yb - st gallen und niemand intressierts

Alles über Fussball, ausser FCB.
seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

Grambambuli hat geschrieben:wahrheit isch nyt ymmer orygynell...
wenn jetz gschriibe hättisch oeriginell, hätt ich dini antwort no originell gfunde :o

diskussion mit euch bärner isch sinnlos, händ halt momentan alli bitz e grossi frässi. und dr fcz isch e arbeiterverein :rolleyes:

ps. bi verdamminomol au kei fründ vo dr oeri..
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grambambuli »

geforce hat geschrieben:me merkts ungeheim..
bim fcb wird alles vom buget zahlt ect.. bi euch und au bim fcz wärde div. sache fremd finanziert. (z.B. dr raffael het nit dr fcz zahlt.. das sin lüt im hintergrund gsi wo so gäld pumpt haen..)

aber, gniess du die zyt wo dr bizli spil gwünne gege die letschd platzierte.. mir gwünne denn die wichtige spil und wärde meischter.
bi öich wird eifach aues bitzwit fremdfinanziert. isch ja ansich nüt schlimms, aber nüt wome cha wegdiskutiere.

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

seth hat geschrieben: diskussion mit euch bärner isch sinnlos, händ halt momentan alli bitz e grossi frässi. und dr fcz isch e arbeiterverein :rolleyes:
wenn mer scho mau chöi :D vilech müesse mer i 3 wuche scho wider is fcz oder gar gc board ga mäxle...

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Grambambuli hat geschrieben:bi öich wird eifach aues bitzwit fremdfinanziert. isch ja ansich nüt schlimms, aber nüt wome cha wegdiskutiere.
bi uns wird eig nüt fremdfinanziert... d gigi öri isch off. im verein.. das chasch au nocheläse und zahle ect. wärde an dr gv udn so offeglegt..

bi uns mischlet z.B. au nit s stadionmanagement mit bi entscheidige.. :o

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Sone Seich was dr Berner uselosst. Bi uns wird gar nix fremdfinanziert. Und
mir sind dr einzig Club in dr Schwiz, wo alli zahle offe leggt!

Wenn me seht, was d Gigi Oeri (wen du das fremdfinanziere nennsch) so
igsprützt het, denn isch das extrem wenig. Meistens deckt si dr Endverluscht
vo paar Tuusig Franke, nid so vil wie me immer meint!

Jez frogt me sich, worum dr FCB so wenig Geld brucht? Wil er ebe vil Inahme
het, vor allem durch Sponsore und Zueschauer!

Mir hän immerno Zueschauerzahle, wo dr Canapé und ihr Bärner chönned
drvo träume. ;)

Ajo, immerhin dank Konzert hets 26'000 geh, s dritte Mol das Johr über
20'000, wow! S einte Mol über 20'000 isch natürli gege Basel gsy, das isch
aber nebesächlich. :p
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grambambuli hat geschrieben:wenn mer scho mau chöi :D vilech müesse mer i 3 wuche scho wider is fcz oder gar gc board ga mäxle...
Um den 2. UEFA-Cupplatz ;)

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

geforce hat geschrieben:bi uns wird eig nüt fremdfinanziert... d gigi öri isch off. im verein.. das chasch au nocheläse und zahle ect. wärde an dr gv udn so offeglegt..

bi uns mischlet z.B. au nit s stadionmanagement mit bi entscheidige.. :o
mit fremdfinanziert meini nid dass irgendöpper fremds das geld git, sondern dass es vore fremde Quelle generiert und igspise wird. ;) was jetz nid söu heisse, dass dr fcb nid ou ohni gigi am meischte geld würd generiere. In BS isch die komfortabli Situation, dass es "nur" dr FCB git, wo es grössers Publikum azieht, und so di einzigi vernünftigi Wahl für Sponsore isch. in bern hei mer no dr scb, zäme zie ja SCB und YB regelmässig 31'000 Lüt a, i extremfäll gö bis zu 40'000 lüt, dasch e dimension wo einzigartig isch ir schwiz. ansich isch das ja positiv, simer doch klar d'sporthouptstadt vor schwiz, aber dr nachteil isch halt, dass sech d'mannschafte gägesitig chli vom sponsore- und gönnertopf wägschnappe. in züri gilt z'gliche mit FCZ, GC, ZSC.

