgendwen sind jo die Vermumte au ohni Gsichtsschutz dört gstande. Wird den dä Ecke nit dauernd gfilmt.
Falls jo, könnte me doch nachem Zünde aifach dr Film retour laufe loh, bis dä jenigi z'erkenne isch.
Wird doch wohl nit so schwer si. Das wird doch alles ufzeichnet... :confused:

SF_BS
Benutzer

Beitrag von SF_BS »

Es sei hier vielleicht auch mal anzumerken, dass die MK in letzter zeit bewiesen hat, wie man mit pyro verantwortungsgemäss umgehtu2026.

Hasta La Victoria Siempre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hasta La Victoria Siempre »

Edberg hat geschrieben:Das grosse Problem ist doch der entstandene Vertrauensverlust. In Zukunft wird bei jeder entzündeten Pyro automatisch auch die Furcht aufkommen (zumindest für jene die sich in der Nähe befinen), dass diese weggeworfen wird. Wie soll man da noch ruhig stehen/sitzen können (v.a. wenn noch Kinder dabei sind)???

Die einzige verbleibende Alternative wäre ein kontrolliertes Abbrennen am Spielfeldrand (wie im alten Joggeli). Alles andere ist nicht mehr akzeptabel und gehört juristisch (Gefährdung von Leben) verfolgt und bestraft. Und all jene, welche nach wie vor für uneingeschränkten Gebrauch von Pyros sind, sollen doch gleich ihre Personalien bei der Polizei hinterlegen und die Verantwortung mit allen Konsequenzen für den nächsten Zwischenfall übernehmen (war ja einmalig...).
Du trottel hesch kei ahnig!!!
Und ihr sind ind Kurve cho, sicher nit zum umestoh, also singet sunscht verpisset euch vo do!!!

ZUGLO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ZUGLO »

Eifach numme Lächerlich was dr Mannhart verzählt wege Alkohol und so wenn i vo ZH nach Basel fahr han i gnueg Zyt mir Lampe zfülle mit allem mögliche .
Die Verantwortliche bi BU ,SVF und Basler Bulle hän e Staizyt dänke und sehn gar nit in die Szene inne .
Verzelle immer sgliche wenn mir das gmacht hätte wärs no viel schlimmer cho bla bla bla .
Ziehnt um e Ausswärtssektor Plexiglasschiebe hoch ,verlegete da Sektor hintere zum Bahnhof,Keini Verpflägigständ bi Risikospiel.
Und suchet emol Gspräch mit alte Basler Hools ,die chönnte emol e par Tipps uff was und wer me luege muess und was in dr Szene in isch.Aber für das sin dr stolz und verbohrt .Wie immer kai Dialog sondern Hexejagd uff die Lüt vo Euch nützlich chönde si.

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

rotoloso hat geschrieben:Wie isches möglich dassme die wo die Pyros ummegworfe het nid ka identifiziere? Was nutze denn die ville Schisskameras im Stadion??? Zum de Fütz in Usschnitt iineluege oder was?

I ha im TV genau gse wie zum Bispil eini mit dr Fackle ummegspielt het und sie denn gezielt in d'Mängi gschosse het, au wenn ihre Gsicht verdeckt gse isch, spielt doch käi Rolle, wennme nid fähig isch die uuse z'fische denn söll doch dä Sicherheitsdienscht grad uffhöre... Do schiggsch 50 Polizischte im Fanblock und hole die ein nach enand uuse, wär s'Muul uffmacht bekunnt e Schlagstock druff und zwar eso das alli Zehn drvo fliege... wär d'Polizei immene eso e Fall verhindere will, ghört au bestroft.

Was die gmacht hänn ich nid weniger gförlich als mitemene Maschinegwehr ummeneand schiesse. Das sinn käini Rowdies und au käini Hooligans, das sinn kriminelli, klip und klar, das sinn Mörder und sie müenn gliichgstellt wärde wie Ufftragskiller denn das isch au ihri Vorhabe gse, sie hänn bewusst und vollster Absicht welle Menscheläbe usslösche und hänn's nid gschafft will ihri Opfer glück ka han.

Wenn ich hütt in dr Freie gang und mitere Pistole in d'Mängi aafang schiesse, wämmer wette ich bekumm meh probleme als die Mörder wo im FCZ Fanblock gse sin? Debi hänn die meh Menscheläbe uff's spiel gstellt als eine wo wild innere Iikaufsstroos ummenand schiesst.

