Falls es nitt mitkriegt hesch, dr Ander isch au e Ussländer gsi.....Roonaldo hat geschrieben:Dummerwies losst sich Rassismus uff em Platz so ziemlig schlächt nochwiese... Scho no blöd dumm gloffe für alli Ussländer...![]()
u201EIch bin ausgeflippt, weil der mich während des Spiels u201ANiggeru2018 und u201ABimbou2018 genannt..
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Alte bisch du blöd oder was? Wie Weltfremd mues me si damit me meint Rassismus seig nur gege d "Ussländer"?Roonaldo hat geschrieben:Dummerwies losst sich Rassismus uff em Platz so ziemlig schlächt nochwiese... Scho no blöd dumm gloffe für alli Ussländer...![]()
Ich gang mol drvo us das du entweder selber ä Ussländer bisch, Ä Schwizer bisch wo sich durch "cooles" (lächerliches) bling bling Gansta getue nit als Schwizer z erkenne git, oder aber eifach allei inere Wohnig wonsch wo du nie mit anderne Mensche in Kontakt kunsch.
Ich sags nomol ich spiel sit ca. 9 Johr Fuessball und s isch untersti was ich mir scho ha miesse aalosse. S het genau eimol ä Kopfstoss geh und dört ischs nit um Rassismus gange und sunscht hani mi immer im Griff ka.
Aber de ander do de provoziert die ganzi Zit mit sinere "Ich bi Schwarz ich bi sone Arme" Tour. Vielicht sött me dä mol ind BFC Kurve stelle.
Ich sag nit das alli Schwarze so sind. Nai überhaupt nit. Aber er söll nit so sensibel tue.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
neue ModeRoonaldo hat geschrieben:Isch sone neui dräcks Mode worde, dass me schwarzi Spieler afoht beschimpfe... Hoffentlig hetts Konsequänze, wobis wohl schwer wird öpis nochzwiese...![]()
Sagen dir die Namen MAKALAKALANE und TRELLEZ nichts ?
Stürmer des FCZ anfangs Neunziger.
In Basel mit Bananen beworfen.
"makalakalane, friss die banane"Falcão hat geschrieben:neue Mode![]()
![]()
Sagen dir die Namen MAKALAKALANE und TRELLEZ nichts ?
Stürmer des FCZ anfangs Neunziger.
In Basel mit Bananen beworfen.
Ps.: damit nicht wieder falsche Schlüsse gezogen werden, Brauner, CH-Bauer und so: ich fand und finde dieses "Lied" nie lustig, hab auch nie mitgemacht beim Bananen werfen
CR7 Fanboy
-
sancho pancho
- Erfahrener Benutzer
Das kannst du doch nicht vergleichen! Der Typ muss sich das jede Woche anhören (wie oft kam das bei dir vor?), evtl. sogar von den Zuschauern (hast du bei deinen Spielen auch Zuschauer?) und lebt in einem Umfeld (Ostdeutschland), wo er wahrscheinlich auch im Alltag rassistisch angemacht wird. Da verstehe ich, dass dem nach dem 10'000. Mal die Nerven durchgehen, verstehe, dass er weg will und bewundere ihn dafür, dass er das Ganze bis jetzt noch relativ gut wegstecken konnte.Stiffmeister hat geschrieben: Ich sags nomol ich spiel sit ca. 9 Johr Fuessball und s isch untersti was ich mir scho ha miesse aalosse. S het genau eimol ä Kopfstoss geh und dört ischs nit um Rassismus gange und sunscht hani mi immer im Griff ka.
Aber de ander do de provoziert die ganzi Zit mit sinere "Ich bi Schwarz ich bi sone Arme" Tour. Vielicht sött me dä mol ind BFC Kurve stelle.![]()
Ich sag nit das alli Schwarze so sind. Nai überhaupt nit. Aber er söll nit so sensibel tue.
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
1. Das isch oft vorcho, sicher jede 3. Matsch.sancho pancho hat geschrieben:Das kannst du doch nicht vergleichen! Der Typ muss sich das jede Woche anhören (wie oft kam das bei dir vor?), evtl. sogar von den Zuschauern (hast du bei deinen Spielen auch Zuschauer?) und lebt in einem Umfeld (Ostdeutschland), wo er wahrscheinlich auch im Alltag rassistisch angemacht wird. Da verstehe ich, dass dem nach dem 10'000. Mal die Nerven durchgehen, verstehe, dass er weg will und bewundere ihn dafür, dass er das Ganze bis jetzt noch relativ gut wegstecken konnte.
2.
3. Ich weiss nit wies in Ostdütschland isch kas au nit beurteile.
4. Au wen er sich das 100000000 mol mues aalose das got eifach nit, usserdem isch er ä Profi und verdient Geld so das me das vo ihm verlange ka.
Nein zu Red Bull!
[quote="Stiffmeister"]1. Das isch oft vorcho, sicher jede 3. Matsch.
2.