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

andreas hat geschrieben:Sone Seich was dr Berner uselosst. Bi uns wird gar nix fremdfinanziert. Und
mir sind dr einzig Club in dr Schwiz, wo alli zahle offe leggt!

Wenn me seht, was d Gigi Oeri (wen du das fremdfinanziere nennsch) so
igsprützt het, denn isch das extrem wenig. Meistens deckt si dr Endverluscht
vo paar Tuusig Franke, nid so vil wie me immer meint!

Jez frogt me sich, worum dr FCB so wenig Geld brucht? Wil er ebe vil Inahme
het, vor allem durch Sponsore und Zueschauer!

Mir hän immerno Zueschauerzahle, wo dr Canapé und ihr Bärner chönned
drvo träume. ;)

Ajo, immerhin dank Konzert hets 26'000 geh, s dritte Mol das Johr über
20'000, wow! S einte Mol über 20'000 isch natürli gege Basel gsy, das isch
aber nebesächlich. :p
siehe obiger post. p.s.: paar zahlen offen legen kann jeder. das zurechtbiegen dieser öffentlichen Zahlen ist eine in vielen Firmen praktizierte Kunst...

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

schlagt ihr euch immernoch mit dem "ich konnte nicht an auswärtsspiel, bin aber tortzdem ein grosser fan und weiss alles und ich bin so toll"-yb-modefan blamblambuli rum? solche 16-jährigen arschgesichter wie den haben wir auch schon in form von "fcz wird basel die nächsten 100 jahre als krösus ablösen weil wir mit unserem neuen stadion in die cl kommen"-stricherfans gehabt, internetmaxe/verlierer die den ganzen tag nichts besseres zu tun als sich in fremden foren einen runter zu holen kommen und gehen, letzters sofort wenns wieder nicht klappt. reine zeitverschwendung für alle beteiligten.
FOOTBALL'S LIFE!

***Cartman***
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ***Cartman*** »

Grambambuli hat geschrieben: in bern hei mer no dr scb, zäme zie ja SCB und YB regelmässig 31'000 Lüt a, i extremfäll gö bis zu 40'000 lüt, dasch e dimension wo einzigartig isch ir schwiz.
Hejo, und wenn man noch die BEA dazu zählt, seid ihr unschlagbar
Grambambuli hat geschrieben:ansich isch das ja positiv, simer doch klar d'sporthouptstadt vor schwiz
Muahahaha. Nei, ich verrecke gleich. Kaum seit 4 Jahren wieder auf den 2. Platz gekrochen, und schon grössenwahnsinnig :D :D :D
I'm a loser baby so why don't you kill me

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Shurrican hat geschrieben:schlagt ihr euch immernoch mit dem "ich konnte nicht an auswärtsspiel, bin aber tortzdem ein grosser fan und weiss alles und ich bin so toll"-yb-modefan blamblambuli rum? solche 16-jährigen arschgesichter wie den haben wir auch schon in form von "fcz wird basel die nächsten 100 jahre als krösus ablösen weil wir mit unserem neuen stadion in die cl kommen"-stricherfans gehabt, internetmaxe/verlierer die den ganzen tag nichts besseres zu tun als sich in fremden foren einen runter zu holen kommen und gehen, letzters sofort wenns wieder nicht klappt. reine zeitverschwendung für alle beteiligten.
wie alt bist du, arschgesicht ?

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Grambambuli hat geschrieben:In BS isch die komfortabli Situation, dass es "nur" dr FCB git, wo es grössers Publikum azieht, und so di einzigi vernünftigi Wahl für Sponsore isch. in bern hei mer no dr scb, zäme zie ja SCB und YB regelmässig 31'000 Lüt a, i extremfäll gö bis zu 40'000 lüt, dasch e dimension wo einzigartig isch ir schwiz. ansich isch das ja positiv, simer doch klar d'sporthouptstadt vor schwiz, aber dr nachteil isch halt, dass sech d'mannschafte gägesitig chli vom sponsore- und gönnertopf wägschnappe. in züri gilt z'gliche mit FCZ, GC, ZSC.
Naja findi e biz sehr wit hergholt... :o

Kasch jo in Basel grad no EHC und RTV drzuezelle, denn chömemer im Extrem-
fall locker uf 45'000 Lüt...

