yb - st gallen und niemand intressierts
yb - st gallen und niemand intressierts
Dr Matsch YB -St Gallen ist fertig und es hät es Resultat geh. Es isch uns doch wurscht. 
Sali Zämme, es Gryssli und bis bald
hULIgan
hULIgan
Guck mal da du überheblicher Bachel. Damit dir das dumme Gegrinse nicht mal hochkommt gegen Saisonende.
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=25177&page=3 Von wegen keinen interessierts.
http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=25177&page=3 Von wegen keinen interessierts.
Balisto hat geschrieben:Guck mal da du überheblicher Bachel. Damit dir das dumme Gegrinse nicht mal hochkommt gegen Saisonende.
Balisto hat geschrieben:YB-St. Gallen 3:0
GC-Luzern 2:0
Xamax-Thun 2:1
Aarau-Zürich 1:1
Sion-Basel 1:2
Hoffendlig hesch au es paar Franke druf cha...
...ich wahrschlig z'wenig...
Sali Zämme, es Gryssli und bis bald
hULIgan
hULIgan
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
Bilder?tommasino hat geschrieben:hach war das geil
geiles spiel, schöne tore, geiles konzärt von kuno & co
und stewards die die auf fans einprügeln, die über den kunstrasen
in den "konzertbereich" wollten![]()
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
yhr bärner sin scho geili sieche. als vorgruppe zu stricher-west gits es fuessball spieli......Grambambuli hat geschrieben:26'000 glückliche menschen, im Gegensatz zu letzer Woche chancenlose St. Galler, The Häberlis am abrocken...geiler Abend![]()
und immer die grossi frässi. erinnert my es bitzeli an thuner bi ihrem höheflug. provinz pur
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
-
komposchti
- Erfahrener Benutzer
Won-y im 2005 emool ab und zue in Bärn z'tue gha ha, hänn-mi divärsi Giele uffgrund vo mim Karre mit FCB-Kläber druff uffmerksam gmacht, dass mit em neue Stade de Suisse jetz dr FCB als Team Nr.1 vo dr Schwyz abglöst wird. Y ha drbi miesse lache und lach hütte 3 Johr spöter immer no.... 
15'000 gege dr FCZ und nit emool voll, wenn d'Pseudo-Stricher abrogge....
Es erinneret mi do grad an e Episode uss vergangene Daag:
In dr Saison 1976/77 hett dr damaligi "Super-Stürmer" vo Servette 'Joko Pfister' de Medie grosskotzig mitteilt, dass är nach em Meistertitel in däm Johr ins Ussland würd go. Denn hänn die überhebliche Servettiens im Entscheidigsspiel in Bärn gege dr FCB mit 1:2 verloore und dr Joko hett no Johre uff sy Usslandtransfer gwartet....
Bi Versager wiederholt sich d'Gschicht immer wyyder.........
Es erinneret mi do grad an e Episode uss vergangene Daag:
In dr Saison 1976/77 hett dr damaligi "Super-Stürmer" vo Servette 'Joko Pfister' de Medie grosskotzig mitteilt, dass är nach em Meistertitel in däm Johr ins Ussland würd go. Denn hänn die überhebliche Servettiens im Entscheidigsspiel in Bärn gege dr FCB mit 1:2 verloore und dr Joko hett no Johre uff sy Usslandtransfer gwartet....
Bi Versager wiederholt sich d'Gschicht immer wyyder.........
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
Gäge FCZ si 19'000 gsi.komposchti hat geschrieben:Won-y im 2005 emool ab und zue in Bärn z'tue gha ha, hänn-mi divärsi Giele uffgrund vo mim Karre mit FCB-Kläber druff uffmerksam gmacht, dass mit em neue Stade de Suisse jetz dr FCB als Team Nr.1 vo dr Schwyz abglöst wird. Y ha drbi miesse lache und lach hütte 3 Johr spöter immer no....
P.S.: Aus "Team Nr. 1" müesst me de scho mau wider Meischter wärde. Z'dopplete Budget vo dä angere z'ha längt nid... Drum chunnt di Grosskotz eher chli lächerlech übere, aber sch'ja nüt nöis.
-
komposchti
- Erfahrener Benutzer
Zum hundertschte Mool: erscht wenn bi euch au ändlig emool in dr Buchhaltig alli Transfersumme und Löhn ufftauche, könne mr wyyder drüber rede, bis denn --> Schnauze tief !Grambambuli hat geschrieben:Gäge FCZ si 19'000 gsi.
P.S.: Aus "Team Nr. 1" müesst me de scho mau wider Meischter wärde. Z'dopplete Budget vo dä angere z'ha längt nid... Drum chunnt di Grosskotz eher chli lächerlech übere, aber sch'ja nüt nöis.
War wirklich amüsant auch für einen nicht YB Fan. Die Stewards waren Deppen und haben völlig überreagiert. Bilder gibts wohl kaum da das Stadion zu diesem Zeitpunkt schon sehr dunkel war. Ich musste jedoch ständig ab der "intensität" des Spiels lachen. Da spielen ja teils noch unsere Senioren mit mehr engagement als die Akteure auf diesem Feldtommasino hat geschrieben:hach war das geil
geiles spiel, schöne tore, geiles konzärt von kuno & co
und stewards die die auf fans einprügeln, die über den kunstrasen
in den "konzertbereich" wollten![]()
War eine gelungene Idee. Wer Anwesend war hat es jedenfalls genossen, auch wenn so Komposchtis hier wieder in die Suppe spucken wollen.
