England - Schweiz im Wembley!
är wird immer wider als guete spieler gnennt, aber ich begriff nid wieso. Dr Inler. Hüt isch är mir numme eimol ufgfalle und das isch bimene fählpass gsi. Sunnscht hani d leischtig vo de schwiizer eigentlich no ok gfunde. Numme (wie scho obe gseit): Wär dr Gygax nid e ex fcz'ler, denn würd dä nie und nimmer e Chance in dr Nati beko. Aber so isch är halt unsere Köbeli...
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
wenn wir nach einem unbedeutenden, sagen wir 1:0 auswärts bei aarau, anschliessend noch 2 stunden zusammen in der schalterhalle am bahnhof singen, als wären wir meister, findest du es dann auch so lächerlich?Patzer hat geschrieben:süss wie die engländer feiern.. wie wenn sie gerade europameister geworden wären![]()
dies hat ein name: leidenschaft. (und dies von engländern, die zu 99% zu recht mit ihrer mannschaft seit jahren unzufrieden sind)
-
Doppelchnopf
- Erfahrener Benutzer
-
TonofBasel
- Erfahrener Benutzer
-
Doppelchnopf
- Erfahrener Benutzer
Schiens möcht dr Trainer vo Twente dass er nur e Halbzyt schpiilt. Wenn er mol länger schpiele würdi, würd sicher mehr kho.Doppelchnopf hat geschrieben:kufo begriff i nit... de macht sit johre topf um topf (guet e paar sind au penalties gsi) in holland und in dr nati spielt dr jedesmol sone stiefel...![]()
- dutsh_shulz
- Erfahrener Benutzer
- Erfahrener Benutzer
sie händs aber gsait wägem pass spiel wo in dr premier league anderst isch...dutsh_shulz hat geschrieben:geile kommentar gseh kurz vor de 40min uf BBC:
sone match seht me nit jedes wuchenend in de premier league. erinnert fast chli an champions league
würd sage d'schwiiz het guet gspielt. ha scho lang nüm sone guets spiel gseh vu de schwiizer nati
- pro carignano
- Erfahrener Benutzer
Senderos ind topform plus dege und mir wäre wieder sicherer in dr defensive. Vorne bruche mir dr alex und streller zrugg und denn chan das e ganz e guedi EM wärdePusher hat geschrieben:Die Schweizer haben auch gut gespielt, keine Frage! Im Mittelfeld überlegen, aber in der Defensive warens zwei Fehler zuviel... und im Sturm haben wir halt keinen Rooney...
- alledoofaussermutti
- Erfahrener Benutzer
hat mal in nem interview gesagt, dass in holland meist mit 3 stürmern gespielt wird, was ihm entgegenkommt. in der nati ist er allein vorne und hat nur einen hakan hinter sich. das ist nicht seine gewohnte art spiel.Doppelchnopf hat geschrieben:kufo begriff i nit... de macht sit johre topf um topf (guet e paar sind au penalties gsi) in holland und in dr nati spielt dr jedesmol sone stiefel...![]()
٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶ ٩๏̯͡๏)۶
andreas hat geschrieben:Wir wollen euch kämpfen sehen, nicht die Haare schön!
Wirklich eine sehr respektable Leistung der Schweiz. Darauf lässt sich aufbauen.
Highlight: Rooney läuft (er geht nicht, er läuft) bei seiner Auswechslung nach 87 Minuten vom Platz. Bei 2:1 Führung England. In einem Testspiel. Nachdem er pausenlos geackert hat wie ein Irrer. Wie schön das ist, sowas im Fussball noch zu sehen.
Highlight: Rooney läuft (er geht nicht, er läuft) bei seiner Auswechslung nach 87 Minuten vom Platz. Bei 2:1 Führung England. In einem Testspiel. Nachdem er pausenlos geackert hat wie ein Irrer. Wie schön das ist, sowas im Fussball noch zu sehen.
Hm er hät jo jetze scho es paar Spiel gmacht..und het mi no im keim überzügt...eher entüscht...!Pusher hat geschrieben:Schiens möcht dr Trainer vo Twente dass er nur e Halbzyt schpiilt. Wenn er mol länger schpiele würdi, würd sicher mehr kho.
