Bellach SO hat geschrieben:Haare schneidet man sich selbst!![]()

rischtisch!
@Maradoo
tröim witer!

du wiesch doch nid emol wie me s käschtli ind finger nimmt - du ussgeburt vonere sturztgeburt......aha, dr hass kunnt langsam widr!!maradoo hat geschrieben:i wird zue dim hass wenn dr sag das i hüt viellicht s game im briefkaschte ha...![]()
![]()
Als ich vor ein paar Jahren mal eine Freundin in Deutschland hatte, wurde bei der Hinfahrt jedesmal irgendein Schwarzer oder sonst nicht so mitteleuropäischer rausgegriffen und kontrolliert. Ich konnte mitfühlen, da bei der Rückfahrt ich jeweils der einzige im Waggon war, den sie kontrolliert haben.dominique hat geschrieben:Underschti. Und jetzt bitte nochmals fragen weshalb wir so wenige Touris haben?Die ganze Aktion war zum Kotzen...hab mich echt zurück halten müssen (meine Mutter war noch dabei)...sonst hätte es wohl was gesetzt.
die dinger sin nit scho sit millione johre im boode... sin mit kanone vom mars do ahne gschosse worde... är sait jo glaub mol "wie kann der blitz soviel mal in der gleichen stelle einschlagen..." sin keini blitz... abr ebbe... s buech isch besser und logischer...Riesespächt hat geschrieben:jo do söll no ein druscho!! Mol abgseh drfo dass eigentlich ALLES Scheisse isch an däm Streife, überleg dr doch das emol: Vor -zig Millione Joor häns sich die Wältrum-kanacke im Bode vergrabe zum denn in e paar Millione Joor d Ärde erobere....ok....HÄTTE SI NIT EIFACH DAZUMAL D ÄRDE KÖNNE I NÄ WO D MENSCHE NO MIT KEULE UMEGRENNT SIN ODER WAS!!? falls es do drzue irgend e sinnvolli erklärig gäbt, denn wär mi nächschti Froog, öb sis denn in dene Millione Joor Beobachtig nit usegfunde hän, dass si nach 2 Täg tot umkeie well sis Klima nit vertrage!? Denn weiss i au nit wie dr Stefan Spielbärg uff d Idee kunnt dass e sone fette Jumbojet uffeme Huus abstürz, kei einzigi Lieche ligt ume und dr Charre stoht no unbeschädigt vor dr Hütte, und dr Diggscht, er cha sogar no durefahre, ooooooooooléééééééé!!! Das isch alles nur d Spitze vom Isbärg! Dä Streife isch so schlächt gsi, dä muess i nomol luege![]()