[CENTER]]|I{u2022------» FC BASEL «------u2022}I|[[/CENTER]
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
- Agent Orange
- Erfahrener Benutzer
du weisch aber scho vo was du redisch, oder?!? zerst mol bitz informatione sammle (das isch im übrige au nimi so schwer wie au scho) und denn könne mr drüber rede. natürlig het dr fcb s gröschte budget, aber sich nid e dopplet so hochs wie dr verein mit em 2. höchste budget. wenn de mol tabula rasa machsch, wärde dr fcb, yb und dr fcz in etwa die glich hoche budgets ha...Grambambuli hat geschrieben:Cha ja nid di ärnscht si...
Dir heit mit Abstand di tüürschti Mannschaft (2. isch öppe dänk Sion).
und by the way: es git im ene budget nid nur spilerghälter
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
ig bi scho gnue informiert. stimmt, imne budget gits ou trainerghälter, und ou süsch di ganzi staff. jetz überleg mau, werum dr gross trotz buli-agebot bim fcb blibt. dasch nid nume, wöu er ir buli d'kunschtraseusred nid het wenn siner teams iluege. (bzw. yyluege tüend)Premius hat geschrieben:du weisch aber scho vo was du redisch, oder?!? zerst mol bitz informatione sammle (das isch im übrige au nimi so schwer wie au scho) und denn könne mr drüber rede. natürlig het dr fcb s gröschte budget, aber sich nid e dopplet so hochs wie dr verein mit em 2. höchste budget. wenn de mol tabula rasa machsch, wärde dr fcb, yb und dr fcz in etwa die glich hoche budgets ha...
und by the way: es git im ene budget nid nur spilerghälterthink about it...
wenn lersches ändlich dass mir au der einzig club sind wo iinahme und ussgabe düent usswiese und zwar lückelosGrambambuli hat geschrieben:Gäge FCZ si 19'000 gsi.
bi euch (wie bim fcz) wird eh numme das gäld (= spieler) ussgwiese wo wiss isch( nid hutfarb sondern wo e gwüsse betrag nid überschritte), der räscht wird hindeduure gwäsche( finanziert)
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
Hafenkäse!tanner hat geschrieben:wenn lersches ändlich dass mir au der einzig club sind wo iinahme und ussgabe düent usswiese und zwar lückelos
bi euch (wie bim fcz) wird eh numme das gäld (= spieler) ussgwiese wo wiss isch( nid hutfarb sondern wo e gwüsse betrag nid überschritte), der räscht wird hindeduure gwäsche( finanziert)![]()
Saborio vor, noch ein Tor.
ich glaub do in däm forum, weiss jede so zimli gnau wie vyyl dr gross verdient. aber du schyyns es immer nonig ganz begriffe ha. anstatt sich mit de details usenandezsetze, sottisch di mol mit em grosse rahme bekannt mache. no wird au klar, worum s budget vom fcb so vyyl höcher ischGrambambuli hat geschrieben:ig bi scho gnue informiert. stimmt, imne budget gits ou trainerghälter, und ou süsch di ganzi staff. jetz überleg mau, werum dr gross trotz buli-agebot bim fcb blibt. dasch nid nume, wöu er ir buli d'kunschtraseusred nid het wenn siner teams iluege. (bzw. yyluege tüend)
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
mir isch scho klar wieso z'budget höcher isch. dr grund isch chli zerknitteret, aber schön bruun.Premius hat geschrieben:ich glaub do in däm forum, weiss jede so zimli gnau wie vyyl dr gross verdient. aber du schyyns es immer nonig ganz begriffe ha. anstatt sich mit de details usenandezsetze, sottisch di mol mit em grosse rahme bekannt mache. no wird au klar, worum s budget vom fcb so vyyl höcher isch
-
radiobemba
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
umgekehrt. zerscht sin alli stricher do inne am ummemaxe gsi und jetz halt d ebay-giele... alles nur, will si eigentlich genau wüsse, das mir in jedere beziehig nr.1 sin und sich au mol so wänn fühle...Hennes&Mauritz hat geschrieben:züri isch wäg..zh komplex legt sich langsam, dr yb komplex kunnt immer meh uf..
muahahaha und jetz lauf ich mitem fcb-logo durch bärn und loos mir die sau originelle gigi-sprüch aa
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
-
Grambambuli
- Erfahrener Benutzer
wahrheit isch nyt ymmer orygynell...seth hat geschrieben:umgekehrt. zerscht sin alli stricher do inne am ummemaxe gsi und jetz halt d ebay-giele... alles nur, will si eigentlich genau wüsse, das mir in jedere beziehig nr.1 sin und sich au mol so wänn fühle...
muahahaha und jetz lauf ich mitem fcb-logo durch bärn und loos mir die sau originelle gigi-sprüch aa![]()
me merkts ungeheim..Grambambuli hat geschrieben:ig bi scho gnue informiert. stimmt, imne budget gits ou trainerghälter, und ou süsch di ganzi staff. jetz überleg mau, werum dr gross trotz buli-agebot bim fcb blibt. dasch nid nume, wöu er ir buli d'kunschtraseusred nid het wenn siner teams iluege. (bzw. yyluege tüend)
bim fcb wird alles vom buget zahlt ect.. bi euch und au bim fcz wärde div. sache fremd finanziert. (z.B. dr raffael het nit dr fcz zahlt.. das sin lüt im hintergrund gsi wo so gäld pumpt haen..)
aber, gniess du die zyt wo dr bizli spil gwünne gege die letschd platzierte.. mir gwünne denn die wichtige spil und wärde meischter.