N Kufo sött mr dehei loh..defür dr Eren ufbiete..isch jünger...und fürd Zuekunft biringt er au meh.
Zum gygax wo au nid so überzügt het..ka mr dr Vonlanten vorzieh..het zeigt was er ka..und es guets Spiel gmacht...aber isch jo no es bits zyt bis zur EM
FC BASEL ÜBER ALLES
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
Er spürt das Vertrauen des Coaches?Skrotum hat geschrieben:Wiso trifft dä eigentlich in jedem Spiel wo er nit für dr FCB spielt und in dr Meischterschaft nit![]()
oderanders gesagt, er spürt und nutzt seine Chance. Beim FCB bez. Gross ist er eh nur 3. Wahl. Da kann er machen was er will, strelli spielt wenn Fit, und sonst halt Edu.
Au wen er es nie zugeben würde, im Unterbewusstsein ists drin.
-
mariou2122
- Benutzer
Yakin ist doch wegen einem Spiel nicht gleich ausser Form?! In der SL spielt er regelmässig gut...Patzer hat geschrieben:em-form: benaglio, gelson, spycher
gut im schuss: barnetta, vonlanthen, margairaz, derdiyok, grichting
durchschnittliche leistung: eggimann, lichtsteiner, inler, behrami
ausser form: senderos, yakin
warum dürfen die immer wieder auflaufen?: gygax, n'kufo
N'Kufo ist im Moment die einzige richtige Sturmspitze die Tor um Tor produziert im Verein, darum darf er wohl immer wieder auflaufen. Zudem sind Frei und Streller verletzt. Ein Vonlanthen alleine vorne ist nicht viel mehr Wert aus meiner Sicht.
Dem Rest stimme ich zu.
- erlebnisorientierter
- Erfahrener Benutzer
Das Spiel riss mich nicht gerade von den Socken aber man darf auch einige Punkte nicht vergessen:
- Die Abwehr inkl. Goalie hat ein Durchschnittsalter ind er 1 HZ von 24 Jahren
- Das Mittelfeld auch, wobi Haki mit seinen 30 Jahren den Schnitt in die Höhe trieb.
Meines Wissen wäre dies eine der Jüngsten Nati-Truppe in Europa
Auch fehlten ja noch Spieler wie Maging, Degen, Streller oder Frei
Aber es isch schon aufgefallen das...:
- NKufo nicht in dieses Spielsystem passt.
- Dass wir ein akutes Problem in der Offensive haben, sprich wenige Alternativen
- Senderos nicht in Form ist ob in der Nati oder der PL bei Arsenal
- Gygax wirklich nix in der Stammelfe verloren hat.
- Behrami zwar einen neuen Coiffeur hat, jedoch nix in der Nati verloren hat, mit seinem lustlosen Auftritt
- Die Abwehr inkl. Goalie hat ein Durchschnittsalter ind er 1 HZ von 24 Jahren
- Das Mittelfeld auch, wobi Haki mit seinen 30 Jahren den Schnitt in die Höhe trieb.
Meines Wissen wäre dies eine der Jüngsten Nati-Truppe in Europa
Auch fehlten ja noch Spieler wie Maging, Degen, Streller oder Frei
Aber es isch schon aufgefallen das...:
- NKufo nicht in dieses Spielsystem passt.
- Dass wir ein akutes Problem in der Offensive haben, sprich wenige Alternativen
- Senderos nicht in Form ist ob in der Nati oder der PL bei Arsenal
- Gygax wirklich nix in der Stammelfe verloren hat.
- Behrami zwar einen neuen Coiffeur hat, jedoch nix in der Nati verloren hat, mit seinem lustlosen Auftritt
+Gelson Fernandes
+Schweizer Plastiksäcke Choreo
+Benaglio
+Spycher
----Gygax (verdämmts blöds Zürcher Grüezi SChwiiii:mad
-hakan schlagyn
-jaköbele kuhn
-"ich spillu ver de kosovo" behrami
+Schweizer Plastiksäcke Choreo
+Benaglio
+Spycher
----Gygax (verdämmts blöds Zürcher Grüezi SChwiiii:mad
-hakan schlagyn
-jaköbele kuhn
-"ich spillu ver de kosovo" behrami
Walliser Tschames Bond
http://www.youtube.com/watch?v=BThpqCXqxG4
http://www.youtube.com/watch?v=BThpqCXqxG4
- Frankfodder
- Erfahrener Benutzer
Senderos isch in bestächender Form bi Arsenal!erlebnisorientierter hat geschrieben: - Senderos nicht in Form ist ob in der Nati oder der PL bei Arsenal
Und Behramis Uftritt isch alles andere als luschtlos gsii, är isch 2-3 Mol d'Linie uffe und aabe gspurtet...