Und wemer scho dra sind, mit dr UBS GV sogar über 50'000 Lüt :eek: !

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

***Cartman*** hat geschrieben:Hejo, und wenn man noch die BEA dazu zählt, seid ihr unschlagbar

Muahahaha. Nei, ich verrecke gleich. Kaum seit 4 Jahren wieder auf den 2. Platz gekrochen, und schon grössenwahnsinnig :D :D :D
Tatsachen kannst du nicht wegwischen, indem du Müll schreibst. ;)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Grambambuli hat geschrieben:wie alt bist du, arschgesicht ?
ui, dem yb-proleten sind die dummen sprüche ausgegangen :cool:
FOOTBALL'S LIFE!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

andreas hat geschrieben:Naja findi e biz sehr wit hergholt... :o

Kasch jo in Basel grad no EHC und RTV drzuezelle, denn chömemer im Extrem-
fall locker uf 45'000 Lüt...

Und wemer scho dra sind, mit dr UBS GV sogar über 50'000 Lüt :eek: !
EHC und RTV (waschdas?) essen wohl kaum aus demselben Sponsorentopf...

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Shurrican hat geschrieben:ui, dem yb-proleten sind die dummen sprüche ausgegangen :cool:
Wenn ich mich auf dein Niveau runterziehen lasse, schlägst du mich mit Erfahrung.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Grambambuli hat geschrieben:EHC und RTV (waschdas?) essen wohl kaum aus demselben Sponsorentopf...
Dann aber YB und SCB auch nicht. :rolleyes:

geforce
Erfahrener Benutzer

Beitrag von geforce »

Grambambuli hat geschrieben:EHC und RTV (waschdas?) essen wohl kaum aus demselben Sponsorentopf...
handball klub der nla spielt..

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

geforce hat geschrieben:handball klub der nla spielt..
jo...den BSV Bern haben wir auch, ist aber nicht relevant.

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Grambambuli hat geschrieben:Wenn ich mich auf dein Niveau runterziehen lasse, schlägst du mich mit Erfahrung.
da solltest du dich nicht mal so sicher fühlen, ich würde lieber sterben, als während meiner freizeit (hobbies, auswärtsspiele...) in fremden foren mit rumgemax-niveau zu proleten, ist für dich und deine erfahrung scheinbar kein problem. viel spass noch mit deiner erbärmlichen zeit.
FOOTBALL'S LIFE!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

andreas hat geschrieben:Dann aber YB und SCB auch nicht. :rolleyes:
Du willst ja nicht ernsthaft den EHC auf die selbe Stufe wie den FCB stellen? Wiviel gehen da an die Spiele? 3000?

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Shurrican hat geschrieben:da solltest du dich nicht mal so sicher fühlen, ich würde lieber sterben, als während meiner freizeit (hobbies, auswärtsspiele...) in fremden foren mit rumgemax-niveau zu proleten, ist für dich und deine erfahrung scheinbar kein problem. viel spass noch mit deiner erbärmlichen zeit.
Grambambuli hat geschrieben:Wenn ich mich auf dein Niveau runterziehen lasse, schlägst du mich mit Erfahrung.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Grambambuli hat geschrieben:Du willst ja nicht ernsthaft den EHC auf die selbe Stufe wie den FCB stellen? Wiviel gehen da an die Spiele? 3000?
Na und? Sponsoren weichen da auch nicht merklich voneinander ab...
Eure zwei Clubs sind zusammen nicht wirklich grösser als FCB+EHC. ;)
Und wenn, dann minimim. ;)