... und näi, ich bi nie gege Pyro gse, im Gegetäil, ich lieb Pyro und bi jetzt no dr Meinig dasses e Teil vo dr Fankultur isch und au in Stadion ghört und zwar wild nid kontrolliert am Spielfäldrand, denn kame grad so guet e Pyrofilm uff dr Liinwand abloh. Genau eso wie ich Autos lieb und dorum aber nid Amok-Fahrer unterstütz.
:rolleyes:

du untertreibst mal wieder. ;)
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

sergipe hat geschrieben:So wird's halt in den Medien gesehen. Unten teils haarsträubende Kommentar:

http://www.blick.ch/sport/fussball/supe ... lien-90019
Das kasch nid läse, do kunnt eim s Kotze...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

LiveForever hat geschrieben: :rolleyes:

du untertreibst mal wieder. ;) sauerei ganz klar, aber auftragskiller mit maschinengewehren...es fehlt nicht viel zum selbstmordattentat und der Atombombe ;)
Es hätt problemlos 4-5 Toti könne geh, eso e Fackle uff e Schoos oder an Kopf isch nid weniger tötlich als es Schuss, är muess nid töte, ka das aber. Wievill Toti könnt geh wenn ich in dr Freie mitere Pistole wild ummenand schiess? E Magazin hett kumm 1000 Schüss und so träffsicher bini wohl au nid das jede Schuss grad e Tote gitt aber wette i hätt die grössere Probleme bekoh?

S'Edith meint: Jetzt bisch halt z'langsam gse mit Biitrag aapasse :p
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Noch ein guter Kommentar im Tagi:

http://tagi.ch/dyn/news/fussball/867343.html

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

panda hat geschrieben:Mit einem Blocksturm / - räumung hätte es mit ziemlicher Sicherheit massiv mehr Verletzte gegeben
Ach was, das tun andere Länder schon lange.
20 Mann Sturmtrupp mit Knüppeln rein und das pyrowerfende Pack rausholen, wer sich denen in den Weg stellt bekommt ohne zögern die Knüppel zu spüren ....

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

rotoloso hat geschrieben:Was die gmacht hänn ich nid weniger gförlich als mitemene Maschinegwehr ummeneand schiesse. Das sinn käini Rowdies und au käini Hooligans, das sinn kriminelli, klip und klar, das sinn Mörder und sie müenn gliichgstellt wärde wie Ufftragskiller denn das isch au ihri Vorhabe gse, sie hänn bewusst und vollster Absicht welle Menscheläbe usslösche und hänn's nid gschafft will ihri Opfer glück ka han.
Mensch Roto, lass doch nicht solchen Schwachsinn raus !!!

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

rotoloso hat geschrieben:Es hätt problemlos 4-5 Toti könne geh, eso e Fackle uff e Schoos oder an Kopf isch nid weniger tötlich als es Schuss, är muess nid töte, ka das aber. Wievill Toti könnt geh wenn ich in dr Freie mitere Pistole wild ummenand schiess? E Magazin hett kumm 1000 Schüss und so träffsicher bini wohl au nid das jede Schuss grad e Tote gitt aber wette i hätt die grössere Probleme bekoh?
naja, damit es auch schon nur Schwerverletzte gegeben gibt, braucht es schon eher pech. Die Fackel müsste irgendwie am Körper hängen bleiben. Ansonsten prallt sie ab, und hinterlässt ein Loch in der Kleidung oder eine Verbrennung, was auch schon Scheisse ist, aber noch kein Mord. Die Gefahr lauerte IMHO eher in der Massenbewegung, welche durch Flucht herbei gerufen werden kann. Aber 4-5 Tote, da hätte schon ein super-GAU eintreten müssen, das hätte es nicht "problemlos" geben können, davon wars weit entfernt.
Nicht falsch verstehen, Fackelwürfe in Familiensektoren und allgemein auch sind absolut unterste und daneben und die Täter verdienen ein Strafe und am besten aufs Maul, aber von Auftragskillern und Mördern zu schreiben, naja...Sachlichkeit war aber noch nie deine Stärke hier drin ;)
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

wo ist dieser landolt zu erreichen, per mail????

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

panda hat geschrieben: Mit einem Blocksturm / - räumung hätte es mit ziemlicher Sicherheit massiv mehr Verletzte gegeben
Wär wär verletzt worde? Wär d'Polizei verbii marchiere losst und sich nid drgege wehrt hett sicher keini Probleme, wär sich drgege stemmt hett in dämm Fall dr Schlagstock verdient und wenn die wo d'Fackle gschosse hänn, verletzt wärde denn würd wohl kuum eine öbbis sage, wär ich e Polizischt würdi amene so e wärfer z'erscht e paar in d'Frässi haue, denn verhafte und denn jedi 2 meter s'höpperli stelle demitr uff e Latz gheit und wennr nid sofort uffstoht... Schlagstock in d'Knü. Mit so lütt hätti jetzt 0 erbarme... wennme in Altstette de Kinder Gummischrot ins Gsicht ka schiesse ohni Konsequänze denn dörfme au dene Kriminelle e bitz "popöseli" mache.
[/CENTER]

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Roto, kum biz obenabe... :cool:

Facklewürf in Familysektor sin unterschti - kei Diskussion, aber wie dr Live Forever richtig seit, isch e Tote wäg eme Fackelwurf nit möglich.
Verletzige notürlich scho. Aber au das scho nur mit Pech... wohl eher e Loch in dr Kleidig.
Wills nit rechtfertige, aber bitte nit vo Uftragsmörder schriebe... :cool:
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

Snowy hat geschrieben:Roto, kum biz obenabe... :cool:

Facklewürf in Familysektor sin unterschti - kei Diskussion, aber wie dr Live Forever richtig seit, isch e Tote wäg eme Fackelwurf nit möglich.
Verletzige notürlich scho. Aber au das scho nur mit Pech... wohl eher e Loch in dr Kleidig.
Au wenns wohl viel benötige würd, dass eine stirbt, möglich isches sicherlig (=> 1000° C zmitzt ins Gsicht...je noch Verbrennigs-Grad kame das nüm "zämme flicke"). S goht jo gar nid drum ob eine drah stirbt oder nid...dass sich öbber drah verletze kah isch sehr wahrschindlig...stell dr vor bisch nid gfasst, dass e Fackle vo obe abekunnt resp. schätzisch falsch ii wo die fackle landet...usserdäm sin an däm schöne warme Daag nid viel Lütt mit Jagge umeglofe...also möcht ich eigentlig nid wüsse wie dr Arme oder s Bei (geschweige denn s Gsicht resp. Kopf) vo eim usseht wo e Fackle diräkt druf bekoh het ;) ...Uftragsmörder etc. isch bitz übertribe...aber das ganze zverharmlose isch genau sone Witz!

Frog mi warum me nid eifach links und rächts vom Gäschtesektor Plexiglas bis unters Dach ane tuet...denn kah das Pack ruhig ihri Fackle in eigene Sektor schmeisse..."Z" das scheiss Pack (schwach ufem Platz und schwach uf de Räng)!!! :rolleyes:
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Snowy hat geschrieben:Roto, kum biz obenabe... :cool:

Ha im alte joggeli e paar vo dene zündet und sälber ghebt ka, i weiss vo was i red. Wenn eso e Teil mit dr Flamme ins Gsicht keit vom oobere stockwärk, denn kasdr problemlos d'Auge und d'Nase in 0,001sek wägschmelze und di problemlos töte es isch au nid nur 1 Fackle gse sondern mehreri mindeschtens 6-7. Stellet euch emol e kleins Meitli oder au e Frau mit lange Hoor vor, die bekunnt eso e Fackle in d'Hoor und d'Hoor fon aa brenne und d'Bluuse au no grad... jesses Gott ich will nidemol an so öbbis dänke, ich ha keini Kinder und trotzdämm kunnt in mir eso e Wuet uffe wenni nur dra dänk... ich könnt die alli mit mine eigene Händ töte, s'gliiche würd für Basler gälte wo so öbbsi würde mache, das hett nütt mit FCZ oder FCB z'tue.

I ha nie gsäit dasses Ufftragsmörder gse sin, i ha gsäit sie sölle gliich behandlet wärde, denn sie hänn die Fackle mitgnoh zumm se in d'Lütt schiesse und sie hänn's au gmacht. Dodemit nämme sie dr tot vo Mensche bewusst in kauf und sölle au dämentsprächend bestroft wärde.
[/CENTER]

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

es sind einfach feige dreckskerle, obs nun Fackeln sind oder Gurte und Schlagringe...

aber scheinbar gehts da um Leute aus dem Kreis 4, die tiefen bildungstand haben und aus Italien, Spanien und Ex-Jugoslavien kommen!!

sogenannte secondos!! und erst noch faschoid...!!
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

rotoloso hat geschrieben:Ha im alte joggeli e paar vo dene zündet und sälber ghebt ka, i weiss vo was i red. Wenn eso e Teil mit dr Flamme ins Gsicht keit vom oobere stockwärk, denn kasdr problemlos d'Auge und d'Nase in 0,001sek wägschmelze und di problemlos töte es isch au nid nur 1 Fackle gse sondern mehreri mindeschtens 6-7. Stellet euch emol e kleins Meitli oder au e Frau mit lange Hoor vor, die bekunnt eso e Fackle in d'Hoor und d'Hoor fon aa brenne und d'Bluuse au no grad... jesses Gott ich will nidemol an so öbbis dänke, ich ha keini Kinder und trotzdämm kunnt in mir eso e Wuet uffe wenni nur dra dänk... ich könnt die alli mit mine eigene Händ töte, s'gliiche würd für Basler gälte wo so öbbsi würde mache, das hett nütt mit FCZ oder FCB z'tue.