Aber mit em Räscht hesch scho Rächt: fählendi Alternative in dr Offensive, Nkufo nur mit eme 2-Mann-Sturm, und Gygax raus!
Was mir au no ufgfalle isch: sackstarks def. MF (kämpferisch und spielerisch)! Gelson und Inler sin ab jetzt wohl gsetzt... Und so leid's mr au tuet, dr Beni het bi sine wenige Ballkontakt scho e bitz alt usgseh. Das längt höchstens für uf d'Bank.
rolemodel hat geschrieben:das nenn ig mal en geile istand in dr Nationalmanschaft![]()
1/2 Spiel => 1 Gool
Veni, vidi, Eren D.
Ansonsten hat mir Benaglio gut gefallen, mit sehr guten Reflexen. Nur einmal im Strafraum herumgesegelt.
Die Abwehr hat sich noch nicht gefunden. Was da zwischen der Pause und dem Ausgleichstreffer gewurstelt wurde, war beängstigend. Müller kann NICHT ersetzt werden. Schade.
Dafür haben wir ein spielstarkes Mittelfeld, mit den herausragenden Gelson und Inler. Auch Vonlanthen hat mir gefallen. Yakin muss beissen, hat aber halt schon geile Freistossflanken in den Füssen.
Vorne geht absolut nichts über Frei/Streller. Eren ist dicht dahinter mit seiner Effizienz.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
... vor allem denn, nachdem e Aggzzion stattgfunde het, woner überloffe worde isch.Yazid hat geschrieben:Senderos isch in bestächender Form bi Arsenal!
Und Behramis Uftritt isch alles andere als luschtlos gsii, är isch 2-3 Mol d'Linie uffe und aabe gspurtet...
Aber mit em Räscht hesch scho Rächt: fählendi Alternative in dr Offensive, Nkufo nur mit eme 2-Mann-Sturm, und Gygax raus!
Was mir au no ufgfalle isch: sackstarks def. MF (kämpferisch und spielerisch)! Gelson und Inler sin ab jetzt wohl gsetzt... Und so leid's mr au tuet, dr Beni het bi sine wenige Ballkontakt scho e bitz alt usgseh. Das längt höchstens für uf d'Bank.
Quasi=Rehabilitation.
De dumm Moderator, wo en Behrami und vor allem en Yakin (isch nähmlig gar
nid schlecht gsi, und het g'ackeret
Zem Glyck wird das dr Köbeli im Verglich:
Yakin/Margairaz (beidi guet gsi, eifach anderi ufgobe z'erfülle ka)
Gygax/Vonlanthen (Vonlanthen het seehr viel Schwung broch; Gygax=Pfui!)
Lichtsteiner/Behrami (Lichsteiner het mi ehrlich gseit unglaublich überrascht, egal bezüglich em 1-0, het sehr solid gspielt, mit Zug nach vorne!)
... differenziert analysiere. Die zwei Halbzitte sind jo völlig zwei verschiedeni
Spiel gsi, vo dr aagehenswiis usw.
Apropos, Man of the Match (dr Reihe noch):
Gelson Fernandez (eher uffallend; remeber offensivi Balleroberige etc.)
Inler (Wenn meh sich uf ihn konzentriert het am TV, denn het meh gseh, wiener viel gleistet het, vorallem 1.HZ!)
Benaglio (eifach erfreulich gsi. Hanem die Leischtig afäglich nid zuetraut, wegem Erfolgsdruck. Isch aber richtig unbekümmeret gsi! U.a. tolli Paradene, suscht wär's 4-1 Eng-Sui gstande)
Entdeckig vom Obe:
Klar, Eren D. (Was macht de falsch, dasser bim FCB nid die Leischtige erbringt, woner bim SFV het {inkl. U21}?)
.
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.
-
John_Clark
- Erfahrener Benutzer