***Cartman***
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ***Cartman*** »

Grambambuli hat geschrieben:Tatsachen kannst du nicht wegwischen, indem du Müll schreibst. ;)
Na, dann bleiben wir bei den Tatsachen. Was hat Bern in den letzten 10 Jahren so welt- oder zumindest schweizbewegendes im Sport zustande gebracht? 1x Eishockeymeister, 1x Fussballvizemeister. Etwas dürftig für die Sport-hAUAstadt.
Was habt Ihr denn sonst noch? Vielleicht das noch:
Gay and Lesbian Sport Bern :D
I'm a loser baby so why don't you kill me

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

@ gramgränni

gähn gähn gähn.... :rolleyes:

lueg, die diskussion wo du versuechsch z'führe isch scho mit x-hundert fcz, gc und yb fans durekaut worde, du bisch de einzig wo das no interessiert: ergo du bisch entweder 16-jährige modefan oder en ältere klugscheisser wo die letschte paar johre unterm e stei gläbt het.
FOOTBALL'S LIFE!

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

andreas hat geschrieben:Na und? Sponsoren weichen da auch nicht merklich voneinander ab...
Eure zwei Clubs sind zusammen nicht wirklich grösser als FCB+EHC. ;)
OK...

Zuschauerschnitt 07/08:

SCB 16'789
EHC 2'509

YB 17'056
FCB 22'640

In Bern sind sowohl YB wie auch SCB Religion, während der EHC in Basel nur im zweiten oder dritten Glied ist.

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

***Cartman*** hat geschrieben:Na, dann bleiben wir bei den Tatsachen. Was hat Bern in den letzten 10 Jahren so welt- oder zumindest schweizbewegendes im Sport zustande gebracht? 1x Eishockeymeister, 1x Fussballvizemeister. Etwas dürftig für die Sport-hAUAstadt.
Was habt Ihr denn sonst noch? Vielleicht das noch:
Gay and Lesbian Sport Bern :D
Stell dir vor, wird würden nun auch noch öfter Titel gewinnen. Gut, beim SCB geht nicht viel mehr, aber im Wankdorf ist noch genügend Platz :-).

Grambambuli
Erfahrener Benutzer

Shurrican hat geschrieben:@ gramgränni

gähn gähn gähn.... :rolleyes:

lueg, die diskussion wo du versuechsch z'führe isch scho mit x-hundert fcz, gc und yb fans durekaut worde, du bisch de einzig wo das no interessiert: ergo du bisch entweder 16-jährige modefan oder en ältere klugscheisser wo die letschte paar johre unterm e stei gläbt het.
Scheinbar nicht, irgendwen scheinen die Zuschauerzahlen zu interessieren, sonst würden sie ja nicht hier geposted. Ich hab nicht damit angefangen.

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Wirklich sinnlosi Unterhaltig.

Mir hän nur gseit, dass 26'000 Zueschauer trotz 110-Johr und Züri-Wescht
nid grad so geil sind... Dr Rescht hesch du agfange. ;)

Shurrican
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Shurrican »

Grambambuli hat geschrieben:Scheinbar nicht, irgendwen scheinen die Zuschauerzahlen zu interessieren, sonst würden sie ja nicht hier geposted. Ich hab nicht damit angefangen.
die anderen sind denfall wahrscheinlich auch relative neuuser im forum
Grambambuli hat geschrieben:siehe obiger post. p.s.: paar zahlen offen legen kann jeder. das zurechtbiegen dieser öffentlichen Zahlen ist eine in vielen Firmen praktizierte Kunst...
folglich:
Grambambuli hat geschrieben:OK...

Zuschauerschnitt 07/08:

SCB 16'789
EHC 2'509

YB 17'056
FCB 22'640

In Bern sind sowohl YB wie auch SCB Religion, während der EHC in Basel nur im zweiten oder dritten Glied ist.
fcb hat 25000 jk verkauft, nur drehkreuz zählt, etc. etc. bla bla bla furzdiskussion

schlussendlich kommt es nur darauf an:
was nützen zahlen ohne stimmung? lernt erst mal ein paar lieder mehr als nur "hopp yb" und "yb-viertelstunde" (sagt sogar ein komolitone von mir und yb-jk besitzer dass yb-fans nix anderes können)
FOOTBALL'S LIFE!

Antworten