Lost
Boomshakkalakka
heri heri heri......ha jetzt au die neuschti gseh....ayyyyyayyyy!!
gueti folg - fätzt ordendlich!!
spoiler: ich ha mer die szene au lupig aagluegt und ich ha dänggt es isch sehr wohl dr john locke! Dä uff em stuehl könnt ächt dr shepard sii, das isch mer gescht gar nid uffgfalle.....
aber eh - ka mer ein verrote, was dr bruce darnell blötzlich in dere serie z sueche het?? ha scho gmeint är steggt dr hugo in high heels und lost en durch s zimmer laufe.....
gueti folg - fätzt ordendlich!!
spoiler: ich ha mer die szene au lupig aagluegt und ich ha dänggt es isch sehr wohl dr john locke! Dä uff em stuehl könnt ächt dr shepard sii, das isch mer gescht gar nid uffgfalle.....
aber eh - ka mer ein verrote, was dr bruce darnell blötzlich in dere serie z sueche het?? ha scho gmeint är steggt dr hugo in high heels und lost en durch s zimmer laufe.....

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
aber zeit um diese seite von vorne zu lesen (3-4 zeilen) hast du schon, oder?cruzer hat geschrieben:Hab letzten Montag das Finale der 3. Staffel auf SF2 gesehen.
Kann mir jemand sagen, ob in den USA die 4. Staffel schon läuft (und somit downloadbar ist), bzw. wann bei uns die 4. beginnt?
Hab grad nicht viel Zeit um selber nachzuforschen, Merci.

[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]
letscht wuche isch die erst folg gloffe... hüt zoobe die zweit...cruzer hat geschrieben:Hab letzten Montag das Finale der 3. Staffel auf SF2 gesehen.
Kann mir jemand sagen, ob in den USA die 4. Staffel schon läuft (und somit downloadbar ist), bzw. wann bei uns die 4. beginnt?
Hab grad nicht viel Zeit um selber nachzuforschen, Merci.
Basel ai Liebi!!!
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
untertitel vo dr willow? kömme meischtens zwüsche 5i und 6i....Riesespächt hat geschrieben:Russ mach emol halblang, ha gseit es wird nit ohni Untertitel gafft welli denn nit alles vertsand, du Stürmisiech!!! I hock vorem PC, Finger am Abzug, sobalds erschient hol mr dä Shit!! Dammi, hüt aber, wenns bis am 4i nit drin isch hol mr halt English....

Basel ai Liebi!!!
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
jo genau willow!!! 5i-6i?? ou nei, muess denn abhaue, oouuuuuu. Irgendwie goht das, Fernzünder!!!
Dasch no geil do (nit luege wenn dr die 1. Folg nonig gseh händ)
http://www.youtube.com/watch?v=GrFMWUeE ... re=related
jo ok, viellicht isch si am fritig jo friehner fertig, letschti staffle isch jo am donnstig jewiels gsi.. will der di hoffnig nit näh...Riesespächt hat geschrieben:jo genau willow!!! 5i-6i?? ou nei, muess denn abhaue, oouuuuuu. Irgendwie goht das, Fernzünder!!!

Basel ai Liebi!!!
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer
Shit, wie geil war denn die neue Folge?? 
spoiler: Nun wissen wir (ob es wohl die ganze Wahrheit gewesen ist?), was das primäre Ziel des Rescue-Teams ist: Ben. Momentan hätte man einen Helikopter, der Platz für wie viele bietet? 10-12 Leute? 4 Crewmitglieder und 6 andere....?
Witzig ist auch, dass das Flugzeug auf dem Grund des Meeres gefunden wurde... ob da was vertuscht wird? Verschwörungen wie in Akte X? Oder doch eher etwas eher Spirituelles à la Twin Peaks? Die ersten beiden Folgen haben schon mächtig eingeheizt! Weiter so!

spoiler: Nun wissen wir (ob es wohl die ganze Wahrheit gewesen ist?), was das primäre Ziel des Rescue-Teams ist: Ben. Momentan hätte man einen Helikopter, der Platz für wie viele bietet? 10-12 Leute? 4 Crewmitglieder und 6 andere....?
Witzig ist auch, dass das Flugzeug auf dem Grund des Meeres gefunden wurde... ob da was vertuscht wird? Verschwörungen wie in Akte X? Oder doch eher etwas eher Spirituelles à la Twin Peaks? Die ersten beiden Folgen haben schon mächtig eingeheizt! Weiter so!
Ich lueg via Torrent will ich bi Streaming d srt. Untertitel nit ka ifiege! Suscht wär streaming natürlich scho geilDerZensor hat geschrieben:wurde eigentlich die streaming-seite schon gepostet?
für alle torrent-faulen:
voila
- Riesespächt
- Erfahrener Benutzer