I ha nie gsäit dasses Ufftragsmörder gse sin, i ha gsäit sie sölle gliich behandlet wärde, denn sie hänn die Fackle mitgnoh zumm se in d'Lütt schiesse und sie hänn's au gmacht. Dodemit nämme sie dr tot vo Mensche bewusst in kauf und sölle au dämentsprächend bestroft wärde.
Ein wunderschöner Beitrag. Kann ich voll und ganz unterschreiben. Grässlich! Eine derartige Pyroverletztung würde ich nicht meinem grössten Feind gönnen (ausgenommen die Werfer vom Freitag...).

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

...und wär em Rotoloso sini Meinig zu Bengale nid glaubt, dä dörf sich gärn mini rächti Innehand aaluege...e Bruchteil vonere Sekunde hett damals glängt, dassi wüeschti Verbrennige gha ha, e Monet lang täglich ins Kantonsspital ha müesse und denn au no e Operation gha ha...drno no e Joor lang e Silikonhändsche Tag und Nacht träge...

Zem Glück, abgseh vonere bitz schrumpflige Hutt, isch wieder alles zu 100% in Ornig koh. Ich läng sone Teil nie meh aa und heb Abstand drzue...

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Kawa hat geschrieben:
panda hat geschrieben:Mit einem Blocksturm / - räumung hätte es mit ziemlicher Sicherheit massiv mehr Verletzte gegeben
Ach was, [...]
[...] wer sich denen in den Weg stellt bekommt ohne zögern die Knüppel zu spüren ....
Kawa, Du widersprichst Dir selber. ;)

Ich sag ja nicht, dass ich Deinen vorgeschlagenen Weg falsch fände. Aber mehr Verletzte gäbe es wohl trotzdem (denn K4 & Co. würden sich fast sicher in den Weg stellen). Halt einfach mit dem Vorteil, dass hauptsächlich die Schuldigen verletzt wären und nicht mehrheitlich Unschuldige.
© Basilou, 2024

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Kawa hat geschrieben:Ach was, das tun andere Länder schon lange.
20 Mann Sturmtrupp mit Knüppeln rein und das pyrowerfende Pack rausholen, wer sich denen in den Weg stellt bekommt ohne zögern die Knüppel zu spüren ....
Wer kann sich an Schalke erinnern?
Diese Robo-Cops wäre gestern auch in den Stricherblock gegangen, kein Zweifel.
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Gustavo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gustavo »

Lou C. Fire hat geschrieben:Wer kann sich an Schalke erinnern?
Hab ich noch bestens in Erinnerung, war glücklicherweise 2 Reihen weiter oben...

Auch in Italien wäre man vermutlich gleich wie in Schalke vorgegangen. Ob das besser ist oder ob es dann eskaliert wäre, darüber lässt sich streiten.
B6X & Durchschnittsuser 2004

Rettet die Wälder - Esst mehr Biber!

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Lou C. Fire hat geschrieben:Wer kann sich an Schalke erinnern?
Was hat das in Schalke schlussendlich gebracht?
1 Kiffer der Verzeigt wurde? :rolleyes:
2 Verletzte Bullen?
10 Verletze Unbeteiligte?

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Gustavo hat geschrieben:Auch in Italien wäre man vermutlich gleich wie in Schalke vorgegangen. Ob das besser ist oder ob es dann eskaliert wäre, darüber lässt sich streiten.
Wobei auch das sich darüber streiten nichts daran ändert, dass unsere Bullen wohl gar nicht die Eier hätten, um einfach mitten rein zu gehen (aber ich gebe zu, ich hätte sie wohl auch nicht).
© Basilou, 2024

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Basilou hat geschrieben:Ich sag ja nicht, dass ich Deinen vorgeschlagenen Weg falsch fände. Aber mehr Verletzte gäbe es wohl trotzdem (denn K4 & Co. würden sich fast sicher in den Weg stellen). Halt einfach mit dem Vorteil, dass hauptsächlich die Schuldigen verletzt wären und nicht mehrheitlich Unschuldige.
Ist doch einiges besser so ;)

Antworten