Jo eh ha ich Zueschauer gha, immerhin interregionale Juniorefuessball ]
1. das tut mir aber leid für dich
2. gratulation
3. im radio und im fernsehen werden nicht bloss unterhaltungssendungen ausgestrahlt. hast du während den letzten 16 jahren mal die massenmedien auch zur information über relevante themen benutzt? ein bekannter von mir (mutter deutsch [hellhäutig], vater aus ghana) hatte in berlin-lichtenberg eine kneipe. die hat er, nachdem er sich in seinem eigenen lokal x-fach rassistische beschimpfungen anhören musste, geschlossen. nun könnte man mit etwas beschränktem horizont argumentieren, dass ein nichtarier in lichtenberg mit sowas halt rechnen muss. damit spielt man aber nur den selbsternannten herrenmenschen in die hände.
4. nein, fertiger bullshit. wenn du im restaurant 5 minuten länger auf dein essen warten musst, kannst du der weiblichen servierdüse auch nicht "drecksfotze, wo bleibt mein essen" an den kopf werfen, ohne dass du des lokals verwiesen wirst (hoffe ich jedenfalls).
2.
1. das tut mir aber leid für dich
2. gratulation
3. im radio und im fernsehen werden nicht bloss unterhaltungssendungen ausgestrahlt. hast du während den letzten 16 jahren mal die massenmedien auch zur information über relevante themen benutzt? ein bekannter von mir (mutter deutsch [hellhäutig], vater aus ghana) hatte in berlin-lichtenberg eine kneipe. die hat er, nachdem er sich in seinem eigenen lokal x-fach rassistische beschimpfungen anhören musste, geschlossen. nun könnte man mit etwas beschränktem horizont argumentieren, dass ein nichtarier in lichtenberg mit sowas halt rechnen muss. damit spielt man aber nur den selbsternannten herrenmenschen in die hände.
4. nein, fertiger bullshit. wenn du im restaurant 5 minuten länger auf dein essen warten musst, kannst du der weiblichen servierdüse auch nicht "drecksfotze, wo bleibt mein essen" an den kopf werfen, ohne dass du des lokals verwiesen wirst (hoffe ich jedenfalls).
" friehner sinn si gstrooft worde mit schleeg, aber hütt darfsch das nümme, gäll "
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
1. Das tuesch ins lächerliche zieh aber bim andere hülsch umepluky hat geschrieben:1. das tut mir aber leid für dich
2. gratulation
2. Messi isch aber eingentlich nit ernst gmeint gsi.
3.Aha so isch das... Jo und weisch, in de Medie hani ghört dases im Ruum Basel nume Huuligäns het und die fresse Kinder..... Glaub nit alles was de in de Medie hörsch.
4. Geile Verglich.... und selbst wen ich ihre das sage würd (was ich nie wirklich nie mache würd) selbst den dörft si mir kai Fust drucke.
Nein zu Red Bull!
- Jamiroquai
- Erfahrener Benutzer
genau. hurensohn und figg dini mueter isch besser als dräckstürkPippo Inzaghi hat geschrieben:Trash Talk gehört sicherlich dazu. Mit "Neger", "Scheisstürk" usw. wird meines Erachtens jedoch eine Grenze überschritten, das ist zuviel und geht nicht. Trotzdem kann es nicht sein, dass dann einfach zugelangt wird, wir sind ja hier nicht im wilden Westen oder so.
Auf gehts Espen, kämpfen und siegen !!!!!
R.I.P. ESPENMOOS
R.I.P. ESPENMOOS
Denn ka dr aber keine vorwärfe sigsch e RassischtJamiroquai hat geschrieben:genau. hurensohn und figg dini mueter isch besser als dräckstürk![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Sensationells Statement, aber jetzt kasch di Interpretationsbüchli wieder uff d'Sitte lege, denn i bi weder Ussländer no Gangsta oder ähnlichs... Im übrige spili au scho e paar Täg Fuessball und weiss was uff de Plätz so abgoht beträffend Beschimpfige... Und nomol: E Gegner systematisch mit rassistische Beleidigunge z'beschimpfe isch eifach unterschti SChublade und goht witt über "s'Gwöhnliche" uss...Stiffmeister hat geschrieben:Alte bisch du blöd oder was? Wie Weltfremd mues me si damit me meint Rassismus seig nur gege d "Ussländer"?
Ich gang mol drvo us das du entweder selber ä Ussländer bisch, Ä Schwizer bisch wo sich durch "cooles" (lächerliches) bling bling Gansta getue nit als Schwizer z erkenne git, oder aber eifach allei inere Wohnig wonsch wo du nie mit anderne Mensche in Kontakt kunsch.
Ich sags nomol ich spiel sit ca. 9 Johr Fuessball und s isch untersti was ich mir scho ha miesse aalosse. S het genau eimol ä Kopfstoss geh und dört ischs nit um Rassismus gange und sunscht hani mi immer im Griff ka.
Aber de ander do de provoziert die ganzi Zit mit sinere "Ich bi Schwarz ich bi sone Arme" Tour. Vielicht sött me dä mol ind BFC Kurve stelle.![]()
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
Nid besser, aber "normaler". Mir persönlig isches scheissegal wenn mi eine dumm apöblet am Match. Zeigt mer nume, dass er mental schwächer isch als ich und dass er Angscht het vor mir. Denn mueschem nume dini Überlägeheit lo spüre, zB indäm de als Goalie die nägschti Flangge mit einere Hand gosch go hole oder nach dr nägschte gwunnene 1:1-Situation fosch afo lache.Jamiroquai hat geschrieben:genau. hurensohn und figg dini mueter isch besser als dräckstürk![]()
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer